פורד פוקוס המחודשת כבר פה, מה החידושים הגדולים שלה?
מתיחת הפנים של פורד פוקוס מביאה מנוע קטן ומוגדש שמפחית סוסים אבל שומר על רמת הביצועים, תיבת הילוכים כפולת מצמד והרבה יותר אבזור. המחירים, ללא שינוי
מתיחת הפנים של פורד פוקוס מביאה מנוע קטן ומוגדש שמפחית סוסים אבל שומר על רמת הביצועים, תיבת הילוכים כפולת מצמד והרבה יותר אבזור. המחירים, ללא שינוי
אני לא יכול להגיד לכם בדיוק כמה מהירה ה-i4 בגרסת ה-M50 בלי להפליל את עצמי, אבל השאלה הגדולה ביותר היא האם כאן נמתח הקו בין כל מה שידענו על ב.מ.וו ובין העתיד של היצרנית הזו
יבואנית ב.מ.וו מתחילה בשיווק ה-i4 מכונית הסדאן החשמלית של המותג. עם הנעה אחורית ו-340 כ"ס או כפולה ו-544 כ"ס ב-M50
הב.מ.וו הכל-חשמלית הגיעה לישראל למבחן ראשון; לאחר שהסתגלנו לעיצוב הרעשני, ניסינו לבדוק מה מתחבא מתחת לקליפה. ב- 760,000שקלים מצאנו הרבה חידושים מעניינים, וגם כמה סימני שאלה
לאחר 25 שנות היעדרות מסגמנט השטח הקשוח, פורד מחדשת את האייקון שלה. קבלו מבחן לרכב היחיד בישראל המסוגל לאתגר את ג'יפ רנגלר; האם יצליח ברונקו 2022 לעמוד בציפיות?
בלי דגם חדש, בלי רבת מכר מובהקת. הפתרון של מאזדה לאתגר המכירות שלה היה לחזור למקום ממנו היא צמחה - השוק המוסדי. אבל הפעם עם טוויסט. אלו המספרים מאחורי אחת השנים הטובות שלה
ככל הגרסאות שלה גם הבסיסית בהיצע של מיני, ה-ONE עברה מתיחת פנים לקראת שנת 2022. אין בה הרבה אבזור, או סוסים, המחיר שלה גבוה. אבל היא זוכרת לעשות מה שאחרות שכחו
הרכב החשמלי הייעודי הראשון של ב.מ.וו בישראל. מגיע בשתי גרסאות וארבע רמות גימור, המחיר מתחיל ב-559 אלף שקלים והטווח המקסימלי המוצהר לגרסה הבכירה הוא 600 ק"מ
ה-128ti היא המצטרפת החדשה למשפחת סדרה 1, במקביל מגיעה גם גרסת הגראן קופה של סדרה 4 ושתי גרסאות של X3 ו-X4
ה-R1250RT תמיד היה אחד מכלי הספורט תיור הטובים ביותר, אבל עכשיו עם יותר אלקטרוניקה ואבזור הוא מעלה עוד יותר את הרף ואת תג המחיר
יצרניות אופנועי היוקרה הבינו זה מכבר כי הלקוחות שלהם אוהבים להתפנק. ויצרו מסורות שלמות של אירועי לקוחות מושקעים, מפנקים ומגוונים. אחד מהם הוא אירוע האופנועים השנתי של ב.מ.וו
יבואנית ב.מ.וו תוסיף להיצע של סדרה 5 את גרסת הפלאג אין החזקה, המשלבת מנוע השש בטור של היצרנית עם הנעה חשמלית. המספרים: 394 כ"ס, 4.6 שניות ו-565 אלף שקלים
ב.מ.וו לבנה ופתוחה דוהרת בכביש מפותל, אין יותר קלישאה מזה. כבר שנים שהגרסאות מופשלות הגג של ב.מ.וו הן נערות הפוסטר של היצרנית הזו, כמה מזה מחזיק מעמד במציאות?
יבואנית ב.מוו לישראל מודיעה על תחילת השיווק של שלושה דגמים מחודשים ומעודכנים בשוק הישראלי. אדוונצ'ר קטן, אדוונצ'ר בינוני למוגבלי רישיון והקטנוע C400 בגרסת ה-GT העדכנית
הגרסה החשמלית של ב.מ.וו X3 מוסיפה i קטן לשם שלה, אבל עושה שינוי גדול מאוד, אפילו שלא רואים את זה עליה. זה טוב? זה רע? ולמה הוא נורא פשוט ומסובך
יבואנית ב.מ.וו לישראל החלה בשיווק גסרת העירום-שרירים על בסיס ה-S1000RR וכן גרסת הקצה לאופנוע הסופר ספורט שלה ה-M1000RR. וחוץ מזה יש קטנוע חשמלי מדליק בטירוף
המיני הוותיקה זוכה לעוד רענון ומתיחת פנים. העיצוב החיצוני נותר כמעט ללא שינוי ובתא הנוסעים נוסף אבזור נוחות ובטיחות. יש גם שינויי מחירים
עסקת ענק בין החברות ויתניה ודלק מוטורס לבנק הפועלים, במסגרתה רכש הבנק מגדל ברחוב החרש 18, סמוך למחלף לה-גווארדיה בתל אביב. הבנק: "המבנה החדש יתרום לאימוץ תהליכי עבודה דיגיטליים". המעבר לנכס החדש מתוכנן לעוד ארבע שנים וחצי
נסיעת המבחן שלנו בפורד אקספלורר ST, הגרסה הספורטיבית של האקספלורר היא הוכחה לכך שאנחנו רוצים דברים יותר מאשר צריכים דברים. עכשיו צריך לשלוף צ'ק של 385 אלף שקלים
עם 510 כ"ס, 3.9 שניות ל-100 ומהירות מירבית של 250 קמ"ש, עם הפחתת משקל, הנמכת מרכז כובד ושלדה מוקשחת, ב.מ.וו M3 ו-M4 קומפטישן יוצאות לכבישי ישראל. המחיר: החל מ-760 אלף שקלים
גרסת ההנעה האחורית של פורד אקספלורר היא הגרסה הכי לא נכונה של הרכב הזה אבל הכי הגיונית שלו. איך זה הגיוני בכלל, למי הוא טוב ולמי הוא יעשה בעיות?
במסגרת עדכון הדגם שעובר מאזדה XC3, מתחילה היבואנית בשיווק גרסת 1.5 ליטר לצד מנוע ה-2.0 ליטרים. מחיר הכניסה יורד ב-19 אלף שקלים. מערכות בטיחות? רק למי שישלם יותר
יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק שתי גרסאות חדשות לסדרה 3. הראשונה היברידית פלאג אין בסיסית והשנייה רמת גימור חדשה ל-318. המחירים: 290 ו-269 אלף שקלים
ה-iX3 של ב.מ.וו החל להימכר בישראל במחיר של 430 אלף שקלים ויציע לצד ה-X3 עליו הוא מבוסס היצע של שלוש מערכות הנעה שונות בדגם יחיד
פורד נכנסת לסגמנט הקרוסאוברים המבעבע עם דגם חדש בשם נוסטלגי. המחיר ממצב אותו בחלק העליון של הקבוצה, המראה הנועז והיכולות הדינמיות יוצאות הדופן, מייחדים אותו
הגרסאות החמות של שתי מכוניות פרימיום קומפקטיות גרמניות מתייצבות להתמודדות ראש בראש שמוכיחה שדמיון על הנייר ומציאות הם שני דברים שונים לחלוטין
הקרוסאובר הקטן הוא חלק מההתעוררות של מותג הרכב בישראל, הפעם, עם עיצוב בולט, רמות אבזור גבוהות והבטחה להתנהגות כביש מצוינת הוא מסתער על הקטגוריה. אבל יש לנו חדשות הרבה יותר מלהיבות ממנו
מתיחת הפנים של מכונית הסאלון של ב.מ.וו תשווק רק בגרסה ההיברידית נטענת השקע. ההספק המירבי עלה ל-292 כ"ס והמחיר ל-480 אלף שקלים
ב.מ.וו חוגגת את המסורת המפוארת שלה בבניית אופנועים עם יצירה יחידה במינה, לא הגיונית, לא כלכלית, לא ממש מובנת ברגע הראשון, אבל כזו שאי אפשר שלא להעריך על האומץ והמקוריות
הקאנטרימן הוא הדגם הגדול ביותר בהיצע של מיני, כאשר הוא מותח לקצה את הקונספציה מאחורי המכונית הזו, בגלגול המקורי והעדכני שלה. גרסת ה-PHEV התחדשה ואנחנו יוצאים בה לסיבוב ראשון
היצע המוצרים של ב.מ.וו בתקופה הנוכחית הוא מהנרחב והמגוון ביותר בתעשייה, ככה זה כשאנשים מוכנים לקנות כל דבר עם סמל הכחול לבן עליו - אבל סדרה 4 היא המבחן האמיתי שלה. עד כמה משכנעת גרסת הכניסה?
הקאנטרימן, הגדולה בהיצע של משפחת מיני מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים בגרסת הפלאג אין. שינויי עיצוב קלים, 4 סוסים פחות באורווה אבל טווח חשמלי משופר. המחיר: 267 אלף שקלים
פורד אקספלורר מרחיב את היצע הגרסאות שלו בתנועת מלקחיים. גרסת הנעה אחורית ב-335 אלף שקלים וגרסת ה-ST החזקה ב-385 אלף שקלים
הדור הנוכחי והשני של הסדרה 4, תצורת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3, שהופרדה לכדי משפחת דגמים נפרדת מתחילה את השיווק שלה היום בישראל, ניגשנו לחזית בחשש, ראינו אותה ויש לנו חדשות מצוינות
ב.מ.וו X2 פלאג אין יושב על צומת הדרכים של שתי המגמות החזקות ביותר בתעשיית הרכב, מכוניות היברידיות וקרוסאוברים מעוצבים. אבל מב.מ.וו אנחנו מצפים גם לערך מוסף, האם הוא מעניק אותו?
ב.מ.וו חוזרת לעולמות הקרוזרים והקאסטומים עם ה-R18 - סופר קרוזר בנפח 1,800 סמ"ק, מראה קלאסי וטכנולוגיה מתקדמת. בישראל בדצמבר
יבואנית דלק מוטורס מתחילה בשיווק מאזדה 2 המחודשת. אל מול סוללת אירופיות חדשות, איכותיות, או מתחרות יפניות בעלות הנעה היברדית היא מציגה בעיקר נגיעות קוסמטיות. המחיר: החל מ-107 אלף שקלים
למשפחת הקרוסאוברים נטעני השקע ההיברידים של ב.מ.וו נוסף גם האח הקטן והמעוצב, ה-X2. כאן עם שילוב מנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי לגלגלים האחוריים. המחיר: 299 אלף שקלים.
פורד אקספלורר החדש מעניק ללקוחות הנאמנים מאוד של הדגם הזה יותר מכל דבר. השיפור בו ניכר בכל פרמטר ביחס לדור היוצא, אבל עם כל העושר הזה ובמחיר הזה, קשה לא לראות את השורשים העממיים מבצבצים מתחת לריפודי העור
לקח לב.מ.וו כמה שנים טובות כדי לחבר קו בין שתי מגמות שנמצאות בזינוק מתמיד בשנים האחרונות - קרוסאוברים קטנים והנעה היברידית נטענת שקע - אז הנה הם הצמד X1 ו-X3 במבחן ראשון
הדור השישי של ה-SUV האמריקני בעל 7 המקומות בישראל. מנוע ארבעה צילינדרים מחליף את ה-V6, רמת הגימור היחידה כרגע היא ה"לימידט" המאובזרת, גרסאות ST ופלאג אין הייבריד מתוכננות ל-2021
פורד פוקוס, פעם שם נרדף למשפחתית הנמכרת ביותר בישראל והיום שם שרודף קציני רכב וציי ליסינג, מנסה בדור הרביעי שלה להוכיח שמגיעה לה הזדמנות שנייה. עם הרבה אבזור ומחיר מושך ויש גם את איך שהיא נוסעת
המיני המקורית חוללה מהפכה בתפיסת המכונית הקטנה, החידוש שלה לקח את השם הזה למחוזות היוקרה, גרסת ה-SE שלה מנסה להעביר אותה לעידן ההנעה החשמלית. המסקנה: היא לא לכל אחד, ולא לכל כיס
גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3 הלא היא הסדרה 4 נחשפה במלואה. העיצוב דרמטי, רק אל תצביעו לה על הגריל, די נו, זה לא מנומס. לישראל היא תגיע עד סוף 2020
עם המון אבזור, המון מערכות בטיחות ומחירים תחרותיים: כך תנסה פורד פוקוס לשקם את תדמיתה בישראל. בציי הרכב ואצל הלקוחות הפרטיים
הגרסה החשמלית של מיני הגיעה לישראל, עם מאפייני עיצוב ייחודיים, חבילת אבזור עשירה מאוד וכמובן הנעה חשמלית בת 184 סוסים וטווח של 235 ק"מ
ב-2007 השיקה ב.מ.וו את ה-X6, ויצרה קטגוריה חדשה לרכבי פנאי. ה"קרוסאובר-קופה" הראשון חולל סערה של יחסי אהבה-שנאה. יצאנו למבחן כדי לראות, לאיפה הולך הדור השלישי
פורד פוקוס, מי שהייתה בעבר רבת מכר ישראלית ואח"כ כמעט נמחקה מהמפה, חוזרת במהדורת מעט מוגבהת, עם מנוע חזק מהמקובל, תיבה חדשה, המון אבזור ובהצעת מחיר מפתה. זה יספיק?
נייקד אחד ושני אופנועי ספורט-אדוונצ'ר-תיור מהווים את הגל שמחזיר את חטיבת האופנועים של ב.מ.וו בישראל לפעילות אחרי השבתת הקורונה. הנה היכרות ראשונה איתם
אחרי היעדרות ארוכה פוקוס חוזרת לישראל ומסמלת את יריית הפתיחה בהסתערות על השוק המקומי. כדי להרים את תדמית המותג, פוקוס חוזרת תחילה בגרסת 'אקטיב' בעלת מאפייני פנאי, ובמחיר מאוד תחרותי