אושיית הרשת רקדה בשלג בביקיני - וכולם כועסים עליה
צעירה בלתי מזוהה, שהיא ככל הנראה משפיענית רשת, תועדה כשהיא מצלמת את עצמה רוקדת בביקיני ורוד וחלוק בשלג. הסרטון התגלגל לאינסטגרם והתגובות התחלקו מבדיחות על חשבונה לדאגה למצבה
צעירה בלתי מזוהה, שהיא ככל הנראה משפיענית רשת, תועדה כשהיא מצלמת את עצמה רוקדת בביקיני ורוד וחלוק בשלג. הסרטון התגלגל לאינסטגרם והתגובות התחלקו מבדיחות על חשבונה לדאגה למצבה
האמנית הרב-תחומית המבטיחה הולי מריה עיצבה את המהלך, בו נבחרה להשתתף נבחרת טאלנטים שכוללת את מאור שוויצר, שני גולדשטיין, שני תשובה, נועם חורב ומיכל אנסקי. מנהלת השיווק של לקסוס ישראל, עמית חורב שדה, משתפת על החשיבה מאחורי הקמפיין
אחרי סערת המשפיעניות הגיעה טהוניה רובל לאירוע של מותג ישראלי כשהיא לובשת חליפה שחורה מחויטת. הנה כמה שהיא תעלה לכן, אולי בהמשך גם תזכו לקוד קופון
עוד לא הצלחנו להירגע מהמונולוג הזועם של טהוניה רובל על "המוכרניות" ותגובתן הצפויה של המשפיעניות ברשת וכבר הגיעה הדוגמנית וזוכת 'האח הגדול' לאירוע. האם היה לה משהו להוסיף? וואלה! סלבס אש אש מדורה
אירועי העצמה נשית רבים חלים בימים אלו בביצה המקומית במקביל ללחימה בעזה וטרם שחרורם של החטופים, ביניהם 19 נשים ישראליות בשבי. מה יש לאושיות להגיד על כך? צפו. וואלה! סלבס לב צהוב גדול
אם חשבתם שהביקורות הרבות נגד המסר הביקורתי של הדוגמנית וזוכת 'האח הגדול' יגרום לה להתכנס בתוך עצמה - תחשבו שוב. אחרי הזעם של האושיות ברשת, טהוניה מגיבה: "על ראש הגנב בוער הכובע, נראה לי". וואלה! סלבס מחממת
בעוד שמרבית כוכבי הרשת פועלים לבד, משפיענים רבים הפכו את המשפחה שלהם לחלק מהביזנס. לרגל יום המשפחה, לירן ליברמן, סמנכ"ל חברת Humanz מספר על תופעת משפחות המשפיענים, ומסביר מדוע מדובר במצב של Win Win לעוקבים ולמפרסמים
המשפיענית הסינית עשתה כל מה שצריך כדי למנוע חשיפה מוגזמת בשידור חי אך לטבע חוקים משלו. כשהתבקשה לעשות עמידת ידיים בשידור חי, היא חשפה בטעות את החזה שלה בפני 10 אלף איש. מאז הקטע הופץ ברשת. צפו בפדיחה (שהיו כאלה שטענו שנעשתה בכוונה)
לפני שני עשורים בדיוק הגיחה לעולם פלטפורמת המדיה החברתית הראשונה ושינתה את האופן בו אנחנו מתקשרים עם העולם. לרגל יום הולדתה, חזרנו לימיה הראשונים של פייסבוק ולאירועים שעיצבו את פני ההיסטוריה
המשפיענית הכי מצחיקה בתחום האיפור מוציאה ליין של מברשות איפור מקצועיות, איכותיות ומעוצבות, יחד עם TERMINAL X. הושקו עד עתה 4 קיטים של מברשות איפור פנים. ניסינו אותן, ומחכות לדרופ של דבר הבא
איש העסקים שמלמד אחרים כיצד להתעשר פתח בקמפיין יוצא דופן במסגרתו הוא מגריל לא פחות מרבע מיליון ש"ח בין העוקבים שלו. צעד נואש או שיטת שיווק לגיטימית? תשפטו בעצמכם
עברו 6 שנים מאז פגשנו את מי שרבים הכתירו כילדה היפה ביותר בעולם, אנסטסיה נייזבה שדיגמנה עבור מותגים מובילים בזמן שברשת תקפו את אמא שלה ש"חושפת אותה לפדופילים". מה קרה לה מאז? יצאנו לבדוק
הסוף לדוגמניות ולמשפיעני הרשת? סוכנות ספרדית יצרה דוגמנית וירטואלית שמרוויחה עד 11 אלף דולר בחודש - רק כי נמאס להם מהאגו של הדוגמניות והמשפיענים
המטח ששוגר לעבר איזור המרכז אתמול בערב הוציא ישראלים רבים מהמקלחת הישר לחדר המדרגות, וגם את מלכת היופי לשעבר קארין עליה שתיעדה את עצמה רצה במגבת וחטפה ביקורת מנטלי אהרון: "ברוב התמונות שלכן אתן בבגד ים קטקנטן"
משפיעני הרשת אמנם הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, אבל איש לא ציפה מהם להיכנס מתחת לאלונקה ולהוביל את מאמצי ההסברה של ישראל, כפי שעושים רבים מהם מאז פרוץ המלחמה. אז מה עושים הכוכבים לחיזוק ההסברה הישראלית בעולם, ואיך גם אתם יכולים לעזור?
המלחמה הנוכחית עוד רחוקה מלהסתיים ולסכם, אבל יש כבר לא מעט דברים שניתן להצביע עליהם במה שמאפיין את הקרבות על רקע התקופה הנוכחית, וביניהם ההתגייסות של משפיעני הרשת שנכנסו לכל תחום ממנו נעדרה ממשלת ישראל
רוצים לסייע להסברה הישראלית בעולם ולהילחם בפייק ניוז? רשימת המשפיענים שתומכים בישראל הולכת וגדלה מיום ליום, ולכם יש הזדמנות לשנות את מאזן העוקבים לטובה
מלחמת הפתע של חמאס נגד ישראל מתרחבת לרשת. במשרד התפוצות מגייסים משפיענים ואנשי קריאייטיב בהתנדבות כדי לעשות את העבודה של משרד ההסברה. ומה קורה במטה המחאה?
במהלך היום הופצו פוסטים שקוראים לדוברי אנגלית ליצור קשר עם המשרד ומאוחר יותר מסרה השרה דיסטל אטבריאן כי משפיעני רשת מהארץ ומהעולם מתבקשים להתקשר לטלפונים על מנהלי קרייאטיב שגויס: "גיוס כוחות תגבור לשעת חירום"
משפיענית הרשת הספרדייה הצטלמה במפרץ מסוכן הנאסר לרחצה עקב מקרי מוות של מתרחצים וחוטפת כעת בראש מהעוקבים שלה: "הרחצה אסורה שם. נמאס לנו מתיירים שלא מכבדים את אדמתנו"
הקונדיטורית וגורו הניקיון ליאור קוקה לרוב לא משתפת את העוקבים בחיי האהבה שלה, אך כל זה השתנה אחרי שחשפה לראשונה את בן הזוג החדש שלה בסטורי זוגי, צמוד ומאוהב. וואלה! סלבס לב אדום
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
טרנד מוזר שצובר תאוצה בטיקטוק הצליח לבלבל אפילו את ילדי דור ה-Z, כשיותר ויותר יוצרי תוכן פותחים שידור לייב ומתנהגים כמו דמויות ממשחק מחשב. אם זו נראית לכם כמו רמה חדשה של טימטום, תתפלאו לגלות שהם עושים מזה הרבה מאוד כסף
מי שטענה שהיא אושיית רשת וקיללה נוסעים במטוס בסרטון שהפך לויראלי, קיבלה הצעה מעניינת לככב באתר פורנו. רק לא ברור אם זו מחמאה
מסתבר כי האישה היא אכן (סוג של) משפיענית רשת, עם קרוב למיליון עוקבים. לאחר שתועדה מקללת במרץ רב את הנוסעים במטוס, מיהרו מעריציה להתגייס לטובתה: הם כינו אותה "מלכה" וטענו כי לא עשתה שום דבר רע
למעלה מ-40 יוצרות תוכן מהמובילות בישראל מתגייסות לקמפיין עולמי של מטא להעלאת המודעות לבטיחות נוער ברשת ולהנגשת כלים המאפשרים פיקוח של הורים על ילדיהם ברשתות החברתיות
לאחרונה אנחנו רואים עוד ועוד שיתופי פעולה בין מותגים גדולים לבין סלבס ומשפיענים ידועים. "חברות ישראליות שרוצות להפוך לגלובליות ימצאו בעבודה עם משפיענים הזדמנות יוצאת דופן וברת השגה ביחס לעבודה עם סלבס", מספרת רייצ'ל קסטנר ומסבירה איך עושים את זה נכון
סקר שנערך בגרמניה חושף כי 59% מהאנשים בוחרים את יעדי הטיול שלהם לפי צילומים וסרטונים ברשתות החברתיות. בנוסף, יותר ויותר אנשים מסכנים את חייהם כדי לתפוס את התמונה המושלמת. וגם: מה באמת החברים שלכם חושבים על צילומי החופשה שלכם?
משפיענית הרשת ויקי וראנו מחוף ג'רזי צברה כמעט 70 אלף עוקבים בטוויטר שצופים ומגיבים לכל עדכון שלה. לא ברור כמה מהם יודעים שהיא לא אמיתית
פלייטיקה מגייסת לשורותיה את הגיימרים המשפיעים ביותר במדינה. מהיום, שחקני 1v1.LOL יוכלו לשחק עם סקינים בדמותם של הגיימרים הישראלים האהובים עליהם, להשתתף בתחרויות ולזכות בפרסים. איך זה יקרה ומה יהיו התוצאות? יצאנו לבדוק
לפני מספר שנים הופיע בג'ונגל הדיגיטלי בעל חיים חדש שטיפס לראש שרשרת המזון. עם למעלה מ-2 מיליארד הורדות ברחבי העולם, טיקטוק הפכה למגנט חזק של תשומת לב, עוקבים ולידים, אבל האם באמת כדאי לבסס עליה את האסטרטגיה השיווקית?
שוק תוספי התזונה, שעד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי מכירות פרונטליות, עובר כעת לידיים של משפיעני הרשת. איך זה נראה? שמעון אוחנה, ממייסדי המותג מייבן, מספר על המהלכים שהפכו את המותג להצלחה ומדגיש את החשיבות של טיפוח מוטיבציה בקרב משפיענים
קויה ודארן, בני זוג ומשפיעני יוגה אמריקנים שהוזמנו לפה לקדם את ישראל, פגשו בשדה התעופה את הצד הפחות יפה שלנו: "עשו לנו חקירה ארוכה, לקחו לנו את התיקים. זאת תחושה לא נעימה". ולמרות הכל, הם עדיין הצליחו להתאהבו בנו
ענקית האופנה הסינית SHEIN שוב מעוררת סערה תקשורתית, אך בניגוד להאשמות עבר בגין העסקה נצלנית, הפעם האצבע המאשימה מופנית כלפי המשפיענים שהחברה גייסה לשורותיה בניסיון (כושל) לנקות את שמה
יוטיוב, האתר השני הכי מבוקר בעולם, שינה את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן ויצר הזדמנויות ענק למותגים. אז אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב עבור מותגים בפלטפורמה, ואיך ניתן למנף אותם כדי לעורר מודעות ולהניע צופים לפעולה? כתבה ראשונה בסדרה
בעידן הרשתות החברתיות, בו להיות משפיען זו עבודה לכל דבר ועניין שגם מניבה רווחים גבוהים, רבים חולמים לוותר על המשרה המלאה ולעשות הסבת קריירה. אז מה נדרש כדי להצליח בתחום? מתן אהבתי, מנכ"ל SHARE Media עושה סדר
בעולם בו המדיה מוצפת והקשב שואף לאפס, הצורך בייחודיות ובידול לא פוסח על אף אחד, ולא משנה כמה המטרה טובה וראויה. בקרן הישג, התומכת בחיילים בודדים, מצאו דרך יצירתית ליצור בידול ועל הדרך לתת מענה לאחד האתגרים הגדולים של מדינת ישראל
איך יכולים יוצרי תוכן בעלי עמודים של אלפי עוקבים בודדים להביא לתפוצה רחבה הרבה יותר בתקציב נמוך בהרבה מפעילויות הקד"מ המסורתיות?
שיווק משפיענים יכול וצריך להיות מתגמל למותג, מסחרית ועסקית. איך בוחרים את המשפיען המתאים, מה צריך לקחת בחשבון, איזה סעיפים חשוב לכלול בחוזה ואיזה טעויות אסור לעשות?
משפיענית הרשת מרת'ה קאליפטידיס שיתפה סרטון מפתיע של ארוסה מנסה לשחרר צינור חלב חסום בשד שלה בעזרת הנקה. בעוד חלק הופתעו מהחשיפה המוגזמת, אחרים פרגנו לה על הניסיון לנרמל את הבעיה המוכרת לנשים אחרי לידה
כשאתם רואים פרסומת עם נועה קירל, מה אתם זוכרים: את נועה או את המותג? וסטטיק, זוכרים בכלל את מי הוא מפרסם? מתי שווה להשקיע בפרזנטור מפורסם ומתי הנזק גדול מהתועלת?
גאווה ישראלית: מערכת כחול-לבן מבוססת AI תאפשר לעסקים ומותגים לאתר משפיענים, לנהל עימם קמפיינים משותפים, ולנתח את הביצועים שלהם מכל מקום בעולם - בכמה לחיצות כפתור
כוכבי הרשת שלי צירינג, עידן הגבר ודור עדי, נבחרו להוביל את קמפיין האביב החדש של אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE, ההשקעה הכוללת בקמפיין נאמדת בכ-1 מיליון שקל והוא מתמקד בטיק טוק כמדיה מרכזית
הקרדשיאנז אאוט. זהו, זה סגור. אבל צריך למלא את הוואקום שנוצר ברשתות, וכבר יש מישהי שהיא הדבר הרותח הבא. תכירו את הבת של ליונל ריצ'י - סופיה. נגישה, קולית, משפחתית וכמובן פצצה עוצרת נשימה
סיפורן של שתי חובבות אופנה, שהפכו לא רק את התחביב למקצוע אלא גם את האינסטגרם לערוץ שמקדם מכירות בסכומים גדולים. סיפורי הצלחה שמוכיחים שלפעמים תמונה אחת שווה מיליון שקלים
דוגמן צעיר טוען שהוא כל כך יפה עד שהוא לא מסוגל לעמוד בעומס הפניות שהוא מקבל מנשים שלדבריו "מנסות להשכיב" אותו. הכינור הקטן בעולם כבר התחיל לנגן מנגינה עצובה לפני שקראתם את הכתבה
המשפיענית והגיימרית "אניטה המתוקה" גילתה שפרצופה מתנוסס במספר סרטי פורנו שזוייפו והופצו ברשת - ומתקשה להתמודד עם הטראומה: "המעריצים שלי חושבים שזה אמיתי"
מגיימינג ועד פוסטים באינסטגרם: בין ראיונות עבודה ושיטוטים בלינקדין, מפוטרי ההייטק ממנפים ידע קודם לטובת הכנסה דיגיטלית מהבית. איך הם עושים את זה? הנה שלוש דרכים ישימות.
העולם הערבי הולך ונפתח בפני המערב, דובאי היא מעצמה של ביוטי, אופנה ולייף סטייל, הפקות אופנה רבות משתמשות באלמנטים אתניים של התרבות הערבית - את המשפיעניות הערביות עם עשרות אלפי העוקבים שחיות ממש כאן איתנו, אנחנו לא מכירות. אז תכירו
לאחר שדיווחה על שיא ביקושים לטיסות וחזרה למסלול של רווח וצמיחה, חושפת אל על מהלך רחב של התחדשות הכולל בין היתר: מיתוג חדש, תפריטים של שף עם כוכב מישלן, נבחרת שגרירים משפיעים וקמפיין תדמית שיעלה ממש הערב (ג) עם פרזנטור ראשון ומפתיע שמייצג את "הישראלי הטוב"