מבחן דרך: רנו קפצ'ור החדש
שבע שנים לאחר הצגת הקפצ'ור הראשון, רנו מציגה דור שני של הקרוסאובר העירוני שלה. גדול וטכנולוגי יותר, חזק יותר. האם יצליח להשתלב בסביבה התחרותית של ג'יפוני העיר?
שבע שנים לאחר הצגת הקפצ'ור הראשון, רנו מציגה דור שני של הקרוסאובר העירוני שלה. גדול וטכנולוגי יותר, חזק יותר. האם יצליח להשתלב בסביבה התחרותית של ג'יפוני העיר?
יבואנית רנו החלה היום בשיווק של הדור השני של רנו קפצ'ור. הדגם החדש גדול, מאובזר ועם רשימת מערכות בטיחות ארוכה יותר מבעבר. אבל גם יתחרה בשוק צפוף בהרבה
10 שנים אחרי שהוצג לראשונה, אפשר לעצור, להסתכל על ניסאן ג'וק ולנסות להבין איך הצליח הקרוסאובר הקטן הזה, שהיה שונה מכל מה שהסתובב פה להפוך לסיפור הצלחה?
אחרי שהדור הקודם התקשה להטביע חותם בשוק המקומי, חוזרת ניסאן סנטרה בדור חדש שעושה הכל טוב יותר, אבל האם זה טוב מספיק? נהיגת המבחן שלנו מגלה את התשובה
יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הסנטרה, המשפחתית היפנית-אמריקנית בישראל. מנוע 2.0 ליטרים 150 כ"ס, מימדים ואבזור אמריקני ומערכות בטיחות מתקדמות
מיכאל מצא דרך מקורית לשלב עבודה והנאה: משך השבוע הוא עובד עם הדאסטר כמונית דיזל חסכונית, ואחרי שעות העבודה? דיונות, סלעים, שבילים, ולמה לא קצת זמן אוויר?
בקרב הבלימה שמנהלים מיניוואנים קומפקטיים מול הקרוסאוברים והג'יפונים בעלי שבעת המושבים, הגרנד סניק יכל היה להיות חלופה מעולה. אז מה בעצם עוצר אותו?
עכשיו באים? יבואנית ניסאן לישראל מוסיפה להיצע של האלטימה את רמת הגימור SL עם תוספות אבזור נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: 182 אלף שקלים
הוא גדל, התבגר, התעדכן וחוזר אלינו בדור שני בתקווה לשחזר את ההצלחה ההיסטרית של הג'וק המקורי. העניין הוא שבניגוד לסיבוב הקודם, התחרות מסביב לא תעשה לו חיים קלים
כעשור אחרי שהזניק את קבוצת הקרוסאוברים הקטנים, חוזר ניסאן ג'וק לישראל עם מימדים גדולים יותר, עוד מרווח בתא הנוסעים, מנוע מוגדש ומערכות בטיחות מתקדמות
יבואנית רנו לקחה את הזמן עם תחילת השיווק של רנו קוליאוס, הוא הוצג לראשונה ב-2017, אבל מגיע אלינו כעת לאחר מתיחת הפנים שלו. אז מה הוא מציע תמורת 165 אלף שקלים?
קליאו, המכונית הנמכרת ביותר של רנו כבר כמעט 30 שנה, הגיעה לישראל בדור חדש והיא רק נראית דומה לדור היוצא. מחיר הגרסה האוטומטית התייקר במעט והעלה את רמת האבזור
ניסאן מקסימה החדשה היא כבר הרבה מעבר למכונית יפנית גדולה, היא כזו שמאפייני השוק אליו היא מיועדת - האמריקני מוטמעים עמוק ב-DNA שלה, זה טוב? זה רע? נסיעת המבחן בה מספקת כמה תובנות
דאסטר היה ונשאר אופציה אטרקטיבית מאוד לטיילי Low Cost, הרוצים לטייל בשבילים מסודרים ושטח רך. מנוע הבנזין החדש מייצר 150 כ"ס המורגשים היטב על הכביש; האם 120 אלף שקלים קונים עסקת שטח טובה?
כשלוש שנים אחרי הצגתה, מגיעה ניסאן מיקרה לישראל. מנועי 1.0 ליטר טורבו שלושה צילינדרים, שתי רמות גימור ומפרט בטיחות אקטיבי ברמת הגימור הגבוהה. המחיר: החל מ-80 אלף שקלים
9 שנים אחרי שעיצב את הקטגוריה, ניסאן מציגה ג'וק חדש. מה עשו לעיצוב והאם האב הרוחני של קטגוריית הקרוסאוברים הקטנים יכול לשחזר את ההצלחה?
הדור השני של ניסאן ליף החל להימכר בישראל, האם הפעם אנחנו רחוקים מספיק מטראומת בטר פלייס ופתוחים מספיק כדי לחבק את המכונית החשמלית הנמכרת בעולם?
אוטו סנטר תציע הצעות מחיר, טפסי בדיקת רכב ותשלום מקדמה באתר החדש, קרסו מוטורס נרתמת למאבק בשכחת ילדים ומועדון לנד רובר מוציא את קייטנת "עזר מציון" לטיול שטח
יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת שיווק הדור החדש של הליף. בהספק של 150 כ"ס, עם טווח מוצהר של 270 ק"מ. מחיר החיסכון? 165 אלף שקלים
הדור השישי של המשפחתית הגדולה של ניסאן בישראל, גדילה במימדים, תוספת כוח קלה למנוע ומערכות בטיחות אקטביות. המחיר: החל מ-170 אלף שקלים
הקליאו כבר הפכה לשושלת עבור רנו ועל כן פעם אחר פעם היא נבחרת להציג את החידושים והשינויים שצפויים עבור כל המותג. למה היא נראית אותו הדבר ומה החידושים שיש בה? קפצנו לנהוג בה
המשבר הנוכחי בענף השירותים לרכב הוא קצה הקרחון במה שעתיד לטלטל את התחום הזה בישראל. ארגון הגג "מומנטום" בו חברות יבואניות הרכב המובילות בישראל הוא תוכנית ההצלה העתידית שלו
ניסאן אקסטרייל הוא מוותיקי סצנת הג'יפונים הגדולים בעלי שבעת המושבים. הוא חוזר לסיבוב נוסף כאשר הפעם החדשות מתחת למכסה המנוע - עם יחידת הנעה בנפח 1.3 ליטרים ו-160 כ"ס
קרסו מוטורס, יבואנית דאצ'יה לישראל מתחילה בשיווק הג'יפון שלה דאסטר עם מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש בשתי רמות הספק 131 ו-150 כ"ס. המחיר עולה גם הוא ל-95 ו-105 אלף שקלים
אחרי מתיחת הפנים החיצונית, מגיע תורה של יחידת הכוח ותיבת ההילוכים של ניסאן קשקאי להתייצב באולמות המכירה. כמה משנים 160 הסוסים שלו ותיבת ההילוכים כפולת המצמד את התמונה?
שנה וחצי אחרי שנחתה פה לראשונה מגיעה רנו מגאן גרנד קופה למבחן אחרי מקצה שיפורים ועדכונים. יצאנו לסיבוב מהיר כדי להבין מה שופר ומה נשאר?
קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת שיווק הג'יפון הקומפקטי ניסאן קשקאי עם מנוע 1.3 ליטר טורבו חדש ותיבת הילוכים כפולת מצמד או ידנית. בצד החידושים עלייה במחיר
דאצ'יה שחזרה אלינו לפני מספר שנים הוכיחה כי במחיר הנכון, הלקוח הישראלי מוכן להתפשר על תיבה ידנית. עכשיו עם גרסה אוטומטית במחיר של 63 אלף שקלים דאצ'יה סנדרו מנסה למשוך גם קהלים אחרים
רנו זואי החשמלית במהדורת 2018 מגדילה את הסוללה והטווח ומקטינה קצת את המחיר. יצאנו לאתגר אותה עם פקקי התנועה של העם הנוהג בציון ונתוני היצרן. אז מי ניצח, הסוללה או רגל ימין? ולמי זה משתלם, לצרכן החסכן או לנהג הירוק? התשובות לפניכם
קרסו מוטורס מודיעה על תחילת שיווק מכונית הסופר מיני החשמלית זואי בגרסת R110. הטווח המוצהר עומד על 300 ק"מ והמחיר על 125 אלף שקלים
קרסו מוטורס יבואנית רנו לישראל החלה בשיווק המגאן גראן טור, גרסת הסטיישן של המשפחתית שלהם. בשלב זה עם מנוע דיזל 1.5 ליטר בלבד, בשתי רמות גימור אך ללא מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-134 אלף שקלים
קרסו מוטורס יבואנית אינפיניטי לישראל, החלה בשיווק ה-QX30, קרוסאובר קומפקטי החולק פלטפורמה עם ה-Q30. מנוע 2.0 ליטר, 211 כ"ס והנעה כפולה. המחיר: 260 אלף שקלים
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
דאצ'יה מתחילה בשיווק גרסת הכאילו שטח למכונית הסטיישן הקטנה שלה. ה-MCV סטפווי תגיע עם מנוע 0.9 ליטר טורבו, 90 כ"ס ותיבה רובוטית. המחיר: 83 אלף שקלים
הג'יפון הקטן של דאצ'יה שהגיע לישראל בשנת 2014 והציע חבילה בסיסית במחיר בסיסי, הפך להצלחה מקומית תוך שהוא קונה לעצמו עדת מעריצים. עם תחילת השיווק של הדגם המחודש, ובעזרת המומחים של רשת מוסכי "בוש קאר סרוויס" ופלטפורמת "גלגלים" אנחנו מעיפים מבט על הרכב כמשומ
הגרסה מתוחת הפנים לאינפיניטי Q50 בישראל, עיקר החדשות צמצום ההיצע לשני מנועי טורבו בנזין, ושתי רמות גימור וכן חבילת מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-270 אלף שקלים
לאיזה מותג הלקוחות נאמנים ביותר? ימי מכירות מיוחדים בב.מ.וו ומיני. קרסו מציעה "קנייה בטוחה" ברשת הטרייד אין שלה, מינויים בכירים ב"יוניון מוטורס" וגם: תוכנית הרכב "The Grand Tour" של כוכבי טופ גיר לשעבר מגיעה לסוף דרכה
ניסאן ליף מתחלפת לדור שני שמאפשר ויתור על דוושה אחת ודווקא פונה למיינסטרים. אז כמה עולה למלא טנק? כמה זמן נמשכת טעינה מלאה? האם נסבול מחרדת נסיעה וכמובן, כמה היא תעלה ומתי תבוא
איך אפשר להיפרד מחברת החשמל ומתחנת הדלק, כמה זמן לוקח לטעון מכונית חשמלית מודרנית ואיך זה לנסוע עם דוושה אחת בלבד. וגם, האם ייתכן שהמכונית הבאה שלכם תהיה חשמלית?
הרחבת היצע הטרקטורונים של-CFMOTO הסינית, דאצ'יה מדווחת על זינוק מרשים במסירות, טויוטה מזמינה ילדים להשתתף בתחרות ציור ואולי בנסיעה ליפן וסוזוקי מציגה שני אופנועי 125 סמ"ק
הקרוסאובר הקומפקטי רנו קפצ'ר מגיע לארץ לאחר מתיחת פנים המשלבת שינויים ביחידות התאורה, מראה חלל הפנים והאבזור. החל ב-99 אלף שקלים לדגם הידני - הוזלה של 10,000 שקלים ביחס לקודמו
העליון ביטל את החלטת המחוזי: הורה למפרקי בטר פלייס לדון שוב בתביעת חוב של 60 מיליון שקל שהגישה קרסו מוטורס לקופת הפירוק של בטר פלייס שקרסה, ולקבוע סכום פיצוי שלו היא זכאית בגין הסכמי שיתופי-הפעולה ביניהן
דוחות הרבעון מחזקים את הרושם: שיאי המכירות בענף הרכב מאחורינו ב-UMI ההכנסות צנחו, בדלק רכב וקרסו מוטורס הן נשחקו קלות
רנו קדג'אר הוא רכב פנאי משפחתי, מעוצב ומרווח, אבל כמה הוא פרקטי עבור אמא לילד בן שנתיים וחצי? ענת דניאל יצאה, בדקה וחזרה עם ממצאים
האקסטרייל המשפחתי מגיע לארץ בתום מקצה שדרוגים הכולל קו עיצובי מרוענן, ליטוש תא הנוסעים והתאמת מערכות חדישות. המחירים, החל ב-177 אלף שקלים
קרסו מוטורס החלה לשווק את ניסאן קשקאי 2018 עם מספר רמות אבזור, צמיחה קלה במידות, שיפור בתא הנוסעים ובמפרטים. המחירים, החל ב-130 אלף שקלים
קרסו מוטורס החלה לשווק את רנו קליאו ספורט RS טרופי החדשה עם מנוע משופר ל-220 כ"ס ותיבת הילוכים משודרגת. המחיר בזמן ההשקה יעמוד על 156 אלף שקלים
במקביל לשחייה עם זרם הקרוסאוברים והג'יפונים, יצרניות פרימיום רואות במכוניות הקופה שלהן כלי חשוב בארגז התדמיתי שלהן. הנציגה של אינפיניטי היא ה-Q60. לקחנו את גרסת הכניסה לסיבוב
ניסאן קשקאי ו-X טרייל הם מהדגמים הנמכרים ביותר של המותג בעולם. על כן אין זה מפתיע שמתיחת הפנים של שני הדגמים יחסית לא גדולה. הרחקנו עד וינה, כדי לטעום מה בכל זאת השתנה
כבר שנתיים שדאצ'יה דאסטר מבסס את המעמד שלו כהצעה ללקוח מוטה המחיר, שמוכן להתפשר בשביל לשלם הרבה פחות על המכונית שלו. מעכשיו הוא צריך להתפשר קצת פחות, כאשר גרסת הדיזל 2X4 מתחילה להימכר עם תיבת הילוכים אוטומטית