298 מיליארד דולר בשבוע: שיא עולמי של מכירות ב'שבוע הקניות'
על פי הנתונים שריכזה 'סיילפורס' על שבוע הקניות בעולם, שהחל מהבלאק פריידי והסתיים עם הסייבר מאנדיי, נרשם שיא עולמי במכירות אונליין על סך 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022
על פי הנתונים שריכזה 'סיילפורס' על שבוע הקניות בעולם, שהחל מהבלאק פריידי והסתיים עם הסייבר מאנדיי, נרשם שיא עולמי במכירות אונליין על סך 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022
ארבע מתוך חמש רכישות נעשו באמצעות הסלולרי
מתוצאות סקר שערכה סיילספורס בקרב למעלה ממיליארד צרכנים מ-64 מדינות בעולם, אשר בחן את המכירות במסגרת מבצעי הבלאק פריידי, נחשפת התחלה איטית מהרגיל לעונת הקניות הגלובלית וניראה שהצרכנים מחכים להנחות העמוקות יותר שיגיעו בשבוע הסייבר
בעיצומם של ימי הקניות המאפיינים את חודש נובמבר, האם אתם יודעים הכל על הזכויות שלכם כצרכנים? למשל, האם בהזמנה מאתר ישראלי חוק הגנת הצרכן מאפשר לבטל רכישה? מה פרק הזמן לביטול עסקה? מהן הזכויות של בעלי מוגבלויות וקשישים? ריכזנו את נורות האזהרה שכדאי להכיר
אמש חל יום הרווקים הסיני ומדינות רבות קיבלו הנחה גורפת אך ישראל לא; הגולשים מאשימים: "מתחילת המלחמה עצרו את המבצעים בישראל"
כבר שנים שחודש נובמבר מכונה "חודש הקניות" וגם חברות ישראליות נוטלות בו חלק. האם הטירוף שאפיין את המבצעים מ"יום הרווקים הסיני" ועד ל"בלאק פרידיי" יימשך גם בצל המלחמה?
בקרב צרכנים ישראלים, חודש הקניות השנה ייראה קצת אחרת. האובדן, האבל, המתיחות הביטחונית וחוסר הוודאות הכלכלית הביאו לירידה במצב הרוח וכך גם בהוצאות. האם המבצעים העמוקים מתמיד, שמציעים המותגים במהלך "חודש הקניות" (נובמבר) ישנו את המצב? רכזנו לכם מבצעים שווים
נובמבר ידוע כחודש הקניות הבינלאומי עם יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בשל המצב, האירוע המקומי של גוגל ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו: "עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים"
סיילספורס פרסמה את המהדורה השישית של דוח State of the Connected Consumer (דו"ח מצב חיבור הצרכן) לשנת 2023 וחושפת כיצד השתנתה מעורבות הלקוחות עם בתי העסק על רקע עליית השימוש בבינה מלאכותית והשינויים הכלכליים ברחבי העולם
בלאק פרידיי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני ועוד. מה שברור הוא הצרכנים החלו לחסוך כבר עכשיו כדי לבזבז יותר אחר כך. כחודש לפני תחילתו של חודש הקניות הם קונים פחות כדי שיוכלו לקנות יותר
שפע של כלים שימושיים שנכנסו לחיינו בשנה שחלפה מספקים הזדמנות פז לכל מי שחלם להיכנס לתחום האיקומרס, אבל איך מאתרים מוצרים מנצחים שאשכרה יימכרו?
הלקוח המתוחכם של 2023 לא מוכן לפשרה כלשהי בחוויה - ולו הקטנה ביותר - והוא נמצא בכל רגע במרחק נגיעה ממתחרה שמציע חוויה משופרת. אז איך ניתן בכל זאת לזכות ביתרון תחרותי בדיגיטל? מסתבר שהכל מתחיל בנתונים
ישראלים רבים יוצאים לקניונים לרכוש מתנות, בגדים, רהיטים וכלי בית. אך במקביל מתרחש מעבר הדרגתי לקניות באונליין. יצאנו לבדוק מה אנחנו קונים - ואיך לוודא שהמשלוח יגיע בזמן?
מכירות האונליין בחודשי הקניות הקרובים צפויות להגיע ל-1.19 טריליון דולר ברחבי העולם. דו"ח תחזית הקניות של סיילספורס לחודשי הקניות והחגים חושף את האתגרים הצפויים לקמעונאים על רקע חוסר וודאות כלכלית, אינפלציה ועליית מחירים, ובוחן את השפעתה של הבינה מלאכותית
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
חרם צרכנים על עסקיו של הראל ויזל? אתר הקניות הישראלי 'טרמינל איקס', שבשליטת קבוצת פוקס, מציג גידול של מעל 200% ברווח התפעולי ועלייה של 22% ברווח הנקי, ברבעון השני של 2023. המנכ"ל, ניר הורוביץ: "שיפור משמעותי בכל הפרמטרים"
טיקטוק מפרסמת את 'מה הלאה': דוח מגמת הקניות שלה לשנת 2023, שבוחן את השינויים בהתנהגויות הצרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק. בין הנתונים הבולטים, ניראה כי 49% ממשתמשי טיקטוק, יוצרים פוסט על מותג שרכשו - פי 2 מכל פלטפורמה אחרת
אחרי הצמיחה הפתאומית שחווה בתקופת הקורונה, שוק האיקומרס כבר לא מתרגש מביקוש יתר ובעיות בשרשרת האספקה. האתגר החדש: פרסונליזציה ומיקסום הרווח מלקוחות קיימים
נהוג לחשוב שקניות אונליין זולות יותר מאשר קניה בחנויות הפיזיות, אך למרות העלייה ברכישות מקוונות, עדיין לא מעט צרכנים ממשיכים לחפש חניה, לשוטט בין המדפים, לעמוד בתור לקופות ולסחוב שקיות. המועצה לצרכנות בדקה מהן הסיבות לכך והאם זה משתלם?
דו"ח שחושפת סיילספורס לרבעון הראשון של 2023 ומנתח את פעילותם של יותר ממיליארד קונים ב-67 מדינות, מצביע על ירידה של 2% במכירות המקוונות בעולם. ניראה כי אי הוודאות הכלכלית הגלובלית, משפיעה על לקוחות נאמנים וחדשים כאחד, שמגיבים ליוקר המחייה ולא ממהרים לקנות
שמלת פרנזים משיתוף פעולה חדש ומלהיב, בייבידול סקסי ונוח בטירוף, עגילי יהלומים רונטיים ובגד-ים נוצץ בצבעים חלומיים שיגרום לכן להיות מלכות החוף - כל המלצות השופינג שלנו להשבוע
ה"בומרים" מעודכנים - 67% מהם מבצעים רכישות בסלולר, יותר מ-30 אחוזים גם החזירו קניות באונליין לאחר שהמוצר לא תאם את מה שציפו לו
ענף המסחר האלקטרוני, מהענפים הצומחים בישראל ובעולם, התכנס הבוקר לדון באתגרים לצד ההזדמנויות שהוא מציע. בועידת Go E-Commerce השנתית שהתקיימה היום זו הפעם ה-10, עלו לשיח היבטים בולטים כמו: טכנולוגיות פורצות הדרך, השחקנים החדשים, שדרוג חוויית הלקוח ועוד רבים
חולצה שקפקפה עם ראפלס שמסתמנת כטרנד הכי סקסי של הרגע, עפרון הגבות של קיילי ג'נר, הכפכפים שיכניסו אתכן לאווירת חופשה ביוון ותיק ה-tote הכי טוב שתמצאו העונה - המלצות השבוע
נתוני ישראכרט להוצאות שלנו במהלך חג פסח האחרון, מלמדים על גידול של 14% בהוצאה הכוללת בהשוואה לפסח 2022. גידול משמעותי (27%) ניכר גם בהיקף העסקאות מול בתי עסק בחו"ל, הן עבור חופשות והן עבור קניות בחנויות הפיזיות ובאונליין
שופ אנליטיקס בדקה עבורנו את הרגלי הקנייה שלנו לפורים - והנתונים הם לא פחות ממדהימים. עם כל הכבוד לדוכנים בקניונים, כמעט 3 מכל 4 תחפושות מוזמנות ישירות מאתרים בחו"ל. מי האתר הדומיננטי, מהו פרופיל הרוכשים ומהן התחפושות הפופולריות ביותר? כל הפרטים על פורים
סקר שערכה ענקית הפינטק Verifone בקרב כאלף צרכנים, מסכם את ההרגלים והמגמות שאפיינו את הרכישה המקוונת בשנה האחרונה בישראל ובעולם. אילו מוצרים הכי נמכרים באונליין, מהי צורת התשלום המועדפת על צרכנים ברשת ומה הכוונה "רכישה משולבת"?
רהיט חשוב לסלון בתקציב קטן, מצעים חלומיים שיהפכו כל חדר לבית מלון ומשהו קטן גם לילדים וגם לחיות המחמד - 9 המלצות קנייה רותחות של מדור וואלה! בית ועיצוב
קערת הגשה עם שלוש רגליים שתשדרג כל שולחן או מדף ועוד 7 פריטים מעלפים שתפסו לנו את העין השבוע ושווה לכם להוסיף לסל שלכם. מדור המלצות הקנייה של וואלה! בית ועיצוב
חודש ינואר 2023 רשם עלייה חדה (16.2%) בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי בהשוואה לאשתקד, עם תוספת סכום של 5.5 מיליארד שקל, ובמקביל, בתי העסק מציגים צמיחה של 17.7% במכירות. סמנכ"לית שבא: "הזינוק בהוצאות קשור לשינוי בהרגלי הצריכה של הציבור בישראל"
מבחנות לגידול ייחורים, ערכה ביתית לגידול נבטוטים, כלים נאים שירימו לצמחי הבית שלכם ועוד פריטים לבית באווירת ט"ו בשבט, טבע ועלים שעשו לנו את זה ברמות השבוע - הוסף לסל
פורים מגיע לשופרסל Online בצורת קטגוריה ססגונית שהושקה לקראת חג פורים המתקרב ותכיל תחפושות ואביזרים, עם הבטחה למבצעים ייעודיים
אם עוד אין לכם טוחן אשפה בבית - מצאנו לכם אחד במבצע משתלם במיוחד, רק קחו בחשבון שהחיים שלכם יתחלקו ללפניו ואחריו. וחוץ מזה מצאנו עוד 9 המלצות קניות שוות של פריטים יפים ושימושיים לבית
אתר מאסטר שופ, שמוכר פריטי אופנה, מכשירי חשמל, מוצרים לבית ועוד, לא עמד במועדי האספקה המובטחים, כך על פי הרשות להגנת הצרכן. לקוחות שביקשו לבטל עיסקאות לא נענו - ומשום כך החליטה הרשות להטיל על החברה המפעילה את האתר קנס של כמעט 2 מיליון שקל
"סוכריות" של פרחי בר, חבר חתיך מבלגיה ועוד כמה המלצות לפריטים יפים לבית שהכי עשו לנו את זה השבוע. אגב, פריטים 2-6 יראו פיגוז ביחד - מומלץ לנסות את זה בבית
אחרי הגשם יוצאת הקשת: בחרנו השבוע 16 פריטים בצבעי פסטל משגעים שיכניסו לכם קצת צבע לבית וללב לסיום שבוע חורפי וקר שכזה. לכל ההמלצות המטריפות - כנסו
הוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי בשנת 2022 הסתכמו ביותר מ-440.8 מיליארד שקל - עלייה של כ-40 מיליארד שקל ו-9.8% לעומת 2021. סך הוצאות בדצמבר: 37.5 מיליארד שקל, עליה של 7.3% לעומת אשתקד. האונליין צמח ב-10.6% ב-2022 והגיע ל-253.25 מיליארד שקל, 57.5% מההוצאות
הקיצוצים בחברות הטכנולוגיה מעולם לא היו כואבים יותר: ענקית הקניות אישרה כי בכוונתה לפטר כ-18,000 עובדים, כפול ממספר המפוטרים עליו הודיעה בתחילה
מספרים לנו שהגשם פסק והשמש חזרה, אבל הגשמים של תחילת השבוע הכניסו אותנו למוד חורף כרבולי במיוחד, ואנחנו עוד לא מוכנים לצאת ממנו. לקניות זה דווקא לא הפריע לנו לצאת - הנה 10 פריטים שהכנסנו לסל שלנו השבוע
כמו במאי קולנוע, מנהלי מותג מצוינים לא מסתפקים בחוויית לקוח 'טובה' אלא חותרים להותיר רושם עמוק שהלקוח לא יפסיק לדבר עליו
רגע לפני ההשקת קרפור בישראל, מנכ"ל קוויק יעזוב את תפקידו. אורי קילשטיין מנכ"ל קרפור ויו"ר שותפות קמעונאות אונליין: "קרפור יחד עם קוויק תהיה שחקן משמעותי גם בתחום האון ליין ותייצר שינוי במפת הריטייל של ישראל"
שיא עולמי במכירות אונליין: בשבוע בו התקיימו ה"בלאק פריידי" וה"סייבר מאנדיי" הסתכמו המכירות בעולם ב-281 מיליארד דולר. מניתוח נתוני המכירות של חודש הקניות עולה גם תשובה לשאלה: מי ניצח בקרב על הכיס הישראלי, שופינג IL או בלאק פרידיי?
Black Friday ו- Cyber Monday: מנתוני חברת האשראי MAX שדווחו הבוקר, נראה כי מחזור העסקאות של קניות אונליין בארץ ב-3 ימי המכירות שהתקיימו בסוף השבוע האחרון (בתאריכים 25-28 לנובמבר) היה גבוה ב-22% ביחס לאותו סופ"ש בשנה שעברה, ועמד על כ-2.5 מיליארד שקל
אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE זכה במכרז המוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה של צה"ל ומשרד הביטחון. במסגרת השירות יספק האתר ציוד למועמדים לשירות ביטחון, חיילי צה"ל ואנשי קבע באמצעות ממשק ייעודי
למרות מזג האוויר החורפי, מבצעי בלאק פריידי 2022 בישראל הובילו השנה לפעילות גבוהה בהוצאות של הציבור בכרטיסי האשראי, לא רק באתרי האונליין אלא גם בחנויות הפיזיות, עם עליה של 45% בהוצאות בהשוואה ל-2020 ועליה של כ-20% בהשוואה לשנה שעברה (בשעות הפעילות העסקית)
מכרז ענק של 45 מיליון ש"ח עבור חיזוק ותמיכה ב- 3,000 בעלי עסקים קטנים ובינוניים מהפריפריה להקמת חנויות e-commerce. הזוכה במכרז קבוצת KCS בבעלות קובי חדד
מרוויחים פי 3: גם מודדים, גם נהנים מהנחות ה-black friday והסייבר מאנדיי וגם נהנים מפעילויות תוכן ומתנות נוספות. חגיגת הקניות של נובמבר מתרחשת רובה באונליין, והקניונים חושבים יצירתי - בדקנו מה מציעים מרכזי הקניות כדי למשוך את הקהל לקנות בחנויות הפיזיות
מאז שנכנסו חנויות האונליין לחיינו, רבים בתעשייה שואלים את עצמם מה משתלם יותר? להחזיק חנות פיזית או למכור באינטרנט. לקראת בלאק פריידי 2022 בדקנו האם המכירות אונליין משתלמות יותר (למוכר ולקונה) והאם יגיע היום בו החנויות הפיזיות יחלפו מן העולם?
סביב המונדיאל צצו אתרים המקודמים דרך הרשתות החברתיות וקבוצות האוהדים. הם מציעים כרטיסים למשחקים ומרצ'נדייז נוספים, אך למרות שחלק לא מבוטל של האתרים נראה מהימן - מדובר בהתחזות. איך תמנעו מהפסד כספי ועוגמת הנפש שברכישת כרטיס מזויף?
חודש הקניות בעיצומו ואם אתם משתתפים בחגיגת הצרכנות הגדולה הזו, הנה כמה דברים שבהחלט מומלץ לקנות לרכב וכמה שממש לא