ההפתעה של צ'רי: משפחתית פלאג אין במחיר היברידית
באירוע סגור למנהלי ציי רכב ושותפים עסקיים חשפה יבואנית צ'רי את הדגם הבא שלה לחברות הליסינג, קוראים לה אריזו 8 ואלו הפרטים שאתם צריכים לדעת לגביה
באירוע סגור למנהלי ציי רכב ושותפים עסקיים חשפה יבואנית צ'רי את הדגם הבא שלה לחברות הליסינג, קוראים לה אריזו 8 ואלו הפרטים שאתם צריכים לדעת לגביה
היצע הדגמים של ב.מ.וו מתרחב עם גרסת פלאג אין לסדרה 5 ומתיחת הפנים של סדרה 4. המחירים החל מ-500 אלף ו-400 אלף שקלים בהתאמה
בפעם הראשונה מאז הפכו לחברות אחיות בברית המשולשת של ניסאן, רנו ומיצובישי, יבנו השותפות היפניות טנדר יחד. מה מעניין בו ולמה הוא עשוי להיות רלוונטי מאוד אצלנו?
ה-E קלאס החדשה קרובה ל-S קלאס מאי פעם ובמרצדס מעריכים שעם מנועי בנזין ופלאג אין היא תמשיך למכור יותר מה-EQE החשמלית המקבילה
ברשות המסים בוחנים מחדש את הכוונה להטיל את מס החשמליות על כל הרכבים הנטענים. על הפרק: מס מופחת לרכבי פלאג אין
הטנדר הבינוני המשותף של פולקסווגן ופורד נכנס לראשונה לעולם הפלאג אין עם גרסה היברידית נטענת שקע. הבסיס הוא מנוע ה-2.3 ליטרים ועם טווח חשמלי של כ-45 ק"מ
רגע לפני עדכון מס הקנייה שעשוי לחסל את הקטגוריה, אנחנו מעמתים את קיה נירו פלאג אין מול MG EHS, שניים מהקרוסאוברים שמציעים הנעת פלאג אין מתחת ל-200 אלף שקל
פיג'ו מעניקה "שוק" חשמלי לדגמיה: טווח משופר ל-e2008, יחידה היברידית מתונה חדשה ל-3008 הבסיסית והתרשמות ראשונית מגרסת הפלאג אין השרירית שתופיע ב-408 החדשה. מתי תוכלו לרכוש אותן?
משבר אקלים? המדינה מכורה למיסוי רכב, ולכן תבטל בינואר הקרוב את הטבת המס לרכבי פלאג אין, שייתייקרו בכ-20-30 אלף שקל. אבל ההתייקרות תעלה גם את מחירי המשומשות. חמש המלצות
עם הופעה, אבזור, איכות חומרים והנעה מעולמות היוקרה, אבל במחיר של המותגים העממיים, הקופי 02 של WEY הוא דוגמה לכאב הראש שתעשיית הרכב הסינית כבר עושה לכל השאר
רגע לפני העלאת המס על רכבי פלאג בראשית 2024 משיקה יבואנית WEY הסינית דגם נוסף ומוזל, Coffee 02, עם טווח חשמלי ארוך יחסית ותג מחיר שיעשה כאב ראש לטויוטה, קיה ופיג'ו
כל מפגש עם ה-DS7 גורם לנו לגרד בראש בניסיון לפצח ולהסביר את הרכב הזה, הפעם פנינו לעזרה מקצועית בלתי תלויה. אז מה חשבה הבינה המלאכותית על היוקרה וה-DS7 המחודש?
סקודה קודיאק החדש נמצא מעבר לפינה, ויציע לא רק יותר מרווח ואבזור בטיחות, אלא גם לראשונה הנעת פלאג אין עם טווח חשמלי מרשים. אלא שברשות המסים יהרגו אותו לפני שיספיק להגיע
אחרי קדנציה ארוכה מאוד של הדור הראשון וגם הפעם עם עיצוב חיצוני-קיצוני, הדור השני של טויוטה C-HR מוצג בעולם. מתי נוכל לקנות אותו בישראל?
מתיחת הפנים של ה-DS7 מביאה ריוויזיה בהיצע המנועים שלה והיא תוצע מעתה רק עם הנעת פלאג אין, כולל אחת שרירית במיוחד. גם המחיר עולה בחדות
מותג קופרה מוסיף להיצע המקומי גרסת פלאג אין ראשונה בדמות פורמנטור e VZ הייבריד. שילוב של מנוע 1.4 ליטר ויחידה חשמלית מספקים 245 כ"ס. הפרטים, המתחרים והמחיר בפנים
מי היה מאמין שיום אחד הבשורה הגדולה של ג'יפ רנגלר תהייה מערכת הנעה היברידית פלאג אין מעודכנת... מה עוד הכינו במתיחת הפנים של אייקון השטח?
באיחור אחרי פרארי ומקלארן משיקה גם למבורגיני מכונית על פלאג אין ראשונה: הריוולטו, שעושה 0-100 ב-2.5 שניות, אבל נתוני הטווח וצריכת הדלק שלה עדיין חסויים. בדרך: אורוס היברידי, ומחליפה נטענת להוריקאן
קיה נירו הקודם היה העובד החרוץ של קיה. היברידי יעיל במראה הקרוסאובר שהציע להמוני הליסינג והלקוחות הפרטיים חבילה אטרקטיבית. הדור החדש משפר הכל והמחיר בהתאם
להיצע גרסאות הדיפנדר של לנד רובר מצטרפים האח הארוך עוד יותר, ה-130 שיציע 8 מקומות ישיבה וכן גרסת פלאג אין. אז כמה יעלה המקום לנוסע נוסף?
הדור החדש של לקסוס NX לקח את כל מה שהיה צריך לשפר, לשנות ולשדרג בדור היוצא ומסמן V על כל אחת מהשורות. לא הכל מושלם, אבל היי, בפער המחיר שלו מהגרמניות על פניו זו עסקה אטרקטיבית. האמנם?
שנים אחרי שנפלט מתעשיית הרכב, המנוע הרוטורי חוזר וזו שוב מאזדה שמאמינה בו. הפעם בגרסת פלאג אין של ה-MX-30. והפעם הוא גם יימכר בארץ
הסנונית הראשונה שמבשרת את כניסת חטיבת היוקרה של גרייט וול לישראל מוכיחה שבכל הקשור לפערי ביצוע, קצב הסגירה של הסינים על התחרות גבוה מאוד. כמה פאר אפשר לקנות במחיר של קיה סורנטו?
הדור החדש של לקסוס RX החל היום להימכר בישראל בשלוש גרסאות הנעה. היברידית בסיסית והיברידית שרירית וכן גרסת פלאג אין. אלו כל המחירים המפתיעים והפרטים
טויוטה חשפה היום את הפריוס החדשה. בשלב הראשון בהנעה היברידית שלא תגיע לישראל ובהמשך בגרסת הפלאג אין שתשווק פה
רגע לפני שהוא יוצא לגמלאות, קיה נירו מוסיף להיצע שלו גרסה שימושית. האם התצורה שנועדה למוניות תתאים גם להמונים? סיבוב בגרסת הפלאג אין עונה על השאלות
העולם דוהר לחשמל, הוא כאן והוא כאן להישאר. אבל למי שעדיין לא מוכנים או יכולים להיפרד מהבנזין, יש אופציית ביניים בדמות מכוניות הפלאג אין. אצל סקודה היא נקראת סופרב iV
גרסת הפלאג-אין של אוקטביה הגיעה לישראל באיחור מהתכנון המקורי ופספסה את הטבות המס לרכב "ירקרק". האם היא שווה את המחיר?
אפשר לספור אפונים, אפשר להשוות אבזור, להתפלפל על כוחות סוס וביצועים. אבל את ה-DS4 וקהל הלקוחות שלה זה בכלל לא מעניין. למכונית הזו יש הישג נדרש אחד - להיות אחרת מכולן
DS4 החדשה מגיעה להתחרות בקומפקטיות ובקרוסאוברים פרימיום בשלושה סגנונות עיצוב, רשימת אבזור ארוכה ושני מנועים; בנזין ופלאג אין ולהם 225 כ"ס
בפסגת ההיצע של קיה ספורטאז' נמצאת גרסת הפלאג אין. עם רשימת אבזור נוחות, בטיחות, כוח ואפשרות לכסות עשרות ק"מ בכוח החשמל, אתם רק תצטרכו להתגבר על תג המחיר
DS7 המחודש הוצג ולמרבה ההפתעה הוא עורך את הופעת הבכורה שלו עם מנועי בנזין, דיזל ופלאג אין בהספקים שנעים בין 130 ל-360 כ"ס. אלינו הוא יגיע בשנה הבאה
בדרך לחשמול של כל קו הדגמים שלה בשנת 2025, יגואר עוצרת בתחנת הביניים של גרסת פלאג אין לקרוסאובר הגדול שלה. מה אהבנו, מה פחות
אחרי שנים של נאמנות למנוע ה-V6, גם בלקסוס מבינים שהזמנים משתנים. הדור החדש של לקסוס RX מוריד צילינדרים ומוסיף חשמל. אצלנו? בתחילת 2023
הדור השלישי של ה-X1 יוצע לראשונה עם שלוש מערכות הנעה, בנזין, פלאג אין וחשמלי לחלוטין עם הצהרות על 438 ק"מ. מול מי הוא הולך להתמודד?
יבואנית סקודה מתחילה בשיווק האוקטביה והסופרב בגרסאות פלאג אין תחת השם iV. שתיהן מתגברות את מנוע ה-1.4 ליטר בתוספת חשמלית שתניע אותם למרחק של 50-60 ק"מ ומה המחירים?
יותר משנתיים מאז הוצגה, מגיעה סקודה אוקטביה פלאג אין לשוק הישראלי. מה היא עומדת להציע, מול מי היא תתמודד ומה המחיר שלה? פרטים בפנים
קומץ עיתונאים קיבלו את ההזדמנות לנהוג בספינת הדגל של DS, ה-DS9, אנחנו היינו שם כדי לפגוש את מי שתנסה לשכנע את מי שרוצה משהו אחר לגמרי מהגרמניות לבחור בה
באופל סופרים את האסטרה החדשה כחלק משושלת בת 12 דורות לאורך 86 שנים. אבל הדגם הזה הוא פתיחת דף חדש בהיסטוריה של החברה הזו. טעימה קצרה מהמכונית והסיפור הגדול יותר של אופל
אודי מוסיפה להיצע שלה בישראל גם את ה-A6 פלאג אין. תציע טווח חשמלי של בין 62-73 ק"מ ותתחיל מ-503 אלף שקלים
הוא נראה טוב, עם תא נוסעים איכותי ומרווח, יש לו מנוע היברידי נטען שמציע ביצועים מעולים עם צריכת דלק פנטסטית ורק חתיכת פלסטיק קטנה שיגעה את יואב
יבואנית לקסוס לישראל החלה היום בשיווק הדור החדש של ה-NX. הדגם החשוב ביותר מבחינת נפח המכירות של המותג בישראל יציע יותר אבזור מבעבר ומחירים שמתחילים ב-290 אלף שקלים
להחליף רב מכר זו משימה לא פשוטה, הרבה נמצא על הכף, השוק מוצף במתחרים מאתגרים. אבל בלקסוס יודעים מה הלקוחות שלהם מחפשים וה-NX החדש מעניק להם בדיוק את זה
לסוללת הקרוסאוברים היוקרתיים נטעני השקע מצטרף מתחרה נוסף, אודי Q5 פלאג אין הייבריד. מה הוא מציע ולמה המתחרים שלו יכולים לצפות?
יבואנית ב.מ.וו תוסיף להיצע של סדרה 5 את גרסת הפלאג אין החזקה, המשלבת מנוע השש בטור של היצרנית עם הנעה חשמלית. המספרים: 394 כ"ס, 4.6 שניות ו-565 אלף שקלים
חשבנו שמכוניות הבנזין של AMG משוגעות, אבל אז היא חיברה אותן לחשמל ויצאה לה ה-AMG GT 63 S E Performance, לנו יצאו העיניים
פיג'ו 3008PHEV מציע יכולת נסיעה על חשמל בלבד לטווח ראלי של 50 ק"מ. אבל האם 300 כ"ס, הנעה כפולה, ואבזור שופע מצדיקים את המחיר?
סיכום החודש החולף ממשיך את קדחת הקניות בשוק הישראלי, אבל למי שמתבסם או נבהל מהמספרים יש לנו חדשות. מעבר להררי המכוניות, עשוי להתקרב משבר. וגם, מה עשו החשמליות החודש?
כבעבר, לקסוס NX יהיה חוד החנית של פעילות מותג היוקרה באירופה, שלא כבעבר הוא מצויד כעת ביחידת כוח היברידית נטענת שקע ומיישר קו עם יריביו
הדור החמישי של ראב4 מקבל הנעה היברידית-נטענת; הוא חוסך דלק וזיהום, ומפתיע לטובה בסעיף ביצועי המנוע. אבל כמה צריך לחסוך כדי להצדיק 255 אלף שקלים?