בעל עסק? הפוקוס שלך חייב להיות עכשיו בדיגיטל
בזמן שעסקים רבים מתמוטטים סביבנו, הדיגיטל ממשיך להוכיח את עצמו כאחד הגורמים המשמעותיים שעושים את ההבדל בין כישלון להישרדות ואף להצלחה עסקית. אז איך ניתן לייעל את הפעילות הדיגיטלית ועל מה אסור לוותר?
בזמן שעסקים רבים מתמוטטים סביבנו, הדיגיטל ממשיך להוכיח את עצמו כאחד הגורמים המשמעותיים שעושים את ההבדל בין כישלון להישרדות ואף להצלחה עסקית. אז איך ניתן לייעל את הפעילות הדיגיטלית ועל מה אסור לוותר?
מהנרי פורד ועד טים קוק, המנהלים הבכירים בעולם השכילו להשתמש באינטואיציה שלהם כדי לקבל החלטות עסקיות משמעותיות, אבל מאז שהשיווק עבר לדיגיטל, נראה שהנתונים השתלטו על השיח. האם יש עדיין מקום לידע נצבר ותחושות בטן ועד כמה זה משמעותי?
תנועת 'בונות אלטרנטיבה' בשיתוף קבוצת 19 בשדרות יוצאת בקמפיין קידום לעסקים בבעלות נשית שנפגעו כלכלית מאז תחילת המלחמה. הפרויקט יקודם כחלק מקמפיין ShoppingIL by Google
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
לאחרונה אנחנו רואים עוד ועוד שיתופי פעולה בין מותגים גדולים לבין סלבס ומשפיענים ידועים. "חברות ישראליות שרוצות להפוך לגלובליות ימצאו בעבודה עם משפיענים הזדמנות יוצאת דופן וברת השגה ביחס לעבודה עם סלבס", מספרת רייצ'ל קסטנר ומסבירה איך עושים את זה נכון
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
אחרי הצמיחה הפתאומית שחווה בתקופת הקורונה, שוק האיקומרס כבר לא מתרגש מביקוש יתר ובעיות בשרשרת האספקה. האתגר החדש: פרסונליזציה ומיקסום הרווח מלקוחות קיימים
יותר ויותר בעלי עסקים מרגישים את הצורך להתבלט ברשתות החברתיות, אבל הפרקטיקה הזאת לא תמיד מוכיחה את עצמה ועלולה לגבות מחיר כבד מהעסק. אז איך אפשר לפרסם באופן קבוע בלי להשתעבד לסמארטפון ובלי להעיק על הצופים? ד"ר לינקדאין מסביר
עם עשרות כלי עריכה, ניתוח והפצה שונים, עודף אפשרויות הפרסום ביוטיוב יכול להיות מאוד מבלבל. בין אם אתם מעוניינים להעלות את המודעות למותג שלכם או שאתם מחפשים להניע לקוחות לפעולה, אלו סוגי המודעות הממומנות ששווה להכיר
יוטיוב, האתר השני הכי מבוקר בעולם, שינה את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן ויצר הזדמנויות ענק למותגים. אז אילו סוגי תוכן עובדים הכי טוב עבור מותגים בפלטפורמה, ואיך ניתן למנף אותם כדי לעורר מודעות ולהניע צופים לפעולה? כתבה ראשונה בסדרה
כמעט כל יום נכנסים פיצ'רים חדשים לפלטפורמות המדיה במטרה לבדוק את מעורבות המשתמשים, עד שהם הופכים לתכונות קבע או נעלמים כלעומת שבאו. אז אילו שינויים נכנסו לאחרונה לאינסטגרם, וכמה זמן הם יחזיקו מעמד?
כל כמה ימים נכנס לטיקטוק פיצ'ר חדש, שעשוי להיות הגיים צ'יינג'ר של הפלטפורמה, אולם במקרים רבים הוא מיותר או אפילו מציק לחוויית המשתמש, עד שטיקטוק מסירה אותו. אז איזה ניסויים עשו עלינו לאחרונה בטיקטוק, ומה היו התוצאות?
גאווה ישראלית: מערכת כחול-לבן מבוססת AI תאפשר לעסקים ומותגים לאתר משפיענים, לנהל עימם קמפיינים משותפים, ולנתח את הביצועים שלהם מכל מקום בעולם - בכמה לחיצות כפתור
עסקים לא יכולים לשפר את מה שהם לא יודעים שדורש שיפור, או להכפיל את מה שעובד בלי לדעת מה באמת עובד. איסוף וניתוח נתונים צפוי לחשוף את שניהם ולסייע לענות על השאלות הקריטיות ביותר שיעזרו לעסק לצמוח. אז אילו מדדי שיווק צריכים להיות ברשימה שלכם?
רוב מקצועני הפרסום הדיגיטלי כבר יודעים לדקלם מתוך שינה את המשפך השיווקי ואת הכלים המתאימים לכל שלב, אבל לפעמים, גם מה שעל פניו נראה פשוט ובסיסי טומן בחובו ניואנסים חשובים שמשמעותם הוא ההבדל בין הצלחה לכישלון
ההתרשמות הישירה מיישום הבינה המלאכותית ChatGPT הובילה רבים להפנים שהעתיד כבר כאן. יישומי AI משנים את עולם השיווק הדיגיטלי מקצה לקצה, ולא בהכרח לטובה, אבל מה שבטוח, ChatGPT לא כתב את הטקסט הזה
חודשים אחרי שכלי גרפיקה מבוססי AI כמו DALL-E ו- MIDJOURNY פרצו לחיינו, ערכים, אסטרטגיה מובהקת ובידול עדיין נעדרים מהתוצרים שלה. כיצד יוכלו אנשי הקריאייטיב להסיר את האיום על המקצוע ולצאת מנצחים?
משווקים לאנשי קריפטו? הסטארט-אפ הישראלי Addressable מודיע כי יאפשר לאנשי שיווק להשתמש בביג דאטה של משתמשים אנונימיים בבלוקצ'יין ולפלח קהלים לטובת פרסום קמפיינים ממוקדים ברשתות החברתיות
צ'אטGPT, מידג'רני וכלי AI אחרים מציעים קיצורי דרך רבים לעוסקים במלאכת השיווק, אבל איך ניתן לנצל אותם כדי להרים קמפיינים חכמים בלי להתפשר על איכות התוכן? מדריך פרקטי לאנשי שיווק עם הכלים הכי מתקדמים שיחסכו לכם מלא זמן וכסף
הפוטנציאל העסקי של קהילות כאמצעי שיווק הפך בשנים האחרונות לנושא מרכזי במחלקות השיווק של ארגונים מכל הסוגים, אבל הפעילות האינטנסיבית הזאת לא תמיד נושאת פירות. אז איך עושים את זה נכון, על מה כדאי לשים דגש, והאם זה בכלל שווה את המאמץ?
אחר, בן 52, היה העורך האחראי בערוץ השיווק והדיגיטל של אתר וואלה, בעברו שימש כמשנה למנכ"ל קבוצת הג'רוזלם פוסט וכסמנכ"ל ynet ואתר תפוז. הוא נפצע אנושות בתאונה בעת שרכב על אופנוע. מנכ"ל וואלה עידן אלרום: "ההתלהבות מהעשייה הייתה חלק אינהרנטי באישיותו"
עסק ללא אתר או דף פייסבוק למעשה לא קיים, אך הקמת אתר הוא עניין מורכב ויקר לבעלי עסקים קטנים ובינוניים. נוכחות במגוון נכסים דיגיטליים ורשתות חברתיות הוא חובה לקיומו של עסק קטן ובינוני. BAMA מקבוצת ג'רוזלם פוסט מציעה פתרון - לחשוף את העסק בכל המדיות
לקראת כריסטמס והשנה האזרחית החדשה, הרשתות החברתיות ממשיכות להתמסחר וההבדלים בין איקומרס לסושיאל מטושטשים מתמיד
ב-2022, כבר אין שום סיבה שתשברו את הראש לבד כדי להגיע לראש תוצאות החיפוש. ריכזנו עבורכם חמישה כלים שמנצלים את הכוח של בינה מלאכותית כדי לקצר תהליכים ולשפר את התוצאות שלכם במנועי החיפוש, כמעט באפס מאמץ
בעוד שטיקטוק ממשיכה לנגוס בנתחי שוק נרחבים, יוטיוב לא נשארת מאחור ומשיקה אפשרויות מונטיזציה גם ליוצרי SHORTS. אז מה בעצם השתנה ואיך אפשר למנף את זה לצרכים השיווקיים שלכם?
אהוד בסיס, המשתתף ב"דעת מומחים" בוואלה! שיווק ודיגיטל הוא איש שיווק דיגיטלי בעל ניסיון של 13 שנה בעולמות ה-B2B וה-B2C בחברות גלובליות. כיום מוביל אהוד את מחלקת השיווק ב-Piggy, סטארט-אפ שמתעסק ביצירת תוכן מגוון למובייל וצייצן שיווק חובב בטוויטר
בעידן שבו תשומת הלב שלנו מתפזרת לכל הכיוונים, אנשי שיווק נדרשים להיות סופר מדויקים בבניית המשפכים השיווקיים שלהם. אז איך בעצם עושים את זה?
בעידן הפוסט קורונה, אנשי שיווק נדרשים לצאת מהאריזה השיווקית ולהמציא מחדש את השיח עם קהל היעד שלהם כדי לוודא שהם נותנים ערך, פתרון או חוויה בעלת משמעות אמיתית. אז איך בעצם עושים את זה?
היום, זה לא מספיק לייצר צמיחה אך ורק ממאמצי השיווק הממומנים. מנהל השיווק נדרש למצוא צמיחה גם באזורים שזוכים לפחות אור זרקורים. הקסם של הצמיחה האורגנית הוא במחשכים, בעבודה קשה ויצירתית, בניסויים אינסופיים, ובעיקר בהבנה שאנחנו כאנשי שיווק לא מבינים הכל
העידן הנוכחי הוא עידן של שיווק טכנולוגי חדשני שהביא עמו בשורות איכותיות למגוון של בעלי עסקים, ובמגוון תחומים. עולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית בשנים האחרונות עם הכנסו של השיווק הדיגיטלי, ולפתע הבנו, שיש גם שיווק אחר. אז איך מתחילים?
כמה לוקחים פרילאנסרים על ניהול קמפיין, ניהול סושיאל, בניית עמוד נחיתה או ניהול שיווק? "מוח כוורת" סייעו לנו לרכז עבורכם את הטבלה שתנסה להשיב על השאלה שאיתה (לצערנו) חלקנו מתחיל את המסע השיווקי: "כמה זה עולה?"
נדמה שמרבית התפקידים בשיווק, גם כיום, כבר מוכרים לנו, אך הדרישות התרחבו. אז אילו פונקציות עדיין חשובות, היכן מקבלים הכשרה, מהם טווחי השכר, לאן אפשר להתפתח בכל תפקיד, מהם החסרונות ומה הביקוש, לדוגמה - למנהל קמפיינים PPC? כל התשובות בפנים.
כולם מדברים על אנליטיקס 4, גם מפני שאין ברירה וגוגל הודיעה שבשנה הבאה היא תסגור את הגרסה הקודמת, וגם כי אנחנו לא אוהבים להישאר מאחור. אסף טרפיקנט עושה סדר ומסביר מה הוסיפה הגרסה הרביעית לחיינו, ומה חשוב לדעת לפני שמשדרגים.
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כרטיס ביקור - וואלה! שיווק ודיגיטל
כתבת אורחת - וואלה! שיווק ודיגיטל
מהפכת אונליין חדשה: פלטפורמת BAMA נולדה מתוך צורך אמיתי של בעלי עסקים קטנים וביתיים. היא מרכזת את כל המידע שלהם מהרשתות החברתיות במקום אחד, באופן אוטומטי וללא צורך בהתערבות אנושית. מהיום, כשתרצו לספר ללקוחות פוטנציאליים מי אתם - לא תצטרכו להתאמץ
כרטיס ביקור
קידום וידאו הוא תהליך שונה מפרקטיקות שאנחנו רגילים לבצע "בהליכה". אם תוכן וידאו מהדהד הרבה יותר מטקסט - הגיע הזמן להבין שהחוקים עשויים להיות שונים. אור פיאלקוב אסף טיפים ומרים דגל הפצה. מדריך.
פיני יקואל סגר את סוכנות הדאטה שלו, הפך אותה לחברת מוצר וצלח את המעבר משירותים לתוכנה. "ההכנסות מהסוכנות היו ה- seed money שאפשר הקמת חברה מהמובילות בעולם בתחומה. בשיחה עם "קומרסיישן" הוא אומר: "אתה שווה לקסטרו 5,000 שקל? אני רוצה שתהיה שווה 7,000"
שיווק דיגיטלי יכול בהחלט להיות אחד הגורמים המרכזיים להצלחת העסק - אבל יש לעשות זאת נכון. מה צריך לדעת כדי לגרום לשיווק הדיגיטלי להביא לתוצאות הרצויות?
נוכחות דיגיטלית ושימוש מוצלח ברשת וברשתות החברתיות הם חלק בלתי נפרד מהקיום של העסק ועוזרים לשיווק, פרסום, הגעה ללקוחות פוטנציאליים חדשים ושימור לקוחות קיימים. איך עושים את זה נכון וכיצד משתכללים? הנה מה שהיה לבעלי העסקים לספר לנו
השנתיים האחרונות היוו מקפצה עבור השיווק והפרסום הדיגיטלי, בשעה שעסקים קטנים ובינוניים הבינו כי עליהם לפרוץ את המחסום ולהתחיל להיות נוכחים ברשת כדרך להתמודד עם האתגר שהקורונה הציבה לפתחנו
רוב העסקים מבינים את חשיבות הנוכחות הדיגיטלית עבור העסק שלהם ועורכים קמפיינים פרסומיים שמניבים תוצאות כאלו ואחרות, אבל בפועל יכולים להשיג הרבה יותר, מבלי להגדיל את תקציב הפרסום! כיצד? שני מומחי שיווק ופרסום חושפים את השיטה שמובילה עסקים לשיאי מכירות חדשים
כדי לבדל את עצמכם מהמתחרים ולהגביר את המכירות של העסק שלכם תוכלו לפרסם אותו באינטרנט - זירת הפרסום העיקרית בימינו. איך תעשו זו בלי להוציא ממון רב?
כדי שיוכלו באמת למצוא אתכם, שיווק דיגיטלי הוא בגדר חובה. כך שבמקביל לעסק החדש והמתפתח שלכם, חשוב לפנות לחברת שיווק שתעשה סדר בדברים ותעזור לכם להתקדם