אחרי הפרידה מרן דנקר: סלקום עולה בקמפיין חדש עם הפרסומות הכי טובות מ-30 שנות פעילות החברה
אחרי שלושים שנה: סלקום עולה היום (ג') עם קמפיין חדש שמחזיר למסך את הפרסומות הנוסטלגיות והאהובות ביותר של סלקום מכל הזמנים
אחרי שלושים שנה: סלקום עולה היום (ג') עם קמפיין חדש שמחזיר למסך את הפרסומות הנוסטלגיות והאהובות ביותר של סלקום מכל הזמנים
בעקבות אישור הצעת "חוק הרייטינג" בוועדת שרים לענייני חקיקה, קורא נשיא איגוד לשכות המסחר שחר תורג'מן, להימנע מאפשרות של מניפולציות פוליטיות על שיטת המדידה. "המגזר לא יאמץ את השינויים המסוכנים שמקדם שר התקשורת"
אתגרי השנה שחלפה הביאו לעולם השיווק הישראלי קמפיינים מפתיעים ויצירתיות יוצאת דופן. בעידן שבו השיווק לא עוסק רק במכירות אלא ביצירת שינוי, מותגים מובילים הצליחו לגעת במיליוני אנשים בדרכים לא שגרתיות, עם מהלכים מעוררי השראה שהפכו למגמה
פרסומות בהתאמה אישית, שעד היום היו שמורות למרחב הדיגיטלי המדוד והמנוטר, גולשות בהדרגה גם למרחב הציבורי כדי להתאים לנו פרסומות גם מחוץ למסך הסמארטפון. גאוני או קריפי? תחליטו אתם
אהבה חשובה לביסוס מערכות יחסים בין חברות לצרכנים, אבל היא רק חלק מהסיפור. במקום עוד פרסומת נוגעת ללב שתגרום להם לפתוח את הארנק, מה שצרכנים באמת רוצים לראות זה חברות ומותגים שעומדים מאחורי ההבטחה שלהם
ההנחה שמודעות פרסומיות צריכות להיות יפות ואסתטיות היא מיתוס; כשמשתחררים מהתפיסות האסתטיות המקובלות והמקובעות, נפרש בפנינו עולם שלם של אפשרויות עיצוב יצירתיות ומקוריות
מהנהירה אחר התינוק של במבה ועד סערת הגמדימ.ות, גזרת השיווק היתה סוערת במיוחד בשבוע האחרון, עם מספר קמפיינים בולטים שהצליחו לרגש וגם לעצבן את הישראלים
אבי הפייסבוק, האינסטגרם והוואצאפ מכריז על צעד נוסף בדרך להשתלטות על התודעה האנושית והפעם: פרסומות מבוססות AI שמשתנות בזמן אמת כדי להתאים אישית למצב הרוח של המשתמש בכל רגע נתון
ספורט כבר מזמן לא מסתכם רק בתחרות ובמאמץ פיזי - הוא גם סיפור של רגש, השראה ומוטיבציה. החברות הגדולות ביותר בעולם מצליחות להעביר את הסיפור הזה דרך פרסומת ספורט - כאלו שמצליחות להשאיר עלינו חותם ואף להניע אותנו בזכות כך לרכישה
סרטון פרסומת טוב בנוי ממספר אלמנטים שיחד יוצרים את הקסם, אבל ללא עמידה במסגרת התקציב והזמן שהגדרתם, ההשקעה שלכם עלולה להפוך לכישלון מפואר. מה עושים?
מה גורם לאחד מבמאי הפרסומות המצליחים בארץ לחבור לחברת הפקות גדולה ולהפוך ל"מנהל מוצר" ומה מקומה של חברת ההפקות מול הלקוח ומול משרדי הפרסום. יורם עבר הדני. שותף בגרין הפקות, ישב עם מירן פחמן לשיחה. האזינו
בצל המלחמה המתמשכת והחשש הגובר מהתלקחות חזיתות נוספות, אסטרטגיות השיווק של המותגים צריכות להיות דינמיות ומחוברות למציאות. כיצד נראתה האבולוציה של השיווק במהלך ששת החודשים האחרונים ולאילו כיוונים היא צפויה להתפתח?
מירן פחמן, בעלי Creative First, מראיין בכירים מתעשיית הפרסום. השבוע: עידו כהן, סמנכ"ל מותג ותקשורת גלובלית בחברת לייטריקס, על טירוף הבינה המלאכותית שהגיע לוידאו. על הפרק: קמפיין ההשקה עם ארי פולמן ואיך אפשר להידחף לרשימת ההמתנה
אם אי פעם ניסיתם ליצור תמונה של אישה בעזרת AI ודאי קיבלתם תוצאה דומה: דמויות שנראות אנושיות, אבל מציגות אידיאל יופי מוגזם וסטריאוטיפי. איך זה ישפיע על הדור הצעיר? דאב הודיעה כי לא תשתמש בנשים מלאכותיות בקמפיינים שלה וקוראת לנשים להתגאות ביופי הטבעי שלהן
רק בגלל שהצמדתם סרט צהוב ללוגו שלכם לא הופך אתכם לאחראים חברתית. מתי "יחד ננצח" הפך למכבסת מילים, איך קרה שכל הפרסומות נראות אותו דבר, ומה קורה כשהמסר השיווקי-חברתי לא תואם או אפילו סותר את הנעשה בפועל?
לראשונה עדי אשכנזי מובילה את הקמפיין של חברת בזק שיעלה היום (רביעי), וקוראת למי שלא מחוברים עדיין לסיבים: אם אתם לא מתחברים אתם הורסים לאחרים
ימים לאחר שסגרו את התכנית השיווקית-אסטרטגית לשנה הקרובה, הגיעה המלחמה והפכה את הקמפיינים ללא רלוונטיים. מה עושים עם החומרים שנגנזו ואיך מתאימים אותם למציאות החדשה?
מותגי על כמו מיקרוסופט ונטפליקס כבר הבינו מזמן את כוחה של המוזיקה להשפיע על המוח והם משתמשים בסאונד כדי לחבר את הקהל שלהם למותג. ומה עם המותג שלכם?
אחרי ארבעה עשורים בתעשיית הפרסום וכשמאחוריו שורה של קמפיינים מכוננים בתרבות הישראלית, יורם באומן ישב לראיון נדיר עם מירן פחמן ופתח את כל הקלפים
השירות Yes+FIBER, שמציג שילוב בין טלוויזיה ואינטרנט סיבים מהיר ועוצמתי, עולה בקמפיין חדש בכיכובה של נועה קירל ומאיר זרקור על מחויבותה של Yes ליצירה הישראלית עם הפקות מקור מקומיות. ההשקעה בקמפיין החדש מוערכת בכ-4 מיליון שקל
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו). הפעם, מתמקד הקמפיין בשירותי סלולר דור 5 של פרטנר ומבוסס על שיר האוהדים המוכר. אז מה קורה כשכל האוהדים יחד באצטדיון וכולם רוצים להעלות סרטון? מתקדמים לדור הכי נכון
כמו מדי שנה, גם מחר קניונים ומסכים בכל העולם יתמלאו בלבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד זוגות אוהבים וגם כאלה שפחות. אבל בארץ, על רקע המלחמה המתמשכת, החגיגה הזאת נראית מעט שונה. אז איך נראים הקמפיינים של ולנטיינס 2024?
עסקים וחברות שנמצאים בימים אלה במלחמת הישרדות עלולים למצוא את עצמם מחוץ למשחק ביום שאחרי, טוען אבי מוסקל ומסביר שהתקופה הנוכחית דורשת הצטיינות יתרה בכל המובנים
המלחמה עצרה את ציבור הצרכנים רגע לפני חג הקניות של נובמבר; כיצד מועדוני הצרכנות למדו תוך ימים ספורים לעשות שיווק בזמן מלחמה ואיך הצליחו להישאר בחיים דווקא בתקופה כזאת? "אין פה חוכמות - צריך להמשיך ולתת ערך"
מאז המלחמה, השימוש בדגל ישראל ובסיסמאות פטריוטיות בסגנון "יחד ננצח" בפרסומות מסחריות הפך נפוץ עד כדי סלידה. מדוע זה כל כך מרתיע גם את הלאומנים שבנינו ומה מותגים יכולים לעשות אחרת?
בשבועיים הראשונים לאחר השבת השחורה, כמעט לא נחשפנו לקמפיינים שיווקיים ובלי תיאום, כולם התיישרו לפי הקו המנחה שקבע כי 'בימים קשים אלו' לא ראוי לפרסם ולשווק את הצרכים העסקיים. כעת זה מתחיל להשתנות והשאלה הגדולה היא איך יראו הקמפיינים של 2024?
כמעט שני עשורים אחרי שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו, מרבית המותגים עדיין מתנהגים כאילו הם בטלוויזיה, ומשלמים על זה מחיר כבד. ניר אידלמן טוען שעסקים קטנים ובינוניים יכולים לקבל יותר פניות מכל מותג ענק, אם רק יקפידו על כמה כללים פשוטים
משפחה סהרורית זקוקה לאינטרנט, מכוניות שמבטיחות לנו כמה שהדרך יפה, כולם מצדיעים ומחבקים רק תקנו ותקנו ותקנו. בזמן המלחמה, הפסקת הפרסומות מלאה בהזיות, אבל כשצה"ל בכבודו ובעצמו מתלוצץ על החרדות שלנו, נשבר שיא חדש - וישראל נגלית במלוא טירופה
שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023 הגיע לסיומו, ו-46 מהלכי שיווק מבריקים ב-20 קטגוריות עלו לגמר. הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס שיתקיים ב-20 בנובמבר 2023
מה זה פוסט פרודקשן? מה עושים עובדי הענף, אילו כלים עומדים לרשותם, ואיך מתחילים לעבוד בתחום? לרגל המיזוג המדובר של שני בתי הפוסט המובילים בישראל, תפסנו לשיחה את מנהלות SCREEN כדי להבין איך נראית העבודה מאחורי הקלעים, ומה הן צופות מהמיזוג החדש עם ברודקאסט
האמירה המזעזעת של עורך הדין ארי שמאי בערוץ 14 השבוע היתה נוראית מספיק כשלעצמה גם לולא מחיאות הכפיים ביציע, שהוכיחו אחת ולתמיד כי הקהל בערוץ מורעל. כעת, שטראוס ודלק מוטורס מודיעות על הפסקת החסויות לאלתר ומפרסמים נוספים צפויים ללכת בעקבותיהן
כמו בכל שנה, גם באוגוסט הזה הקניונים יתמלאו בקישוטים של לבבות אדומים ומותגים שונים יצאו בקמפיינים במטרה ללכוד את כל אותם זוגות שעדיין מאמינים באהבה, וגם את אלה שלא
עכשיו זה רשמי: ג'ניפר לופז היא הסלבית הראשונה שנתנה את הסכמתה לעשות שימוש בדמותה ובקולה באמצעות בינה מלאכותית. המטרה: להזמין נופשים לקרוז חלומי בלב ים
בעידן הרשתות החברתיות, בו להיות משפיען זו עבודה לכל דבר ועניין שגם מניבה רווחים גבוהים, רבים חולמים לוותר על המשרה המלאה ולעשות הסבת קריירה. אז מה נדרש כדי להצליח בתחום? מתן אהבתי, מנכ"ל SHARE Media עושה סדר
קמפיין הרכב הראשון בישראל המובל על ידי פרזנטורית עושה שימוש בטכנולוגיות דיפ פייק כדי לספר את הסיפור של האישה המודרנית
למרות מגוון אפשרויות הצפיה ואולי בגללו, מה שנתפס פעם כיתרון המרכזי של הסטרימינג - היעדר פרסומות - הולך ונעלם מהנוף. אז איך הגבלת שיתוף סיסמאות אמורה לעזור לנטפליקס, ומי המרוויחים הגדולים מהמשבר הזה?
שירים ומוזיקה הפכו לדבר הכי חם בעולם הפרסום, אבל פוטנציאל קרינג' גבוה ופרזנטורים שגונבים את ההצגה עלולים לפגוע במותג יותר מאשר להועיל לו. אז איך עושים את זה נכון ומתי זה פשוט יותר מדי?
חודש יוני מצוין בעולם כחודש הגאווה: 30 יום בהם העולם נושא עיניים למצעדים והאירועים הפוקדים את הערים המרכזיות ברחבי העולם החופשי, מי בדאגה ומי בתקווה. גם המותגים מצטרפים כמובן לחגיגה, אבל החתירה לנירמול הלהט"ביות על גווניה לא תמיד יורדת לצרכנים חלק בגרון
כשאתם רואים פרסומת עם נועה קירל, מה אתם זוכרים: את נועה או את המותג? וסטטיק, זוכרים בכלל את מי הוא מפרסם? מתי שווה להשקיע בפרזנטור מפורסם ומתי הנזק גדול מהתועלת?
הטלוויזיה החכמה וערוצי הסטרימינג יצרו מהפכה בשוק המדיה כשהביאו את יכולות הפרסום הדיגיטלי אל המסך הגדול. כעת, מומחים צופים צמיחה מטורפת לפרסום ב-CTV. המשמעות לצופים: יותר אפשרויות צפיה חינמיות ומודעות מותאמות אישית
אם תוכן הוא המלך, התזמון הוא אלוהים. המונדיאל הנוכחי סיפק לא מעט דרמות ורגעים מפתיעים, אבל המהלך הכי מבריק לא קרה על המגרש אלא סביבו
מומחים לנוירומרקטינג, השיטה שמפצחת את קשת הרגשות האנושית בפרסומות, טוענים כי אפילו רגשות שליליים כמו עצב ואובדן יכולים לקדם מכירות אם תעשו זאת נכון. האמנם? כתבה שניה בסדרה
יום האישה הגיע, ואיתו זורמים אלינו עשרות הודעות הסמס על מבצעים, הכתבות המשעממות של ארגוני הנשים, והכי גרוע - זה היום שבו כל עסק מרגיש צורך לתפוס טרמפ שמועיל אך ורק לו - על הרעיון החשוב הזה. ככה "מאחלים" לנו יום אישה שמח
רגע לפני המשחק הגדול, החברה הישראלית, שפיתחה מערכת הפעלה לעבודה, חושפת את הפרסומת שתשודר בלילה שבין ראשון לשני. צפו
בסרטון חושד הפרזנטור כי אשתו מנהלת רומן שבגללו היא שקועה בסמסים בשעת לילה מאוחרת. רק לאחר שהוא כבר מדמיין את חייו לאחר הפרידה, מתברר כי היא "משוחחת" עם הבוטים של כלל על החיסכון שלהם לפנסיה
אם לפעמים נדמה לנו שהעולם מתקדם לעבר ראייה הוליסטית של בני אדם כבני אדם ללא הבדלי דת גזע ומין, מדי פעם וותרו על הסטארט אובר ותראו פרסומות. שם תגלו מה באמת קורה בראש הקולקטיבי שלנו
הפרסומת של חברת 'קרדיט קלין' תשודר בשני אירועי שיא טלוויזיוניים בשבוע הקרוב: בפרק הפתיחה של "האח הגדול" במוצ"ש ובשידור גמר היורו ביום ראשון. זוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי בפריים טיים
את הפרסומת שבה מככבת ספיר ברמן בטח ראיתן, אבל ספק אם שמתן לב לעוד שתי פרסומות שאמנם לא עושות עוול לנשים כג'נדר אבל גורמות נזק עקיף לתהליך שאנחנו מתאמצות כל כך לקדם - לא רוצות גברים חלקלקים
שנת 2020 הייתה שנה שלא תישכח במהרה, במיוחד בכל הקשור למסחר האלקטרוני אשר עבר תהליך מואץ של התפתחות וקידום. כעת כשאנו כבר בשגרת קורונה, גיא פישר, מנהל אלעד Commerce (לשעבר Fisha) באלעד - מונה את 10 המגמות שילוו את המסחר האלקטרוני בשנה הקרובה
אמנם העלויות של פרסום בטלוויזיה הן גבוהות יותר מכל ערוץ פרסומי אחר, אבל בערוץ רדיו לב המדינה, אנשי מקצוע המומחים במשך שנים בפרסום, ייטיבו לייצר את הפרסומת המשכנעת ביותר אשר תצליח למשוך את הצופים