מועדון הצרכנות "שלך" משיק קטגוריה ייעודית לעונת האירועים
ענף האירועים בישראל מגלגל מדי שנה למעלה מ-15 מיליארד שקלים. כעת מועדון הצרכנות "שלך" החליט לפתוח קטגוריה ייעודית בה ירוכזו כל ההטבות המשלמות לעונת החתונות הקרבה
ענף האירועים בישראל מגלגל מדי שנה למעלה מ-15 מיליארד שקלים. כעת מועדון הצרכנות "שלך" החליט לפתוח קטגוריה ייעודית בה ירוכזו כל ההטבות המשלמות לעונת החתונות הקרבה
דיון שהחל תוך כדי צפייה במשדרי החג בטלוויזיה, הפך למסע בין מותגים: האם למשהו שבא לעולם כדי להרוויח כמה שיותר כסף, יש גם ערכים? מה קורה כשכל מותג שאנחנו אוהבים מתנגש עם מי שאנחנו רוצים להיות?
כצרכנים, התרגלנו לקבל הכול - מהר, נוח ומותאם אישית למידותינו, בלי הרבה סבלנות, ועם הרבה מאוד ציפיות. איפה זה משאיר את המותגים והקמעונאים ואיך נוכל לתאם ציפיות עם הצרכנים בצורה יותר ריאלית?
חול המועד פסח מאפשר הרבה פעילויות - וחלקן נוגעות גם לתחום העיצוב
א.ל.מ חושפת שיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו בענף החשמל- חווית קנייה אינטראקטיבית. מציבה עמדות הולוגרמה בטכנולוגיית תלת מימד המציגות בגודל טבעי, מגוון רחב של מוצרי חשמל וסרטוני הדרכה של מומחי הרשת
חברת Food Appeal ממשיכה לחדש ולשדרג את הדרך בה אנחנו מבשלים, מגישים וחווים אוכל. הפעם, היא עושה זאת עם השקה מרגשת במיוחד - סדרת BLACKBERRY
בעוד יוקר המחיה ממשיך לטפס, יותר ויותר כלים טכנולוגיים נכנסים לשוק כדי לעזור לנו לחסוך, אבל האם הטכנולוגיה באמת יכולה לעזור לנו לחתוך בהוצאות או שזו עוד דרך להוציא מאיתנו כסף?
רשת הלייף סטייל Happy Lemon משיקה את קולקציית אביב-קיץ 2025, מביאה עיצובי שולחן חגיגיים עם שילוב של מסורת וחדשנות, בשיטת Mix & Match ובמחירים נגישים
הבחירה מאילו עסקים לקנות את משלוחי המנות או המתנות לחג אינה רק שאלה של טעם, נוחות וזמינות אלא גם של השפעה וסולידריות. במיוחד עכשיו, כאשר המוני עסקים בישראל נאבקים על חייהם, זה הזמן לצרכנות מודעת
רשת המוצרים לבית 'הסטוק' פותחת סניף דגל בצפון הארץ על שטח של 1,800 מ"ר. הסניף החדש יפתח בעופר הקריון ומציע מגוון רחב של מוצרים לבית ולמשפחה
עונת הקניות של 2024 סימנה נקודת מפנה משמעותית בעולם הקמעונאות, כאשר הבינה המלאכותית הפכה לכוח מניע מרכזי בחוויית הקנייה של הצרכנים. מחקר חדש חושף תמונה מרתקת על השינויים שהביאה הטכנולוגיה והשפעתם עלינו הצרכנים
לכבוד ט"ו בשבט, מועדוני "שלך" ו-"שלך לגמלאי" משיקים שיתופי פעולה עם עסקים חברתיים, כולל תרומות למען ערי הצפון ומארזים תומכי שילוב חברתי
מדוע חלק מהעסקים מצליחים בזמן שאחרים קורסים? ד"ר חזי גור מזרחי, מומחה להתנהגות צרכנים, חושף בספרו את המפתח להצלחה בעולם העסקי
המהפכה הסביבתית והקושי הכלכלי: מהביקוש הגבוה למתפרות ועד להסתערות על רהיטים - איך השפיעו המלחמה והמצב הכלכלי על הצריכה בישראל? אלה הטרנדים והמוצרים המבוקשים ביותר בשוק יד השנייה ב-2024
המותג הבריטי BUSTER AND PUNCH, שנוסד בשנת 2013, עושה עלייה לישראל ומציג קולקציות המשלבות מתכת בעיצוב ייחודי ופורץ דרך
החורף מביא עמו שעות חשכה ארוכות המתחילות כבר בשעות אחר הצהריים המוקדמות, מה שמעלה את הצורך בפתרונות תאורה חכמים ופונקציונליים. הנה כמה
ארגוני גמלאים מקדמים שביתת קניות של יום בשבוע כצעד מאבק ביוקר המחיה ועלויות ההולכות וגדלות: "אנחנו צריכים להתעורר, השביתה המוצעת צריכה להתפשט בקרב כלל אזרחי ישראל"
החברה הודיעה היום כי ופלים בטעם שוקולד אותם היא משווקת תחת השם "בפלות" - מכילות מוצרי חלב למרות שמוצהר על אריזתן כי הן פרווה, בכשרות בד"ץ העדה החרדית. "במקרים בודדים של אריזות קרטון המאגדת של המוצר בטעם שוקולד, קיים חשש להימצאות אריזה פנימית של מוצר חלבי"
למרות המחסור העולמי והעלייה במחירים - רשת קרפור מחזירה למדפים את שמן הזית של המותג הפרטי במחיר 29.90 שקל
החורף מביא איתו אתגרים לא פשוטים לעור - יובש, גירויים וחוסר נוחות. ריכזנו עבורכם את מיטב מוצרי הטיפוח, מסרומים מתקדמים ועד קרמים עשירים, שיעזרו לשמור על העור מוגן ומלא לחות גם בימים הקרים
"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית
הוצאות האשראי של הישראלים בין השעות 8:00 ל-11:00 הבוקר עמדו על 346 מיליון שקל - עלייה של 17.9% לעומת שנה שעברה
הרשת נקנסת בגין הפרת שורת סעיפים בחוק הגנת הצרכן, החל מאי הצגת מחירים, המשך בהצגת מחירים ללא מע"מ ועד להטעיה: "הפרות חמורות הפוגעות באופן ישיר בזכות הבסיסית של הצרכנים לקבל מידע ברור, מדויק ושקוף"
זה סיפור על לקוח תמים שבסך הכל ביקש לשתות מיץ או לפחות לקבל את הכסף חזרה, וגילה שעליו לפנות לשירות הלקוחות ולחכות להחזר. למה החוק לביטול עסקה פוגע לפעמים דווקא בנו הצרכנים? "יהיה צריך להוכיח מסכת ארוכה מאוד של טרטורים"
Beko בקמפיין חדש בישראל תחת הסלוגן: אמינות, עמידות ואיכות. הקמפיין בהשקעה של מיליון שקלים יעלה בדיגיטל, שילוט חוצות, רדיו ובנקודות המכירה
הסניף החדש משתרע על פני 800 מ"ר ומציע חוויית קנייה ייחודית עם מגוון רחב של פריטי אופנה, אקססוריז ופריטים לבית. בין המוצרים המוצעים ניתן למצוא פריטי לבוש, אקססוריז מכל התקופות והזמנים
משרד האוצר מעריך שהוצאות משקי הבית צפויות לעלות ב-4,000 שקל בשנה בממוצע, ונראה שיוקר המחיה הופך לאיום אסטרטגי על מעמד הביניים. כשכל ביקור בסופרמרקט גורר הוצאה כבדה, קנייה נבונה היא כבר לא עניין שאפשר לזלזל בו | יצאנו לבדוק היכן הסל הזול והיקר ביותר בישראל