מרק של אהבה: ראמזי העובד המצטיין במיני סופר, משיק ספר מתכונים
העובד המצטיין של הסופר, ראמזי, מתגלה כאושיה קולינרית ומשיק ספר מתכונים בקמפיין הרביעי שלו עם דור אלון. הקמפיין בכיכובו של השחקן המוכשר אמיר שורוש, הושקעו כ-3.5 מיליון שקל
העובד המצטיין של הסופר, ראמזי, מתגלה כאושיה קולינרית ומשיק ספר מתכונים בקמפיין הרביעי שלו עם דור אלון. הקמפיין בכיכובו של השחקן המוכשר אמיר שורוש, הושקעו כ-3.5 מיליון שקל
גיא בר היה כבר מנכ"ל משרד פרסום. לאחרונה הוא חזר לקבוצת גיתם בתפקיד חדש - מנהל החדשנות הראשי. בשיחה הוא מתאר את השינוי שהביאה הבינה המלאכותית לתעשיית הפרסום, ומדבר על סקנינג ארגוני ועל דרכים לשפר תהליכים פנימיים. האזינו
מותג הטונה האיטלקי 'ריו מרה' עולה בישראל עם קמפיין לסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות מיועדות לאכילה גם בבית אבל בעיקר בחוץ כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך. הסלוגן שיוביל את הקמפיין: 'ריו מרה - להתענג בכל רגע!'
בסוף החודש הבא (אוגוסט) יצאו לדרך משחקי הקיץ הפראלימפיים בפריז לשנת 2024 ותמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות בעולם כלפי ישראל, כנגד נציגי ישראל בתחרויות עולמיות, חיזקו את ההבנה כי נדרשת להם רוח גבית מהבית
בשיחה עם מנהלת האסטרטגיה השיווקית הנכנסת של מגדל ליאת פרי, ניסה מירן פחמן להבין למה הוחלף הפרזנטור הקודם גורי אלפי, האם התפיסה על חברות הביטוח שיעשו הכל כדי לא לשלם נכונה, ולמה הוסיפה ברגע האחרון את הערך "אופטימיות". האזינו
טירוף הבינה המלאכותית מגיע גם לענף האופנה הישראלי. רשת המשביר יוצאת בקמפיין חדש להשקת קולקציית הקיץ של אדידס, ומגייסת לרגל המאורע את דני, משפיענית AI שקוטפת את קמפיין האופנה הראשון שלה בישראל
השחיינית האולימפית אריאל נשיא מככבת לראשונה בקמפיין עם בגד ים צהוב להעלאת המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה. חלק מההכנסות הקולקציה הצהובה יתרמו לפעילות מטה החטופים
נועה תשבי וחברת מגדל ביטוח ופיננסים חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תייצג תשבי את החברה בשנתיים הקרובות. החברה תשיק הערב מיתוג רענן וקמפיין ראשון בסדרה בכיכובה של תשבי בתקציב של עשרות מיליוני שקלים
בזמנים מאתגרים שכאלה, צרכנים מחפשים מותגים שמשתמשים בכוחם למטרות חברתיות. לקראת הקיץ, גלידות נסטלה בשיתוף עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" יצאו במהלך מרגש והשיקו שלגון כנפיים של קרמבו שנועד לגייס תרומות לפעילות התנועה ולעודד צעירים להצטרף אליה
קבוצת קניוני עופר יוצאת השבוע בקמפיין רחב בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, תחת הכותרת: "סייל קיץ מטורף". הסייל ייערך ב-14 קניונים ברחבי הארץ לשבוע ימים, עד לתאריך 22.6
פסטרנק נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש מאי 2024, זאת בזכות הובלת "קמפיין הגיבורים", מהלך שיווקי ייחודי בהשתתפות אלון קמינר ופרזנטורים נוספים שנפצעו קשה במלחמת חרבות ברזל
חברת איתוראן יוצאת בימים אלה עם קמפיין בדיגיטל לשירות החדש לבעלי קורקינטים ואופניים חשמליים: מערכת איתוראן TRACK TICK, המאפשרת לבעלי קורקינטים והאופניים החשמליים באמצעות חיבור לאפליקציה לדעת בכל רגע איפה נמצא כלי התחבורה
FRUIT & VEG סדרת משקאות הפרימיום המבוססת על פירות וירקות, בקמפיין קיץ מרענן תחת המסר - "פירות, ירקות ולשתות". היקף הקמפיין מוערך בכ-1 מיליון שקל
הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות התנגד באופן נחרץ לקריפטו אך מאז חל שינוי בעמדתו במה שנחשב להיות לא רק מהלך פיננסי, אלא גם אסטרטגיה פוליטית מחושבת. לאחרונה אף הודיע כי יקבל תרומות במטבעות דיגיטליים לטובת קמפיין הבחירות שלו
מותג האופנה FOX בחר בזמרת עדן גולן כפרזנטורית החדשה שתוביל את הקמפיינים של הרשת
אילנית לוי ושגרירות קולינריה בקמפיין חדש ל-GOLBARY בקמפיין חדש לחג השבועות של בית האופנה GOLBARY, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. הכוכבות מהתחום הקולינרי: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן ששיתפו את המתכון שלהן לחג השבועות
משפיעניות הפכו את מותג הקוסמטיקה פרומיס להצלחה ברשתות. כעת, מייסדי המותג מסבירים כיצד עשו זאת וגם מחלקים המלצות למותגים מתחילים שרוצים להתבסס ברשת
לקורנובסקי שחידשה את חוזה תפוזינה לשנתיים נוספות תצטרף בקמפיין קיץ חדש לקידום סדרת "תפוזינה וויבז" החדשה השחקנית הג'ינג'ית בר מיניאלי. תקציב הקמפיין הכולל של תפוזינה ל-2024 צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל
קמפיין שילוט חוצות חדש שתומך במשפחות חיילי המילואים עלה לאחר תרומה מצד זוג יהודים אמריקנים: "רצינו להאיר את מסירותם של המטפלים בעורף, אלה שנשארו בבית ומטפלים בילדים ובהורים במשך חודשים על גבי חודשים"
לקראת ציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, שהשנה צפוי להיות שונה וקשה במיוחד, ולרגל ציון 7 חודשים למלחמת 'חרבות ברזל', עמותת נט"ל יוצאת בקמפיין מרגש להעלאת המודעות ל"פציעה השקופה" וכדי לעודד מתמודדים עם טראומה על רקע המלחמה ולפנות לקבלת טיפול נפשי
אלקטרה מיזוג אוויר מציגה את נבחרת השגרירים החדשה שתוביל את הקמפיין החדש לקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד. הנבחרת, שכוללת את מאמן הכדורגל ברק בכר, לירון ויצמן ודר זוזובסקי, תופיע החל מהערב בערוצי התקשורת השונים, בהפקה שהושקעו בה כ-12 מיליון שקל
קמפיין טלוויזיוני חדש ומרגש עולה בימים אלו לרשת רמי לוי שיווק השקמה. התשדיר מציג את הפסיפס הישראלי שמורכב מאוכלוסייה מגוונת של חילונים, דתיים/מסורתיים, חרדים וחיילים שחולקים שולחן שבת מסורתי ושרים יחד את "מלאכי השלום" - תכינו את הממחטות
צילום של שילוט חוצות שפורסם ברמת גן מעורר סערה ברשתות החברתיות. במודעה נראים הסממנים המזוהים עם מטה משפחות החטופים, אך מבדיקה עולה כי מדובר ביוזמה פרטית הקשורה לרב ולאביו של חטוף בעזה. מטה החטופים: "לא כל ההורים מסכימים לזה, חלק מהתמונות יוסרו"
מזרחי טפחות מבסס את ההובלה בשירות עם תפיסה ייחודית המעמידה במרכז את ציבור הלקוחות, שהודות לה הוא דורג, בפעם הרביעית ברציפות, במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל. גם בקמפיין החדש מככבים הפרזנטורים דביר בנדק וחן אמסלם שמציגים סיטואציות שמתרחשות רק בישראל
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, ורדינון ונעמן
מותג המזון יכין עולה בקמפיין מיתוגי חדש ובמרכזו הישראליות השורשית והחיבור העמוק לאדמת הארץ. את הקמפיין ילווה הנשיא לשעבר רובי ריבלין בקולו העמוק והמרגש
חברות הביטוח לא מכסות נזק מאירוע בטחוני, והמדינה עלתה בקמפיין המציע לשלם על הרחבת כיסוי במקרה של פגיעה: "הכניסו את האזרחים לסיטואציה ביטחונית הזויה. במקום לכסות באופן מלא כל נזק למבנה ולתכולת הבית, הגבילו את גובה הפיצוי, ואת ההפרש מפילים על האזרחים"
רשת קניוני עופר תשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין שיעלה מחר (3.4) בהובלת השחקנית עדי אשכנזי לרגל מבצע מתנות לפסח ב-20 שקל
לראשונה עדי אשכנזי מובילה את הקמפיין של חברת בזק שיעלה היום (רביעי), וקוראת למי שלא מחוברים עדיין לסיבים: אם אתם לא מתחברים אתם הורסים לאחרים
משהו טוב קורה בג'ו דלק. אחרי מיתוג מחדש בו נפטרו מהמותג מנטה ונשארו עם קפה ג'ו הנודף ארומה של איכות, ג'ו דלק יוצאת בקמפיין חדש בהובלת רד אורבך, סולן להקת רד בנד האגדי. קפצנו לסט הצילומים של הקמפיין כדי לשמוע מה חדש במותג ומה פשר הבחירה המפתיעה
לקראת פסח חברת הצבע הישראלית נירלט יוצאת בקמפיין בדיגיטל לקידום מוצר הדגל שלה, אקווניר: "חיבור טבעי מאחר וניר עוז היה ויהיה הבית של נירלט"
צילומי הקמפיין החדש של "דלק" ו-"ג'ו דלק", בכיכובו של רד אורבך, יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל
המיזם הושק ביוזמת ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב, בעלות של 10 מיליון שקל. מטרת המרכז החדיש להוות מקום עבודה ומפגש עבור סטרטאפים ויזמים מתחילים
הקמפיין לקריאת "שמע ישראל" למען החטופים חשף את שורשי האיבה בין המחנות בחברה הישראלית. למה אצטרף ברצון לתפילה, למרות שאיני מאמין, למה הנחת היסוד מאחורי השינוי בקמפיין היא מקוממת וגם - איך זה שכל ביטוי של מסורת הפך למגונה בעיני החילונים?
האמנית הרב-תחומית המבטיחה הולי מריה עיצבה את המהלך, בו נבחרה להשתתף נבחרת טאלנטים שכוללת את מאור שוויצר, שני גולדשטיין, שני תשובה, נועם חורב ומיכל אנסקי. מנהלת השיווק של לקסוס ישראל, עמית חורב שדה, משתפת על החשיבה מאחורי הקמפיין
סופר-פארם יוצאת בקמפיין בשיתוף עמותת נט"ל בליווי השיר "אתה לא לבד". הקמפיין ילווה את שיתוף הפעולה של השתיים שמטרתו להנגיש כלים להתמודדות ראשונית עם מצבי טראומה וחרדה
השירות Yes+FIBER, שמציג שילוב בין טלוויזיה ואינטרנט סיבים מהיר ועוצמתי, עולה בקמפיין חדש בכיכובה של נועה קירל ומאיר זרקור על מחויבותה של Yes ליצירה הישראלית עם הפקות מקור מקומיות. ההשקעה בקמפיין החדש מוערכת בכ-4 מיליון שקל
עופרי שבו, סמנכ"ל השיווק של שטראוס קפה, נבחר על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש פברואר 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני שהצליח לחבר מחדש את המותג טורקי עלית לרוח הישראלית ולאתוס הלאומי
בנק הפועלים במהלך ליום האישה הבינלאומי במסגרתו יעלה בקמפיין, בכיכובה של לינור אברג'יל, לגיוס תרומות והעלאת המודעות לפשעי המלחמה ומקרי האונס שנשים ישראליות עברו ב-7/10
יוצרת התוכן, היזמית ומשפיענית הרשת, מירן בוזגלו, נכנסת לנעליה של הפרזנטורית הוותיקה, אילנית לוי, ותככב בקמפיין חדש למותג מוצרי הניקוי טאצ'
בנק מזרחי-טפחות עולה הערב (ג) בקמפיין חדש לפיקדון קרמבולה עם הבטחה לשמור על הריבית קבועה וגבוהה לשלוש שנים, גם אם הריבית במשק תרד. בקמפיין יככב האמן והיוצר אריק סיני
הקמפיין החדש - "בלחיצת כפתור", מציג את הטכנולוגיה במזגני תדיראן שלא רק ממזג את החלל, אלא דואגת לאוויר בריא יותר. עלות הקמפיין נאמדת במיליוני שקלים
יותר ויותר מותגים חוברים לארגונים חברתיים כדי לתרום לקהילה ולהעלות סוגיות שונות לסדר היום הציבורי. כך תעשו זאת בדרך מכבדת, רגישה ומלאת ערך
מה קורה כשרן דנקר לוקח אורחת לסיבוב בסיב הכי מהיר בישראל? סלקום משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - הסיב הכי מהיר בישראל" בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, אליו מצטרפת אורחת מיוחדת - השחקנית עדי חבשוש, זוכת העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"
AllJobs, הפלטפורמה המתקדמת והגדולה בישראל לניהול קריירה ולגיוס עובדים, משיקה קמפיין ראשון לשנת 2024
בדרך כלל נשות הכדורגלנים פחות נמצאות בקדמת הבמה ויותר לצידו ומאחוריו של הבעל הכוכב שעל המגרש. יש כאלה ויש כמובן את מירן בוזגלו. וואלה! סלבס מכבסת-תולה
קמפיין חדש בכיכובם של עברי לידר ואנה זק לכרטיס נטען להורה וילד, My Cal, יעלה היום (19.2). הכרטיס מאפשר להורים לנהל את דמי הכיס של הילדים בקלות ובמהירות, ללא התעסקות בכסף מזומן
כבר לפני שבועיים שיגר נתניהו מכתבי איום נגד פרסום הקמפיין, בטענות שונות ומשונות. בכיר בענף הפרסום: הקמפיין מציב את מה שנתניהו מנסה לטשטש מאז 7.10 ושגם עשרות מסיבות עיתונאים לא יכולות להתמודד איתו: האחריות הישירה שלו לטבח
15% משטחי פרסום החוצות שנרכשו לטובת הקמפיין החדש של אל על, נתרמו למטה משפחות החטופים, אותו מלווה חברת התעופה הלאומית של ישראל מפרוץ המלחמה. מהלכים נוספים כהוקרה לאנשי המילואים, ייחשפו בימים הקרובים
במסגרת הקמפיין החדש, אל על מחלקת כרטיסי טיסה לחיילי סדיר ומילואים שנקראו לדגל ב-7 באוקטובר, ולא שוכחת גם את מטה משפחות החטופים, אותו היא מלווה מאז פרוץ המלחמה