קפיצת מחיר: הקרמבו מתייקר, וגם גלידות וארטיקים
גלידות שטראוס מבית מגנום הודיעה לקמעונאים על עליות מחירים במוצרים שונים, בין היתר מגנום, קרמבו וקרמיסימו. במכתב צוין כי ההחלטה התקבלה "כתוצאה מהתייקרות משמעותית ומתמשכת בעלויות הייצור והלוגיסטיקה"

גלידות שטראוס מבית מגנום הודיעה לקמעונאים על עליות מחירים במוצרים שונים, בין היתר מגנום, קרמבו וקרמיסימו. במכתב צוין כי ההחלטה התקבלה "כתוצאה מהתייקרות משמעותית ומתמשכת בעלויות הייצור והלוגיסטיקה"
דווקא בין חגי תשרי לעונת המבצעים, כשאין הנחות או חגים, נרשמה התייקרות ממוצעת של כ-11.4% במוצרי הצריכה הנפוצים בישראל - טחינה, ממרחים, שמפו ומיונז בראש רשימת העליות, לצד ירידות נקודתיות ברשתות אחרות
שוק העוף הישראלי מציג בכל שנה את אותה תמונה: הנחות אגרסיביות לקראת החגים, ואחריהן עליות מחירים חדות. הנתונים חושפים פערים של עשרות אחוזים בין הרשתות, ושוק שבו הצרכנים מאמינים שיש תחרות - אך בפועל לכודים במעגל אינסופי של מבצעים והתייקרויות
סל הקניות הישראלי התייקר בכמעט 10% בשנתיים, אבל מאחורי המספרים מסתתרים תהליכים פסיכולוגיים: הצרכן התרגל לשלם, היצרנים למדו שלא חייבים להוזיל, ורק הירקות והדגים מוכיחים שתחרות אמיתית עדיין עובדת
זה לא שבר בקו ייצור ולא תקלה לוגיסטית, אלא מהלך מתוכנן היטב. כך משתמשות המחלבות במוצרי הפיקוח כדי לעורר תחושת מחסור, לייצר לחץ ציבורי ולהכשיר את הקרקע לעליית מחירים. זו לא טעות, אלא דפוס קבוע של שליטה כלכלית באמצעות תודעת מחסור
שוק הגבינות המיובאות הוא דוגמה להתערבות ממשלתית שאמורה הייתה להוות פתרון ליוקר המחיה - ובפועל עשתה בדיוק ההיפך. זה לא סיפור על גבינה - זה סיפור על איך כוונות טובות הופכות לצינור העברת מיליונים לקבוצה מצומצמת
בלוגרית האוכל דניאל עמית השיקה עוגת שוקולד עם סוכריות במחיר של 139 שקל ויצרה סערת רשת. האם המחיר מוצדק, בכמה מוכרים המתחרים, מה עלות המרכיבים והאם עליית מחירי הקקאו באמת יכולה להסביר את התמחור?
בחסות גל חום קיצוני ששובר שיאים, הצרכנים בישראל משלמים ביוקר על קירור רגעי: שלגון בתחנת דלק עשוי לעלות פי שלושה מאותו מוצר בסופר, קילו גלידה בגלידריה עולה יותר מקילו מבשר, ובקבוק מים קטן מוצע במחיר מופרך. כשהשמש קופחת והצמא גובר, שיקול הדעת מתפוגג
סל הקניות בעיר הדרומית נמוך בעד 6% מהמרכז, בעוד שהפער בין הרשתות בעיר עצמה מגיע כמעט ל-10%; מאחורי המספרים מסתתר סיפור כלכלי-חברתי, שמראה כיצד הצרכנים בפריפריה קונים בצורה חכמה יותר, עם סלי קנייה גדולים יותר, חיסכון שנתי משמעותי וצריכה ביתית גבוהה
ניר קיפניס נסע להתאוורר מהשיגעון הישראלי ולנשום כמה ימים של חו"ל. דווקא בית קפה קטן ושעה של נורמליות שברו אותו, כשהחזיק בידו מגש מלא כל טוב וראה שהחשבון כולו עומד על פחות מ-10 יורו
רק 1.4% מהאוכלוסיה מאובחנת כרגישה לגלוטן, אבל בפועל רבים נמנעים מצריכת גלוטן מסיבות שונות. מה שהתחיל כקטגוריה ייעודית למיעוט קטן הפך למגמה עולמית שצוברת תאוצה, אבל גם לכר פורה לניפוח מחירים ומניפולציות שיווקיות
פרסום ראשון: חברת סוכרזית מודיעה כי בצל המלחמה היא מקפיאה את העלאת המחיר במוצריה רטרואקטיבית
ענף האירועים בישראל מגלגל מדי שנה למעלה מ-15 מיליארד שקלים. כעת מועדון הצרכנות "שלך" החליט לפתוח קטגוריה ייעודית בה ירוכזו כל ההטבות המשלמות לעונת החתונות הקרבה
דיון שהחל תוך כדי צפייה במשדרי החג בטלוויזיה, הפך למסע בין מותגים: האם למשהו שבא לעולם כדי להרוויח כמה שיותר כסף, יש גם ערכים? מה קורה כשכל מותג שאנחנו אוהבים מתנגש עם מי שאנחנו רוצים להיות?
כצרכנים, התרגלנו לקבל הכול - מהר, נוח ומותאם אישית למידותינו, בלי הרבה סבלנות, ועם הרבה מאוד ציפיות. איפה זה משאיר את המותגים והקמעונאים ואיך נוכל לתאם ציפיות עם הצרכנים בצורה יותר ריאלית?
חול המועד פסח מאפשר הרבה פעילויות - וחלקן נוגעות גם לתחום העיצוב
א.ל.מ חושפת שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בענף החשמל- חווית קנייה אינטראקטיבית. מציבה עמדות הולוגרמה בטכנולוגיית תלת מימד המציגות בגודל טבעי, מגוון רחב של מוצרי חשמל וסרטוני הדרכה של מומחי הרשת
חברת Food Appeal ממשיכה לחדש ולשדרג את הדרך בה אנחנו מבשלים, מגישים וחווים אוכל. הפעם, היא עושה זאת עם השקה מרגשת במיוחד - סדרת BLACKBERRY
בעוד יוקר המחיה ממשיך לטפס, יותר ויותר כלים טכנולוגיים נכנסים לשוק כדי לעזור לנו לחסוך, אבל האם הטכנולוגיה באמת יכולה לעזור לנו לחתוך בהוצאות או שזו עוד דרך להוציא מאיתנו כסף?
רשת הלייף סטייל Happy Lemon משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2025, מביאה עיצובי שולחן חגיגיים עם שילוב של מסורת וחדשנות, בשיטת Mix & Match ובמחירים נגישים
הבחירה מאילו עסקים לקנות את משלוחי המנות או המתנות לחג אינה רק שאלה של טעם, נוחות וזמינות אלא גם של השפעה וסולידריות. במיוחד עכשיו, כאשר המוני עסקים בישראל נאבקים על חייהם, זה הזמן לצרכנות מודעת
רשת המוצרים לבית 'הסטוק' פותחת סניף דגל בצפון הארץ על שטח של 1,800 מ"ר. הסניף החדש יפתח בעופר הקריון ומציע מגוון רחב של מוצרים לבית ולמשפחה
עונת הקניות של 2024 סימנה נקודת מפנה משמעותית בעולם הקמעונאות, כאשר הבינה המלאכותית הפכה לכוח מניע מרכזי בחוויית הקנייה של הצרכנים. מחקר חדש חושף תמונה מרתקת על השינויים שהביאה הטכנולוגיה והשפעתם עלינו הצרכנים
לכבוד ט"ו בשבט, מועדוני "שלך" ו-"שלך לגמלאי" משיקים שיתופי פעולה עם עסקים חברתיים, כולל תרומות למען ערי הצפון ומארזים תומכי שילוב חברתי
מדוע חלק מהעסקים מצליחים בזמן שאחרים קורסים? ד"ר חזי גור מזרחי, מומחה להתנהגות צרכנים, חושף בספרו את המפתח להצלחה בעולם העסקי
המהפכה הסביבתית והקושי הכלכלי: מהביקוש הגבוה למתפרות ועד להסתערות על רהיטים - איך השפיעו המלחמה והמצב הכלכלי על הצריכה בישראל? אלה הטרנדים והמוצרים המבוקשים ביותר בשוק יד השנייה ב-2024
המותג הבריטי BUSTER AND PUNCH, שנוסד בשנת 2013, עושה עלייה לישראל ומציג קולקציות המשלבות מתכת בעיצוב ייחודי ופורץ דרך
החורף מביא עמו שעות חשכה ארוכות המתחילות כבר בשעות אחר הצהריים המוקדמות, מה שמעלה את הצורך בפתרונות תאורה חכמים ופונקציונליים. הנה כמה
ארגוני גמלאים מקדמים שביתת קניות של יום בשבוע כצעד מאבק ביוקר המחיה ועלויות ההולכות וגדלות: "אנחנו צריכים להתעורר, השביתה המוצעת צריכה להתפשט בקרב כלל אזרחי ישראל"
החברה הודיעה היום כי ופלים בטעם שוקולד אותם היא משווקת תחת השם "בפלות" - מכילות מוצרי חלב למרות שמוצהר על אריזתן כי הן פרווה, בכשרות בד"ץ העדה החרדית. "במקרים בודדים של אריזות קרטון המאגדת של המוצר בטעם שוקולד, קיים חשש להימצאות אריזה פנימית של מוצר חלבי"
למרות המחסור העולמי והעלייה במחירים - רשת קרפור מחזירה למדפים את שמן הזית של המותג הפרטי במחיר 29.90 שקל
החורף מביא איתו אתגרים לא פשוטים לעור - יובש, גירויים וחוסר נוחות. ריכזנו עבורכם את מיטב מוצרי הטיפוח, מסרומים מתקדמים ועד קרמים עשירים, שיעזרו לשמור על העור מוגן ומלא לחות גם בימים הקרים