מרונלד מקדונלד עד הפרה של עלית: הדמויות האייקוניות שמצמיחות מותגים
גם בעידן הפרזנטורים והמשפיענים, שמשתנה ומשתדרג כל הזמן, דווקא דמויות אייקוניות שהולכות יד ביד עם מותגים לאורך שנים ממשיכות לתפוס מקום של כבוד ולהישאר בזיכרון הצרכנים
גם בעידן הפרזנטורים והמשפיענים, שמשתנה ומשתדרג כל הזמן, דווקא דמויות אייקוניות שהולכות יד ביד עם מותגים לאורך שנים ממשיכות לתפוס מקום של כבוד ולהישאר בזיכרון הצרכנים
טירוף ה-Purpose-driven marketing של 20 השנה האחרונות הוביל למצב שאפילו השופטים בקאן כבר מרימים גבה. האם מותגים הלכו רחוק מדי והאם אנחנו בדרך לעולם של פוסט-אג'נדה?
ניהול מוניטין הוא לא רק כלי למניעת משברים, אלא אסטרטגיה חיונית לצמיחה. חברות ומנהלים חייבים בעת הזו להקדיש מחשבה לניהול מוניטין שכן אם לא נמתג את עצמנו, אחרים יעשו זאת במקומנו
איך הפך מדריך טלפונים צהבהב לחלק בלתי נפרד מהזיכרון הקולקטיבי הישראלי והתגלגל לפתרון דיגיטלי פופולרי? סיפורו של מותג ששרד את מבחן הזמן והטכנולוגיה
דירוג המותגים הבינלאומיים בעלי השווי הגדול ביותר של Kantar BrandZ לשנת 2024 מציב את אפל במקום הראשון בעוד יריבתה סמסונג הרחק במקום ה-51. מקור הפער: המוניטין של אפל ונאמנות לקוחותיה
סיימון אנהולט, המומחה המוביל בעולם למיתוג מדינות, יבקר השבוע בישראל כדי להיפגש עם שורה של מקבלי החלטות בכירים ולהכין את התשתית האסטרטגית למיתוגה הבינלאומי של ישראל
קבוצת שטראוס ודנונה העולמית חוגגות 50 שנה של שיתוף פעולה פורה, שהביא לישראל כמה מהמוצרים האהובים והנמכרים ביותר במקרר. אז איך ממשיכים לחדש לצרכן ושומרים על מובילות לזמן כה רב? לירז סופרין, מנהל השיווק של מחלבות שטראוס, חושף את כל הסודות
WSC Sports מתחדשת בשפה מיתוגית חדשה ומכריזה על קו מוצרים טכנולוגיים שמשנה את חווית הצפייה בתכני ספורט. דניאל שיכמן, מנכ"ל ושותף מייסד: "ההתפתחות האסטרטגית והמוצרית שלנו כחברה תביא את עולם הספורט לשלב הבא בחווית צפייה מותאמת אישית"
גישת המיקרו-ברנדינג מסייעת לפנות לקהלי נישה מגוונים, להסתגל לשינויים מהירים בשוק, ולבנות יסודות דינמיים שיחזקו את החוסן של מותגים, גם ללא תקציבי עתק. איך זה שונה ממה שידענו עד היום על מיתוג ומה המשמעות עבור עסקים קטנים ובינוניים? אלון וינפרס מסביר הכל
התחרות שתיערך בנובמבר כוללת 19 קטגוריות ואת הפרס הנחשק מכולם ADLER BRAND AWARD ע"ש ראובן אדלר, שיוענק לעבודת המיתוג הטובה ביותר
בעידן הדיגיטלי, כריזמה היא המוניטין החדש. היא מסייעת לנו להראות לעולם מה אנחנו שווים וגורמת לאנשים לזכור אותנו. בניגוד לתפיסה הרווחת, לא מדובר בתכונה מולדת אלא במיומנות שכל אחד יכול ללמוד ולסגל. אז מאיפה מתחילים? הדר דנן, מומחית לשיווק בוידאו, מסבירה
כשמרבית נקודות המפגש עם מותגים הן דיגיטליות, החשיבות של בניית אמון הצרכנים במותג גדלה משמעותית. אז איך מטפחים את אמון הצרכנים ובמה זה כרוך?
אם אי פעם ניסיתם ליצור תמונה של אישה בעזרת AI ודאי קיבלתם תוצאה דומה: דמויות שנראות אנושיות, אבל מציגות אידיאל יופי מוגזם וסטריאוטיפי. איך זה ישפיע על הדור הצעיר? דאב הודיעה כי לא תשתמש בנשים מלאכותיות בקמפיינים שלה וקוראת לנשים להתגאות ביופי הטבעי שלהן
ההייפ הבלתי פוסק סביב AI יצר תחושה שהכל אפשרי, אבל התנסות מעשית עם הטכנולוגיה חשפה פער גדול בין ציפיות המשתמשים לבין היכולות בפועל. אז אילו יכולות חסרות היום בעולם השיווק? שאלנו מנהלי שיווק מענפים שונים במשק והמסקנה ברורה: הדרך לאוטומציה מלאה עוד ארוכה
מותג המזון יכין עולה בקמפיין מיתוגי חדש ובמרכזו הישראליות השורשית והחיבור העמוק לאדמת הארץ. את הקמפיין ילווה הנשיא לשעבר רובי ריבלין בקולו העמוק והמרגש
כנס המיתוג השנתי של Brand Academy התקיים ביום חמישי בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, תחת הכותרת: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי?
חרדת החמצה משפיעה על התנהגות הלקוחות שלכם יותר ממה שאתם חושבים. אז מהם סוגי ה-FOMO הנפוצים ואיך ניתן למנף אותם בשיווק לצרכנים? ד"ר דן הרמן, שנתן לתופעת ה-FOMO את שמה, מסביר
ללא שום הישג ועם רצף החלטות תמוהות, שר החקלאות אבי דיכטר נחשב לאחד הכישלונות הגדולים בממשלה: גנז את הרפורמה בתחום, הקים חמ"ל שנועד לנטר תגובות נגדו, בדיוני התקציב נלחם למען חבר המרכז עם הבטטות ולא על עתיד מכון וולקני, ועכשיו מודיע על מיתוג מחדש של המשרד
DECATHLON מודיעה על מיתוג חדש, חזון נועז וחווית לקוח משודרגת. בתכנית: התייעלות אנרגטית ועיצוב חדשני של יותר מ-1700 חנויות הרשת בעולם
לכבוד כנס המיתוג שיתקיים ב-4.4.24 בשיתוף וואלה! שיווק ודיגיטל, מישל ווילס, אסטרטגית בכירה, כותבת מאמרים ומרצה בינלאומית למיתוג, מנתחת כיצד מותגים הופכים לתופעה תרבותית ומה קורה כשלקהל פשוט נמאס?
מותגי על כמו מיקרוסופט ונטפליקס כבר הבינו מזמן את כוחה של המוזיקה להשפיע על המוח והם משתמשים בסאונד כדי לחבר את הקהל שלהם למותג. ומה עם המותג שלכם?
כמו בעלי חיים, הלוגואים עברו אבולוציה כדי להתאים את עצמם לשינויים ולהישאר רלוונטיים: כך קרה עם הירידה בשיעור האנאלפביתים ועלייתה של המדיה הדיגיטלית. ואילו שינויים תזמן לנו מהפכת ה-AI?
בריאן קולינס, אשר כונה אחד מחמשת "המאסטרים לעיצוב" הגדולים בארצות הברית ע"י FAST COMPANY ישתתף בכנס המיתוג של ישראל ב-4.4.2024! לקראת המאורע, הוא משתף את קוראי וואלה ברשימת החוקים הלא רשמית שמנחה אותו ואת הצוות שלו
חברת הרבלייף העולמית, העוסקת כבר למעלה משני עשורים בהפצת תוספי תזונה במודל שיווק רב שכבתי, נתקלה לא פעם בביקורות על התנהלותה העסקית. כעת היא יוצאת במיתוג מחדש ומקווה לעשות סדר בשמועות
לאחר שנדחה בגלל המלחמה, כנס המיתוג של ישראל בשיתוף וואלה! שיווק ודיגיטל חוזר עם תאריך חדש ורשימת מרצים עוד יותר מכובדת מזו שתוכננה מלכתחילה
אחרי שמיקרוסופט הפכה את בינג לקופיילוט, גם גוגל בדרך למיתוג מחדש של מותג ה-AI החלש יחסית, גוגל בארד. מה זה אומר, והאם השינוי הזה עושה שכל? הד"ר יצא לבדוק.
הרבלייף, חברה גלובלית לבריאות וולנס, משיקה מיתוג מחדש הכולל לוגו וסלוגן חדשים שילוו את פעילות החברה: Herbalife - live your best life
אתיקה בעסקים היא לא רק עניין של נכונות מוסרית, היא מהווה אבן יסוד לבריאות והצלחת החברה בטווח הארוך. כמו שרגל חזקה ויציבה מונעת פציעות, כך גם עמידה בעקרונות אתיים תורמת לאורך החיים וההצלחה של כל מותג. ומה החשיבות שלה ברמה המדינית?
עוד קופיילוט אחד ואבדנו? מיקרוסופט ממתגת את ה-AI שלה מחדש ומצמידה אותו לכל מוצר אפשרי, מהעוזר החכם של ווינדוס 11 ועד כפתור חדש במקלדות העתידיות. רק אותנו זה מבלבל? הד"ר יצא לברר מי פה טייס המשנה
החברה שמזוהה בעיקר עם מוצר הדגל תוסף התזונה 'פיל איט' הנמכר ביותר בישראל - תחל לשווק את מוצריה גם בארה"ב, קנדה, הונג-קונג ובריטניה
בזמן שעסקים רבים הפסיקו לחלוטין את הפעילות השיווקית שלהם בעקבות המלחמה, הפודקאסטים עדיין נמצאים במגמת עליה. במה הם שונים מערוצי השיווק הרגילים ומה זה מלמד על העדפות הצרכנים בתקופת משבר?
בעוד שעסקים רבים במשק הישראלי מגוייסים למאמץ הלאומי, המלחמה מאתגרת את המעסיקים הגדולים יותר לקיים את הבטחות מיתוג המעסיק שלהם. ד"ר טלי תאני-הררי מציעה שתי נקודות מבט שיסייעו לכם לשמור על העובדים רגועים
בעודנו מלקקים את הפצעים, המונים צועדים באירופה לשחרור פלסטין וסרטונים מהאסון שפקד אותנו במתקפת הפתע של חמאס מתויגים ברשתות כפייק. אז איפה טעינו בגזרת ההסברה ומה ניתן ללמוד מהאויב על מיתוג בינלאומי בזמן מלחמה?
מוצדקת או לא, הביקורת על הלוגו החדש של הספריה הלאומית היתה הכל חוץ ממקצועית. אז מה היתה הטעות הגדולה של אנשי המיתוג ואיך הפכה הספריה קורבן לעוד ספין פוליטי?
בעוד שהעולם כולו עובר לדיגיטל, יש תעשיות שלמות שנתקעו במקום וממשיכות להתנהל כמו לפני 30 שנה. אז איך מתנערים מתדמית מיושנת ומתקדמים למאה ה-21 מבלי לפגוע במוניטין הקיים?
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
לקראת כנס המיתוג שיתקיים בנובמבר, תפסנו לשיחה את פול סטאפורד, מומחה המיתוג שמאחורי Deliveroo, AIRBNB ועוד רבים וטובים, כדי לשמוע על התפיסה המותגית שלו ועל האתגר הגדול ביותר של המקצוע
הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל יוצא לדרך, ויכלול השנה אורחים ומרצים מחו"ל שיציגו תיאוריות, מתודות, וניתוחי מקרה של מותגים מהידועים בעולם ופורצי דרך בישראל. הנה הפרטים
חשבתם שלקוחות קונים את המוצרים או השירותים שלכם רק בגלל המחיר או האיכות? תחשבו שוב. יריב עמית, מייסד Brand Academy והאיש שעומד מאחורי כנס המיתוג השנתי בשיתוף וואלה, מציין 6 שלבים עיקריים ליצירת מיתוג רגשי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש
ענקית הקמעונאות והבשר 'סאלח דבאח ובניו', יוצאת בשפה מיתוגית חדשה בהשקעה של כ- 2 מיליון שקל וזאת על רקע מגעים להקמת סניפי סופרמרקט באירופה ובמדינות המפרץ
הנפגעת העיקרית ממהפכת ה-AI היא ללא ספק תעשיית העיצוב והקריאייטיב. האם השאיפה להעלות את ההספק תבוא על חשבון הניצוץ האנושי? כיצד תוכל קהילת המעצבים להישאר חדשנית ומעודכנת מבלי לאבד את האופי היצירתי שלה? שוחחנו עם מעצבים מחברות מובילות ויצאנו מופתעים
צבע אדום מבטא אהבה ולהט, אך בשילוב עם שחור הוא מבטא אזהרה או סכנה. סגול זה צבע רוחני, כחול משרה שלווה וגם מרפרר לעולם הדיגיטל והבנקאות, וירוק מנטה תמיד מתקשר לנו עם הרפואה. אז איך בוחרים צבעים לעסק בהקמה או במיתוג מחדש, ולמה צריך לשים לב?
הפרק בקופה ראשית על הריברנדינג של הטוסט של גריאני שם זרקור על תהליך רגיש שארגונים רבים בוחרים או נאלצים לעבור כדי להישאר עדכניים, ומדגים במדויק מה לא לעשות. ומה לגבי ברבי?
איך שומרים על מובילות של מותג לאורך זמן? לרגל חגיגות ה-50 של מותג תפוצי'פס, לירונה ספיבק, מנהלת השיווק של חטיבת המלוחים בשטראוס חושפת את כל הסודות
אחרי שורה של התבטאויות שערורייתיות ומהלכים הזויים, אילון מאסק מרסק סופית את טוויטר כדי לבנות את X, "האפליקציה של הכל". אז למה זה צריך להדאיג אתכם?
מהפכת ה-AI סובבה את המפתח הטכנולוגי סיבוב אחד יותר מדי. כעת, אנחנו לא רק מבינים טוב יותר את הצרכן אלא מסוגלים לתמרן את הבחירה החופשית שלו ולהשפיע על שיקולי הקניה שלו. אז איך עושים את זה? הנה חמש דרכים מוכחות מחקרית שלא חשבתם עליהן
הפודקאסט הולך וצובר תאוצה ככלי תקשורת בלתי אמצעי עם קהל הולך וגדל שמאזין לו בפקקים, באימון ואפילו לפני השינה. אז מה מייחד את הפודקאסט משאר ערוצי הפרסום, ואיך מתרגמים את זה לכסף?
Instant Brands, פעם ענקית בתעשייה שלה, ירדה מגדולתה בגלל חוסר יכולת להסתגל ולהתפתח. כעת, החברה שרשמה פטנט על פיירקס ו-Instant Pot מוצאת את עצמה מחוץ למשחק ומכריזה על פשיטת רגל. איך זה קרה?
ב-2023, רילוקיישן מהווה שיקול משמעותי בבחירות הקריירה של עובדי דור ה-Y וה-Z. לכבוד יום העצמאות האמריקאי, שוחחנו עם ישראלים שעשו רילוקיישן לארה"ב כדי להבין מה הסוד לתהליך רילוקיישן מוצלח, ועד כמה זה קריטי למיתוג המעסיק?
חיבור להווה, מענה לקהל מגוון, ויצירת עומק, תוכן וקהילתיות - אלה היו הערכים שהנחו את טל אקר ושותפיו בזמן שמיתגו מחדש את "מקום בלב", מוסד קולינרי מהוותיקים בשרון, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים רוחבית. כעת הוא משתף בתובנות מהתהליך, וממליץ ליזמים לקחת סיכונים