נהיגת בכורה אחרונה מסוגה בגולף GTI החדשה
לפולקסווגן גולף GTI בדור 8.5 יש מטרה כפולה, היא צריכה להמשיך להיות כל מה שהלקוחות מצפים ממנה, והיא צריכה להיות מספיק שונה כדי להשאיר חותם. האם זה שווה 300 אלף שקל?
לפולקסווגן גולף GTI בדור 8.5 יש מטרה כפולה, היא צריכה להמשיך להיות כל מה שהלקוחות מצפים ממנה, והיא צריכה להיות מספיק שונה כדי להשאיר חותם. האם זה שווה 300 אלף שקל?
בעימות הזה, על המאזניים נמצא הרבה יותר מאשר ניצחון. אלא השאלה האם דרום קוריאה הצליחה להעמיד יורשת למלכה הנצחית של הקומפקטיות החמות. ומתי ניצחון בכביש המפותל עלול להיות הפסד ברחובות העיר?
אייקונים של נהיגה: בפינה הימנית עם סמל הכחול לבן של ב.מ.וו ושם מחייב ה-128ti, בפינה השמאלית מייסדת השושלת המפוארת פולקסווגן גולף GTI. זו הייתה הכרעה קלה ומהנה
מאז 1976 וכנראה בפעם האחרונה, פולקסווגן גולף GTI מתייצבת לשלב בין קומפקטית איכותית למכונית ספורטיבית. אז היא הייתה הראשונה, היום כולן מחדדות סכינים לעברה
פולקסווגן גולף המשפחתית הקומפקטית תשווק עם מנועי 1.0 ליטר ו-1.5 ליטר חדשים וכן תקבל שורת מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט. המחיר: החל מ-132 אלף שקלים
גרסת ה-GTI של פולקסווגן פולו הולכת על גדול, יותר ס"מ, יותר סמ"ק, יותר כ"ס ויותר טכנולוגיה. קפצנו לנהיגה ראשונה בה בכבישי מיורקה ובמסלול המירוצים המקומי אם רק מזג האוויר היה איתנו באותו ראש...
רנו קליאו RS, שהתרעננה במסגרת מתיחת הפנים של הדגם מגיעה לישראל בגרסת ה"טרופי" המחודדת עוד יותר ופוגשת כאן את פיג'ו 208GTI לעימות שמקפל היסטוריה ארוכה והבדלי גישות של ממש למושג הסופר מיני החמה
מתיחת הפנים האחרונה של הגולף כוללת גם את הגרסה החמה שלה ה-GTI. איך מסתדרת הקומפקטית הספורטיבית עם הצורך לאזן בין שם מיתולוגי ומעמד מבוסס מחד ותחרות קשה מסביב מאידך
גרסת ה-GTI של פיג'ו 308 מסמנת קו פרשת מים ברור בין מה שהיה לבין מה שיהיה בכל הנוגע למכוניות ספורט חמות מפיג'ו. האם אלו בהכרח חדשות טובות? ולמה אני רוצה לחבק את המהנדסים שלה, ואז לנזוף בהם?
חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל הודיעה היום בצהריים על תחילת שיווק הדור הנוכחי של המשפחתית הקומפטית החמה ה-308GTI. אבזור, טכנולוגיה וביצועים במחיר של החל מ-190 אלף שקלים
השירוקו החמה בקושי נגעה בכביש ציבורי וכבר עטו עליה קבוצה של משפרים. ABT לקחה אותה לסיבוב בסדנה