תשכחו מ-UGC: כך תהפכו את העובדים למנוע צמיחה ברשתות החברתיות
ממסעות פרסום לשיחות אמיתיות: למה עובדים הם הנכס השיווקי הגדול ביותר של מותגים, ואיך ניתן למנף אותו כדי להגדיל את התפוצה האורגנית של הארגון
ממסעות פרסום לשיחות אמיתיות: למה עובדים הם הנכס השיווקי הגדול ביותר של מותגים, ואיך ניתן למנף אותו כדי להגדיל את התפוצה האורגנית של הארגון
כמו גבר שדואג לגלח"צ יסודי לפני שהוא יוצא מהמאורה שלו, כך גם מותגים שבעבר נחשבו "גבריים" עושים לעצמם מייקאובר כדי למשוך קהל לקוחות נשי, ולא בגלל אג'נדה פמיניסטית אלא מתוך צורך הישרדותי קריטי. עכשיו רק צריך להיפטר מהסטיגמה
גם השנה CBC ישראל, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, קטפה את המקום הראשון בקטגוריית "פעילות מיתוג מעסיק יוצאת דופן" בתחרות, וזאת בזכות החזון שמקבל ביטוי יומיומי בעשייה ומתמקד בעובדות ובעובדי החברה
בעידן של תחרות גוברת ושינוי מואץ, שמירה על מותג חזק לאורך זמן דורשת לא רק יצירתיות אלא גם יכולת להתאים את עצמך לצרכים המשתנים של השוק ואף לעצב אותו בעצמך. חזרנו אל הקמפיינים הגדולים של נייקי, קוקה קולה ואפל כדי לעמוד על ההבדלים שהפכו אותם למותגים נצחיים
חברת התעופה הוותיקה והגדולה בישראל ביצעה מהפך דרמטי במיתוג שלה, כשהשיקה שפה עיצובית רעננה וורסטילית. שנתיים אחר כך, סמנכ"ל השיווק והדיגיטל נדב חנין, חושף את מאחורי הקלעים של המהלך ומה ניתן ללמוד ממנו כשיוצאים לדרך של מיתוג מחדש
שבוע לתוך השקת המיתוג החדש של יגואר, הסערה סביבו רק הולכת ומתעצמת. במרכז הקמפיין עומדת תפיסת "המודרניזם השופע" החדשה של המותג, ששמה דגש על מקוריות, תעוזה ואומנות, שנקטלת בצורה חסרת תקדים על ידי המבקרים
תחרות המיתוג היוקרתית של ישראל ISRAEL BRAND AWARD SHOW נערכה אתמול במוזיאון תל אביב ביוזמת Brand Academy, במהלכה הוכרזו מהלכי המיתוג הזוכים ב-16 קטגוריות שונות
בעידן בו צרכנים מחפשים חווית קנייה אישית ומותאמת, אריזות פרסונליות הפכו מטרנד נישתי לאסטרטגיה שיווקית. מהדפסת שמות על בקבוקי קוקה-קולה ועד אריזות במבה עם הקדשה אישית - הפרסונליזציה משנה את עולם האריזות ומציבה רף חדש ליחסי מותג-לקוח
שוק הטיפוח נמצא בשיאו - מצד אחד, שפע של מוצרים מתחרים על תשומת לב הצרכנים. מצד שני, הדרישה למוצרים חדשניים ומותאמים אישית נמצאת בעלייה מתמדת. איך מצליחות החברות לבלוט בשוק תחרותי כל כך ולכבוש את ליבם של הלקוחות?
ביגוד ייצוגי הוא חלק חשוב מהמעטפת המיתוגית. הוא יוצר נראות ברורה, אחידה ואמינה, משדר מקצועיות ומסייע לחברות ליצור חיבור רגשי עם הקהל. חזרנו אחורה בזמן כדי להתחקות אחר התפתחותו של הביגוד העסקי והייצוגי והשפעתו על היחסים בין חברות, עובדים ולקוחות
בעולם רווי מוצרים ושירותים, האתגר הוא לגרום ללקוחות לבחור דווקא במוצר שלך. איך עושים את זה? תופתעו לגלות שמוצר טוב ואיכותי אינו מספיק, והמפתח להצלחה, איך לא, קשור באופן ישיר לרגשות
שנה חלפה מאז אירועי ה-7/10 והצבע הצהוב עדיין מעורר בישראלים רגשות מורכבים. מדוע אנשי שיווק ופרסום נזהרים משימוש בצבע הצהוב והאם הוא ייחקק לעד כסמל של טרגדיה?
עצרתם פעם לחשוב איך זה שלמרות המלחמה, הסופרים עדיין מלאים בכל טוב ולא חסר דבר? שוחחנו עם סמנכ"ל השיווק של קשת טעמים כדי לשמוע כיצד מצליחה הרשת להבטיח את זמינות המוצרים גם בסניפים הצפוניים תוך שמירה על ביטחון העובדים והלקוחות, ואיך כל זה קשור לפבלו רוזנברג
מנהלים בכירים נדרשים להבין ולענות על צרכי העובדים, אך בה בעת "לספק קבלות" ולהביא תוצאות שיובילו לצמיחת החברה. סמנכ"לית משאבי האנוש באיילון ביטוח טוענת ששתי הגישות משלימות זו את זו, ועונה על השאלה - מה גורם לעובדות ועובדים לבחור להישאר במקום העבודה?
גורם ההפתעה באסטרטגיה הוא אחד הכלים העתיקים וההכרחיים ביותר להישרדות. זה נכון גם בקרב חיות ועל אחת כמה וכמה בעסקים. בתורת השיווק קוראים לזה דיסרפשן - שיבוש. אז איך נשארים רלוונטיים בעולם משתנה ולמה לפעמים אין ברירה אלא לערער את היסודות?
שימור לקוחות הוא תחום שמותגים משקיעים בו משאבים רבים, במטרה להבטיח את נאמנות ומעורבות הלקוחות. מה שפעם היה עובר בהמלצה מ'פה לאוזן', עובר כיום בשניות ברשתות החברתיות ויש לקוחות שהופכים מיוזמתם לשגרירי מותג. אז איך רותמים את הכוח האורגני הזה לטובת הארגון?
הסטנדאפיסט והשחקן עידן אלתרמן נבחר לפרזנטור החדש של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע והחשמל". אלתרמן יוביל את מהלך המיתוג מחדש בהשקעה של כ-7 מיליון שקל
גם בעידן הפרזנטורים והמשפיענים, שמשתנה ומשתדרג כל הזמן, דווקא דמויות אייקוניות שהולכות יד ביד עם מותגים לאורך שנים ממשיכות לתפוס מקום של כבוד ולהישאר בזיכרון הצרכנים
טירוף ה-Purpose-driven marketing של 20 השנה האחרונות הוביל למצב שאפילו השופטים בקאן כבר מרימים גבה. האם מותגים הלכו רחוק מדי והאם אנחנו בדרך לעולם של פוסט-אג'נדה?
ניהול מוניטין הוא לא רק כלי למניעת משברים, אלא אסטרטגיה חיונית לצמיחה. חברות ומנהלים חייבים בעת הזו להקדיש מחשבה לניהול מוניטין שכן אם לא נמתג את עצמנו, אחרים יעשו זאת במקומנו
איך הפך מדריך טלפונים צהבהב לחלק בלתי נפרד מהזיכרון הקולקטיבי הישראלי והתגלגל לפתרון דיגיטלי פופולרי? סיפורו של מותג ששרד את מבחן הזמן והטכנולוגיה
דירוג המותגים הבינלאומיים בעלי השווי הגדול ביותר של Kantar BrandZ לשנת 2024 מציב את אפל במקום הראשון בעוד יריבתה סמסונג הרחק במקום ה-51. מקור הפער: המוניטין של אפל ונאמנות לקוחותיה
סיימון אנהולט, המומחה המוביל בעולם למיתוג מדינות, יבקר השבוע בישראל כדי להיפגש עם שורה של מקבלי החלטות בכירים ולהכין את התשתית האסטרטגית למיתוגה הבינלאומי של ישראל
קבוצת שטראוס ודנונה העולמית חוגגות 50 שנה של שיתוף פעולה פורה, שהביא לישראל כמה מהמוצרים האהובים והנמכרים ביותר במקרר. אז איך ממשיכים לחדש לצרכן ושומרים על מובילות לזמן כה רב? לירז סופרין, מנהל השיווק של מחלבות שטראוס, חושף את כל הסודות
WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים שמשנה את חווית הצפייה בתכני ספורט. דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית"
גישת המיקרו-ברנדינג מסייעת לפנות לקהלי נישה מגוונים, להסתגל לשינויים מהירים בשוק, ולבנות יסודות דינמיים שיחזקו את החוסן של מותגים, גם ללא תקציבי עתק. איך זה שונה ממה שידענו עד היום על מיתוג ומה המשמעות עבור עסקים קטנים ובינוניים? אלון וינפרס מסביר הכל
התחרות שתיערך בנובמבר כוללת 19 קטגוריות ואת הפרס הנחשק מכולם ADLER BRAND AWARD ע"ש ראובן אדלר, שיוענק לעבודת המיתוג הטובה ביותר
בעידן הדיגיטלי, כריזמה היא המוניטין החדש. היא מסייעת לנו להראות לעולם מה אנחנו שווים וגורמת לאנשים לזכור אותנו. בניגוד לתפיסה הרווחת, לא מדובר בתכונה מולדת אלא במיומנות שכל אחד יכול ללמוד ולסגל. אז מאיפה מתחילים? הדר דנן, מומחית לשיווק בוידאו, מסבירה
כשמרבית נקודות המפגש עם מותגים הן דיגיטליות, החשיבות של בניית אמון הצרכנים במותג גדלה משמעותית. אז איך מטפחים את אמון הצרכנים ובמה זה כרוך?
אם אי פעם ניסיתם ליצור תמונה של אישה בעזרת AI ודאי קיבלתם תוצאה דומה: דמויות שנראות אנושיות, אבל מציגות אידיאל יופי מוגזם וסטריאוטיפי. איך זה ישפיע על הדור הצעיר? דאב הודיעה כי לא תשתמש בנשים מלאכותיות בקמפיינים שלה וקוראת לנשים להתגאות ביופי הטבעי שלהן
ההייפ הבלתי פוסק סביב AI יצר תחושה שהכל אפשרי, אבל התנסות מעשית עם הטכנולוגיה חשפה פער גדול בין ציפיות המשתמשים לבין היכולות בפועל. אז אילו יכולות חסרות היום בעולם השיווק? שאלנו מנהלי שיווק מענפים שונים במשק והמסקנה ברורה: הדרך לאוטומציה מלאה עוד ארוכה
מותג המזון יכין עולה בקמפיין מיתוגי חדש ובמרכזו הישראליות השורשית והחיבור העמוק לאדמת הארץ. את הקמפיין ילווה הנשיא לשעבר רובי ריבלין בקולו העמוק והמרגש
כנס המיתוג השנתי של Brand Academy התקיים ביום חמישי בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, תחת הכותרת: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי?
חרדת החמצה משפיעה על התנהגות הלקוחות שלכם יותר ממה שאתם חושבים. אז מהם סוגי ה-FOMO הנפוצים ואיך ניתן למנף אותם בשיווק לצרכנים? ד"ר דן הרמן, שנתן לתופעת ה-FOMO את שמה, מסביר
ללא שום הישג ועם רצף החלטות תמוהות, שר החקלאות אבי דיכטר נחשב לאחד הכישלונות הגדולים בממשלה: גנז את הרפורמה בתחום, הקים חמ"ל שנועד לנטר תגובות נגדו, בדיוני התקציב נלחם למען חבר המרכז עם הבטטות ולא על עתיד מכון וולקני, ועכשיו מודיע על מיתוג מחדש של המשרד
DECATHLON מודיעה על מיתוג חדש, חזון נועז וחווית לקוח משודרגת. בתכנית: התייעלות אנרגטית ועיצוב חדשני של יותר מ-1700 חנויות הרשת בעולם
לכבוד כנס המיתוג שיתקיים ב-4.4.24 בשיתוף וואלה! שיווק ודיגיטל, מישל ווילס, אסטרטגית בכירה, כותבת מאמרים ומרצה בינלאומית למיתוג, מנתחת כיצד מותגים הופכים לתופעה תרבותית ומה קורה כשלקהל פשוט נמאס?
מותגי על כמו מיקרוסופט ונטפליקס כבר הבינו מזמן את כוחה של המוזיקה להשפיע על המוח והם משתמשים בסאונד כדי לחבר את הקהל שלהם למותג. ומה עם המותג שלכם?
כמו בעלי חיים, הלוגואים עברו אבולוציה כדי להתאים את עצמם לשינויים ולהישאר רלוונטיים: כך קרה עם הירידה בשיעור האנאלפביתים ועלייתה של המדיה הדיגיטלית. ואילו שינויים תזמן לנו מהפכת ה-AI?
בריאן קולינס, אשר כונה אחד מחמשת "המאסטרים לעיצוב" הגדולים בארצות הברית ע"י FAST COMPANY ישתתף בכנס המיתוג של ישראל ב-4.4.2024! לקראת המאורע, הוא משתף את קוראי וואלה ברשימת החוקים הלא רשמית שמנחה אותו ואת הצוות שלו
חברת הרבלייף העולמית, העוסקת כבר למעלה משני עשורים בהפצת תוספי תזונה במודל שיווק רב שכבתי, נתקלה לא פעם בביקורות על התנהלותה העסקית. כעת היא יוצאת במיתוג מחדש ומקווה לעשות סדר בשמועות
לאחר שנדחה בגלל המלחמה, כנס המיתוג של ישראל בשיתוף וואלה! שיווק ודיגיטל חוזר עם תאריך חדש ורשימת מרצים עוד יותר מכובדת מזו שתוכננה מלכתחילה
אחרי שמיקרוסופט הפכה את בינג לקופיילוט, גם גוגל בדרך למיתוג מחדש של מותג ה-AI החלש יחסית, גוגל בארד. מה זה אומר, והאם השינוי הזה עושה שכל? הד"ר יצא לבדוק.
הרבלייף, חברה גלובלית לבריאות וולנס, משיקה מיתוג מחדש הכולל לוגו וסלוגן חדשים שילוו את פעילות החברה: Herbalife - live your best life
אתיקה בעסקים היא לא רק עניין של נכונות מוסרית, היא מהווה אבן יסוד לבריאות והצלחת החברה בטווח הארוך. כמו שרגל חזקה ויציבה מונעת פציעות, כך גם עמידה בעקרונות אתיים תורמת לאורך החיים וההצלחה של כל מותג. ומה החשיבות שלה ברמה המדינית?
עוד קופיילוט אחד ואבדנו? מיקרוסופט ממתגת את ה-AI שלה מחדש ומצמידה אותו לכל מוצר אפשרי, מהעוזר החכם של ווינדוס 11 ועד כפתור חדש במקלדות העתידיות. רק אותנו זה מבלבל? הד"ר יצא לברר מי פה טייס המשנה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט' הנמכר ביותר בישראל - תחל לשווק את מוצריה גם בארה"ב, קנדה, הונג-קונג ובריטניה
בזמן שעסקים רבים הפסיקו לחלוטין את הפעילות השיווקית שלהם בעקבות המלחמה, הפודקאסטים עדיין נמצאים במגמת עליה. במה הם שונים מערוצי השיווק הרגילים ומה זה מלמד על העדפות הצרכנים בתקופת משבר?
בעוד שעסקים רבים במשק הישראלי מגוייסים למאמץ הלאומי, המלחמה מאתגרת את המעסיקים הגדולים יותר לקיים את הבטחות מיתוג המעסיק שלהם. ד"ר טלי תאני-הררי מציעה שתי נקודות מבט שיסייעו לכם לשמור על העובדים רגועים
בעודנו מלקקים את הפצעים, המונים צועדים באירופה לשחרור פלסטין וסרטונים מהאסון שפקד אותנו במתקפת הפתע של חמאס מתויגים ברשתות כפייק. אז איפה טעינו בגזרת ההסברה ומה ניתן ללמוד מהאויב על מיתוג בינלאומי בזמן מלחמה?