בין הומור לפרובוקציה: הקמפיינים הנועזים של ענקיות המזון המהיר
מהלך שיווקי שמצליח לרגש, להצחיק ולעורר דיון ציבורי הוא נשק רב עוצמה במאבק על המודעות למותג והרחבת נתח השוק. מה אפשר ללמוד מהמהלכים הבלתי נשכחים של מקדונלד'ס, ברגר קינג ו-KFC?
מהלך שיווקי שמצליח לרגש, להצחיק ולעורר דיון ציבורי הוא נשק רב עוצמה במאבק על המודעות למותג והרחבת נתח השוק. מה אפשר ללמוד מהמהלכים הבלתי נשכחים של מקדונלד'ס, ברגר קינג ו-KFC?
תחרות האפי מכריזה על קטגוריה חדשה שתוקדש למהלכי שיווק ייחודיים שיצרו אפקט משמעותי בימי המלחמה, והביאו לקדמת הבמה מהלכים למען תושבי הדרום והצפון, נפגעי המלחמה, חיילים ומילואימניקים
טקס ה-TikTok Awards, אירוע סיכום השנה של טיקטוק ישראל שהתקיים השבוע בהפקת קבוצת בלוסטון, עשה כבוד למותגים, הקמפיינים והיוצרים המובילים של השנה. מי היו הזוכים הגדולים?
התחרות מתמקדת בקמפיינים שיווקיים שהשיגו תוצאות מרשימות בטיקטוק תוך יצירת תוכן מבדר עם התמקדות באופי ובפונקציות של הפלטפורמה. הזוכים יוכרזו ב-11.11 באירוע סיכום השנה של טיקטוק, ה-TikTok Awards בהנחייתן של קורין גדעון וקים אור אזולאי
איך ומתי חוזרים לפרסומות שגרתיות בזמן שכל המדינה במלחמה, מתי מותר להצחיק ואיך עושים את זה כשאתה עצמך מפונה מביתך? שיחה עם יובל פרחי, מנהל קריאייטיב באדלר חומסקי. האזינו
חודש המודעות לסרטן השד, שמצויין בעולם מדי שנה באוקטובר, נדחק השנה לשולי התודעה הישראלית בעודה מציינת שנה לאירועי ה-7.10 ובעיצומה של עונת חגים מוקדמת מהרגיל. למרות זאת, חברות רבות משקיעות מאמצים כדי להעלות את המחלה על סדר היום ולעודד גילוי מוקדם
בעידן שבו השמנת יתר בקרב ילדים הפכה למגפה עולמית, קמפיינים יצירתיים מצליחים לחולל מהפכה בהרגלי התזונה של ילדים, ומובילים לעלייה דרמטית בצריכת ירקות. איך הם עושים את זה?
אתגרי השנה שחלפה הביאו לעולם השיווק הישראלי קמפיינים מפתיעים ויצירתיות יוצאת דופן. בעידן שבו השיווק לא עוסק רק במכירות אלא ביצירת שינוי, מותגים מובילים הצליחו לגעת במיליוני אנשים בדרכים לא שגרתיות, עם מהלכים מעוררי השראה שהפכו למגמה
בשנה האחרונה, קמפיין 'טמבור - הצבע של ישראל' שיקף את מצב החברה הישראלית כמו מראה. מה שהתחיל כחיבור בין המותג לזהות הישראלית, הפך לביטוי של רוח התקופה המורכבת
מהנהירה אחר התינוק של במבה ועד סערת הגמדימ.ות, גזרת השיווק היתה סוערת במיוחד בשבוע האחרון, עם מספר קמפיינים בולטים שהצליחו לרגש וגם לעצבן את הישראלים
לוצקי נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של החודש בזכות הובלת הפיכת AIG למותג אג'נדה ושילוב פעילויות 'הממ"ד הריגשי' בתוך העשייה השיווקית, התקשורתית והמוצרית של החברה
לצוות של חלאסרטן מעניין ת'פות שלא נוח לכם: "הקמפיין החדש אולי בוטה, אבל אם ככה נתפוס את תשומת הלב של צעירים וצעירות - המטרה שלנו הושגה"
טירוף ה-Purpose-driven marketing של 20 השנה האחרונות הוביל למצב שאפילו השופטים בקאן כבר מרימים גבה. האם מותגים הלכו רחוק מדי והאם אנחנו בדרך לעולם של פוסט-אג'נדה?
דירוג המותגים הבינלאומיים בעלי השווי הגדול ביותר של Kantar BrandZ לשנת 2024 מציב את אפל במקום הראשון בעוד יריבתה סמסונג הרחק במקום ה-51. מקור הפער: המוניטין של אפל ונאמנות לקוחותיה
המיצג שמרים איגוד הפרסום, הרואה אור בימים אלה, עושה כבוד למשרדי הפרסום ולקמפיינים שהפיקו בהתנדבות למען חוסנה של מדינת ישראל החל מה-7 באוקטובר ולאורך מלחמת חרבות ברזל
בצל המלחמה, יותר ויותר חברות מבינות את חשיבותה של אחריות חברתית ומשקיעות בכך כספים ומשאבים רבים, בעוד שאחרות מצליחות להביא ערך דומה גם בתקציב נמוך. התוצאה: נאמנות גבוהה מצד עובדים ולקוחות כאחד
לכבוד יום האישה הבינלאומי, AIG יוצאת בקמפיין בועט שממחיש איך זה להיות אישה על הכביש, ומזמינה את כולנו לנהוג כמו נשים: טוב יותר
מה יותר משכנע: טון פוזיטיבי או נגטיבי? סיפור אישי או עובדות? נקודת המבט של המועמד או של הבוחר? לקראת המרוץ לנשיאות ארה"ב, שרק הולך ומתחמם, החוקרים קבעו בצורה חד משמעית: אין לנו מושג!
כמעט 5 חודשים לתוך המלחמה, המותגים הישראלים מנסים לחזור לשגרה אבל יש דברים שלעולם לא יהיו אותו דבר. איך מפרסמים במציאות החדשה ועל מה חשוב לשים דגש? נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור ישראל, משתפת
קמפיין חדש בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס נטען להורה וילד, My Cal, יעלה היום (19.2). הכרטיס מאפשר להורים לנהל את דמי הכיס של הילדים בקלות ובמהירות, ללא התעסקות בכסף מזומן
במצב מלחמה, וכדי שהמשק יחזור לעצמו, חברות חייבות לשווק ולמכור בצורה אמפתית ורגישה למצב. אז איך עושים את זה? מסתבר שהפתרון ממש מתחת לאף
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
גם השנה, תעשיית הפרסום עבדה לילות כימים כדי לייצר מהלכי שיווק מבריקים, אולם בעוד שרק מעטים יזכו בפרסים, המון קמפיינים מעולים פשוט עוברים מתחת לרדאר. שאלנו מנהלי ומנהלות שיווק על הקמפיינים שעוררו בהם השראה וחזרנו עם רשימת פרגונים חגיגית לכבוד השנה החדשה
כמו בכל שנה, גם באוגוסט הזה הקניונים יתמלאו בקישוטים של לבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד את כל אותם זוגות שעדיין מאמינים באהבה, וגם את אלה שלא
בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
עכשיו זה רשמי: ג'ניפר לופז היא הסלבית הראשונה שנתנה את הסכמתה לעשות שימוש בדמותה ובקולה באמצעות בינה מלאכותית. המטרה: להזמין נופשים לקרוז חלומי בלב ים
הפרויקטים שהעובדים שלכם מובילים יכולים להפיק תועלת רבה מהתובנות והקלט של עמיתיהם מכל חלקי הארגון. מתכנון חלונות זמן פנימיים לעידוד שיתופים ועד תמריצים כספיים על מעורבות, הדרכים לשיתופי פעולה פנים ארגוניים מגוונות ממש כמו המחלקות שמיישמות אותן
הנהלת תחרות האפי בישראל מכריזה על שינויים דרמטיים בתחרות וקוראת למפרסמים, מנכ"לים, סמנכ"לי שיווק ומשרדי פרסום לקחת בה חלק כדי להאדיר את העשייה השיווקית והעסקית בישראל
במקרה הטוב הם יעכבו את הצמיחה וישרפו תקציב יקר. במקרה הרע הם יובילו להפסדים: ל"ג בעומר זה בדיוק הזמן להיפטר מכל מה שמבזבז לחינם את תקציב השיווק שלכם, ולשרוף את ההרגלים הרעים שלא משרתים אתכם בעסק
כיום, ישנם בישראל מעל ל-5,000 אנשים המוגדרים הלומי קרב, הם בריאים לחלוטין מבחינה גופנית. חברת FireArc ערכה אירוע זה לטובת רתימת אנשי ממשל, צבא ומשפיענים על מנת להביא לחקיקה בנושא, להעלות מודעות לנושא חשוב זה ובעיקר בכדי לעודד את שילוב הלומי והלומות קרב
בעוד שאלגוריתמים של בינה מלאכותית יכולים להיות סופר חכמים ולחסוך לכם המון עבודה, הם עדיין לא תחליף לאינטליגנציה אנושית, ומי שנשען עליהם יתר על המידה עלול למצוא את עצמו משלם מחירים כבדים
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
"עמותת עדי" השיקה סדרת סרטוני רשת חינוכיים שמטרתם העלאת המודעות לאוטיזם ושינוי תפיסות אצל בני נוער, בהשתתפות כוכבי נוער אחים לילדים עם אוטיזם
כולנו שחררה סרטון בחירות חדש בו ראשי המפלגות מתקוטטים זה עם זה, בעוד שלדבריהם כחלון הוא זה שדואג לכולם. מרצ מתאוששת מתקרית יעל ארד וקוראת לבחור בפוליטיקאים שמדברים ברור "ולא מגמגמים". אלדד יניב לא מתרגש מהסקרים ומציג את מפלגתו כ"אופוזיציה של ישראל". צפו
בתי האופנה הגדולים חושפים את הקמפיינים החדשים, ואפשר לומר שמדד הלהיטות של קאיה בת ה-16 בשיאו, כמנצחת הגדולה בתחרות בין הדוגמניות. הרשימה כוללת צילומים לסן לורן, ורסצ'ה, ולנטינו ומוסקינו, ויש לנו תחושה שעדיין לא נאמרה המילה האחרונה
בניגוד לאקלים הישראלי שמאלץ את המעצבים המקומיים לרכז את רוב האנרגיות בפריטים המתאימים לעונה החמה, מעבר לים המצב הוא הפוך, והדיזיינרים הנחשבים משקיעים כסף וזמן בעונה הקרירה הממשמשת ובאה. ריכזנו עבורכם את הקמפיינים החדשים והמטריפים, כדי להבין מה מצפה לנו
מריה גרציה קיורי, המנהלת הקריאטיבית הטרייה של בית האופנה הצרפתי, היא האישה הראשונה אי פעם בתפקיד הזה - וכפי שראינו בתצוגה בפריז גם פמיניסטית גאה. כעת היא מלהקת לקמפיין את הצלמת בריג'יט לקומב, לצילומי עומק מעבירי מסר של התאומות הנכונות של הרגע
מגזין פורבס מפרסם את הרשימה השנתית של הדוגמניות המרוויחות ומציג נתונים מעניינים, כששתי דוגמניות ברזילאיות בגיל שנושק לפנסיה במונחי טופ-מודלס כובשות את שני המקומות הראשונים. אז מי החברה החדשה הצעירה ביותר ברשימה? ואיזו דוגמנית נעלמה השנה לגמרי מהדירוג?
ההכרעה לפסול את קמפיין "שוקה" מגיעה לאולפן וואלה! NEWS. זרמון: "יש כאן מצב בעייתי שעלול להביא לכך שכל מי שיקבל התגרות שיווקית עלול ללכת לביהמ"ש". שוקה (המקורי): "הפכו את סוכני הביטוח לטפילים". בתוך כך, גם איגוד השיווק מביע מחאה. צפו
ענקית האופנה האמריקאית הידועה בזכות אינספור שערוריות וקמפיינים שנפסלים בשל שילוב בין עירום, קטינות ותנוחות בעייתיות, מציגה כעת קמפיין חדש. אחרי הדחת מייסד המותג, הכרזה על פשיטת רגל והכנסת אישה לדירקטוריון לראשונה מזה 16 שנה, האם ייתכנו רוחות של שינוי?
"מדובר בעולם אכזרי נטול סנטימנטים. אם הפרה מניבה פחות חלב - אז נקסט". קארן דונסקי, הסופרמודל העברית הראשונה, נערת זוהר נצחית והבוררת של עולם האופנה, מכירה איך העסק הזה עובד, ומגיבה בהתאם לסערת איילת זורר וגולברי. טור דעה אישי
נזילות מגדרית הולכת יופי עם מותגי על: הבן של וויל סמית' מככב בפרסומות של לואי ויטון לבגדי נשים. כך נראה ראפר בחצאית
אם לפני 20 שנה לינדה אוונג'ליסטה וכריסטי טרלינגטון הרוויחו 44 אלף דולר בתצוגת אופנה, כיום דוגמניות בחו"ל מרוויחות במקרה הטוב בקושי 440 דולר, ובמקרה הרע מקבלות בגדים כשכר. וזה רק חלק קטן ממכלול הבעיות. עולם הדוגמנות 2016 - תמונת מצב עגומה
העירום המרומז, העירום המפורש ומה שביניהם - בעקבות פשיטת הרגל של ענקית האופנה האמריקאית, זה הזמן להיזכר בקמפיינים הפרובוקטיביים שניפקה לעולם מתחילת פעילותה. מוטיבים חוזרים: קטינות וישבנים
בשורה מרה להיפסטרים ולפאשניסטות עם אטיטוד: מניות החברה שמחזיקה למעלה מ-250 סניפים ברחבי העולם וגם בישראל צנחו ב-87%, וברבעון האחרון נרשמה ירידה דרמטית בהכנסות. כתוצאה מכך, פעילות המותג האמריקאי הפופולרי עלולה להפסיק כבר בשנה הקרובה. הקץ לפרובוקציות?
בניסיון להתנער מהתדמית הפרובוקטיבית, מציגה המותג האמריקאי מודעה חדשה. קטינות ערומות בפוזות מפתות - אאוט. עובדות החברה לבושות ומחויכות - אין
בהתאם למסקנות התחרות מהשנה שעברה, החליטה הנהלת התחרות של איגוד הפרסום, איגוד השיווק והמי"ל כי משרדי פרסום בני פחות מ-5 שנים ומחזור קטן מ-7 מיליון שקל יוכלו להשתתף
השירות החדש מאפשר למפרסמים לרכוש מדיה לקהלים הרלוונטיים עבורם על סמך מאפיינים דמוגרפיים, הרגלי גלישה ועוד, על בסיס Programmatic Buying
בניגוד לעבר, במבצע "צוק איתן" נעדרים מהמסך כמעט לחלוטין קמפיינים "מחבקים" של חברות שתורמות ללוחמים ולאזרחים. הסיבה העיקרית היא החשש של המפרסמים להיתפס כ"טרמפיסטים"
השבוע עלו שני קמפיינים בהשתתפות של סלבריטאים. התגייסות מפורסמים לקמפיינים חברתיים אינו דבר חדש אך האם הם מעיזים להתרחק מהמיינסטרים? מתוך המהדורה