מאזדה: זינוק בעלייה או קפיצה רגעית?
בלי דגם חדש, בלי רבת מכר מובהקת. הפתרון של מאזדה לאתגר המכירות שלה היה לחזור למקום ממנו היא צמחה - השוק המוסדי. אבל הפעם עם טוויסט. אלו המספרים מאחורי אחת השנים הטובות שלה
בלי דגם חדש, בלי רבת מכר מובהקת. הפתרון של מאזדה לאתגר המכירות שלה היה לחזור למקום ממנו היא צמחה - השוק המוסדי. אבל הפעם עם טוויסט. אלו המספרים מאחורי אחת השנים הטובות שלה
מה חייבת מכונית משפחתית כדי להצליח בישראל 2019? למה תא הנוסעים של מאזדה 3 החדשה הזכיר לי חדר בריחה? האם נחשף בלוף מנועי הטורבו הקטנים? מאזדה 3 החדשה בחקירה צולבת ונהיגה ראשונה בגרסת ההאצ'בק
דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל השיקה היום את מאזדה 3 החדשה. מנוע 2.0 ליטר, רמת גימור אחת ושתי תצורות מרכב. האבזור השתפר, המחיר התייקר
מאזדה עושה את זה שוב, ומראה שגם יצרנית קטנה יכולה להוציא תחת ידה מכונית מעוצבת ומתקדמת. תוצע כבעבר בתצורות סדאן והאצ'בק עם סדרת מנועים חדשה. בישראל לקראת סוף 2019
הקמפיין האנטי-ג'יפוני של מאזדה 3, הוא גם מרענן ומיוחד, אבל לא פחות מכך מסקרן באופן ההפקה שלו. קיבלנו הצצה לסט הצילומים
בעקבות מתיחת פנים, אבזור מועשר וכיול דינמי מתייצבת מאזדה 3 עם מנוע ה-2.0 ל' לנהיגה ראשונה. יצאנו לבדוק, איך התלבש מקצה השיפורים על הכוכבת המשפחתית בדימוס
דלק מוטורס מחזקת את מאזדה 6 המשודרגת עם התחלת מכירותיה של המשפחתית החשובה ביותר שלה מאזדה 3 בתום מתיחת פנים. המחירים, החל ב-132 אלף שקלים
המנוע המסקרן שעל פי הודעת חברת מאזדה יהיה חסכוני ב-30 אחוזים ביחס למנועים קיימים יעשה שימוש בלחץ במקום פלאגים להצית את תערובת הדלק
העלייה במחירי הדלק, מצוקת החניה בערים הגדולות והרצון לנייד את המשפחה במכונית מרווחת ובטוחה בלי להתפשר על ביצועי המנוע והעיצוב, הפכו את המשפחתיות הקומפקטיות ללהיט בישראל. הנה שש מתחרות בולטות בתחום
עלויות הליסינג המאמירות ותלושי השכר המצטמקים גורמים ליותר ויותר עובדים לנטוש את המאזדה ולחפש אלטרנטיבות חדשות. מכון חשב בדק עבורכם מתי עדיף לוותר על סמל הסטטוס של הרכב הצמוד