איך הפכו קמפיינים בוואטסאפ לכלי שיווק משמעותי בזמן המלחמה
במצב מלחמה, וכדי שהמשק יחזור לעצמו, חברות חייבות לשווק ולמכור בצורה אמפתית ורגישה למצב. אז איך עושים את זה? מסתבר שהפתרון ממש מתחת לאף
במצב מלחמה, וכדי שהמשק יחזור לעצמו, חברות חייבות לשווק ולמכור בצורה אמפתית ורגישה למצב. אז איך עושים את זה? מסתבר שהפתרון ממש מתחת לאף
על רקע החשש לקריסת עשרות אלפי עסקים, אנשי מכירות בתחום ה-B2B נאלצים לקחת על עצמם שלל תפקידים שיסייעו להם להגיש הצעה מבטיחה, וגם לעמוד מאחוריה. אז מהם העקרונות החשובים שאנשי B2B צריכים לדבוק בהם בשעה זו?
מאז השבת השחורה, חברות רבות בישראל גילו סולידריות אמיתית למצב, כאשר חלקן בחרו לעשות זאת ע"י הקלה בתשלומים כאות הזדהות כלכלית וחלקן (האמיצות) נקטו בהזדהות רגשית והתחברו להחזרת החטופים. כך הן עשו זאת מבלי להיתפס כמי שעושה שימוש ציני בקודש הקודשים של המדינה
הדרג המדיני-בטחוני חוזר ומצהיר כי המערכה בעזה ואולי גם בצפון תימשך זמן רב. מחלקות השיווק, שעד עכשיו הקפיאו פעילות, נאלצים לגבש תכנית אסטרטגית חדשה. שוחחנו עם מספר מנהלות שיווק כדי להבין כיצד הן נערכות לשינויים ואיך ניתן להמשיך לשווק גם בשגרת מלחמה
תקופת משבר היא בדיוק הזמן להשקיע באתר חדש שישדרג את הנראות העסקית שלכם, אבל אם לא תהיו זהירים, הטעויות הללו עלולות לעלות לכם ביוקר. אז מה חשוב לדעת לפני שבוחרים איש מקצוע, ואיך ניתן למקסם את התועלת מהתהליך הזה?
למלחמת "חרבות ברזל" יהיו השלכות מרחיקות לכת, על כך אין מחלוקת, מה שנפגע, ידרוש הליך שיקום ארוך. לצד תחושת הביטחון והפגישה בהרתעה, נפגעה גם הכלכלה, היועץ האסטרטגי שמומחה לשיווק ממליץ לאמץ פרואקטיביות, "בעלי עסקים מוכרחים לעשות פעולות היום כדי להתכונן למחר"
בתקופת מלחמה, מותגים אייקוניים חייבים לתקשר עם צרכנים, זה מצופה מהם, כי יש להם אחריות. ההבטחה להיות כאן עבורם, שבימי שגרה נשמעת בנאלית, מקבלת משמעות חדשה
בעודנו מלקקים את הפצעים, המונים צועדים באירופה לשחרור פלסטין וסרטונים מהאסון שפקד אותנו במתקפת הפתע של חמאס מתויגים ברשתות כפייק. אז איפה טעינו בגזרת ההסברה ומה ניתן ללמוד מהאויב על מיתוג בינלאומי בזמן מלחמה?
שפע של כלים שימושיים שנכנסו לחיינו בשנה שחלפה מספקים הזדמנות פז לכל מי שחלם להיכנס לתחום האיקומרס, אבל איך מאתרים מוצרים מנצחים שאשכרה יימכרו?
שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023 הגיע לסיומו, ו-46 מהלכי שיווק מבריקים ב-20 קטגוריות עלו לגמר. הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס שיתקיים ב-20 בנובמבר 2023
בעוד שעסקים ומפרסמים הופכים עולמות כדי להשיג לידים איכותיים, פיתרון אמיתי ופשוט בהרבה יושב להם ממש מתחת לאף. אז איך מנצלים את מעגל הכוח שלכם כדי להזרים לקוחות לעסק?
החגים כבר בעיצומם ואחת הדרכים הטובות ביותר להניע מכירות היא באמצעות משפיענים. אז איך תבחרו את המשפיענים הנכונים ותפיקו את המיטב מהעבודה עימם, ולמה שווה לעשות את זה דווקא עכשיו? חן חסון, מייסד Shout Group, מסביר
לקראת כנס המיתוג שיתקיים בנובמבר, תפסנו לשיחה את פול סטאפורד, מומחה המיתוג שמאחורי Deliveroo, AIRBNB ועוד רבים וטובים, כדי לשמוע על התפיסה המותגית שלו ועל האתגר הגדול ביותר של המקצוע
השנה החדשה שבפתח היא הזדמנות מצוינת לעצור ולהתבונן על העסק, לחדד את האסטרטגיה והיעדים העסקיים ולהיערך לבאות. אז אילו אתגרים מעסיקים היום את סמנכ"לי השיווק הבכירים במשק הישראלי, ואיך הם הולכים להתמודד איתם? יצאנו לבדוק
חשבתם שלקוחות קונים את המוצרים או השירותים שלכם רק בגלל המחיר או האיכות? תחשבו שוב. יריב עמית, מייסד Brand Academy והאיש שעומד מאחורי כנס המיתוג השנתי בשיתוף וואלה, מציין 6 שלבים עיקריים ליצירת מיתוג רגשי שיגרום ללקוחות שלכם להרגיש
תקופת החגים, המאופיינת בצרכנות מוגברת, החלטות קניה מהירות, ועוררות רגשית גבוהה, יכולה להיות להיות הזדמנות מצוינת להגדיל את קהל הלקוחות הקבועים, אם רק נשכיל לתת להם את מה שהם באמת צריכים
גם השנה, תעשיית הפרסום עבדה לילות כימים כדי לייצר מהלכי שיווק מבריקים, אולם בעוד שרק מעטים יזכו בפרסים, המון קמפיינים מעולים פשוט עוברים מתחת לרדאר. שאלנו מנהלי ומנהלות שיווק על הקמפיינים שעוררו בהם השראה וחזרנו עם רשימת פרגונים חגיגית לכבוד השנה החדשה
Brand academy בשיתוף עם וואלה! מביאה את מובילי המיתוג והטרנדים מהטובים בעולם על במה אחת, כאן בתל אביב! אז מה יהיה בכנס ולמה כל מנהל/ת מותג חייב/ת להיות שם?
לאחרונה אנחנו רואים עוד ועוד שיתופי פעולה בין מותגים גדולים לבין סלבס ומשפיענים ידועים. "חברות ישראליות שרוצות להפוך לגלובליות ימצאו בעבודה עם משפיענים הזדמנות יוצאת דופן וברת השגה ביחס לעבודה עם סלבס", מספרת רייצ'ל קסטנר ומסבירה איך עושים את זה נכון
צבע אדום מבטא אהבה ולהט, אך בשילוב עם שחור הוא מבטא אזהרה או סכנה. סגול זה צבע רוחני, כחול משרה שלווה וגם מרפרר לעולם הדיגיטל והבנקאות, וירוק מנטה תמיד מתקשר לנו עם הרפואה. אז איך בוחרים צבעים לעסק בהקמה או במיתוג מחדש, ולמה צריך לשים לב?
הפרק בקופה ראשית על הריברנדינג של הטוסט של גריאני שם זרקור על תהליך רגיש שארגונים רבים בוחרים או נאלצים לעבור כדי להישאר עדכניים, ומדגים במדויק מה לא לעשות. ומה לגבי ברבי?
אחרי שכבשה את עולמות ההייטק, הרפואה, הפיננסים והחקלאות, העסקים הקטנים שהיו עד כה רחוקים מהרדאר נכנסים גם הם לתוך הבועה המלאכותית של ה-AI והעתיד נראה מבטיח
בכנס ישתתפו שרים וחברי כנסת, בכירים בתקשורת הישראלית, מרצים מהאקדמיה, בכירים בצה"ל ובמערכת הביטחון ואישי ציבור
מספר קמפיינים מבריקים הצליחו לפרוץ השנה את גבולות היצירתיות ולהתעלות על בליל התכנים המסחריים בערוצי המדיה. מומחי השיווק של טיקטוק, eBay ונטורל אינטליג'נס באו לעשות להם כבוד
איך שומרים על מובילות של מותג לאורך זמן? לרגל חגיגות ה-50 של מותג תפוצי'פס, לירונה ספיבק, מנהלת השיווק של חטיבת המלוחים בשטראוס חושפת את כל הסודות
כמו בכל שנה, גם באוגוסט הזה הקניונים יתמלאו בקישוטים של לבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד את כל אותם זוגות שעדיין מאמינים באהבה, וגם את אלה שלא
שוק תוספי התזונה, שעד לאחרונה נשלט באופן כמעט בלעדי על ידי מכירות פרונטליות, עובר כעת לידיים של משפיעני הרשת. איך זה נראה? שמעון אוחנה, ממייסדי המותג מייבן, מספר על המהלכים שהפכו את המותג להצלחה ומדגיש את החשיבות של טיפוח מוטיבציה בקרב משפיענים
מהפכת ה-AI סובבה את המפתח הטכנולוגי סיבוב אחד יותר מדי. כעת, אנחנו לא רק מבינים טוב יותר את הצרכן אלא מסוגלים לתמרן את הבחירה החופשית שלו ולהשפיע על שיקולי הקניה שלו. אז איך עושים את זה? הנה חמש דרכים מוכחות מחקרית שלא חשבתם עליהן
הפודקאסט הולך וצובר תאוצה ככלי תקשורת בלתי אמצעי עם קהל הולך וגדל שמאזין לו בפקקים, באימון ואפילו לפני השינה. אז מה מייחד את הפודקאסט משאר ערוצי הפרסום, ואיך מתרגמים את זה לכסף?
לאחר ששברה את תקרת 100 מיליון המשתמשים, נראה שהטירוף סביב THREADS בכל מקום. איך מטא עשתה את זה? שוחחנו עם מנהלי שיווק כדי לשמוע מה אפשר ללמוד מזה על הטמעת מוצר חדש בשוק רווי ואיזו הכנה כדאי לעשות כדי להבטיח את הצלחת המוצר
מערכות לניהול לקוחות (CRM) כבר הוכיחו את עצמן כמרכיב משמעותי בצמיחה של חברות, אבל האם הצוותים בארגון שלכם באמת מנצלים את כל היכולות שיש להן להציע?
מחקרים קיימים במדעי ההתנהגות מספקים ים של תובנות למשווקים, אם רק ידעו למנף אותם נכון. אז איך עושים את זה בעולם הבריאות הדיגיטלית, שמצריך לא פעם שינוי הרגלים וחינוך מחדש? חברת טייטו הישראלית וענקית הבריאות האמריקאית Elevance Health עלו על הנוסחה
כולם מדברים על Purpose Driven Marketing (שיווק מונחה ייעוד), אבל מה זה בכלל אומר, מה זה מצריך מאיתנו המשווקים ובעלי העסקים, ואיך זה שונה ממה שעשינו עד היום?
Instant Brands, פעם ענקית בתעשייה שלה, ירדה מגדולתה בגלל חוסר יכולת להסתגל ולהתפתח. כעת, החברה שרשמה פטנט על פיירקס ו-Instant Pot מוצאת את עצמה מחוץ למשחק ומכריזה על פשיטת רגל. איך זה קרה?
במקום לבצע שרשרת פעולות שמשלבת מספר רב של בעלי תפקידים ולעיתים אף מסרבלת את התהליך, חברות רבות מצאו פתרון יעיל בדמות תפקיד ה-User Acquisition. אז מה זה אומר ומה בדיוק עושים בתפקיד? כיצד הוא קשור ל"מסע הלקוח" ומה ההבדל בינו לבין מנהל השיווק והמכירות בחברה?
ועדת האיתור לסמנכ"ל השיווק והמכירות בתאגיד בחרה באיל פאר לתפקיד - זאת בכפוף לאישור מועצת התאגיד שאמורה לדון במינוי בקרוב. פאר הודיע השבוע על עזיבתו את קשת כעבור חצי שנה בלבד
חיבור להווה, מענה לקהל מגוון, ויצירת עומק, תוכן וקהילתיות - אלה היו הערכים שהנחו את טל אקר ושותפיו בזמן שמיתגו מחדש את "מקום בלב", מוסד קולינרי מהוותיקים בשרון, שעבר בשנה האחרונה מתיחת פנים רוחבית. כעת הוא משתף בתובנות מהתהליך, וממליץ ליזמים לקחת סיכונים
פודקאסטים הם כלי שיווקי חכם שרלוונטי לכל תחום מומחיות. תמיר מנדובסקי, מנטור פיננסי ומחבר רב המכר והפודקאסט 'השקעות לעצלנים', מגלה מהן חמש הטעויות שכדאי להימנע מהן כשאתם מפיקים פודקאסט משלכם
מה שלפני שנה נשמע לנו כמו מדע בדיוני, עושה היום את הבלתי יאומן. זמני העבודה התקצרו פלאים, והיום, כדי לייצר סרטון שיווקי כל מה שצריך זה להבין את סדר הפעולות הנדרש. אז קבלו 5 צעדים פשוטים שכל אחד יכול ליישם מהטלפון
חודש יוני מצוין בעולם כחודש הגאווה והמותגים כמו תמיד מצטרפים לחגיגה, אבל יתכן שהם עושים יותר נזק מתועלת. אז למה זה קורה ואיך עושים את זה נכון? שוחחנו עם מנהלי ומנהלות שיווק ויצאנו עם תובנות להמשך
בזק ממשיכה לפנות לקהל הצעיר והמעודכן ותעלה מחר ב"קמפיין זוגות" חדש לאינטרנט סיבים. הפעם, עם נס & סטילה, הצמד שכבש את המדינה עם המגה להיט "תיק קטן", שמצטרפים לפרזנטור הקבוע, גידי גוב
הפרויקטים שהעובדים שלכם מובילים יכולים להפיק תועלת רבה מהתובנות והקלט של עמיתיהם מכל חלקי הארגון. מתכנון חלונות זמן פנימיים לעידוד שיתופים ועד תמריצים כספיים על מעורבות, הדרכים לשיתופי פעולה פנים ארגוניים מגוונות ממש כמו המחלקות שמיישמות אותן
מותג החיתולים והמגבונים "האגיס" יוצא בקמפיין חדש להשקת קולקציה מיוחדת לחגיגות 100 שנה לדיסני. הקמפיין מציג את הקולקציה החדשה של האגיס בשיתוף דיסני תחת הסלוגן: "בקיץ הזה מי צריך מכנסיים?" קריין הקמפיין הוא אייל קיציס, הפרזנטור הקולי של מותג החיתולים
סיילספורס, מובילה עולמית ב-CRM, מפרסמת את 'דו"ח מוצרי הצריכה' שחושף כיצד החברות מסתגלות למציאות החדשה ומקיימות תהליך טרנספורמציה דיגיטלי. מסיכום הנתונים, לצד אופטימיות מצד הקמעונאים, כ-80% צופים גידול בהוצאות על שיווק כשהמדיה החברתית תהווה ערוץ מרכזי
מתי התחלנו לסווג קהלי יעד לפי קבוצות גיל, ומה המשמעות של מונחים כמו בייבי בומרס, דור ה-X ומילניאלס? וואלה! שיווק ודיגיטל עושה סדר
בין אם מדובר ברכב חדש, חופשה או מצרכים בסופר, תמחור ממלא תפקיד מכריע בתהליך קבלת ההחלטות של הצרכן. אז מהם מודלי התמחור הנפוצים, איך נכון לתמחר מוצרים ושירותים בענפים שונים, ומה חשוב לקחת בחשבון?
תחרות גרנות, שמודדת מצויינות קריאייטיבית בענף הפרסום, תתקיים ביום חמישי במכללה למנהל. ישבנו לשיחה עם מייסד התחרות, מירן פחמן, כדי להבין בשביל מה בכלל צריך תחרות קריאייטיב בישראל, אילו קריטריונים היא מודדת, והכי חשוב: מי יהיו הפיינליסטים?
על פי סקר חדש של סיילספורס, שבחן את השימוש ב-AI גנרטיבי בקרב אלפי מנהלי ואנשי שיווק ברחבי העולם, אנשי השיווק צופים חיסכון ממוצע של יותר מ-5 שעות עבודה בשבוע, שווה ערך ליותר מחודש עבודה בשנה! ומה עוד עולה מהדו"ח?
בעידן הרשתות החברתיות, בו להיות משפיען זו עבודה לכל דבר ועניין שגם מניבה רווחים גבוהים, רבים חולמים לוותר על המשרה המלאה ולעשות הסבת קריירה. אז מה נדרש כדי להצליח בתחום? מתן אהבתי, מנכ"ל SHARE Media עושה סדר
דו"ח לינקדאין קובע כי למרות האווירה הכלכלית המאתגרת ובד בבד עם התפתחות הטכנולוגיה שמייעלת את עבודת השיווק, ארגונים רבים מגדילים את תקציבי השיווק העסקי ואנשי המקצוע אופטימיים לגבי העתיד