מבחן דרך: סקודה אוקטביה RS
אוקטביה RS החדשה שומרת על כל מה שאהבנו בדור היוצא, מוסיפה טכנולוגיה ומציעה לאיש המשפחה הנוהג ליהנות חבילה ספורטיבית ושימושית והיא אפילו זולה יותר בעשרת אלפים שקלים
אוקטביה RS החדשה שומרת על כל מה שאהבנו בדור היוצא, מוסיפה טכנולוגיה ומציעה לאיש המשפחה הנוהג ליהנות חבילה ספורטיבית ושימושית והיא אפילו זולה יותר בעשרת אלפים שקלים
סיאט נמצאת כבר כמה שנים בתהליך מתמשך של סימון קהלים חדשים, בוגרים יותר מבעבר. ראינו את זה בדגמים הקודמים שלה, אבל הלאון החדשה היא המובהקת ביותר. זה דבר טוב?
יבואנית סיאט לישראל החלה בשיווק הדור הרביעי של הלאון. הפעם הכל בסימן "יותר". עוד מימדים, בטיחות, אבזור וגם מחיר
ההנחה הראשונית הייתה שעם רשימת שבחים לדור היוצא, כמה כבר תוכל האוקטביה החדשה להפתיע אותי? כמה טעיתי. אז איך האוקטביה החדשה והשוואה מול יונדאי איוניק, טויוטה קורולה ופורד פוקוס
אחרי שהדור הקודם התקשה להטביע חותם בשוק המקומי, חוזרת ניסאן סנטרה בדור חדש שעושה הכל טוב יותר, אבל האם זה טוב מספיק? נהיגת המבחן שלנו מגלה את התשובה
יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הסנטרה, המשפחתית היפנית-אמריקנית בישראל. מנוע 2.0 ליטרים 150 כ"ס, מימדים ואבזור אמריקני ומערכות בטיחות מתקדמות
עם אח תאום מוצלח כמו סיטרואן ברלינגו שעושה חיל באגף המסחרי, הגרסה של אופל הקומבו מנסה לפנות ללקוחות שמחפשים משפחתית עם מקסימום שימושיות. זה ממש לא קל כמו שזה נשמע
גדולה, מאובזרת, בטיחותית, חכמה ויקרה יותר. מלכת המשפחתיות הישראלית בדור הרביעי שלה פותחת את ההזמנות, חכו, כרגע יש רק דיזל, גרסאות הבנזין צפויות באוקטובר-דצמבר בלבד במחיר של החל מ-135 אלף שקלים
סיטרואן השיקה את הדור החדש של סיטרואן C4 בגרסת בנזין וגרסה חשמלית, שפותחת גם פרק חשמלי בחברה הלא צעירה שלא מפסיקה להתחדש. אצלנו במהלך 2021
פורד פוקוס, פעם שם נרדף למשפחתית הנמכרת ביותר בישראל והיום שם שרודף קציני רכב וציי ליסינג, מנסה בדור הרביעי שלה להוכיח שמגיעה לה הזדמנות שנייה. עם הרבה אבזור ומחיר מושך ויש גם את איך שהיא נוסעת
סקודה מוסיפה להיצע של גרסאות המשפחתית הקטנה שלה גם את גרסת הספורט. עם תוספות עיצוב, אבזור, מצבי נהיגה ומנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס. אז מה יצא תבשיל מפולפל או מתובל מדי?
עם המון אבזור, המון מערכות בטיחות ומחירים תחרותיים: כך תנסה פורד פוקוס לשקם את תדמיתה בישראל. בציי הרכב ואצל הלקוחות הפרטיים
פורד פוקוס, מי שהייתה בעבר רבת מכר ישראלית ואח"כ כמעט נמחקה מהמפה, חוזרת במהדורת מעט מוגבהת, עם מנוע חזק מהמקובל, תיבה חדשה, המון אבזור ובהצעת מחיר מפתה. זה יספיק?
במשך קצת יותר מ-30 שנים, לטויוטה הייתה אחות גדולה לקורולה שענתה לשם קורונה, לרגל התפרצות ההיסטריה סביב הוירוס - הנה היכרות עם הדגם הזה. שאגב, ביקר גם אצלנו למשך כמה שנים ובנה לעצמו מוניטין אגדי
סקודה הציגה לפני זמן קצר את הדור הרביעי של המשפחתית אוקטביה. ארוכה, רחבה, ובעלת תא מטען גדול מבעבר. עם גרסאות היברידיות קלות. אצלנו היא תהייה רק ברבעון האחרון של 2020
סקודה סקאלה היא אולי מהבסיסיות בהיצע היצרנית הצ'כית, אבל היא תמצית הגישה של "פשוט חכם" שמהווה את סלוגן היצרנית. יש פה דיל ב-118 אלף שקלים?
מה חייבת מכונית משפחתית כדי להצליח בישראל 2019? למה תא הנוסעים של מאזדה 3 החדשה הזכיר לי חדר בריחה? האם נחשף בלוף מנועי הטורבו הקטנים? מאזדה 3 החדשה בחקירה צולבת ונהיגה ראשונה בגרסת ההאצ'בק
סקודה סקאלה, אחת המכוניות המרכזיות של סקודה החלה להימכר בישראל. עם מנוע 1.0 ליטר 115 כ"ס, ברמת גימור יחידה בשלב זה, הכוללת מערכות בטיחות מתקדמות
דלק מוטורס, יבואנית מאזדה לישראל השיקה היום את מאזדה 3 החדשה. מנוע 2.0 ליטר, רמת גימור אחת ושתי תצורות מרכב. האבזור השתפר, המחיר התייקר
קיה סיד החדשה היא מכונית משפחתית מצוינת בבסיסה אבל פשוטה, זה אולי נשמע לכם כמו סתירה פנימית, אבל זו בכלל לא הבעיה הכי גדולה שלה
בתאום כמעט מושלם עם תחילת שידורי העונה האחרונה בסדרת הטלוויזיה משחקי הכס, סקודה השיקה את סקאלה החדשה. יואל שורץ יצא לחפש את הקשר בין השניים. זהירות ספוילרים
לא נופתע אם טויוטה קורולה החדשה תוכתר כמשפחתית הנמכרת ביותר בישראל, אבל האם היא הטובה ביותר? יצאנו לעימות משולש מול שתי מתמודדות שנמצאות על מפתן הלקוח הפרטי ולקוח הליסינג
יבואנית פיג'ו החלה בשיווק ה-308GT גרסה חמה וחזקה למכונית המשפחתית. תצויד בתיבת 8 הילוכים ורשימת אבזור ארוכה. המחיר: 175 אלף שקלים
בדור ה-12 שלה, טויוטה קורולה רוצה לפרוץ החוצה מהזיהוי המוכר והאוטומטי שלה כמשפחתית להמונים. אז היא מצטיידת בפלטפורמה החדשה של טויוטה, משפרת את יחידת ההנעה ומתלבשת יפה. זה הדייט הראשון שלנו איתה
בפעם הראשונה, אנחנו חושפים את המכוניות המבוקשות ביותר בלוח יד 2. מי המכונית הקטנה המבוקשת ביותר? האם הדומיננטיות של המכוניות מהמזרח נמשכת גם ביד השנייה ומי הכוכבות?
היא כבר לא צעירה, אבל פולקסווגן גולף היא המכונית שלימדה ומלמדת את העולם שגם לגברת מבוגרת יש טריקים שהיא עדיין זוכרת והאחרות עוד לא למדו. איך היא זזה עם מנוע 1.0 ליטר?
סיאט לאון, הונדה סיוויק ומאזדה 3 הן מכוניות הפונות לזן הולך ונעלם של קהל שמוכן לשלם מעט יותר עבור משפחתית עם מנוע חזק יותר ועוד אבזור. אם אתה נמנה עם הקהל הזה, אז זה המבחן בשבילך
המכונית המשפחתית של יונדאי, האלנטרה שעברה מתיחת פנים הגיעה לישראל. עיקר החידושים תגבור אבזור הנוחות וסוללת מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: 133,500 שקלים
דיזל שרירי ובנזין חסכוני בפיג'ו 308 לצד עדכון אבזור הבטיחות המתקדמת וגרסה חדשה לפיג'ו 108 עם מנוע מעודכן בן 72 כ"ס. כל הפרטים והמחירים של הדגמים המחודשים של החברה
מאזדה עושה את זה שוב, ומראה שגם יצרנית קטנה יכולה להוציא תחת ידה מכונית מעוצבת ומתקדמת. תוצע כבעבר בתצורות סדאן והאצ'בק עם סדרת מנועים חדשה. בישראל לקראת סוף 2019
קרסו מוטורס יבואנית רנו לישראל החלה בשיווק המגאן גראן טור, גרסת הסטיישן של המשפחתית שלהם. בשלב זה עם מנוע דיזל 1.5 ליטר בלבד, בשתי רמות גימור אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
היא איכותית, מתקדמת, בטוחה. עם מנוע מצוין, תיבת הילוכים מהירה ונוחות נסיעה טובה מאוד. אבל יונדאי i30 עדיין צריכה להילחם קשה יותר מאי פעם על זכות הקיום שלה עוד לפני שהיא נסעה מטר אחד. למה? התשובות בפנים
הקמפיין האנטי-ג'יפוני של מאזדה 3, הוא גם מרענן ומיוחד, אבל לא פחות מכך מסקרן באופן ההפקה שלו. קיבלנו הצצה לסט הצילומים
פיג'ו 308SW שעברה מתיחת פנים במהלך השנה מגיעה לישראל עם מנועים נקיים יותר, תא נוסעים מחודש אך מערכות בטיחות פסיביות בלבד. המחיר- החל מ-135 אלף שקלים
גם זו מסורת בוואלה!רכב. כל מכונית במבחן ארוך טווח עוברת גם תחת ידי נהגת הבית לחוות דעת של מה שחשוב באמת. להלן תכתובת המסרונים, עם ההשמטות המתבקשות לשם שמירה על כבודי
לתצורות הסדאן וההאצ'בק של המשפחתית הקטנה של פיאט מצטרפת גם תצורת הסטיישן השימושית. המחיר: החל מ-116 אלף שקלים
המירוץ הירוק של יצרניות הרכב בעיצומו ואנחנו שואלים, מה עדיף? מכונית היברידית או מכונית בנזין "רגילה" עם מנוע מוגדש וקטן? מה בנוגע לשאר הפרמטרים? לקבלת תשובה הצבנו את יונדאי איוניק מול סקודה אוקטביה עם מנוע 1.0 ליטר למבחן. התוצאות לפניכם
הונדה סיוויק חוזרת בדור עשירי, חדש מן היסוד, עם בשורת מנועי טורבו חדשים ויכולות דינאמיות מעולות. אבל האם היא עדיין מייצרת את ההצדקה לפער בינה לבין שאר המשפחתיות העממיות במחיר?
יבואנית הונדה לישראל החלה היום בשיווק הונדה סיוויק המשפחתית בדור החדש שלה בישראל. מנועי טורבו בנפח 1.0 ליטר ו-1.5 ליטרים, שתי רמות גימור ותיבת הילוכים ידנית או רציפה. המחיר החל מ-121 אלף שקלים לידנית
אם סקודה אוקטביה הרגילה היא משפחתית מרווחת וסולידית למשפחה הסולידית, סקודה אוקטביה RS245 היא המשפחתית שאם היו שירותי רווחה ועובדות סוציאליות לעולם הרכב היא הייתה קליינטית קבועה שלהם. קפצנו לנהוג בגרסה החזקה שלה על מסלול המירוצים
מנועי ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים מוגדשי הטורבו של קונצרן פולקסווגן ממשיכים את ההתרחבות שלהם גם בקבוצת המשפחתיות. אחרי סקודה אוקטביה, גם הלאון מקבלת את המנוע הקטן. המחיר - 110 אלף שקלים
מחליפת רנו פלואס מקבלת שם חדש גרנד קופה. על הנייר, מאחורי שינוי השם יש גם שינוי גדול באיכות החומרים, אבזור הנוחות ואפילו שאיפה לאתגר את המשפחתיות הגדולות. מה היא מעניקה, מה היא מחסירה והאם היא שווה 132 אלף שקלים?
ביי ביי פלואנס, שלום גרנד קופה. רנו משיקה בישראל את המשפחתית החדשה שלה. מנועי בנזין ודיזל, רמת גימור גבוהה ומימדים מרשימים אך ללא אביזרי בטיחות מתקדמת. המחיר החל מ-132 אלף שקלים
יונדאי חשפה את גרסת 2017 של המשפחתית הקטנה אקסנט תוך יישור קו וויזואלי עם יתר בנות המשפחה. בישראל? לא בעתיד הקרוב
היא הכירה לעמישראל את עידן החשמל והאבזור במשפחתית עממית, שברה את ההגמוניה של סובארו כמכונית הלאומית ואפילו הלהיבה אותנו עם גרסאות הספורט שלה. אלו תולדות מיצובישי לנסר בישראל