איך הפכו קמפיינים בוואטסאפ לכלי שיווק משמעותי בזמן המלחמה
במצב מלחמה, וכדי שהמשק יחזור לעצמו, חברות חייבות לשווק ולמכור בצורה אמפתית ורגישה למצב. אז איך עושים את זה? מסתבר שהפתרון ממש מתחת לאף
במצב מלחמה, וכדי שהמשק יחזור לעצמו, חברות חייבות לשווק ולמכור בצורה אמפתית ורגישה למצב. אז איך עושים את זה? מסתבר שהפתרון ממש מתחת לאף
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
גם השנה, תעשיית הפרסום עבדה לילות כימים כדי לייצר מהלכי שיווק מבריקים, אולם בעוד שרק מעטים יזכו בפרסים, המון קמפיינים מעולים פשוט עוברים מתחת לרדאר. שאלנו מנהלי ומנהלות שיווק על הקמפיינים שעוררו בהם השראה וחזרנו עם רשימת פרגונים חגיגית לכבוד השנה החדשה
כמו בכל שנה, גם באוגוסט הזה הקניונים יתמלאו בקישוטים של לבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד את כל אותם זוגות שעדיין מאמינים באהבה, וגם את אלה שלא
בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
עכשיו זה רשמי: ג'ניפר לופז היא הסלבית הראשונה שנתנה את הסכמתה לעשות שימוש בדמותה ובקולה באמצעות בינה מלאכותית. המטרה: להזמין נופשים לקרוז חלומי בלב ים
הפרויקטים שהעובדים שלכם מובילים יכולים להפיק תועלת רבה מהתובנות והקלט של עמיתיהם מכל חלקי הארגון. מתכנון חלונות זמן פנימיים לעידוד שיתופים ועד תמריצים כספיים על מעורבות, הדרכים לשיתופי פעולה פנים ארגוניים מגוונות ממש כמו המחלקות שמיישמות אותן
הנהלת תחרות האפי בישראל מכריזה על שינויים דרמטיים בתחרות וקוראת למפרסמים, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומשרדי פרסום לקחת בה חלק כדי להאדיר את העשייה השיווקית והעסקית בישראל
במקרה הטוב הם יעכבו את הצמיחה וישרפו תקציב יקר. במקרה הרע הם יובילו להפסדים: ל"ג בעומר זה בדיוק הזמן להיפטר מכל מה שמבזבז לחינם את תקציב השיווק שלכם, ולשרוף את ההרגלים הרעים שלא משרתים אתכם בעסק
כיום, ישנם בישראל מעל ל-5,000 אנשים המוגדרים הלומי קרב, הם בריאים לחלוטין מבחינה גופנית. חברת FireArc ערכה אירוע זה לטובת רתימת אנשי ממשל, צבא ומשפיענים על מנת להביא לחקיקה בנושא, להעלות מודעות לנושא חשוב זה ובעיקר בכדי לעודד את שילוב הלומי והלומות קרב
בעוד שאלגוריתמים של בינה מלאכותית יכולים להיות סופר חכמים ולחסוך לכם המון עבודה, הם עדיין לא תחליף לאינטליגנציה אנושית, ומי שנשען עליהם יתר על המידה עלול למצוא את עצמו משלם מחירים כבדים
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
"עמותת עדי" השיקה סדרת סרטוני רשת חינוכיים שמטרתם העלאת המודעות לאוטיזם ושינוי תפיסות אצל בני נוער, בהשתתפות כוכבי נוער אחים לילדים עם אוטיזם
כולנו שחררה סרטון בחירות חדש בו ראשי המפלגות מתקוטטים זה עם זה, בעוד שלדבריהם כחלון הוא זה שדואג לכולם. מרצ מתאוששת מתקרית יעל ארד וקוראת לבחור בפוליטיקאים שמדברים ברור "ולא מגמגמים". אלדד יניב לא מתרגש מהסקרים ומציג את מפלגתו כ"אופוזיציה של ישראל". צפו
בתי האופנה הגדולים חושפים את הקמפיינים החדשים, ואפשר לומר שמדד הלהיטות של קאיה בת ה-16 בשיאו, כמנצחת הגדולה בתחרות בין הדוגמניות. הרשימה כוללת צילומים לסן לורן, ורסצ'ה, ולנטינו ומוסקינו, ויש לנו תחושה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה
בניגוד לאקלים הישראלי שמאלץ את המעצבים המקומיים לרכז את רוב האנרגיות בפריטים המתאימים לעונה החמה, מעבר לים המצב הוא הפוך, והדיזיינרים הנחשבים משקיעים כסף וזמן בעונה הקרירה הממשמשת ובאה. ריכזנו עבורכם את הקמפיינים החדשים והמטריפים, כדי להבין מה מצפה לנו
מריה גרציה קיורי, המנהלת הקריאטיבית הטרייה של בית האופנה הצרפתי, היא האישה הראשונה אי פעם בתפקיד הזה - וכפי שראינו בתצוגה בפריז גם פמיניסטית גאה. כעת היא מלהקת לקמפיין את הצלמת בריג'יט לקומב, לצילומי עומק מעבירי מסר של התאומות הנכונות של הרגע
מגזין פורבס מפרסם את הרשימה השנתית של הדוגמניות המרוויחות ומציג נתונים מעניינים, כששתי דוגמניות ברזילאיות בגיל שנושק לפנסיה במונחי טופ-מודלס כובשות את שני המקומות הראשונים. אז מי החברה החדשה הצעירה ביותר ברשימה? ואיזו דוגמנית נעלמה השנה לגמרי מהדירוג?
ההכרעה לפסול את קמפיין "שוקה" מגיעה לאולפן וואלה! NEWS. זרמון: "יש כאן מצב בעייתי שעלול להביא לכך שכל מי שיקבל התגרות שיווקית עלול ללכת לביהמ"ש". שוקה (המקורי): "הפכו את סוכני הביטוח לטפילים". בתוך כך, גם איגוד השיווק מביע מחאה. צפו
ענקית האופנה האמריקאית הידועה בזכות אינספור שערוריות וקמפיינים שנפסלים בשל שילוב בין עירום, קטינות ותנוחות בעייתיות, מציגה כעת קמפיין חדש. אחרי הדחת מייסד המותג, הכרזה על פשיטת רגל והכנסת אישה לדירקטוריון לראשונה מזה 16 שנה, האם ייתכנו רוחות של שינוי?
"מדובר בעולם אכזרי נטול סנטימנטים. אם הפרה מניבה פחות חלב - אז נקסט". קארן דונסקי, הסופרמודל העברית הראשונה, נערת זוהר נצחית והבוררת של עולם האופנה, מכירה איך העסק הזה עובד, ומגיבה בהתאם לסערת איילת זורר וגולברי. טור דעה אישי
נזילות מגדרית הולכת יופי עם מותגי על: הבן של וויל סמית' מככב בפרסומות של לואי ויטון לבגדי נשים. כך נראה ראפר בחצאית
אם לפני 20 שנה לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון הרוויחו 44 אלף דולר בתצוגת אופנה, כיום דוגמניות בחו"ל מרוויחות במקרה הטוב בקושי 440 דולר, ובמקרה הרע מקבלות בגדים כשכר. וזה רק חלק קטן ממכלול הבעיות. עולם הדוגמנות 2016 - תמונת מצב עגומה
העירום המרומז, העירום המפורש ומה שביניהם - בעקבות פשיטת הרגל של ענקית האופנה האמריקאית, זה הזמן להיזכר בקמפיינים הפרובוקטיביים שניפקה לעולם מתחילת פעילותה. מוטיבים חוזרים: קטינות וישבנים
בשורה מרה להיפסטרים ולפאשניסטות עם אטיטוד: מניות החברה שמחזיקה למעלה מ-250 סניפים ברחבי העולם וגם בישראל צנחו ב-87%, וברבעון האחרון נרשמה ירידה דרמטית בהכנסות. כתוצאה מכך, פעילות המותג האמריקאי הפופולרי עלולה להפסיק כבר בשנה הקרובה. הקץ לפרובוקציות?
בניסיון להתנער מהתדמית הפרובוקטיבית, מציגה המותג האמריקאי מודעה חדשה. קטינות ערומות בפוזות מפתות - אאוט. עובדות החברה לבושות ומחויכות - אין
בהתאם למסקנות התחרות מהשנה שעברה, החליטה הנהלת התחרות של איגוד הפרסום, איגוד השיווק והמי"ל כי משרדי פרסום בני פחות מ-5 שנים ומחזור קטן מ-7 מיליון שקל יוכלו להשתתף
השירות החדש מאפשר למפרסמים לרכוש מדיה לקהלים הרלוונטיים עבורם על סמך מאפיינים דמוגרפיים, הרגלי גלישה ועוד, על בסיס Programmatic Buying
בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים. הסיבה העיקרית היא החשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים"
השבוע עלו שני קמפיינים בהשתתפות של סלבריטאים. התגייסות מפורסמים לקמפיינים חברתיים אינו דבר חדש אך האם הם מעיזים להתרחק מהמיינסטרים? מתוך המהדורה
"תהיי גבר", ו-"צריך לשטוף הכל" הן כמה דוגמאות לסלוגנים בעלי אופי שובינסטי שבחרו המתמודדות. מתוך המהדורה
לא רק דוגמניות ידועות או הצלמים המוכשרים בעולם - הקמפיינים של בתי האופנה העילית אוצרים בתוכם גם את המסרים לגבי המגמות הגדולות ושילובי הסטיילינג המוצלחים לעונה
באיגוד חברות הפרסום ואיגוד השיווק הישראלי החליטו להעניק לאדלר את הפרס על תרומתו לענף הפרסום, לאורך ארבעה עשורים
קמפיינים פרסומיים רבים נשארו חקוקים בזכרוננו אבל אילו קמפיינים נחשבים לטובים במיוחד על ידי בכירי ענף הפרסום? מדפי זהב עד מסטיק
עוגת הפרסום בשנה החולפת עמדה על 3,492 מיליארד ש' לעומת 3,762 מיליארד ב-2011; למרות ש-42% מתקציבי הפרסום מופנים אליה והרייטינג עלה, ההכנסות מפרסום בטלוויזיה קטנו
החברה שמקים בר, עורך מגזין הגייז F/O/D ובעבר דובר חברת התוכן והערוצים "ענני תקשורת", תתמקד בחברות וגופים המתעסקים בתחומי הלייף סטייל
בתי אופנת העל משחררים את הקמפיינים המתוקשרים של הקולקציות חדשות - איזו דוגמנית הצטלמה ליד ביגפוט, איזה מותג השתלט על תיכון ומיהו צמד הצלמים העסוק מכולם? חלק א'
הקרב במערכת הפוליטית כבר החל: לא על קולות הבוחרים, אלא על הקמפיינים של המפלגות. הבונוסים עלולים לנוע בין 200-100 אלף שקל למנדט. "מחכים לתום השבעה של נתניהו"
בתי האופנה הגדולים בעולם מתחילים לטפטף החוצה את הקמפיינים של קיץ 2012 עם הרבה ג'יזל ומעט מאוד דאגות - סיקור מיוחד
מנהיגי העולם, מבנימין נתניהו ועד ברק אובמה, מתנשקים בלהט עם יריביהם הפוליטיים בקמפיין חדש של חברת האופנה בנטון. האם זהו ניסיון נואש לתשומת לב?
גיליון נובמבר של מגזין האופנה W, מלא במודעות פרסומת מזוייפות, במראה פרובוקטיבי, למותגים שאינם קיימים. האם אופנה היא שקר מוחלט?
אמילי בלאנט זוכת גלובוס הזהב ואחת השחקניות הבריטיות המבטיחות היום, תשמש כפני הבושם הוותיק של איב סן לורן. הקמפיין צפוי לעלות בחודש הבא
כך נראה הקמפיין הראשון של בית האופנה מאז מותו לסתיו 2011, תחת שרביטה של שרה ברטון. סיפור על אהבה וחושך
את שלוש האחיות היפיפיות כוכבות סדרת הריאליטי המצליחה צילמה לקמפיין הפרסומי אנני לייבוביץ. התוצאה - טראש בניחוח אמנותי
מסיבה סגורה, שפתוחה לאנשים יפים ועשירים בלבד - גוצ'י משיקים את קמפיין החורף החדש שלהם, ובכלל לא בטוח שהיו נותנים לכם להשתתף בחגיגה
מרק ג'ייקובס מארח את האמן סרית' ווין אוונס בקמפיין החורף החדש שלו. התוצאה - זר בלונים קשורים לאיבר מין זכרי
גווינת פלטרו מובילה את הקמפיין החדש של תיקי קואץ', בו היא מצולמת כאילו במקרה, ובאווירה משוחררת על גג גורד שחקים ניו יורקי
באמפוריו ארמני חושבים כנראה שריהאנה קצת יותר סקסית ממייגן פוקס והכתירו אותה כפני הלנז'רי והג'ינסים של המותג
נועה תשבי מונתה כפרזנטורית למותג התכשיטים מיכל נגרין. במקביל היא תמשיך לשמש כפרזנטורית של מותג האופנה ML, בשאיפה שהלקוחות לא יתבלבלו