סולן להקת רד בנד הוא הפרזנטור החדש של "דלק"
צילומי הקמפיין החדש של "דלק" ו-"ג'ו דלק", בכיכובו של רד אורבך, יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
צילומי הקמפיין החדש של "דלק" ו-"ג'ו דלק", בכיכובו של רד אורבך, יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
דור ה-Z כבר לא צופה בפרסומות, אבל בעזרת גיימיפיקציה ועולמות וירטואליים, תוכלו ליצור חוויה ייחודית שתניע את הלקוחות שלכם לפעולה. איך עושים את זה? בועז פסקו, סמנכ"ל השיווק של באפ טכנולוגיות, מסביר
מוערך בכ- 5.2 מיליארד דולר; מודיעה על שיתוף פעולה ראשון עם פלטפורמת פרסום מקומית בסין, Way.io
אחרי ארבעה עשורים בתעשיית הפרסום וכשמאחוריו שורה של קמפיינים מכוננים בתרבות הישראלית, יורם באומן ישב לראיון נדיר עם מירן פחמן ופתח את כל הקלפים
סופר-פארם יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת נט"ל בליווי השיר "אתה לא לבד". הקמפיין ילווה את שיתוף הפעולה של השתיים שמטרתו להנגיש כלים להתמודדות ראשונית עם מצבי טראומה וחרדה
יוצרת התוכן, היזמית ומשפיענית הרשת, מירן בוזגלו, נכנסת לנעליה של הפרזנטורית הוותיקה, אילנית לוי, ותככב בקמפיין חדש למותג מוצרי הניקוי טאצ'
כמעט 5 חודשים לתוך המלחמה, המותגים הישראלים מנסים לחזור לשגרה אבל יש דברים שלעולם לא יהיו אותו דבר. איך מפרסמים במציאות החדשה ועל מה חשוב לשים דגש? נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור ישראל, משתפת
מה קורה כשרן דנקר לוקח אורחת לסיבוב בסיב הכי מהיר בישראל? סלקום משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - הסיב הכי מהיר בישראל" בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, אליו מצטרפת אורחת מיוחדת - השחקנית עדי חבשוש, זוכת העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"
באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק ליורם באומן את הפרס היוקרתי על תרומתו הרבה לענף הפרסום כבר מעל ארבעה עשורים. הפרס יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות ה-Effie אשר יערך ב-18.2.24
בימים אלו, מכבב הזמר-לוחם כנר בפרסומת לחברת נדל"ן: "כשהם מפיצים שנאה - אנחנו מנצחים באהבה", הוא טוען שם ומשתמש בעוד שלל קלישאות. מנגד, הקליט לאחרונה שיר חדש עם סאבלימינל והצל, לא בדיוק דמות שעסוקה בקירוב לבבות. התוצאה: צלילים צורמים של זיוף
ניב סולטן שנבחרה כפרזנטורית למותג הסלטים 'אחלה' תגיש לצופים את נקודות הדמיון של המשפחות השונות בחברה הישראלית באמצעות דילוג בין סיטואציות שכיחות ביומיום של כולנו, תוך הדגשת הערכים משפחתיות, קרבה ושייכות שהמותג מייצג
פלאפון משיקה היום (28.1) מועדון הטבות חדש ללקוחות הדור החמישי של החברה. את ההשקה ילווה קמפיין פרסום שיעלה הערב בטלוויזיה בכיכובו של יהודה לוי
בהמשך לגידול של 400% בהזמנות בהשוואה לשנה קודמת, עולה הקמפיין לכבוד השקת הדגם החדש Galaxy S24 בכיכובו של אלי פיניש שמגלם את צורי - הישראלי שיודע הכל
דנית גרינברג, פרזנטורית מותג התכשיטים הבינלאומי Pandora בישראל, הצטלמה לקמפיין Valentine שכולו אהבה
באיחור של שנים אחרי טלגרם, מטא סוף סוף נכנסת למשחק הערוצים וסוחפת את המשתמשים בסערה. האם מדובר בסוג חדש של דיוור ישיר או שגם הטרנד הזה ידעך כלעומת שבא?
ד"ר טובית שלומי נחשבת לחלוצת הפרסומאיות בישראל. את הדרייב שהביא אותה להקים משרד פרסום בימים שבהם קריירה לאישה הייתה בגדר קוריוז, היא מקווה להביא גם אל רשימת הגמלאים לעיריית תל אביב
קהילת מנהלי שיווק מצייצים מפרסמת את הסקר השנתי שלה בסימן מלחמה: 45% מהמפרסמים עצרו קמפיינים, חמישית העידו שיקטינו תקציבים ב-2024 ו-60% יגדילו תקציבים בטיקטוק
אוניברסיטת ת"א, חברת שיח מדיקל, וחברת- OiG מצטרפות למשרד הפרסום. המנכ"ל: "שמח וגאה שסיטימדיה ממשיכים לצמוח גם בתקופה כזו"
מאז השבת השחורה, חברות רבות בישראל גילו סולידריות אמיתית למצב, כאשר חלקן בחרו לעשות זאת ע"י הקלה בתשלומים כאות הזדהות כלכלית וחלקן (האמיצות) נקטו בהזדהות רגשית והתחברו להחזרת החטופים. כך הן עשו זאת מבלי להיתפס כמי שעושה שימוש ציני בקודש הקודשים של המדינה
בדומה ליוזמות לאספקת ציוד, ביגוד ומזון לחייליים ולמפונים, רשימה לא קצרה של אזרחים הקימו "מפעלי הסברה פרטיים" לתקשורת הבינ"ל. שיחה עם כמה מהם מעלה הסכמה מקיר לקיר: אף פעם לא סיקרו את ישראל בהיקף הזה, ומשרד ההסברה לא קיים
מקדונלד'ס עולה בקמפיין חדש לרגל השקת סדרת ריב אנטריקוט החדשה וזו הפעם הראשונה שהאחים טל ועידו מוסרי מככבים יחד בקמפיין משותף
מאחורי כל דגם אייקוני של נעלי אדידס, עומד סיפור. בימים אלו, יוצאת ענקית הספורט בקמפיין גלובלי שעושה כבוד למותג Originals שהעביר את הספורט לחזית האופנה וחוזר כעת למקורות תחת המסר: "We Gave the World an Original You Gave Us a Thousand Back"
כחלק מהליך בקשה לצו ירושה היה נדרש כל אזרח לתשלום אגרה של כ-65 שקל לצורך פרסום בעיתונות המודפסת. מרבית המודעות מתפרסמות בידיעות אחרונות, שהרוויח מהן מיליוני שקלים בשנה. האם מדובר במסר נוסף של ממשלת נתניהו לגופי התקשורת?
במשפט, שימשך כ-10 שבועות, משרד המשפטים האמריקאי יטרגט את עסקי הליבה של גוגל בתחום החיפוש שהזניקו את השווי שלה ל-1.7 טריליון דולר. להחלטת ביהמ"ש יהיו השלכות רחבות על הענקיות והיא עשויה להחלישן לאחר עשרות שנות צמיחה
בין התקציבים: יבואן החשמל המוביל שריג אלקטריק ו-SPIRIT הפקות עולם: "אנו שמחים לצאת לדרך חדשה ומשותפת עם לקוחות מובילים בתחומם מתחומי הקמעונאות והתיירות"
הכנס ה-3 השנתי של מנהלי ומנהלות מותג בישראל יוצא לדרך, ויכלול השנה אורחים ומרצים מחו"ל שיציגו תיאוריות, מתודות, וניתוחי מקרה של מותגים מהידועים בעולם ופורצי דרך בישראל. הנה הפרטים
השחקנים חן אמסלם ונדב נייטס, יככבו בקמפיין החדש של רשת האופנה H&O לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2023-24. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-1.5 מיליון שקל. הקולקציה החדשה מתמקדת במגוון המותגים של הרשת, כחלק מקידום אסטרטגיית BRANDS COLLECTION
ברשימת הלקוחות נמנים מועמדים מהמרכז ומצפון הארץ
רגע לפניי החזרה לבית הספר, משיקים אתר האופנה TERMINAL X ומותג NIKE קמפיין BACK TO SCHOOL אופנתי במיוחד. הכוכבים שנבחרו להוביל את הקמפיין הם שחקן הכדורסל בן שרף והרקדנית שירה ארגמן, אשר מייצגים שילוב בין אופנה וסטייל רחוב, לבין נוחות וספורטיביות
רכישת לקוחות חדשים באמצעות פרסום ממומן הפכה יקרה מאוד ומותגים מחפשים דרכים חדשות כדי לשמור על המכונה עובדת. אבל מה אם נגיד לכם שרוב הכסף כבר נמצא אצלכם?
בדיקת וואלה! ברנז'ה חושפת כי ערוץ 14 שמקבל דחיפה מהממשלה והציג זינוק דרמטי ברייטינג מאז תחילת ההפיכה - לא מצליח לתרגם את הגידול לצמיחה בהיקפי הפרסום. וגם, שטראוס ודלק מוטורס לא לבד; בבנקים הגדולים צופים בחרם על הערוץ ומחשבים מסלול. ניתוח
לוי, עד לאחרונה מנהל הקריאייטיב הראשי והמשנה למנכ"ל משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס, מגיע לוואלה במטרה להקים מחלקת קריאייטיב אינהאוס, שתתמוך במותג ומיצובו מחדש, בתוכן האדיטוריאלי, בתוכן השיווקי ובמותגי הקבוצה
לפני מספר שנים הופיע בג'ונגל הדיגיטלי בעל חיים חדש שטיפס לראש שרשרת המזון. עם למעלה מ-2 מיליארד הורדות ברחבי העולם, טיקטוק הפכה למגנט חזק של תשומת לב, עוקבים ולידים, אבל האם באמת כדאי לבסס עליה את האסטרטגיה השיווקית?
קמפיין הקיץ של קבוצת מלונות אפריקה ישראל, שיעלה מחר (מוצ"ש, 29.7), משדר מיצוב גבוה, ניחוח בינלאומי והטבות למזמינים חופשה באוגוסט: לילה שלישי או רביעי חינם במלונות BAYVIEW בחיפה ובמלונות VERT ברחבי הארץ
מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי, ETAM משיק קמפיין בהובלת הפרזנטורית החדשה, הדוגמנית והשחקנית - ריף נאמן תחת הסלוגן: "ביטחון עצמי הולם אותך"
דוגמנית העל קנדל ג'נר, המדורגת לפי 'פורבס' כדוגמנית בעלת השכר הגבוה ביותר בעולם, נבחרה כשגרירה בינלאומית למותג הביוטי L'OREAL PARIS. הקמפיין המשותף הראשון, יעלה בישראל החל מחודש ספטמבר 2023. נשיאת המותג: "קנדל מייצגת את כל מה שדור ה-Z עומד מאחוריו"
בקמפיין החדש שיעלה הערב (ד) לחטיף הלאומי 'במבה', מחברת אסם את הישראלים לנופיה של ישראל ומעודדת לחגוג את האהבה לטבע הישראלי ולצאת לטיולים ברחבי הארץ (יחד עם התינוק של במבה). הזמר והיוצר אליעד נחום, נבחר להיות הפרזנטור שיוביל את הקמפיין החדש
בעוד שיותר ויותר משתמשים עוברים לחפש את המידע שלהם ב-ChatGPT ודומותיה, נפח התנועה בגוגל הולך ויורד והמשמעות עלולה להיות הרסנית לכל מי שהשקיע בקידום אתרים, אורגני או ממומן
"כל הורה הוא מאמן בנבחרת הביתית שלו": אופיר חיים, מאמן נבחרת הנוער של ישראל בכדורגל, שעשה היסטוריה והגיע לחצי הגמר במונדיאליטו יחד עם שחקניו המוכשרים והעלה אותם למקום השלישי המכובד והמרגש, הצטלם לקמפיין פרסום חדש של המרכז לצמיחה פיננסית מבית בנק הפועלים
החל מאתמול, אנו נתקלים בסיפורים ארוכים, מודפסים על גבי אוטובוסים, כשהטקסט יוצא הדופן בגודלו הקטן, מעורר עניין רב בקרב נהגים. "הסיפורים הנוסעים" נצפו באזורים בהם עומסי התנועה כבדים וכששאלנו מה הסיפור של הסיפור, הבנו שמדובר בקמפיין יצירתי של מטרו מוטור
נועה קירל, שמסיימת תקופה אינטנסיבית במיוחד, מצליחה לברוח מחופשה משפחתית מפנקת שנכפתה עליה. כל מה שהיא מדמיינת בעיני רוחה הם בית, רביצה ובינג' של סדרה אהובה ואז הכל משתבש
ליימן שליסל מודיעה על כניסתה לשוק התה כמשווקת הרשמית החדשה של המותג הבינלאומי ליפטון (Lipton), וממנה מנהלת מותג חדשה שתוביל את המהלך בחברה
הדוגמנית והשחקנית יעל שלביה, הפרזנטורית של ZER4U, הצטלמה לקמפיין החדש לקראת היום המאוהב ביותר, חגם של הפרחים והאוהבים
בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
בימים אלה יוצאים מאות אלפי תלמידים לחופשת הקיץ ורבים מהם מצטרפים לראשונה לשוק התעסוקה. עיתוי מושלם בהחלט לפנות לצעירים בגילאי 14-18 ולהניע אותם לפתוח חשבון בנק בפעם הראשונה. כך עושה בימים אלו בנק דיסקונט בקמפיין חדש שמציע ללוות אותם בדרכם לעצמאות כלכלית
עם פתיחת עונת הקיץ הלוהטת, תמי4 משיקה קמפיין פרסומי רחב בהובלת הפרזנטור עידן חביב, במטרה לעודד את הציבור לשתות יותר מים בימי הקיץ החמים. הקמפיין החדש יעלה הערב בטלוויזיה, ברדיו ובדיגיטל, בהיקף של כ-3 מיליון שקל
בזק ממשיכה לפנות לקהל הצעיר והמעודכן ותעלה מחר ב"קמפיין זוגות" חדש לאינטרנט סיבים. הפעם, עם נס & סטילה, הצמד שכבש את המדינה עם המגה להיט "תיק קטן", שמצטרפים לפרזנטור הקבוע, גידי גוב
מותג החיתולים והמגבונים "האגיס" יוצא בקמפיין חדש להשקת קולקציה מיוחדת לחגיגות 100 שנה לדיסני. הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה של האגיס בשיתוף דיסני תחת הסלוגן: "בקיץ הזה מי צריך מכנסיים?" קריין הקמפיין הוא אייל קיציס, הפרזנטור הקולי של מותג החיתולים
קנית פסטה, לא תוסיף גם רוטב עגבניות? הפרסומות הממוקדות והמותאמות אישית של עולם האונליין מגיעות גם למרחב הפיזי של הסופרמרקט. מה האתגרים שעומדים בפני התחום ולאן הוא עוד צפוי להתפתח?
סלקום תשיק הערב קמפיין חדש שמתמקד בעוצמתה בעולם הסיבים האופטיים. הקמפיין, בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, מציג שפה פרסומית חדשה כאשר המסר המרכזי הוא שבסלקום, הכל פי 5: המהירות, העוצמה והחוויה שמקבלים עם האינטרנט המהיר בישראל