פרארי או דירה קטנה במרכז? מה השאלה בכלל
בפרארי קוראים ל-296 "מכונית הכיף", אתם בעיקר יכולים לקרוא עליה ולדמיין כמה כיף זה כשיש לכם 2.9 מיליון שקלים לשים על מכונית ספורט
בפרארי קוראים ל-296 "מכונית הכיף", אתם בעיקר יכולים לקרוא עליה ולדמיין כמה כיף זה כשיש לכם 2.9 מיליון שקלים לשים על מכונית ספורט
לא בטוח שאתם צריכים את זה, אבל מבטיח לכם שאתם רוצים את זה. אודי RS3 החדשה מוסיפה למתכון המצוין שיהיה לה קודם, קמצוץ של טירוף שהופך אותה לחיה אחרת. מעניין שעדיין היה חסר לי בה משהו קטנטן
עם המנוע הטוב, תיבת ההילוכים הנכונה, הנעה לגלגלים האחוריים ועיצוב שהוא מחווה לקלאסיקה ענקית של החברה. אין מנוס מלהכיר בזה שה-911 הזו שוברת לנו את הלב
פרארי נחושה להוכיח שהיא עדיין יצרנית מכוניות הספורט הטובה בעולם, בפורמולה 1 הם על הפודיום, ועכשיו משיקים מכונית שמצליחה לספק חווית נהיגה של מכונית פתוחה עם ביצועים של הדגם הסגור
מבין שלל הגרסאות של פורשה 911, ה-GTS נמצאת בנקודת האיזון העדינה בין האלגנטיות הספורטיבית של הדגם לבין השד הקטן הזה שיש בכל 911 ומשתלט על הנהיגה
הגרסה הספורטיבית של פיאט 500 תחת מותג אבארט התחזקה מעט, הפחיתה מחיר ובעיקר הזכירה לנו כמה כיף אפשר להוציא גם בלי ערימות של סוסים. מבחן למכונית האחרונה מסוגה?
סובארו BRZ החדשה הגיעה לישראל, והיא מתכוונת להמשיך להציע את המתכון הפשוט והמוצלח של הדור היוצא: מכונית קטנה, בעלת הנעה אחורית וכיף לשקל. כמה היא תעלה?
היא תמיד הייתה חזקה, מהירה ואיכותית, אבל בדור הנוכחי הכניסו באודי ל-RS3 עוד רכיב אחד שהופך אותה למכונה לוהטת באמת
בעולם החדש שדוהר לחשמל השברולט קמארו חושפת אמת ישנה: שום דבר לא גורם לשערות שלך לעמוד כמו השאגה שמייצר מנוע 6.2 ליטר V8. רשמים מנהיגה שעשתה לי לבכות מאושר וצער
חשבנו שמכוניות הבנזין של AMG משוגעות, אבל אז היא חיברה אותן לחשמל ויצאה לה ה-AMG GT 63 S E Performance, לנו יצאו העיניים
ייתכן מאוד ובפעם האחרונה: ניסאן מציגה יורשת לשושלת מכונית הספורט שלה. המתכון הקלאסי של מנוע בנזין, הנעה אחורית וגם תיבה ידנית לטהרנים
לנהוג על מכונית ספורט במסלול זה דבר אחד, לעשות את זה במכונית העל החדשה של מזראטי - זה כבר משהו אחר לגמרי. אנחנו היינו בין הראשונים בעולם לחוות את זה
בפני פרארי עמד אתגר רציני, גם להקטין מנוע וגם לשמור על חווית נהיגה כמתחייב, אז הם עשו גם וגם. בישראל מחיר התענוג יעמוד על 2.35 מיליון שקלים וכבר הוזמנו 5
לפני שבועיים סיפרנו לכם לראשונה על היצירה החדשה של פרארי, ה-812 קומפטיציונה. אחרונת בהמות ה-V12 הענקי והאטמוספרי של פרארי. ובכן, גם אם תאורטית יכולתם לקנות אחת, זה כבר לא יקרה
פורשה טייקן החשמלית לא שורפת טיפת דלק, אבל שחררו את גרסת ההנעה האחורית בידיים הנכונות והיא תשרוף צמיגים כאילו אין מחר. רשמים מביקור במסלול עם גרסת ההנעה האחורית שלה
אז איך נוסעת מכונית ספורט הקיצונית של מרצדס אחרי טיפול באחת מהמשפרות הטובות בעולם? למה לעמוד איתה מעניין לא פחות מלנסוע בה? איך נשמעים 2.2 מיליון שקלים? לא בטוח שחזרנו עם תשובות
רגע לפני שלוקחים לנו את רעם הבנזין, את החלפות ההילוכים ובעתיד הרחוק יותר את הנהיגה עצמה, פורשה טייקן מספקת טעימה של העולם הישן עם החדש והחשמלי
יבואנית שברולט מתחילה בשיווק שתי גרסאות חזקות לקמארו, שתיהן עם מנוע V8 בנפח 6.2 ליטרים. ל-SS עם 455 סוסים ול-ZL1 האימתנית 650 כאלו
אפשר לעקם את האף עד מחר, להסביר עד כמה המכונית הזו לא מוצדקת, מיותרת, לא הגיונית - אבל רק כשרואים אותה ועוד יותר כשנוהגים בה, אתם קרובים מספיק כדי לראות את הקו הדק שמפריד בין מציאות לקסם
הדור הנוכחי והשני של הסדרה 4, תצורת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3, שהופרדה לכדי משפחת דגמים נפרדת מתחילה את השיווק שלה היום בישראל, ניגשנו לחזית בחשש, ראינו אותה ויש לנו חדשות מצוינות
סובארו BRZ החדשה לא הולכת אחרי העדר ומוותרת על הגדשת טורבו במכונית הספורט שלה כדי לשמור על אופי ומחיר סביר. אלינו היא עשויה להגיע בעוד שנה
אני לא חותם לכם על זה, אבל יש מצב שהחבר'ה ב-AMG הצליחו להסתיר מהמנהלים במרצדס מה הם בונים שם, אחרת קשה להסביר איך דבר כזה מגיע לייצור. על מירוץ נגד השמש, בדיקה פרקטולוגית לפיטבול ואחת המכוניות הכי מטורפות בסביבה
מזראטי, פעם שם של יצרנית מכוניות מירוץ וספורט ששילבו מורשת ניצחונות על המסלול ועיצובי מכוניות GT אגדיים, נוסעת בעשור ומשהו האחרון על אדי הדלק, עד שמגיעה הפצצה הזו: תכירו את ה-MC20
פורשה טייקן היא מכונית ספורט חשמלית, שדורשת ממך לשכוח כל מה שידעת על מכוניות ספורט וכל מה שידעת על מכוניות חשמליות - ועכשיו לך תשבור את הראש על זה. ואיך חוזרים לנהוג בכל רכב רגיל אחריה?
היא תעלה כ-3 מיליון שקלים ורק אחת כזו תגיע לישראל. קבלו את ה-AMG החזקה ביותר, עם 730 כ"ס, תאוצה ל-100 ב-3.2 שניות. זו מרצדס AMG GT Black Series
יבואנית פרארי בישראל החלה לשווקת את ה-F8 טריבוטו. מנוע V8 כפול מגדשים החזק ביותר שיצרה החברה עם 720 כ"ס הצליח לשכנע כבר חמישה לקוחות לפתוח הזמנות
כל כך מעט מכונית, כל כך הרבה כיף. מכונית המירוץ של ווסטפילד נעדרת כל מאפיין נוחות שאתם מכירים מכלי רכב נורמלי, אבל מעניקה בתמורה פצצת כיף לתוך המוח כמו ששום דבר אחר על ארבעה גלגלים עושה
בתוך שלל הגרסאות של פורשה, אלו שנושאות את השם GTS צריכות לעמוד בדרישה הבלתי אפשרית של שילוב בין ספורטביות בלתי מתפשרת ונוחות. אז היא עומדת בזה ומפילה אותנו...
לרוב, התעסקות עם אייקון על זמני, היא עסק מסוכן. חברת איגל הבריטית החליטה לנסות ולשפר את העיצוב של אחת מהמכוניות היפות בהיסטוריה: יגואר E טייפ. במפתיע, היא הצליחה
יש סיבה טובה מאוד לכך שכל מכוניות המירוץ הרציניות שמות את המנוע באמצע, גם פורשה 718 בוקסטר עושה את זה. המכונית הזו תסמן לכם חריץ על הלב בכל קילומטר של נהיגה בה
בדרכה האיטית והיסודית, פורשה לקחה את הזמן עד שהציגה מכונית ספורט חשמלית, אבל פורשה, כמו פורשה עשתה את זה הכי יסודי שיש, התוצאה בהחלט מרשימה
האייקון המוטורי של שברולט התחדש בדור, ואנשי היבואנית אופטימיים מתמיד לגבי סיכויי הגעת המכונית גם לישראל. בארה"ב המחיר מתחיל מ-60,000 דולר. אם תגיע, מה יהיה מחירה בארץ?
בעולם של בקרות וחיישנים, בטיחות מופרזת ואחיזה מוגזמת, קמה מכונית-על שמבטיחה לכתוב מחדש את החוקים. קוראים לה פיסטה, והיא מחזירה את הטירוף לכבישים
הדור הרביעי של גרסת הסופר ביצועים של אודי A6 היא זאב בעור זאב ולוקחת את המכונה הזו למקום חדש לגמרי. הנה כל מה שצריך לדעת עליה
קבלו את הפיוראיטליה ברלינטה, שמשלבת מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים ומנועים חשמליים להספק של 965 כ"ס. התאוצה: 2.7 שניות ל-100 קמ"ש. המחיר: 465 אלף יורו לפני מיסים
הדור השמיני של שברולט קורבט לוקח את המכונית הזו למקום בו אף קורבט לא הייתה מעולם. בטכנולוגיה, בביצועים, בעיצוב ובמיוחד במנוע שאחרי עשרות שנים עובר למרכז. ב-UMI היבואנית אומרים "אנחנו רוצים לראות אותה כאן"
פורשה 911 היא מהמכוניות שפרצו מזמן את גבולות ההיגיון והפכו לתופעה. גם בדור השמיני שלה היא מכונית שהולכת נגד הלוגיקה של בניית מכונית ספורט באמצעות הנדסה ותחכום. מה כל זה עושה לרגש?
חטיבת אלפין ברנו מציגה את ה-A110S גרסה חזקה וקלה עוד יותר של מכונית הספורט עם המנוע המרכזי שלה. ההספק עולה מ-252 כ"ס ל-292, שיפורים בשלדה, כיול חדש לבקרת היציבות ועוד
אודי TT עשתה קריירה מלסובב ראשים ועכשיו מקבלת מתיחת פנים מינורית, מחליפה את מנוע ה-1.8 ליטר ב-2.0 ליטר, ועל הדרך מעלה את ההספק ב-17 כ"ס. אבל האם היא יותר מפרצוף יפה?
יצאתם לחופשה, המלון סגור, הילדים מסודרים, רשימות השופינג מנוילנות - אבל מה עם משהו באמת כיפי? ארבעה יעדים פופולאריים עם מכוניות ספורט מגניבות, אבל גם רשימת אזהרות
היא בדיוק מה שאתה מחפש ברודסטר קטנה, כיף ישיר, בלתי מתפשר, עם טונות של אופי וחיוך ענק שנמרח על הפרצוף המטופש שלך - עד שאתה רואה כמה כסף היא עולה
רגע לפני שהיא ודומותיה הופכות לזיכרון רחוק של ריח גומי שרוף ועשן צמיגים, יואל שורץ לקח את הגרסה החזקה ביותר של קאדילק CTS לסיבוב, והוצף בהזיות על-חושית בחסות 640 הסוסים שלה
תתכוננו כי הולכים להיות פה הרבה מספרים ואותיות: מרצדס AMG GT 4 היא מכונת ביצועים שבמקרה מגיעה עם 4 דלתות וגם עם מנוע V8, עם 639 כ"ס, 3.2 שניות ל-100 קמ"ש ו-1,720,000 שקלים בתג המחיר
יגואר F טייפ היא מכונית שמאיצה את דפיקות הלב עוד לפני שנוהגים בה, אבל האם מנוע ה-2.0 ליטרים מקיים את ההבטחה המסעירה של העיצוב החיצוני? נהגנו בה בשלג ועל מסלול המירוצים
קשת גרסאות של דגמי הבוקסטר והקאיימן של פורשה, המכונות גם 718 התרחב בעוד אחת. הכירו את ה-T, גרסה המכוונת ללב לטהרני הנהיגה הספורטיבית
חגיגות ה-50 לאיטלדיזיין וניסאן GT-R יצרו לפני כחצי שנה את מכונית התצוגה המופרכת ה-GT-R50, אבל עכשיו היא מתעלה על עצמה ומכריזה - אנחנו מייצרים אותה
דור אחרי דור ממשיכה פורשה לשמר ולשפר את המתכון הוותיק של ה-911. מכונית הספורט שהפכה לאגדה. הדור השמיני לוקח הכל כמה צעדים קדימה. אלינו היא תגיע כבר במרץ 2019
ב.מ.וו משחררת סט תמונות רשמיות ראשון של גרסת ה-M של סדרה 8 החדשה במבחנים הדינאמיים האחרונים שלה במסלול אסטוריל בפורטוגל. בתפריט: מעל 600 סוסים והנעה כפולה
סובארו משחררת טיזר קטן, מעורר תיאבון ומתסכל על גרסה סופר חזקה ודינאמית לאימפרזה STI. מעורר תיאבון בגלל 380 סוסים, מתסכל כי יהיו רק 50 מהן