מבחן בגרות: יונדאי קונה הייבריד החדש במבחן ראשון
בתקופה שבה הקרוסאוברים הבינוניים הולכים ומתייקרים ואלו הקומפקטיים הולכים וגדלים, יונדאי קונה החדש יושב בדיוק בנקודה שבה יש לו את כל הפוטנציאל להפוך (שוב) לרב מכר. האם הוא גם מממש אותו?
בתקופה שבה הקרוסאוברים הבינוניים הולכים ומתייקרים ואלו הקומפקטיים הולכים וגדלים, יונדאי קונה החדש יושב בדיוק בנקודה שבה יש לו את כל הפוטנציאל להפוך (שוב) לרב מכר. האם הוא גם מממש אותו?
אחרי הקונספט מגיעה גרסת הייצור, ג'נסיס מרחיבה את ההיצע עם תצורת קרוסאובר-קופה ל-GV80. עדכוני העיצוב וההנעה שקיבל הדגם יופיעו גם פה
עם פלטפורמה חשמלית המותאמת להנעת בנזין או היברידית, יונדאי קונה החדש עושה לא מעט דברים שונה מאוד מהדור היוצא - כן, זה גם אומר שהוא יקר יותר, תיראו מופתעים. עם זאת נוספנה גרסת 1,000 סמ"ק טורבו פחות יקרה
לקסוס החלה לשווק את הגרסה המחודשת של ה-UX בישראל. הדגם מקבל סוללה גדולה יותר מבעבר ויחד איתה גם טווח נסיעה ארוך יותר וכן רמות גימור חדשות. המחיר? פה יש הפתעה
אחרי שפגשנו את האח הגדול EV9, נחשף ה-EV5 בגרסת ייצור ואבי טיפוס ראשונים של קרוסאובר חשמלי קטן, EV4, נלכדו בעדשות צלמי הריגול
הבורגנים: יונדאי טוסון הוא מדורת השבט של הקרוסאוברים בישראל כבר יותר מ-15 שנים, רנו אוסטרל הוא הילד החדש שרוצה מקום סביב השולחן ולא סתם סביב, בראש השולחן. מה קרה בפועל?
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
אחרי שהקרוסאוברים הכחידו כמעט לחלוטין את מכוניות המנהלים, פיג'ו מחזירה לחיים את סדרה 400 ועושה את זה בסטייל ועם רצון להוכיח שהשיניים של האריה הזה עדיין חדות
אחרי התאוששות שוק המשומשות, חזרת מסלולי ה-0 ק"מ והמבצעים, חוזרות גם ההנחות על רכב חדש אצל היבואניות. הפעם זו דאצ'יה שיוצאת עם תמחור חדש הכולל הפחתות ענק במחירים
היא גבוהה ממשפחתיות, ארוכה מג'יפונים כמו טוסון ו-3008, ויש לה עיצוב קופה: פיג'ו 408 מושקת בארץ ב-169 אלף שקל, נמוך מההערכות המוקדמות, אך בגרסת בנזין בלבד, ללא ההיברידית הנטענת המובטחת
עם ה-CX-90 שולחת מאזדה איתות אמיתי ראשון לגבי הכוונות שלה להפוך מיצרנית עממית לבת בית בעולמות הפרימיום. אז איתות יש, השאלה היא איך תהייה התגובה למאזדה עם תג מחיר של 400 אלף שקל
בגודל מלא, באבזור עשיר, עם מנוע בנזין חדש ומסקרן ועם הצהרות מרחיקות לכת, מאזדה חוצבת את דרכה לפרימיום, ה-CX-90 הוא הטרמפ לשם, הלקוחות יצטרפו?
הטראוורס שהתחדש לקראת שנת הדגם 2024 מוסיף שתי רמות גימור חדשות להיצע שלו. האחת פונה למראה רכב השטח הקשוח, השנייה הולכת לצד הספורטיבי. מתי אצלנו?
יונדאי שחררה תמונות ראשונות ופרטי מידע אודות הסנטה פה החדש, שיחשף במלואו בחודש הבא. מה הוא מציע מעבר לשינוי הדרמטי במראה החיצוני?
המהומה רבתי בשוק הקרוסאוברים החשמליים הבינוניים עם ג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3 לא נעלמה מעיני SAIC והיא מחזירה לפה את ה-MG ZS EV באיחור של שנה וחצי ממועד השיווק המקורי. הפרטים בפנים
פיג'ו מעניקה "שוק" חשמלי לדגמיה: טווח משופר ל-e2008, יחידה היברידית מתונה חדשה ל-3008 הבסיסית והתרשמות ראשונית מגרסת הפלאג אין השרירית שתופיע ב-408 החדשה. מתי תוכלו לרכוש אותן?
עם הופעה, אבזור, איכות חומרים והנעה מעולמות היוקרה, אבל במחיר של המותגים העממיים, הקופי 02 של WEY הוא דוגמה לכאב הראש שתעשיית הרכב הסינית כבר עושה לכל השאר
רגע לפני העלאת המס על רכבי פלאג בראשית 2024 משיקה יבואנית WEY הסינית דגם נוסף ומוזל, Coffee 02, עם טווח חשמלי ארוך יחסית ותג מחיר שיעשה כאב ראש לטויוטה, קיה ופיג'ו
כל מפגש עם ה-DS7 גורם לנו לגרד בראש בניסיון לפצח ולהסביר את הרכב הזה, הפעם פנינו לעזרה מקצועית בלתי תלויה. אז מה חשבה הבינה המלאכותית על היוקרה וה-DS7 המחודש?
דאיון, תתחילו לגלגל את השם, כי זה הולך להיות המותג הסיני החשמלי שיצטרף לשוק המקומי לקראת אמצע 2024 בפסגת ההיצע סדאן עם ביצועי על ומחיר של מעל 300 אלף שקל
אחרי שהתייקר משמעותית, צ'רי טיגו 8 פרו חוזר עם רמת גימור חדשה, מקוצצת באביזרים ובמחיר שאמור לאפשר לו להמשיך להיות הדגם הנמכר ביותר בקבוצת הקרוסאוברים 7 מושבים
הקרוסאובר הבינוני של קיה מגיע אלינו מהזרוע האמריקנית של היצרנית הקוראנית. ההמראה הבולט, המתכון הפשוט והסמל בחזית הפכו אותו ללהיט, הוא יישאר כזה עם ההתייקרות?
שבועות ספורים לפני החשיפה הרשמית, פיאט משחררת הצצה קטנה ל-600 החדשה שלה בסרטון תדמית בה נראית המכונית לרגע. כל מה שאפשר לומר עליה, מתי היא בישראל ואיך שולבה ירושלים בסרטון החשיפה
הקרוסאובר הקטן והחשמלי החדש של וולוו הוא בדיוק מה שהיא צריכה כדי לפתות את הלקוחות הצעירים בעולם שצועד למיתון. מתי הוא פה ומה אפשר לספר עליו?
הונדה אלוויט מתבסס על הונדה סיטי שמאות ממנה נמכרו בישראל בשנה האחרונה, וחוץ מהגובה יש לו יתרון אחד משמעותי על פניה
עדיין על בסיס האימפרזה, עדיין בתצורת ההאצ'בק הקומפקטית, אבל מעתה רק עם מנוע 2 ליטר ועם חבילת בטיחות מורחבת. המחיר: החל מ-160 אלף שקל
אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית ועדכון של מערכות הבטיחות, קיה סלטוס חוזר לשוק המקומי בגרסה מחודשת עם התייקרות של בין 6,000 ל-7,000 שקל בהתאם לרמת הגימור
כאשר מחירי הקרוסאוברים הבינונים דוהרים לעבר 200 אלף השקלים, הופכים אלו באזור ה-150 אלף שקל לבחירה ההגיונית. שברולט טראקס החדש, רנו ארקנה או סוזוקי S קרוס?
חשבנו שבאנו לראות את מתיחת הפנים של פורשה קאיין, אבל הוא בכלל לא נראה שונה במיוחד. אז הצצנו פנימה והופתענו לטובה ואז הם סיפרו לנו משהו שבאמת הדהים את כולם
מתיחת הפנים של ה-DS7 מביאה ריוויזיה בהיצע המנועים שלה והיא תוצע מעתה רק עם הנעת פלאג אין, כולל אחת שרירית במיוחד. גם המחיר עולה בחדות
רנו אוסטרל נולד לתוך הצהרה גדולה מאוד - הוא אמור להיות הרכב שיוביל את רנו לדומיננטיות בקטגוריה שבה מככבים יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. אחרי מאות קילומטרים בו מה הסיכוי שלו לעשות את זה?
וינפאסט הזמינה את כתבי הרכב האמריקאים לנהוג בקרוסאובר החשמלי שלה, שאמור להגיע לישראל בהמשך השנה. מה הם כתבו שעורר סערה?
לקסוס מציגה דור חמישי לקרוסאובר המגודל בעיצוב נועז, ושלוש גרסאות היברידיות. לקחנו למבחן את גרסת הבסיס 350h, האמורה להציע את כל הפאר הלקסוסי במחיר קניה נוח יחסית
מותג קופרה מוסיף להיצע המקומי גרסת פלאג אין ראשונה בדמות פורמנטור e VZ הייבריד. שילוב של מנוע 1.4 ליטר ויחידה חשמלית מספקים 245 כ"ס. הפרטים, המתחרים והמחיר בפנים
מלחמת המחירים בשוק המכוניות החשמליות: פורד השיקה את המוסטאנג החשמלית עם סוללה נטולת קובלט, והפחיתה את המחירים שלה בארה"ב ב-3,000-4,000 דולר
מרצדס מתחילה לשווק בישראל את ה-EQS SUV, שיהיה רכב הפנאי החשמלי היקר בארץ, למי שרוצה את ספינת הדגל החשמלית של היצרנית על עקבים ועם הרבה מאוד מקום בפנים
משבר הזהות של הקרוסאוברים בעידן החשמל, החיפוש הקדחתני של היצרניות אחרי עוד תת נישה, הרצון למתוח כל דגם לכמה שיותר שווקי יעד - כל התשובות מכוונות לתצורת הסדאן. הפעם על עקבים
לקבוצה הצפופה של קרוסאוברים משפחתיים מצטרף מעתה גם שברולט טראקס. עם מימדים נדיבים ורשימת אבזור יפה מאוד בגרסה הבכירה. מה הוא מציע ומול מי הוא מתמודד?
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
ה-U6 הוא הרבה יותר מאשר דגם שני בהיצע של איווייז הסינית, הוא גם הצהרה על כוונות החברה להתמודד באירופה מול אירופים בלי הנחות. כמה הוא קרוב להשגת היעד השאפתני הזה?
להיצע של סקייוול בישראל מתווספת גרסה בעלת סוללה בקיבולת 86 קוט"ש וברמת גימור גבוהה במיוחד. ההבטחה: טווח מעשי של מעל ל-500 ק"מ. המחיר מתייקר ב-25 אלף שקל
כמעט 40 שנים אחרי שהוביל את מהפכת המיניוואנים באירופה, רנו אספאס הופך לקרוסאובר. כל הפרטים ומתי הוא ינחת בישראל בפנים
לפני כחודש הושק האקסטרייל החדש של ניסאן בישראל עם שלושה סוגי הינע ומגוון גירסאות איבזור. האם הוא ימשיך להיות להיט כמו קודמו ומה חשבנו עליו, הישארו עימנו
הקרוסאובר הכי קטן של ב.מ.וו מגיע בדור חדש לגמרי, סוגר את הפער שפתחו המתחרים ורושם יתרון אחד משמעותי. רק שהמחיר נושק ל-300 אלף שקל, שווה?
עם עיצוב אווירודינמי משופר, הופעה ספורטיבית ובונוס בדמות טווח חשמלי טוב יותר. כל הפרטים על גרסת הקופה של האניאק שהגיעה לישראל
במחיר שמתחיל ב-450 אלף שקל לקסוס RZ הוא רכב הפנאי החשמלי הזול בסגמנט. האם הצלחתו בטוחה? וגם: איך לקסוס עשו את ההגה של טסלה ומתי תראו אותו בישראל
מה קורה כאשר צו השעה הוא חדשנות, אבל אתם שייכים ליצרנית עם מסורת ומורשת ארוכה ומפוארת? מנסים לאכול את העוגה בשתי החתונות ולהשאיר אותה שלמה. מרצדס GLC ושאלת 590 אלף השקלים
הדור השני של הקרוסאובר הקוריאני הקטן ימשיך את ההיצע של הדור הנוכחי מבחינת יחידות הנעה. אבל ישדרג את תא הנוסעים והטווח בגרסאות החשמלית. מתי כאן? התשובה בפנים
מתיחת הפנים שעבר הקרוסאובר הקטן של לקסוס אמורה לא רק לטפל בצמצום הפערים של דגם מתבגר, אלא גם להתמודד עם תעשיה שהשתנתה מאוד מאז הוצג.