הנתונים נחשפים: הסכום המטורף שהישראלים הוציאו במהלך חודש הקניות
ההוצאות הכוללות בכרטיסי אשראי בחודש נובמבר 2024 עלו ב-18.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועמדו על יותר מ-44 מיליארד שקל. כמה הוציאו הישראלים ברכישות אונליין ועל כספומטים? כל הנתונים
ההוצאות הכוללות בכרטיסי אשראי בחודש נובמבר 2024 עלו ב-18.8% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועמדו על יותר מ-44 מיליארד שקל. כמה הוציאו הישראלים ברכישות אונליין ועל כספומטים? כל הנתונים
בעידן של חוסר ודאות, מותגים ישראליים מנסים לשלב ערכים וקשר אישי לצד אסטרטגיות שיווק חכמות, תוך שהם נדרשים להתמודד עם איומי סייבר מתוחכמים. פנינו למומחי שיווק ואבטחת מידע כדי להפיק לקחים מהתקופה העמוסה ביותר בשנה
חודש נובמבר הגיע, ואיתו שלל מבצעים וימי קניות שהישראלים אוהבים. מהטווח הרצוי למחיר המשלוח, דרך הפתרון לבעיית השקעים שלא מותאמים לישראל ועד המעקב אחר החבילה שבדרך | מה שצריך לדעת לפני שאתם מבצעים הזמנה ברשת
ShoppingIL 2024: כל המבצעים הכי שווים. יריית הפתיחה של ימי הסיילים הגדולים של נובמבר מתחילה, עם אירוע הקניות הישראלי. מאופנה, דרך קולינריה ועד אלקטרוניקה - וואלה כסף עושים לכם סדר עם כל מה שצריך לדעת
השפעות המלחמה מורגשות בכל התחומים, וההתייקרויות בתחום המזון הביאו לשיא חדש בהוצאות של הישראלים. וגם: מתי נעדיף לקנות ברשת, בכמה התייקרו מחירי הטיסות ומדוע הקניונים התמלאו ברוכשים בשנה האחרונה? | תמונת מצב
נובמבר הגיע, ואיתו אירועי הסיילים הגדולים שמנסים לשכנע את כולנו לפתוח את הארנק. החגיגה מתחילה ב-ShoppingIL, נמשכת עם יום הרווקים הסיני, מגיעה לשיא בבלאק פריידיי ונגמרת בסייבר מאנדיי. כיצד משתלבת החוויה עם שגרת המלחמה, האם המבצעים משתלמים וממה כדאי להיזהר?
לקוחה של Temu רכשה בגד ים במידה גדולה יותר רק כדי להיות בטוחה שהוא עולה עליה - והוא עדיין חשף אצלה חלקים שתכננה לכסות: "אתן אותו לאחיינית שלי, אבל אני עם קניות ברשת סיימתי"
ד"ר תמר מקוב מאוניברסיטת בן גוריון עוסקת בנזק הסביבתי שנגרם כתוצאה מהקניות שלנו. היא חושפת מה הסיבה שקניות ברשת עלולות לזהם יותר מאשר בחנות וכמה מהמוצרים שהחזרנו הולכים לפח, ומציגה עמדה מפתיעה ביחס לפלסטיק
ענקית החופשות סקייסקנר בשיתוף פעולה עם פלטפורמת Travala: תאפשר הזמנת חופשות וטיסות ותשלום במטבע דיגיטלי
53% מהצרכנים משתמשים בבינה מלאכותית במהלך הרכישה המקוונת ושני שליש מהצרכנים מהשווקים המערביים ביצעו לפחות רכישה אחת ב-TikTok, Shein, AliExpress, Temu, או Cider בששת החודשים האחרונים. בדקנו איזו פלטפורמה עקפה את כולן ומה הישראלים קונים בזמן המלחמה
70% מהעגלות באתרי האיקומרס ננטשות לפני השלמת הרכישה וגורמות להפסדים אסטרונומיים. טכנולוגיית AI כחול לבן שמנטרת את התנהגות הצרכנים מסייעת למוכרים להקדים תרופה למכה
בשופרסל, רמי לוי ויוחננוף מבטלים הזמנות אונליין, ביאנגו דלי ובוולט מתגברים שליחים, ומוקדי השירות של חנויות האונליין חווים עומס הזמנות כבד, אבל הם לא מוותרים: "הקמנו סיירת שירות לקוחות, אפילו מעצבת גרפית הפכה למוקדנית"
קניון עופר רמת אביב Online יציע חוויית קנייה היברידית שתאפשר רכישה ישירה מתוך תמהיל המוצרים של החנויות תוך חוויית קניה מתקדמת. ליאורה עופר: "השוכרים ברמת אביב משלמים הרבה מאד כסף אבל הם עושים את הפדיונות הכי גבוהים בארץ. הקניון ההיברידי יוסיף להם עוד ערך"
החימר החדש של נטע אלחמיסטר, תיק ערב נוצץ ומרים, שפתון במריחה מושלמת והסניקרס המעולות ששווה להשקיע בהן כרגע - 7 פריטים שעשו לנו את השבוע
גורמים זדוניים ברשת מנסים "לדוג" פרטים אישיים, סיסמאות ופרטי אשראי באמצעות התחזות בסמס, במיילים וברשתות החברתיות. כיצד תזהו ותתגוננו מפניהם? הכל מתחיל בערנות
חג התחפושות של ישראל, יצוין בעוד למעלה מחודש ואם תזדרזו מאד, תספיקו לרכוש תחפושת לפורים באתרים מחו"ל ולקבל אותה עוד לפני החגיגות. כמה נשלם על תחפושת שתגיע מרחוק? אילו אתרים לא שולחים לישראל בגלל המצב הביטחוני? כמה יעלה המשלוח? ואילו תחפושות מבוקשות במיוחד
המרקט פלייס של קבוצת zap מציג את "Happy Friday", מהלך אסטרטגי במסגרתו תתקיים בכל סופשבוע, מכירה מיוחדת עם מבצעים והנחות למוצרים מבוקשים מתחלפים
Google וישראכרט חושפות מחקר גדול שעשו בתחום תעשיית המסחר המקוון בישראל על פני העשור האחרון כולו. תוצאות המחקר מספקות תמונה מלאה על הרגלי הקנייה של הישראלים ברשת, על התפתחות העסקים המקוונים ועל השפעות כמו הקורונה והמלחמה על התחום
חודש לאחר שהסתיימו חגי הקניות של השנה החולפת (2023), סיילספורס חושפים את התנהגות הצרכנים והעסקים באונליין ומסתכמים כי המכירות בעולם הגיעו ל-1.17 טריליון דולר במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. נתון מפתיע: כ-17% מכלל ההזמנות לחגים הושפעו מבינה מלאכותית (AI)
חולצת קשירות מעניינת, סניקרס בדגם וינטג' אייקוני מהסבנטיז, קרם ידיים בול למזג האוויר, חזיית ליפט אפ נהדרת וז'קט נכון שיכניס אתכן לאווירת חווה - 7 פריטים שעשו לנו את השבוע
אתר האונליין המוביל בישראל נסגר בטענה שהשוק אינו מפותח דיו ושהרגולציה מחמירה עם האתרים המקומיים. מה זה אומר על המרקטפלייס הישראלי והאם זה הסוף של אתרי האיקומרס הישראליים?
סניקרס נוחות בטירוף בצבע בועט, סרום פנטסטי בול בזמן ליובש הנורא שבאוויר, ז'קט קלאסי עם אבזמים אלגנטיים וקרדיגן מפנק שהוא בעצם 2 במחיר 1 - כל מה שבא לנו לרכוש השבוע
על פי הנתונים שריכזה 'סיילפורס' על שבוע הקניות בעולם, שהחל מהבלאק פריידי והסתיים עם הסייבר מאנדיי, נרשם שיא עולמי במכירות אונליין על סך 298 מיליארד דולר, עלייה של 6% בהשוואה ל-2022
ארבע מתוך חמש רכישות נעשו באמצעות הסלולרי
מתוצאות סקר שערכה סיילספורס בקרב למעלה ממיליארד צרכנים מ-64 מדינות בעולם, אשר בחן את המכירות במסגרת מבצעי הבלאק פריידי, נחשפת התחלה איטית מהרגיל לעונת הקניות הגלובלית וניראה שהצרכנים מחכים להנחות העמוקות יותר שיגיעו בשבוע הסייבר
בעיצומם של ימי הקניות המאפיינים את חודש נובמבר, האם אתם יודעים הכל על הזכויות שלכם כצרכנים? למשל, האם בהזמנה מאתר ישראלי חוק הגנת הצרכן מאפשר לבטל רכישה? מה פרק הזמן לביטול עסקה? מהן הזכויות של בעלי מוגבלויות וקשישים? ריכזנו את נורות האזהרה שכדאי להכיר
אמש חל יום הרווקים הסיני ומדינות רבות קיבלו הנחה גורפת אך ישראל לא; הגולשים מאשימים: "מתחילת המלחמה עצרו את המבצעים בישראל"
כבר שנים שחודש נובמבר מכונה "חודש הקניות" וגם חברות ישראליות נוטלות בו חלק. האם הטירוף שאפיין את המבצעים מ"יום הרווקים הסיני" ועד ל"בלאק פרידיי" יימשך גם בצל המלחמה?
בקרב צרכנים ישראלים, חודש הקניות השנה ייראה קצת אחרת. האובדן, האבל, המתיחות הביטחונית וחוסר הוודאות הכלכלית הביאו לירידה במצב הרוח וכך גם בהוצאות. האם המבצעים העמוקים מתמיד, שמציעים המותגים במהלך "חודש הקניות" (נובמבר) ישנו את המצב? רכזנו לכם מבצעים שווים
מניתוח הנתונים שקיימה אמריקן אקספרס על מכירות אונליין בחודש נובמבר בקרב צרכנים בישראל, ניכר כי השנה קנינו יותר מאתרים מקומיים. 61% ממחזור המכירות אונליין באתרים בארץ לעומת 53% בשנה שעברה. מנכ"ל אמריקן אקספרס: "נמשיך לייצר יוזמות התומכות במשק הישראלי"
נובמבר ידוע כחודש הקניות הבינלאומי עם יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי. בשל המצב, האירוע המקומי של גוגל ShoppingIL לא יתקיים כהרגלו: "עמלים על פורמט שייתן מענה לצרכים העדכניים"
סיילספורס פרסמה את המהדורה השישית של דוח State of the Connected Consumer (דו"ח מצב חיבור הצרכן) לשנת 2023 וחושפת כיצד השתנתה מעורבות הלקוחות עם בתי העסק על רקע עליית השימוש בבינה מלאכותית והשינויים הכלכליים ברחבי העולם
בלאק פרידיי, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני ועוד. מה שברור הוא הצרכנים החלו לחסוך כבר עכשיו כדי לבזבז יותר אחר כך. כחודש לפני תחילתו של חודש הקניות הם קונים פחות כדי שיוכלו לקנות יותר
שפע של כלים שימושיים שנכנסו לחיינו בשנה שחלפה מספקים הזדמנות פז לכל מי שחלם להיכנס לתחום האיקומרס, אבל איך מאתרים מוצרים מנצחים שאשכרה יימכרו?
הלקוח המתוחכם של 2023 לא מוכן לפשרה כלשהי בחוויה - ולו הקטנה ביותר - והוא נמצא בכל רגע במרחק נגיעה ממתחרה שמציע חוויה משופרת. אז איך ניתן בכל זאת לזכות ביתרון תחרותי בדיגיטל? מסתבר שהכל מתחיל בנתונים
ישראלים רבים יוצאים לקניונים לרכוש מתנות, בגדים, רהיטים וכלי בית. אך במקביל מתרחש מעבר הדרגתי לקניות באונליין. יצאנו לבדוק מה אנחנו קונים - ואיך לוודא שהמשלוח יגיע בזמן?
מכירות האונליין בחודשי הקניות הקרובים צפויות להגיע ל-1.19 טריליון דולר ברחבי העולם. דו"ח תחזית הקניות של סיילספורס לחודשי הקניות והחגים חושף את האתגרים הצפויים לקמעונאים על רקע חוסר וודאות כלכלית, אינפלציה ועליית מחירים, ובוחן את השפעתה של הבינה מלאכותית
בעוד שתחום האיקומרס ממשיך להתפתח והביקושים עולים, שלל פתרונות טכנולוגיים כחול לבן מספקים לאתרי מסחר אלקטרוני שפע של הזדמנויות להתייעל ולשפר את המדדים. אז מהם האתגרים העיקריים כיום ואילו פתרונות קיימים בשוק הישראלי? יצאנו לבדוק
חרם צרכנים על עסקיו של הראל ויזל? אתר הקניות הישראלי 'טרמינל איקס', שבשליטת קבוצת פוקס, מציג גידול של מעל 200% ברווח התפעולי ועלייה של 22% ברווח הנקי, ברבעון השני של 2023. המנכ"ל, ניר הורוביץ: "שיפור משמעותי בכל הפרמטרים"
טיקטוק מפרסמת את 'מה הלאה': דוח מגמת הקניות שלה לשנת 2023, שבוחן את השינויים בהתנהגויות הצרכניות ובתרבות הקניות בטיקטוק. בין הנתונים הבולטים, ניראה כי 49% ממשתמשי טיקטוק, יוצרים פוסט על מותג שרכשו - פי 2 מכל פלטפורמה אחרת
אחרי הצמיחה הפתאומית שחווה בתקופת הקורונה, שוק האיקומרס כבר לא מתרגש מביקוש יתר ובעיות בשרשרת האספקה. האתגר החדש: פרסונליזציה ומיקסום הרווח מלקוחות קיימים
נהוג לחשוב שקניות אונליין זולות יותר מאשר קניה בחנויות הפיזיות, אך למרות העלייה ברכישות מקוונות, עדיין לא מעט צרכנים ממשיכים לחפש חניה, לשוטט בין המדפים, לעמוד בתור לקופות ולסחוב שקיות. המועצה לצרכנות בדקה מהן הסיבות לכך והאם זה משתלם?
דו"ח שחושפת סיילספורס לרבעון הראשון של 2023 ומנתח את פעילותם של יותר ממיליארד קונים ב-67 מדינות, מצביע על ירידה של 2% במכירות המקוונות בעולם. ניראה כי אי הוודאות הכלכלית הגלובלית, משפיעה על לקוחות נאמנים וחדשים כאחד, שמגיבים ליוקר המחייה ולא ממהרים לקנות
שמלת פרנזים משיתוף פעולה חדש ומלהיב, בייבידול סקסי ונוח בטירוף, עגילי יהלומים רונטיים ובגד-ים נוצץ בצבעים חלומיים שיגרום לכן להיות מלכות החוף - כל המלצות השופינג שלנו להשבוע
ה"בומרים" מעודכנים - 67% מהם מבצעים רכישות בסלולר, יותר מ-30 אחוזים גם החזירו קניות באונליין לאחר שהמוצר לא תאם את מה שציפו לו
ענף המסחר האלקטרוני, מהענפים הצומחים בישראל ובעולם, התכנס הבוקר לדון באתגרים לצד ההזדמנויות שהוא מציע. בועידת Go E-Commerce השנתית שהתקיימה היום זו הפעם ה-10, עלו לשיח היבטים בולטים כמו: טכנולוגיות פורצות הדרך, השחקנים החדשים, שדרוג חוויית הלקוח ועוד רבים
חולצה שקפקפה עם ראפלס שמסתמנת כטרנד הכי סקסי של הרגע, עפרון הגבות של קיילי ג'נר, הכפכפים שיכניסו אתכן לאווירת חופשה ביוון ותיק ה-tote הכי טוב שתמצאו העונה - המלצות השבוע
נתוני ישראכרט להוצאות שלנו במהלך חג פסח האחרון, מלמדים על גידול של 14% בהוצאה הכוללת בהשוואה לפסח 2022. גידול משמעותי (27%) ניכר גם בהיקף העסקאות מול בתי עסק בחו"ל, הן עבור חופשות והן עבור קניות בחנויות הפיזיות ובאונליין
שופ אנליטיקס בדקה עבורנו את הרגלי הקנייה שלנו לפורים - והנתונים הם לא פחות ממדהימים. עם כל הכבוד לדוכנים בקניונים, כמעט 3 מכל 4 תחפושות מוזמנות ישירות מאתרים בחו"ל. מי האתר הדומיננטי, מהו פרופיל הרוכשים ומהן התחפושות הפופולריות ביותר? כל הפרטים על פורים
סקר שערכה ענקית הפינטק Verifone בקרב כאלף צרכנים, מסכם את ההרגלים והמגמות שאפיינו את הרכישה המקוונת בשנה האחרונה בישראל ובעולם. אילו מוצרים הכי נמכרים באונליין, מהי צורת התשלום המועדפת על צרכנים ברשת ומה הכוונה "רכישה משולבת"?