איך לעשות הסברה ישראלית ברשת מבלי לאבד את השפיות
ההסברה למען ישראל ברשתות החברתיות גובה מכם מחיר נפשי? הילל פולד, אח שכול, יזם ואיש שיווק בכיר שעושה לילות כימים למען ההסברה הישראלית ממליץ להיצמד לעובדות ולא לוותר על האופטימיות
ההסברה למען ישראל ברשתות החברתיות גובה מכם מחיר נפשי? הילל פולד, אח שכול, יזם ואיש שיווק בכיר שעושה לילות כימים למען ההסברה הישראלית ממליץ להיצמד לעובדות ולא לוותר על האופטימיות
במקביל להצטברות העדויות מאסון ה-7 באוקטובר, היעלמותם של תכנים רבים מהרשת מקשה על הנצחת האירועים וההוכחה שהם בכלל קרו. בחברת קלטורה החליטו להרים את הכפפה והקימו את מאגר התוכן הגדול ביותר, שישמש את ישראל לצרכי הסברה ובהמשך להעמדת הפושעים לדין
ידוענים ומשפיעני רשת יהודים, בהם סשה ברון כהן, דברה מסינג ואיימי שומר, קיימו שיחה עם בכירי טיקטוק בשל הזינוק באנטישמיות והפייק המשתולל. ברון כהן: "מה שקורה בטיקטוק יוצר את התנועה האנטישמית הגדולה ביותר מאז הנאצים", פנה לאחד הבכירים והוסיף: "תתבייש לך!"
ישראלים ופלסטינים מכל צדדי המפה הפוליטית כבר מבינים שלצד הלחימה בשטח מתנהלת מלחמת תודעה אכזרית לא פחות, וכמו הטכנולוגיות שמסייעות ללוחמים בשדה הקרב, בוטים ופרופילים פיקטיביים עושים לילות כימים כדי להטות את דעת הקהל ולהשפיע על התמיכה הבינלאומית ברשתות
בעידן הרשתות החברתיות, הסברה היא חלק בלתי נפרד מכל קונפליקט צבאי ויש לה חשיבות מכרעת בעיצוב דעת הקהל העולמית. אז איך קרה ששוב משווים אותנו לנאצים? עם הפילטר הנכון את הכל אפשר לצבוע באדום
תובענות ייצוגיות, בליץ חקיקתי, כתבי אישום - נראה כי בישראל עושים הכל כדי להילחם בממד הרביעי - הרשתות החברתיות - אבל האם חקיקה לבדה תעזור, ומה ניתן ללמוד על כך מהמאבק בחברות הטבק במאה ה-20?
תחושת שייכות, הורדת טלגרם, וצריכה חדשות מהרשתות החברתיות: סקר אקדמי חדש בדק את תחושותיהם ואת דפוסי השימוש של הסטודנטים ברשתות החברתיות מאז החלה המלחמה, והנתונים מפתיעים
ארגון הטרור תיעד בסרטונים, חלקם בשידור חי, את מעשי הזוועה שביצעו ב-7 באוקטובר. כך מייצר ארגון הטרור את התודעה ובמצב משברי כה חמור, הציבור מעוניין שיראו לו גם את האופק. על הממשלה לפעול בדרכים שונות מלבד קמפיין ברשתות לפני שחמאס מעצים את הלוחמה הפסיכולוגית
דיווחים ותיעודים של אנשים זרים בעלי חזות ערבית שמצלמים פתחי בניני מגורים בשכונות ובערים בכל רחבי הארץ הובילו לגל פניות אל מוקדי המשטרה, שנאלצה להבהיר כי אין אמת בטענות האלו שנבדקו
במטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת אומרים שזו תופעה שהחלה לפני כמה חודשים וחזרה בשבועיים האחרונים - בין השאר בפ"ת, ב"ש ומודיעין. מאחורי העמודים עומדים קטינים שמעלים דיווחים, סקרים ושאלונים על בני נוער. "קוראים לציבור לדווח על כל חשד לפגיעה", מסרו במטה
את הרשתות החברתיות ניתן לראות כפצצה מתקתקת - מהרגע שנדלקת ועד שהיא מניעה אדם אחד ומתפוצצת. בעידן הפייק ניוז וביחס המוטה כלפי ישראל, צריך לזכור שאם נוריד את להבות השיח ברשתות, יהיה לנו טוב יותר לחיות כאן יחד. דעה
אמא מודאגת בשם שרה מציעה להורים להיזהר מפני פרסום תמונות של ילדיהם ברשתות החברתיות עקב ההשפעות המזיקות של השיתוף המוגזם. היא טוענת שכל הורה צריך לשאול את עצמו 5 שאלות לפני שהוא מעלה תמונה לרשת - ואלה הן
טיקטוק מפרסמת את 'מה הלאה': דוח מגמת הקניות שלה לשנת 2023, שבוחן את השינויים בהתנהגויות הצרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק. בין הנתונים הבולטים, ניראה כי 49% ממשתמשי טיקטוק, יוצרים פוסט על מותג שרכשו - פי 2 מכל פלטפורמה אחרת
"ההתראות עובדות על ציפייה, וברגע שהן עולות - אנחנו מגיעים לשיא של הנאה ואז אנחנו מנסים רק לשחזר אותו". ד"ר לירז מרגלית, חוקרת התנהגות בעידן הדיגיטלי, מסבירה כיצד הרשתות החברתיות משחקות במוח שלנו, ואיך זה יכול להיות שהמין המזדמן ברשת נמצא בירידה דרמטית?
אחרי שורה של התבטאויות שערורייתיות ומהלכים הזויים, אילון מאסק מרסק סופית את טוויטר כדי לבנות את X, "האפליקציה של הכל". אז למה זה צריך להדאיג אתכם?
בעלי עסקים קטנים ובינוניים משקיעים זמן וכסף רב כדי לתחזק עמודי סושיאל שיעזרו להם לקדם את העסק ולהגדיל מכירות, אבל יש גם סכנות בדרך. אז מה חשוב לדעת וממה להיזהר? ריכזנו עבורכם 7 כללי זהב מומלצים
יותר ויותר בעלי עסקים מרגישים את הצורך להתבלט ברשתות החברתיות, אבל הפרקטיקה הזאת לא תמיד מוכיחה את עצמה ועלולה לגבות מחיר כבד מהעסק. אז איך אפשר לפרסם באופן קבוע בלי להשתעבד לסמארטפון ובלי להעיק על הצופים? ד"ר לינקדאין מסביר
חוק חדש במדינה קובע אוסר על אושיות רשת לפרסם ניתוחים פלסטיים או הימורים. במקביל, המשפעינים ידרשו לציין אם שילמו להם כדי לקדם מוצר. בעד או נגד? צפו בווידאוקאסט "סוויפ-אפ"
עם עשרות כלי עריכה, ניתוח והפצה שונים, עודף אפשרויות הפרסום ביוטיוב יכול להיות מאוד מבלבל. בין אם אתם מעוניינים להעלות את המודעות למותג שלכם או שאתם מחפשים להניע לקוחות לפעולה, אלו סוגי המודעות הממומנות ששווה להכיר
מרכז השלטון המקומי העלה הצעה בוועדת הפנים שתאפשר לראשי הרשויות להשתמש בנכסים הדיגיטליים הרשמיים של העיריות לצורכי התעמולה של ראשי העיר המכהנים. בסיום הדיון, הוחלט להעביר את ההצבעה לוועדת החוקה
בעידן הרשתות החברתיות, בו להיות משפיען זו עבודה לכל דבר ועניין שגם מניבה רווחים גבוהים, רבים חולמים לוותר על המשרה המלאה ולעשות הסבת קריירה. אז מה נדרש כדי להצליח בתחום? מתן אהבתי, מנכ"ל SHARE Media עושה סדר
פלטפורמת התוכן טיקטוק ורשת "צומת ספרים" השיקו שיתוף פעולה לקראת שבוע הספר. סופרים, מנהלי ויוצרי תוכן, בכירים בתעשיית הספרים ואנשי תקשורת, דנו באופן בו פלטפורמת תוכן כמו טיקטוק יכולה להגביר ולחזק קריאת ספרים בקרב הקהילה בכלל והדור הצעיר בפרט
בסרטון נדיר שפרסם הלילה אדם מוסרי, מנכ"ל אינסטגרם, הוא מסביר כיצד עובדים האלגוריתמים השונים שמאחורי הסטוריז, הפיד, הרילס והמלצות התוכן שאתם רואים בפלטפורמה, ומציע טיפים שווים להגדלת החשיפה שלכם
איך יכולים יוצרי תוכן בעלי עמודים של אלפי עוקבים בודדים להביא לתפוצה רחבה הרבה יותר בתקציב נמוך בהרבה מפעילויות הקד"מ המסורתיות?
עסקים קטנים מבזבזים הון תועפות על קמפייני פרסום ממומן שבמקרים רבים לא מקדמים אותם לשום מקום. לעומתם, מי שהולך על מודל חשיפה אורגני בלבד יקבל טראפיק דל מאוד ואחוזי המרה נמוכים. אז איזה מהם יותר חשוב, ואיך משלבים בין השניים? הדעות של אנשי השיווק חלוקות
יוטיוב, וואטסאפ ופייסבוק מביסות את טוויטר בישראל; הישראלים מגלים בהמוניהם את טיקטוק שרושמת זינוק משמעותי; האתרים הבינלאומיים שאליהם הישראלים גולשים הכי הרבה - גוגל, יוטיוב ופייסבוק - בעשירייה הראשונה גם אתר עם תוכן למבוגרים בלבד
במטא מייחסים את ההצלחה לרילס, מנוע ההמלצות מבוסס ה-AI של החברה, אולם מודים כי הוא טרם הגיע לנקודת האפס במונחים כלכליים. איך כל זה משפיע על המפרסמים?
לאחר שומר החומות הקימו במשטרה חמ"ל מיוחד שפועל נגד ההסתה הפלסטינית ברשתות. באירועי רמדאן שהסתיים השבוע זוהו כ-100 חשודים והוגשו עשרות כתבי אישום. מפקד החמ"ל סוקר בריאיון מיוחד לוואלה! את הפעילות, הצעדים שננקטו ומזהיר: "עלייה במגמה של צעירים שפונים לטרור"
הרשתות החברתיות חוטפות אש ובצדק, אך יש להן צד חיובי שלא כל כך מדברים עליו: הן מאפשרות לאינטרוורטים שעד היום נחבאו בצללים לצאת לאור הזרקורים - וכולנו מרווחים
הרשת היא כבר מזמן פלטפורמה שמהווה מגפון לקולות קיצוניים ומסיתים, אבל בימים אלה, כשנושא כל-כך מהותי כמו שיטת הממשל והפרדת הרשויות עומד על הפרק, השיח הפך לחמור במיוחד. חשוב בתקופה הזו לבדוק את המידע שמשפיע על עמדותינו. דעה
לפי התחקיר, יוצא יחידה מובחרת בשם טל חנן מנהיג קבוצת האקרים ישראלית בשם "צוות חורחה", שלדבריו התערבה ביותר מ-30 מערכות בחירות בעולם. הדרך: פייק ניוז ברשתות חברתיות. הפרטים המלאים
ה- A/B Testing, תהליך שהפך לחלק אינטגרלי מכל קמפיין פרסומי, מאפשר לנו למקסם את יכולת הטרגוט, החשיפה ונתוני המכירה, אך מכריח אותנו להשתעבד לתהליך ולבצע אותו אינסוף פעמים. כיצד בינה מלאכותית משנה את התמונה?
רשת אופטיקנה מחזירה לסט הצילומים את קרן פלס ועומר אדם לקמפיין משקפי הראייה של מותג קטאליה עם המסר "הגעת לגיל שאפשר להפסיק". הקמפיין המשותף יציע מבצע על מסגרת קטאליה עם עדשות ראיה במחיר נגיש במיוחד
אל תרגישו רע אם לא שמעתם על פיליפ מרטינס. המותג האיטלקי מתחום הביוטי משווק כמעט בחשאי: מי שצריכים לדעת, יודעים - ומוכנים לשלם סכומים שלרובנו היו ממלאים את הארון באמבטיה למשך שנה שלמה. איך זה עובד ומה הקשר ל"אמילי בפריז"?
ראש שירותי בריאות הציבור של ארצות הברית הזהיר השבוע משימוש של ילדים מתחת לגיל 13 ברשתות החברתיות, ויש לו סיבות ממש טובות
מחקרים חדשים מאששים את מה שכבר ידענו מזמן: הרשתות החברתיות גובות מילדים ובני נוער מחיר נפשי ובריאותי יקר. מה ניתן לעשות כדי לעזור להם?
אז קמתם בבוקר וגיליתם שנפלתם קורבן לשיימינג ברשתות החברתיות. האם להגיב או לחכות עד יעבור זעם, ואם מגיבים - איך לעשות את זה נכון?
ימים לפני סיום הקדנציה, שר התקשורת, יועז הנדל, אימץ אתמול (ד') את המלצות הוועדה לבחינת אסדרת הפלטפורמות החברתיות המקוונות בישראל
תהיתם פעם כמה מבקרים יש לגוגל מדי חודש? דוח של אחד מגופי הדיגיטל המובילים בעולם חשף את נתוני התנועה של האתרים הפופולריים ביותר בעולם, והצליח להפתיע אפילו אותנו
עמותת ער"ן, המספקת עזרה ראשונה נפשית מצילה חיים בטלפון ובאינטרנט, מציגה נתונים שצריכים להדאיג את כולנו: כ-20 אחוזים מבני הנוער מדווחים על מחשבות אובדניות. "המוכנות להביע מצוקה דווקא ברשת החברתית גוברת נוכח הצורך העז של מתבגרים לחוש שייכות לקבוצת השווים"
שיטוט באינסטגרם ובטיקטוק, חקירה "תמימה" שהופכת למפלילה, דפיקה על הדלת בשעות מוזרות ועוד. מעצרו של ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג פיתה אותנו לבדוק את שיטות החקירה של רשות המיסים. הממצאים מרתקים, וההמלצה שלנו: נסו לפעול לפי הספר
וואלה! תתחברו בהגשת ינון בן שושן - המבזק הטכנולוגי שיביא לכם את כל מה שחשוב ומעניין בעולם הטכנולוגיה, וקצת מעבר. והפעם: וואטסאפ רוצה לשים דגש גדול יותר על סטוריז, התקליטור חוגג 40 שנה, הסטרימינג מנצח את הטלוויזיה ומה קרה לסרטוני ה-DIY? צפו במבזק
בעוד שהעולם נפרד בהדרגה מעוגיות צד ג' והזכות לפרטיות מקבלת את קדמת הבמה, הרשתות החברתיות, שעד היום נשענו על המידע שמשתמשים ויוצרי תוכן סיפקו להן בשפע, מצאו את עצמן בפלונטר. מאז הן לא נחות לרגע, ומשיקות פיצ'רים חדשים שעשויים לשנות את פניהן לתמיד
עם מיליוני ישראלים בקהילות שהוא הקים ומוביל, נדמה שאהוד פורת כמעט פיצח את הקוד החברתי-תרבותי שלנו, באמצעות הרשת. רגע לפני הבחירות לקחנו אותו לשיחה צפופה כדי להבין איך עושים את זה
זה לא הצונאמי של טיקטוק או של אלגוריתמים שמחליטים מה יעסיק את המחשבות שלנו. זה עולם חדש של תקשורת ושל הדיאלוג בין תוכן "מערכתי" ל"מסחרי". מי שיבין את זה מוקדם יידע לשווק בעידן החדש. תחזרו לתוכן שהוא יותר מ"5 דברים שיעזרו לכם ל..", עכשיו, לפני שיהיה מאוחר.
חקיקה זמנית לקראת הבחירות מחייבת מפלגות לסמן מודעות ממומנות ברשתות החברתיות, אבל ספק אם זה מה שיפתור את בעיית השקיפות של הפוליטיקאים ברשת?
הרשת החדשה והשאפתנית מבקשת להבהיר שכולנו יכולים להגשים חלומות, ומציגה את עצמה כפלטפורמה החברתית הראשונה בעולם לשיתוף חלומות ועזרה הדדית להגשמתם. "לקחנו את הכלים שבאמצעותן הרשתות הקיימות גורמות לאנשים להתמכרות ומאפשרים להם להגיע להישגים"
אם נציץ בטיקטוק, שהיא הברומטר של המחאות החברתיות, הקול של הצעירים, הצעירות והנוער - נראה שאם הבחירות היו מתקיימות היום, הסבב הנוכחי כבר הוכרע. וגם, מיהו הפוליטיקאי שהפך לכוכב העולה של הרשת | טור אורח
בשיתוף Manpower, הכתבה הופקה בידי מחלקת שיתופי פעולה מסחריים של וואלה בהשתתפות מימונית של גורם חיצוני ופורסמה לאחר עריכה עיתונאית.
עד לפני שנים לא רבות האפשרויות עבור אלו שחיפשו עבודה היו מצומצמות למדי והסתכמו בעיקר בעמוד הדרושים בעיתונים השונים. אלא שהעולם שבו אנו חיים השתנה בצורה דרסטית, וכך גם שוק מחפשי העבודה
קנדל קיפר התבקשה לדגמן בחוף ים ומאחר שאין לה כזה בהישג יד - היא יצרה תפאורה של חוף ים בחצר הבית. בתמונות ששיתפה קשה לזהות שהן צולמו בחצר ולא בחוף אמיתי, אך היא מיהרה לחשוף את האמת בטיקטוק: "אני רוצה שבנות צעירות ידעו את האמת"