ספרדי חשמלי: קופרה טווסקאן בישראל
הקרוסאובר החשמלי של קופרה ישווק בשתי גרסאות הנעה, הספקים וטווח של עד 569 ק"מ. המחיר מתחיל ב-243 אלף שקל. כל הפרטים
הקרוסאובר החשמלי של קופרה ישווק בשתי גרסאות הנעה, הספקים וטווח של עד 569 ק"מ. המחיר מתחיל ב-243 אלף שקל. כל הפרטים
הוא מרשים למראה, עם המון טכנולוגיה, יחידת הנעה מצוינת, אבזור עשיר ונוחות נסיעה יוצאת מן הכלל. אבל למרצדס GLC קופה יש בעיה, למי שיפתור אותה מחכה פרס בגובה 190 אלף שקל
עם שם אייקוני ועיצוב מסובב ראשים, ינסה אלפא ג'וניור לחדור לשוק הקרוסאוברים הקטנים. מה הוא מציע, מה הבעיה שלו ואיפה הוא מול התחרות?
תכירו את הטויוזוקי: טויוטה תשיק בישראל בשנה הבאה את האורבן קרוזר, קרוסאובר חשמלי שיתחרה ב-BYD אטו 3 ואינו אלא סוזוקי ויאטרה e החדש. כל הפרטים שאנחנו כבר יודעים
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: במדינה ברוכת ילדים, כלי רכב בעלי 7 מושבים הם לא בגדר "טוב שיהיה" אלא כורח של ממש לשינוע משפחתי בהרכב מלא. הפגשנו שלושה מהם כדי להבין מי שווה את הכסף ולמה
יצרניות היוקרה הגרמניות התחילו את טרנד הקרוסאובר בעיצוב קופה, אבל אז מגיעה ג'נסיס עם הצעת ההגשה שלה לקונספט ומוכיחה שהפער צומצם. עד שקופץ לו הקוריאני
בשקט בשקט, מכינה פריזבי יבואנית צ'רי את הקרקע לכניסת דגם חדש. מדובר בקרוסאובר קטן בשם טיגו 4 והמחיר שלו עשוי לטלטל את השוק. כל מה שאנחנו יודעים - בפנים
דיאפל SO7 הוא המצטרף העדכני לסוללת הקרוסאוברים החשמליים, מעבר לנתוני הטווח, הביצועים והבטיחות יש לו עוד הבטחה אחת: אחריות ל-6 שנים ושרידות ל-10 שנים ו-260 אלף ק"מ
רגע לפני שהיא נשטפת בקרוסאוברים סיניים חשמליים, פורד אירופה מציגה את הגרסה החשמלית של הפומה
בעולם של קרוסאוברים משוכפלים, קופרה פורמנטור מנסה להיות שונה וייחודי. האם מראה חיצוני מהוקצע זה כל מה שיש לו למכור ואם כן, האם הוא שווה את הכסף?
רב המכר המקומי של BYD, האטו 3 מתחיל להימכר בגרסה עדכנית. ללא שינוי במערכת ההנעה, עם עידכונים קלים לעיצוב, תוספת אבזור, טעינה מהירה ומרווח טיפולים משופר
כאשר ברקע ההתייקרויות הצפויות של חשמליות לאור המיסוי החדש הצפוי ב-2025, MG משיקה את ה-ZS החדש לראשונה עם הנעה היברידית. ומה צריכת הדלק?
הסדנאות שלוקוחות פרארי פורסנגווה ולנד רובר דיפנדר ועושות מהם משהו אחר לגמרי. אזהרת צפייה, מדובר בתמונות לא פשוטות
סאנגיונג ששינתה את שמה ל-KGM מכניסה מתחרה חדש לקטגוריית הקרוסאוברים הבינוניים. הוא מעוצב, מאובזר, מרווח ומרשים במבט ראשון. האם יש לו מה שצריך כדי לשכנע את הלקוחות?
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: הדור הנוכחי של דאצ'יה סנדרו סטפווי הגיע לישראל, הציפייה הייתה להתקדמות ניכרת בכל תחום לצד שמירה על מחיר בר השגה. במי מהם הוא מצליח לעמוד?
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: כולם רצים לחשמל? לא כאן. הפגשנו שלושה קרוסאוברים קטנים בעלי הנעה היברידית שמבטיחים לשלב בין הפוזה של הגובה לחיסכון במשאבה ואף מילה על חרדת טווח
הכירו את הטורס, המצטרף הנוכחי להיצע הדגמים המתחדש של KGM, לשעבר סאנגיונג. עם מימדים של קטגוריה מעליו ומחיר של קטגוריה מתחתיו הוא עם פוטציאל לא רע בכלל
יבואנית קופרה מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של הפורמנטור, הקרוסאובר המעודכן מקבל מנוע 1.5 ליטר היברידי מתון ו-2 ליטר מחוזק, ובעיקר חזית חדשה
במחיר זול מבעבר, עם מימדים נדיבים, מראה מרשים, אבל עם כמה נקודות שהופכות אותו לחריג בקטגוריה שלו - KGM רקסטון בגרסת ה-2X4 רוצה חלק מהעוגה
הדגם השישי מתוצרת BYD שנוחחת בישראל יתמקם מעל רב המכר אטו 3 ומתחת הטאנג הגדול. בחירה בין שתי גרסאות הספק וסוללה עם טווח של בין 420 ל-500 ק"מ. החל מ-190 אלף שקל
הקרוסאובר הקטן של רנו מגיע במראה חדש, מוריד בינתיים מההיצע את הגרסאות ההיברידיות ומתייקר ב-7,000 שקלים בגרסת הכניסה
גם קופרה משהה את הריצה לחשמל, מציגה את הטראמר בגרסאות בנזין והיברידיות עם מכלולים מחברת האם פולקסווגן אבל עיצוב ייחודי לה. מתי יגיע לישראל ולמה לצפות?
העיצוב סולידי, תא הנוסעים איכותי, המרווח מצוין, הביצועים טובים, התנהגות הכביש בטוחה, צריכת הדלק מרשימה. אז למה קשה לנו להמליץ על הפולקסווגן טיגואן החדש?
צמד הקרוסאוברים של צר'י מקבלים מתיחת פנים ועדכוני אבזור. בטיגו 7 אין שינוי במחיר ואילו הטיגו 8 פרו משמיט את גרסת הבסיס ובכך מתייקר ב-10,000 שקל
הקרוסאובר החשמלי הראשון של אלפא רומיאו יהיה אחראי ל-40% ממכירות היצרנית. למה הוא כל כך חשוב ולמה מנכ"ל החברה צופה קריסה סינית בקרוב מאוד
מחליפו של הקרוסלנד יקבל שם חדש ופלטפורמת הנעה שתתמוך בהנעה חשמלית או בנזין. לישראל הוא צפוי להגיע לקראת סוף השנה
כאשר הוצג פה וולוו EX30 במחיר של 190 אלף שקל, זו הייתה הפתעה. אולם שני המתחרים הישירים שלו שחתכו במחירי הכניסה הביאו את היבואנית לחישוב מסלול מחדש
בעולם חשמלי ומתחשמל בו כוחות סוס הפכו להיות זולים וזמינים, ה-X6 על 300 סוסיו ומנוע הדיזל שלו הוא כמעט דינוזאור, עד שמתחילים לנהוג ומגלים איפה הוא ואיפה האחרים
בתקופה שבה הקרוסאוברים הבינוניים הולכים ומתייקרים ואלו הקומפקטיים הולכים וגדלים, יונדאי קונה החדש יושב בדיוק בנקודה שבה יש לו את כל הפוטנציאל להפוך (שוב) לרב מכר. האם הוא גם מממש אותו?
אחרי הקונספט מגיעה גרסת הייצור, ג'נסיס מרחיבה את ההיצע עם תצורת קרוסאובר-קופה ל-GV80. עדכוני העיצוב וההנעה שקיבל הדגם יופיעו גם פה
עם פלטפורמה חשמלית המותאמת להנעת בנזין או היברידית, יונדאי קונה החדש עושה לא מעט דברים שונה מאוד מהדור היוצא - כן, זה גם אומר שהוא יקר יותר, תיראו מופתעים. עם זאת נוספנה גרסת 1,000 סמ"ק טורבו פחות יקרה
לקסוס החלה לשווק את הגרסה המחודשת של ה-UX בישראל. הדגם מקבל סוללה גדולה יותר מבעבר ויחד איתה גם טווח נסיעה ארוך יותר וכן רמות גימור חדשות. המחיר? פה יש הפתעה
אחרי שפגשנו את האח הגדול EV9, נחשף ה-EV5 בגרסת ייצור ואבי טיפוס ראשונים של קרוסאובר חשמלי קטן, EV4, נלכדו בעדשות צלמי הריגול
הבורגנים: יונדאי טוסון הוא מדורת השבט של הקרוסאוברים בישראל כבר יותר מ-15 שנים, רנו אוסטרל הוא הילד החדש שרוצה מקום סביב השולחן ולא סתם סביב, בראש השולחן. מה קרה בפועל?
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
אחרי שהקרוסאוברים הכחידו כמעט לחלוטין את מכוניות המנהלים, פיג'ו מחזירה לחיים את סדרה 400 ועושה את זה בסטייל ועם רצון להוכיח שהשיניים של האריה הזה עדיין חדות
אחרי התאוששות שוק המשומשות, חזרת מסלולי ה-0 ק"מ והמבצעים, חוזרות גם ההנחות על רכב חדש אצל היבואניות. הפעם זו דאצ'יה שיוצאת עם תמחור חדש הכולל הפחתות ענק במחירים
היא גבוהה ממשפחתיות, ארוכה מג'יפונים כמו טוסון ו-3008, ויש לה עיצוב קופה: פיג'ו 408 מושקת בארץ ב-169 אלף שקל, נמוך מההערכות המוקדמות, אך בגרסת בנזין בלבד, ללא ההיברידית הנטענת המובטחת
עם ה-CX-90 שולחת מאזדה איתות אמיתי ראשון לגבי הכוונות שלה להפוך מיצרנית עממית לבת בית בעולמות הפרימיום. אז איתות יש, השאלה היא איך תהייה התגובה למאזדה עם תג מחיר של 400 אלף שקל
בגודל מלא, באבזור עשיר, עם מנוע בנזין חדש ומסקרן ועם הצהרות מרחיקות לכת, מאזדה חוצבת את דרכה לפרימיום, ה-CX-90 הוא הטרמפ לשם, הלקוחות יצטרפו?
הטראוורס שהתחדש לקראת שנת הדגם 2024 מוסיף שתי רמות גימור חדשות להיצע שלו. האחת פונה למראה רכב השטח הקשוח, השנייה הולכת לצד הספורטיבי. מתי אצלנו?
יונדאי שחררה תמונות ראשונות ופרטי מידע אודות הסנטה פה החדש, שיחשף במלואו בחודש הבא. מה הוא מציע מעבר לשינוי הדרמטי במראה החיצוני?
המהומה רבתי בשוק הקרוסאוברים החשמליים הבינוניים עם ג'ילי גיאומטרי C ו-BYD אטו 3 לא נעלמה מעיני SAIC והיא מחזירה לפה את ה-MG ZS EV באיחור של שנה וחצי ממועד השיווק המקורי. הפרטים בפנים
פיג'ו מעניקה "שוק" חשמלי לדגמיה: טווח משופר ל-e2008, יחידה היברידית מתונה חדשה ל-3008 הבסיסית והתרשמות ראשונית מגרסת הפלאג אין השרירית שתופיע ב-408 החדשה. מתי תוכלו לרכוש אותן?
עם הופעה, אבזור, איכות חומרים והנעה מעולמות היוקרה, אבל במחיר של המותגים העממיים, הקופי 02 של WEY הוא דוגמה לכאב הראש שתעשיית הרכב הסינית כבר עושה לכל השאר
רגע לפני העלאת המס על רכבי פלאג בראשית 2024 משיקה יבואנית WEY הסינית דגם נוסף ומוזל, Coffee 02, עם טווח חשמלי ארוך יחסית ותג מחיר שיעשה כאב ראש לטויוטה, קיה ופיג'ו
כל מפגש עם ה-DS7 גורם לנו לגרד בראש בניסיון לפצח ולהסביר את הרכב הזה, הפעם פנינו לעזרה מקצועית בלתי תלויה. אז מה חשבה הבינה המלאכותית על היוקרה וה-DS7 המחודש?
דאיון, תתחילו לגלגל את השם, כי זה הולך להיות המותג הסיני החשמלי שיצטרף לשוק המקומי לקראת אמצע 2024 בפסגת ההיצע סדאן עם ביצועי על ומחיר של מעל 300 אלף שקל
אחרי שהתייקר משמעותית, צ'רי טיגו 8 פרו חוזר עם רמת גימור חדשה, מקוצצת באביזרים ובמחיר שאמור לאפשר לו להמשיך להיות הדגם הנמכר ביותר בקבוצת הקרוסאוברים 7 מושבים