פרצוף קשוח: KGM טורס מסתער על ישראל במחיר מפתיע
הכירו את הטורס, המצטרף הנוכחי להיצע הדגמים המתחדש של KGM, לשעבר סאנגיונג. עם מימדים של קטגוריה מעליו ומחיר של קטגוריה מתחתיו הוא עם פוטציאל לא רע בכלל
הכירו את הטורס, המצטרף הנוכחי להיצע הדגמים המתחדש של KGM, לשעבר סאנגיונג. עם מימדים של קטגוריה מעליו ומחיר של קטגוריה מתחתיו הוא עם פוטציאל לא רע בכלל
קיה פיקנטו המחודשת נוחתת בישראל, לשוק שהתרוקן כמעט ממתחרות, עם עיצוב חיצוני חדש ואבזור משודרג אבל גם מנוע שמאבד 5 סוסים ותיבת הילוכים רובוטית
במחיר זול מבעבר, עם מימדים נדיבים, מראה מרשים, אבל עם כמה נקודות שהופכות אותו לחריג בקטגוריה שלו - KGM רקסטון בגרסת ה-2X4 רוצה חלק מהעוגה
קיה מכוונת גבוה ומתחילה בשיווק ה-EV9. הקרוסאובר החשמלי יהיה הדגם היקר ביותר של היצרנית עד כה בישראל במחיר של 429 אלף שקלים לגרסת הכניסה
קרוסאובר סיני נוסף מושק בארץ, בקטגוריית טסלה מודל Y ויונדאי איוניק 5: עם מושבי עיסוי כסטנדרט, סוללת 80 קוט"ש, עד 576 כ"ס ו-4.2 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש
הקרוסאובר הבינוני של קיה מגיע אלינו מהזרוע האמריקנית של היצרנית הקוראנית. ההמראה הבולט, המתכון הפשוט והסמל בחזית הפכו אותו ללהיט, הוא יישאר כזה עם ההתייקרות?
אחרי מתיחת פנים חיצונית ופנימית ועדכון של מערכות הבטיחות, קיה סלטוס חוזר לשוק המקומי בגרסה מחודשת עם התייקרות של בין 6,000 ל-7,000 שקל בהתאם לרמת הגימור
המוסו חוזר לישראל, הפעם בתצורת טנדר 4X4 במידת XXL. בעתיד הקרוב נראה יותר סאנגיונגים על הכביש, בעקבות זכיית החברה במכרז משטרת ישראל. האם טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס צריכים לחשוש?
רגע לפני שהוא יוצא לגמלאות, קיה נירו מוסיף להיצע שלו גרסה שימושית. האם התצורה שנועדה למוניות תתאים גם להמונים? סיבוב בגרסת הפלאג אין עונה על השאלות
בפסגת ההיצע של קיה ספורטאז' נמצאת גרסת הפלאג אין. עם רשימת אבזור נוחות, בטיחות, כוח ואפשרות לכסות עשרות ק"מ בכוח החשמל, אתם רק תצטרכו להתגבר על תג המחיר
יבואנית קיה החלה לשווק את הספורטאז' גם בגרסה מוזלת עם מנוע 2.0 ליטרים, גרסה היברידית וגרסה היברידית נטענת שקע. אלו הפרטים
להיט המכירות הקוריאני צריך לשמור על מעמדו השולט בסגמנט, אל מול תחרות חזקה מאי פעם - חשמליות סיניות המפתות בטכנולוגיה מתקדמת, מתחרים ותיקים שהבשילו והשתבחו, וסוללת מערכות בטיחות מתקדמות יש כבר לכולם. האם יצליח הספורטאז' לשמור על עמדת הבכורה?
הדור החדש של הג'יפון הנמכר ביותר בישראל כבר פה, עם רשימת אבזור מרשימה ומערכות בטיחות מתקדמות. המחירים מתחילים ב-169,900 שקלים
קיה קרניבל החדש הוא הקו הדק והברור שעובר בין "טוב מאוד" ל"מצוין" כאשר זה מגיע לרכבי 7 מושבים. במפגש הראשון נהגנו בדיזל המאובזרת, עכשיו תור גרסת הכניסה עם מנוע הבנזין
רגע לפני שמחליף אותו דגם חדש לחלוטין, קיה ספורטאז' מציע את רמת הגימור "אורבן" יחד עם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס. המחיר: 155 אלף שקלים
לקחנו למבחן את הקרוסאובר 5+2 הקוריאני וגילינו כי גם בעולם המכרכר סביב חשמל, נשאר עדיין מקום למנוע דיזל בשרני. לפחות, לעוד כמה שנים טובות
מצד אחד קיה נירו הוא אחת החשמליות המרשימות ביותר שנתקלנו בהן לאחרונה מבחינת רמת הביצוע, היכולות ובעיקר הטווח שלו בעולם האמיתי, מצד שני במחיר שלו קשה להמליץ עליו
לגרסאות ההנעה של קיה נירו מצטרפת עכשיו גם גרסה חשמלית לחלוטין. הטווח המוצהר מרשים, הספק המנוע החשמלי גם הוא נאה, אבל המחיר לא זול
כמה טוב קיה קרניבל החדש? מה שפורשה 911 למכוניות ספורט, בנטלי קונטיננטל למכוניות GT ומרצדס G קלאס לרכבי שטח - זה הוא למובילי נוסעים: פשוט עושה הכי טוב את מה שביקשו ממנו
בעוד המקבילה שלה ביונדאי קיבלה דגם חדש, קיה מסתפקת במתיחת פנים בלבד למכונית המיני שלה. השינוי הגדול, החשוב והמרכזי נמצא מתחת למכסה המנוע ואמור לתקן את הבעיה הכי גדולה שלה
יבואנית קיה החלה בשיווק הגרסה המחודשת של מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל. העיצוב מוחצן, גרסאות GT וכמו שטח, מערכות בטיחות מתקדמות בכל רמות הגימור אבל גם מעבר לתיבה רובוטית
תחת כנפי טלקאר, יבואנית קיה וסאנגיונג מתחיל שיווק סרס 3. כמו אצל המתחרים שלו, את הבשורה החשמלית הסינית האמיתית לא תמצאו בגל המוצרים הראשון
החל שיווקו של סאנגיונג רקסטון המחודש. רכב השטח הגדול של היצרנית יגיע עם מנוע חזק מבעבר, אבל מערכות בטיחות מלאות רק ברמת הגימור הגבוהה
קיה סורנטו החדש הוא ג'יפון 7 מושבים מגודל, מרשים, מרווח, מאובזר, בטיחותי ועם יחידת ההנעה ההיברידית גם מציע ביצועים לצד צריכת דלק מעולה. הבעיה הגדולה שלו חונה לידו באולם התצוגה
ה-SERES 3 EV הוא הדגם הראשון של היצרנית הסינית שישווק בישראל. הספק של 163 כ"ס, טווח של 301 ק"מ, טעינה מהירה ושני מתחרים מרכזיים. הפער הקריטי: אביזרי בטיחות דלים
יבואנית קיה לישראל מחזירה לשוק את הקרניבל. כעת בדור הרביעי שלו עם עיצוב שקורץ לצד הקשוח וצמיחה במימדים שלו. לצד אלו רשימה ארוכה של מערכות בטיחות ואבזור נוחות
קיה EV6 היא מכונית חשמלית טהורה ייעודית ראשונה למותג הקוריאני. מעל 510 ק"מ של טווח וטעינה ל-80 אחוזים ב-18 דקות. אצלנו לקראת סוף השנה
הדור החדש של קיה סורנטו הגיע לישראל ולראשונה ישווק עם מנוע בנזין, דיזל, הייבריד ופלאג אין הייבריד. התייקרות בדגם הבסיס והמון אבזור בטיחות
המשפחתית הקומפקטית של קיה מקבלת חיזוק חשמלי בדמות סוללת 48V במנועי הבנזין והדיזל. וגם תוספת למחיר
יבואנית קיה וסאנגיונג מוסיפה לארסנל את מה שמסתמן כלהיט היבוא של 2021 - מותג סיני חשמלי. הפעם זה SERES. ההתחלה צנועה עם ה-E3 והדגם המעניין יותר "טסלה הסינית" יגיע בהמשך
ארבעה דגמים חדשים ומחודשים מגיעים בימים אלו לאולמות התצוגה, המשותף לכולם: קרוסאוברים. יש לנו את הפרטים החשובים שאתם צריכים לדעת עליהם
טלקאר רגילה להפציץ את שוק הקרוסאוברים הישראלי, ועכשיו היא מנסה לשחזר את ההצלחה עם סלטוס - קרוסאובר מרווח בעל הופעה מוחצנת ומכלולי הנעה שמרניים. 141,000 שקלים לגרסתEX הנבחנת, 134,000 לגרסת 'אורבן' הבסיסית
יבואנית קיה בישראל החלה היום בשיווק הסלטוס. הג'יפון החדש שמגיע אלינו תחת התקינה האמריקנית מצופף עוד יותר את היצע הדגמים של היצרנית בסגמנט הלוהט ביותר בשוק הרכב
קיה נירו בגרסה הנטענת מגדיל את רמת החיסכון במשאבת הדלק, ואפקטיבי במיוחד ללקוחות עם נסועה יומית של 50 קילומטרים
היצע הדגמים של סאנגיונג מורכב כולו מג'יפונים ורכב שטח אחד גדול ומצוין, אבל המותג הקוריאני הזה לא ממש הצליח להתרומם בישראל. לקורנדו החדש יש את הכלים לשנות את זה, אבל גם בעיה שלא קשורה אליו
הקרוסאובר הקטן של קיה מוסיף גרסת 1.4 ליטר אטמוספרית באבזור מופחת אך ללא ירידה במערכות הבטיחות המתקדמות ומציבה אותו במחיר של 105 אלף שקלים, הנמוך בקבוצתו
טלקאר, יבואנית סאנגיונג לישראל מתחילה בשיווק הקורנדו החדש. מנוע 1.5 ליטר טורבו, 163 כ"ס ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. המחיר: 145 אלף שקלים
החל שיווק גרסת הפלאג אין של קיה נירו בישראל. טווח של 65 ק"מ בכוח החשמל, עיצוב מחודש, שיפור באיכות תא הנוסעים ומערכות בטיחות חדשות במחיר נמוך משמעותית מבעבר
במחיר של 85 אלף שקלים, זהה לגרסת ה-GT עם המאפיינים הספורטיביים, תשווק ה-X-Line עם קישוטי שטח והגבהת מרכב קטנה
איך אפשר להשוות שתי מכוניות עם פער מחירים גדול כל כך, 276,000 שקלים מול 400,000? יצאנו לראות "איפה הכסף?" ולאחר יום ארוך גילינו, כי אף אחד לא פראייר
מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על קיה פיקנטו, נירו או ספורטאז'? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם
הג'יפון הגדול של קיה מוצג כעת בתמונות מלאות, רגע לפני ההשקה הרשמית שלו בתערוכת ז'נבה. מתחת למראה החדש והרבוע יחידות הנעה היברידיות וחידושים נוספים. אצלנו אולי עוד השנה
לפני כשנתיים הושק בארץ הרקסטון; אהבנו אותו, אבל לא את בקרת המשיכה. הביקורת עבדה, היבואן פנה לקוריאנים ואלו כיילו מחדש את הבקרה במיוחד לישראל - ברור שלקחנו אותו ראשונים למבחן
לתוך סערת הקרוסאוברים המתרגשת על העולם וישראל, מצטרף הנציג החדש ביותר של קיה, ה-X סיד הגרסה המעוצבת והמוגבהת על בסיס הסיד. עשינו בו סיבוב מקומי ראשון
סקודה קודיאק, קיה ספורטאז' ושברולט אקווינוקס מקבלים עדכוני אבזור. בסקודה וקיה מוזלות גרסאות כניסה ושברולט אקווינוקס מקבל סוף סוף את סוללת מערכות הבטיחות המתקדמות אותן היה חסר עד כה
בלהט העולמי של השקת קרוסאוברים אורבניים, קיה בוחרת בנתיב שונה מהמקובל; לא עוד כאילו-שטח, עכשיו זה כאילו-קופה. התוצאה יפה לעין ואנחנו טסנו למרסיי כדי לבדוק איך היא נוסעת?
רכב השטח הקוריאני מנסה לקרוץ ללקוחות מתוחכמים ומפונקים, בעזרת גרסה מאובזרת ואלגנטית יותר מגרסת הבסיס. השדרוג מוחשי, אבל עליית המחיר מקרבת אותו לטויוטה לנד קרוזר
קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי שהפך לרב מכר מקומי, מתחדש בעדכוני עיצוב, תוספות אבזור רבות וגם עלייה קלה במחיר. מכוניות ראשונות יגיעו בספטמבר ובהמשך גרסת PHEV
קיה סיד החדשה היא מכונית משפחתית מצוינת בבסיסה אבל פשוטה, זה אולי נשמע לכם כמו סתירה פנימית, אבל זו בכלל לא הבעיה הכי גדולה שלה
החל שיווק קיה ספורטאז' המחודש עם מנוע טורבו 177 כ"ס עם תיבת הילוכים כפולת מצמד ורענון של מערכות הבטיחות. המחיר: 170 אלף שקלים