הנחות מזויפות ומידע שגוי: קניתם בזול ב-Shein? ייתכן שנפלתם פח
האיחוד האירופי מאשים את ענקית קניות האונליין הסינית בשורת הפרות של חוקי הגנת הצרכן, ובהן הנחות מזויפות ומידע מטעה - ודורש מהחברה לבצע תיקונים תוך חודש או לעמוד בפני קנסות
האיחוד האירופי מאשים את ענקית קניות האונליין הסינית בשורת הפרות של חוקי הגנת הצרכן, ובהן הנחות מזויפות ומידע מטעה - ודורש מהחברה לבצע תיקונים תוך חודש או לעמוד בפני קנסות
לקוח רכש ארונית לכיור אמבטיה באתר אייס כשהוא מתבסס על התמונה שהראתה את הארונית לצד אסלה ונראה בגובה סטנדרטי, כשהמוצר הגיע גילה כי מדובר בארונית זערורית במיוחד: "אין לי מה לעשות עם זה. זה ממש בדיחה"; מה קובע החוק ומה אומרת החברה? "בטווח המידות הסטנדרטי"
ShoppingIL 2024: כל המבצעים הכי שווים. יריית הפתיחה של ימי הסיילים הגדולים של נובמבר מתחילה, עם אירוע הקניות הישראלי. מאופנה, דרך קולינריה ועד אלקטרוניקה - וואלה כסף עושים לכם סדר עם כל מה שצריך לדעת
השפעות המלחמה מורגשות בכל התחומים, וההתייקרויות בתחום המזון הביאו לשיא חדש בהוצאות של הישראלים. וגם: מתי נעדיף לקנות ברשת, בכמה התייקרו מחירי הטיסות ומדוע הקניונים התמלאו ברוכשים בשנה האחרונה? | תמונת מצב
נובמבר הגיע, ואיתו אירועי הסיילים הגדולים שמנסים לשכנע את כולנו לפתוח את הארנק. החגיגה מתחילה ב-ShoppingIL, נמשכת עם יום הרווקים הסיני, מגיעה לשיא בבלאק פריידיי ונגמרת בסייבר מאנדיי. כיצד משתלבת החוויה עם שגרת המלחמה, האם המבצעים משתלמים וממה כדאי להיזהר?
80% מהצרכנים עדיין מעדיפים ללכת לחנות פיזית, למרות הטרחה והסיכוי שתקנו יותר ממה שתכננתם. סקר חדש מציג את הפערים בין רכישה בחנות פיזית לרכישה מקוונת באותה הרשת, ומגלה למה הפער במחיר קופץ מאחוזים בודדים לעד 8%-10%
53% מהצרכנים משתמשים בבינה מלאכותית במהלך הרכישה המקוונת ושני שליש מהצרכנים מהשווקים המערביים ביצעו לפחות רכישה אחת ב-TikTok, Shein, AliExpress, Temu, או Cider בששת החודשים האחרונים. בדקנו איזו פלטפורמה עקפה את כולן ומה הישראלים קונים בזמן המלחמה
המרקט פלייס של קבוצת zap מציג את "Happy Friday", מהלך אסטרטגי במסגרתו תתקיים בכל סופשבוע, מכירה מיוחדת עם מבצעים והנחות למוצרים מבוקשים מתחלפים
Google וישראכרט חושפות מחקר גדול שעשו בתחום תעשיית המסחר המקוון בישראל על פני העשור האחרון כולו. תוצאות המחקר מספקות תמונה מלאה על הרגלי הקנייה של הישראלים ברשת, על התפתחות העסקים המקוונים ועל השפעות כמו הקורונה והמלחמה על התחום
חודש לאחר שהסתיימו חגי הקניות של השנה החולפת (2023), סיילספורס חושפים את התנהגות הצרכנים והעסקים באונליין ומסתכמים כי המכירות בעולם הגיעו ל-1.17 טריליון דולר במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. נתון מפתיע: כ-17% מכלל ההזמנות לחגים הושפעו מבינה מלאכותית (AI)
אתר האונליין המוביל בישראל נסגר בטענה שהשוק אינו מפותח דיו ושהרגולציה מחמירה עם האתרים המקומיים. מה זה אומר על המרקטפלייס הישראלי והאם זה הסוף של אתרי האיקומרס הישראליים?
על פי הנתונים שריכזה 'סיילפורס' על שבוע הקניות בעולם, שהחל מהבלאק פריידי והסתיים עם הסייבר מאנדיי, נרשם שיא עולמי במכירות אונליין על סך 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022
ארבע מתוך חמש רכישות נעשו באמצעות הסלולרי
מתוצאות סקר שערכה סיילספורס בקרב למעלה ממיליארד צרכנים מ-64 מדינות בעולם, אשר בחן את המכירות במסגרת מבצעי הבלאק פריידי, נחשפת התחלה איטית מהרגיל לעונת הקניות הגלובלית וניראה שהצרכנים מחכים להנחות העמוקות יותר שיגיעו בשבוע הסייבר
בעיצומם של ימי הקניות המאפיינים את חודש נובמבר, האם אתם יודעים הכל על הזכויות שלכם כצרכנים? למשל, האם בהזמנה מאתר ישראלי חוק הגנת הצרכן מאפשר לבטל רכישה? מה פרק הזמן לביטול עסקה? מהן הזכויות של בעלי מוגבלויות וקשישים? ריכזנו את נורות האזהרה שכדאי להכיר
אמש חל יום הרווקים הסיני ומדינות רבות קיבלו הנחה גורפת אך ישראל לא; הגולשים מאשימים: "מתחילת המלחמה עצרו את המבצעים בישראל"
כבר שנים שחודש נובמבר מכונה "חודש הקניות" וגם חברות ישראליות נוטלות בו חלק. האם הטירוף שאפיין את המבצעים מ"יום הרווקים הסיני" ועד ל"בלאק פרידיי" יימשך גם בצל המלחמה?
בקרב צרכנים ישראלים, חודש הקניות השנה ייראה קצת אחרת. האובדן, האבל, המתיחות הביטחונית וחוסר הוודאות הכלכלית הביאו לירידה במצב הרוח וכך גם בהוצאות. האם המבצעים העמוקים מתמיד, שמציעים המותגים במהלך "חודש הקניות" (נובמבר) ישנו את המצב? רכזנו לכם מבצעים שווים
מניתוח הנתונים שקיימה אמריקן אקספרס על מכירות אונליין בחודש נובמבר בקרב צרכנים בישראל, ניכר כי השנה קנינו יותר מאתרים מקומיים. 61% ממחזור המכירות אונליין באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה. מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי"
נובמבר ידוע כחודש הקניות הבינלאומי עם יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בשל המצב, האירוע המקומי של גוגל ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו: "עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים"
סיילספורס פרסמה את המהדורה השישית של דוח State of the Connected Consumer (דו"ח מצב חיבור הצרכן) לשנת 2023 וחושפת כיצד השתנתה מעורבות הלקוחות עם בתי העסק על רקע עליית השימוש בבינה מלאכותית והשינויים הכלכליים ברחבי העולם
בלאק פרידיי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני ועוד. מה שברור הוא הצרכנים החלו לחסוך כבר עכשיו כדי לבזבז יותר אחר כך. כחודש לפני תחילתו של חודש הקניות הם קונים פחות כדי שיוכלו לקנות יותר
ישראלים רבים יוצאים לקניונים לרכוש מתנות, בגדים, רהיטים וכלי בית. אך במקביל מתרחש מעבר הדרגתי לקניות באונליין. יצאנו לבדוק מה אנחנו קונים - ואיך לוודא שהמשלוח יגיע בזמן?
מכירות האונליין בחודשי הקניות הקרובים צפויות להגיע ל-1.19 טריליון דולר ברחבי העולם. דו"ח תחזית הקניות של סיילספורס לחודשי הקניות והחגים חושף את האתגרים הצפויים לקמעונאים על רקע חוסר וודאות כלכלית, אינפלציה ועליית מחירים, ובוחן את השפעתה של הבינה מלאכותית
חרם צרכנים על עסקיו של הראל ויזל? אתר הקניות הישראלי 'טרמינל איקס', שבשליטת קבוצת פוקס, מציג גידול של מעל 200% ברווח התפעולי ועלייה של 22% ברווח הנקי, ברבעון השני של 2023. המנכ"ל, ניר הורוביץ: "שיפור משמעותי בכל הפרמטרים"
דו"ח שחושפת סיילספורס לרבעון הראשון של 2023 ומנתח את פעילותם של יותר ממיליארד קונים ב-67 מדינות, מצביע על ירידה של 2% במכירות המקוונות בעולם. ניראה כי אי הוודאות הכלכלית הגלובלית, משפיעה על לקוחות נאמנים וחדשים כאחד, שמגיבים ליוקר המחייה ולא ממהרים לקנות
ענף המסחר האלקטרוני, מהענפים הצומחים בישראל ובעולם, התכנס הבוקר לדון באתגרים לצד ההזדמנויות שהוא מציע. בועידת Go E-Commerce השנתית שהתקיימה היום זו הפעם ה-10, עלו לשיח היבטים בולטים כמו: טכנולוגיות פורצות הדרך, השחקנים החדשים, שדרוג חוויית הלקוח ועוד רבים
מגבת רחצה בעלת לוק ומגע מושלמים, רהיט לאמיצים שיוסיף מלא צבע לכל חלל, סיר קדרה שגורם לנו לרייר ועוד המלצות קנייה שוות לבית שאספנו בפינצטה השבוע, במיוחד עבורכם. הוסף לסל
שופ אנליטיקס בדקה עבורנו את הרגלי הקנייה שלנו לפורים - והנתונים הם לא פחות ממדהימים. עם כל הכבוד לדוכנים בקניונים, כמעט 3 מכל 4 תחפושות מוזמנות ישירות מאתרים בחו"ל. מי האתר הדומיננטי, מהו פרופיל הרוכשים ומהן התחפושות הפופולריות ביותר? כל הפרטים על פורים
סקר שערכה ענקית הפינטק Verifone בקרב כאלף צרכנים, מסכם את ההרגלים והמגמות שאפיינו את הרכישה המקוונת בשנה האחרונה בישראל ובעולם. אילו מוצרים הכי נמכרים באונליין, מהי צורת התשלום המועדפת על צרכנים ברשת ומה הכוונה "רכישה משולבת"?
חודש ינואר 2023 רשם עלייה חדה (16.2%) בהוצאות הישראלים בכרטיסי אשראי בהשוואה לאשתקד, עם תוספת סכום של 5.5 מיליארד שקל, ובמקביל, בתי העסק מציגים צמיחה של 17.7% במכירות. סמנכ"לית שבא: "הזינוק בהוצאות קשור לשינוי בהרגלי הצריכה של הציבור בישראל"
השבוע במדור המלצות הקנייה שלנו: מפזר חום בעיצוב רטרו מתוק וצבע ירקרק משגע, ועוד פריטים משמחים בסגנון רטרו נוסטלגי ובמחירים מפתים במיוחד. מה בחרנו? בואו להציץ
מספרים לנו שהגשם פסק והשמש חזרה, אבל הגשמים של תחילת השבוע הכניסו אותנו למוד חורף כרבולי במיוחד, ואנחנו עוד לא מוכנים לצאת ממנו. לקניות זה דווקא לא הפריע לנו לצאת - הנה 10 פריטים שהכנסנו לסל שלנו השבוע
כמו במאי קולנוע, מנהלי מותג מצוינים לא מסתפקים בחוויית לקוח 'טובה' אלא חותרים להותיר רושם עמוק שהלקוח לא יפסיק לדבר עליו
שיא עולמי במכירות אונליין: בשבוע בו התקיימו ה"בלאק פריידי" וה"סייבר מאנדיי" הסתכמו המכירות בעולם ב-281 מיליארד דולר. מניתוח נתוני המכירות של חודש הקניות עולה גם תשובה לשאלה: מי ניצח בקרב על הכיס הישראלי, שופינג IL או בלאק פרידיי?
Black Friday ו- Cyber Monday: מנתוני חברת האשראי MAX שדווחו הבוקר, נראה כי מחזור העסקאות של קניות אונליין בארץ ב-3 ימי המכירות שהתקיימו בסוף השבוע האחרון (בתאריכים 25-28 לנובמבר) היה גבוה ב-22% ביחס לאותו סופ"ש בשנה שעברה, ועמד על כ-2.5 מיליארד שקל
סייבר מאנדיי הוא חג הקניות האחרון לטרוף שהחל לפני כשלושה שבועות. רגע לפני שהרשתות שוקעות בתרדמת חורף, הלכנו לבדוק מה הן מוכנות לעשות בשבילנו ביום המכירות האחרון של נובמבר וחזרנו עם שלל המלצות, בעיקר מתחום האופנה והטיפוח, אבל לא רק
למרות מזג האוויר החורפי, מבצעי בלאק פריידי 2022 בישראל הובילו השנה לפעילות גבוהה בהוצאות של הציבור בכרטיסי האשראי, לא רק באתרי האונליין אלא גם בחנויות הפיזיות, עם עליה של 45% בהוצאות בהשוואה ל-2020 ועליה של כ-20% בהשוואה לשנה שעברה (בשעות הפעילות העסקית)
בעוד אצלנו המדפים מתרוקנים, מעבר לים משוועים לקונים, שלא ממש מוכנים לפתוח את הארנק נוכח אי-וודאות כלכלית. במציאות זו, הצרכן הישראלי הנבון נחשף להזדמנויות מפתות, חלקן באמת חד פעמיות. יצאנו לבדוק מה שווה וממה כדאי להימנע
מאז שנכנסו חנויות האונליין לחיינו, רבים בתעשייה שואלים את עצמם מה משתלם יותר? להחזיק חנות פיזית או למכור באינטרנט. לקראת בלאק פריידי 2022 בדקנו האם המכירות אונליין משתלמות יותר (למוכר ולקונה) והאם יגיע היום בו החנויות הפיזיות יחלפו מן העולם?
האיחוד האירופי פרסם דו"ח אשר חושף את מימדי הנגישות של סחורות מזויפות, לפיו, בין משנת 2019 לשנה הנוכחית חלה עלייה של מאות אחוזים ברכישות מוצרים מזויפים תחת הבטחה למקוריות. לקראת הבלאק פריידי והסייבר מאנדיי, שאלנו מומחים מה דעתם על תופעת הזיופים בישראל
סקר חדש שנערך לקראת בלאק פרידיי וסייבר מאנדיי מצא כי 38% מהישראלים מעדיפים לקנות מוצרי חשמל באונליין, כשליש מהישראלים המתינו למבצעי נובמבר כדי לרכוש מוצרי חשמל חדשים. רבים מתכוונים להפחית שימוש בחשמל בעקבות יוקר המחיה
לקראת אמצע חודש הקניות, בין יום הרווקים הסיני לבלאק פרידיי וסייבר מאנדיי , יצאנו לבדוק מה ההבדלים ביניהם, אילו הנחות ומבצעים הם מציעים לנו ומצאנו גם כמה מבצעים שיימשכו עד לסוף החודש
בעיצומו של חודש הקניות ורגע לפני שתסתערו על המבצעים ותסיימו את תקציב השופינג שלכם, הנה עשרה טיפים לצרכנות חכמה: מחוק הגנת הצרכן (שלא חל על קניות מחו"ל) ועד לביטולי עסקה, מבדיקת מלאי ועד תשלום מיסים
חודש נובמבר עמוס באירועי מכירות אונליין, שמקנים הנחות משמעותיו ואולי חד פעמיות. לצד ההזדמנויות המפתות, חשוב להכיר היטב את מיסי היבוא הרלוונטיים, כדי להימנע מחיובי מס רטרואקטיביים שיהפכו את ההנחה היפה לקנס מעצבן. אל תקנו לפני שתקראו
עסקים רבים סגרו את החנות הפיזית שהחזיקו ועברו לפעילות אונליין בלבד, לאחר שהבינו את החוזקות של המכירה באינטרנט ואת היתרונות הרבים שהיא מציעה. לרגל המכירה השנתית שופינגIL של גוגל, דיברנו עם בעלי עסקים שעשו את המעבר על הציפיות, החששות וההשפעה על היקף המכירות
"חודש הקניות" נפתח למעשה כבר בשבוע שעבר עם מבצעים ליום הבחירות, הוא ימשיך עם ShoppingIL בחסות גוגל ועם יום הרווקים הסיני - וייחתם עם בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. אז מתי זה קורה ומה כדאי לקנות בכל אחד?
אל תפלו ברשת: טרנד שיווקי, מסורת צרכנית או ניסיון של סוחרים לרוקן מדפים? מה שזה לא יהיה, ימי המכירות הגדולים שהחלו בארה"ב ובסין, הפכו את חודש נובמבר לחגיגה של קניות. רגע לפני המבצעים, כדאי לוודא שחגיגת השופינג לא תהיה חגיגה על הארנק שלכם
הימים הראשונים של חודש נובמברכבר מאחורינו ואפשר להתפנות למה שחשוב באמת, או לא באמת אבל מעסיק את צרכנים בכל העולם: חודש הקניות! מחקר חדש חושף את ההתנהגות הצפויה של הצרכנים לקראת חג השופינג השנתי, מוכנים?
יום הבחירות הפך כבר מזמן ליום של מבצעי מכירות, אבל נדמה שתחום הביוטי מגלה הפעם נחישות למשוך אותנו היישר מן הקלפי אל הקניון, כך שעם פרסום המדגמים נוכל להיראות נהדר בלי קשר לתוצאות. כל המבצעים הכי יפים, בפנים