גם עשירים רוצים לחסוך: יבואנית לנד רובר תציע חלפים תחליפיים
מסתבר שגם למי שקונים כלי רכב צפונית לחצי מיליון שקל יש משמעות לחשבון במוסך. יבואנית לנד רובר מתחילה להציע ללקוחות חלקי חילוף תחליפיים לרכב של מגנטי מרלי האיטלקית
מסתבר שגם למי שקונים כלי רכב צפונית לחצי מיליון שקל יש משמעות לחשבון במוסך. יבואנית לנד רובר מתחילה להציע ללקוחות חלקי חילוף תחליפיים לרכב של מגנטי מרלי האיטלקית
הקרוסאובר החשמלי של יגואר, ה-i PACE מתחיל להימכר לאחר מתיחת פנים ולצידו במופע פרידה גם ה-F PACE רגע לפני שהחברה הופכת לחשמלית לגמרי
במשפחת ריינג' רובר, ה"ספורט" אמור להיות הבחור האתלטי, הדינאמי והמתנהג. בפועל, יש משהו אחר לגמרי שהוא עושה ממש ממש טוב
הדור השלישי של הכביש-שטח היוקרתי מקבל גרסת פלאג אין עם טווח חשמלי של 110 ק"מ, ושומר על הילוך כוח שאין לפורשה קאיין המתחרה. למרות הקפיצה במחיר היבואן מעריך שימכור ב-2023 מאות יחידות
ריינג' רובר חוזר אלינו עם דור חמישי, חדש לחלוטין; בשוק תחרותי מאי פעם אנו יוצאים לבדוק, האם הצליח לשמור על מעמדו המלכותי? איך הוא בכביש, ואיך בשטח?
עם מחיר התחלתי של 1.3 מיליון שקלים ואספקה רק במאי, הריינג' רובר החדש שנחשף היום בישראל כבר צבר עשרות הזמנות מוקדמות
ריינג' רובר וולאר לא זכה לתפוצה רבה במקומותינו ועכשיו הוא מנסה לכבוש לו חלקה, באמצעות גרסאות שחותכות מאות אלפי שקלים ממחירו המקורי. אז איך נראה חיסכון באלפיון?
דיפנדר 90 הוא הגרסה המקוצרת של 110 המשפחתי, רכב המכוון לצעירים ולעירוניים מאותגרי חניה. יצאנו לבדוק מה הוא הרוויח מהקיצוץ
מתיחת הפנים של יגואר F-PACE בישראל והוא מצויד לראשונה בהנעת פלאג אין הייבריד עם 404 כ"ס מרשימים, אבל עם תג מחיר גבוה משמעותית מהמתחרים
יבואנית לנד רובר מתחילה בשיווק הדיפנדר בגרסת ה-90 הקצרה. שלושה מנועי דיזל ובנזין בהספקים של 200-400 כ"ס. מערכות הבטיחות המלאות? רק ברמות הגימור היקרות ביותר
אם אי אפשר לטוס לחו"ל, אז אפשר להסתפק בביקור חטוף בפסגת החרמון; זו משימה מושלמת לאיווק המחושמל - קרוסאובר קומפקטי קל רגליים, היודע לטפל היטב בכבישים מושלגים
אפשר לעקם את האף עד מחר, להסביר עד כמה המכונית הזו לא מוצדקת, מיותרת, לא הגיונית - אבל רק כשרואים אותה ועוד יותר כשנוהגים בה, אתם קרובים מספיק כדי לראות את הקו הדק שמפריד בין מציאות לקסם
יבואנית לנד רובר מוסיפה להיצע גרסאות היברידיות נטענות שקע לדיסקברי ספורט ולאיווק. יותר ביצועים, פחות כסף וזו רק ההתחלה של המגמה הזו
יגואר הציגה את ה-E-Pace המחודש. שינויי עיצוב קטנים מבחוץ, עיצוב חדש לתא הנוסעים וגולת הכותרת: הוספה של מערכת הנעה היברידית נטענת שקע. אצלנו במרץ 2021
אחרי הריינג' רובר ואפילו הדיפנדר, לנד רובר מצרפת יחידת הנעה היברידית נטענת שקע לוולאר המעוצב. 404 כ"ס. בישראל ברבעון הראשון של 2021
שוק הפרימיום ממשיך לשגשג גם בימי קורונה, ויגואר משדרגת את הקרוסאובר הבכיר שלה. עיצוב הפנים והחוץ חדשים, ויש מנועים היברידיים. אצלנו: בתחילת 2021
עוד לא נרגענו מהשקת הדיפנדר החדש, וכבר נופלת עלינו גרסת פלאג-אין חסכונית ושרירית, אצלנו בחודש מרץ 2021. יש גם דיזלים 3.0 ליטר 6 בוכנות
בעוד הקורונה סוגרת עלינו, יבואנים ומועדונים מנסים להמציא את עצמם מחדש. יצאנו לטיול לילה עם מועדון לנד רובר, וגילינו טיילים מאובקים ומאושרים
לאחר שנים של המתנה ומפגש היכרות קצרצר, אנו לוקחים את הדיפנדר החדש לסביבתו הטבעית: שבילים, דיונות, סלעים וכבישים. האם זהו מחליף אמיתי לדיפנדר, סוג של דיסקברי 6, או עוד רכב עירוני עם יחסי ציבור טובים מדי?
לנד רובר דיפנדר הוא הרכב לו ציפו שוחרי שטח הרבה זמן, בסקרנות גדולה. האם הוא ממלא את הציפיות? שווה 585,000 שקלים והאם זה עדיין "דיפנדר"? המפגש הראשון השאיר אותנו עם יותר שאלות מתשובות
קאדילק עם XT5 מחודש, רמת גימור גבוהה במיוחד לשברולט אקווינוקס, אופל קרוסלנד מתחזק, יגואר במהדורה ספורטיבית מוגבלת וקטנועי בליץ כובשים את הולנד ובלגיה
בבריטניה נחשב דיסקברי ספורט לדגם העממי של לנד רובר אבל אצלנו, בטווח מחירים שבין 389 ל-448 אלף שקלים, הוא לא יחרוג ממגבלות תפוצתו הצנועה. לקחנו את גרסת S-Plus המהודרת למבחן
יבואנית לנד רובר החלה בשיווק הדיסקברי ספורט המחודש. עדכוני עיצוב קלילים מבחוץ, שינוי משמעותי בתא הנוסעים ויחידות הנעה בנזין ודיזל. המחיר: החל מ-389 אלף שקלים
אנחנו לוקחים למבחן שתי מכוניות העולות כ-900,000 שקלים כל אחת; מי מפוארת יותר, מי ספורטיבית יותר, ואת מי מעניינות יכולות השטח או תצרוכת הדלק שלהן?
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל מודיעה על תחילת שיווק הדיפנדר החדש. רמת גימור יחידה ותצורות 5 ו-7 מושבים, עם מנועי בנזין ודיזל
יגואר XE היא שחקנית ותיקה בגזרת משפחתיות הפרימיום הספורטיביות, מתחרותיה התחדשו וכעת מגיע תורה. בתפריט: מנוע חדש, תא נוסעים משופר משמעותית ונגיעות עיצוב קלות. האם הקסם עדיין עובד?
אחרי שהמתחרות שלה יישרו קו או מתחו פנים מגיע תורה של הבריטית להתעדכן. עם עיצוב חדש, תא נוסעים מאובזר יותר מערכות בטיחות מתקדמות ועוד 40 אלף שקלים למחיר
האיווק שומר על עיצובו המוכר אבל מתחת לקליפה, כמעט הכל חדש. האם זה מצדיק את הכינוי "ריינג' רובר"? האם יכולות השטח שלו מעניינות את לקוחותיו הפוטנציאליים?
האח הקטן של משפחת הריינג' רובר בחברת לנד רובר מגיע לישראל בדור השני שלו, העיצוב דומה, אבל הטכנולוגיה מתקדמת בהרבה. החל מ-397 אלף שקלים
יגואר F טייפ היא מכונית שמאיצה את דפיקות הלב עוד לפני שנוהגים בה, אבל האם מנוע ה-2.0 ליטרים מקיים את ההבטחה המסעירה של העיצוב החיצוני? נהגנו בה בשלג ועל מסלול המירוצים
לנד רובר דיסקברי 5 הגיע לישראל לפני שנה וחצי, ומאז עלו על הכביש 160 יחידות. לאחרונה קיבל תגבורת של מנוע מחוזק עם 306 כ"ס ו-70 קג"מ, וזו סיבה נהדרת לצאת למבחן
לנד רובר מתחילה בשיווק גרסאות ההיבריד נטענות השקע (PHEV) של הריינג' רובר והריינג' רובר ספורט. כמה יעלה לכם להתנהל בשיא היוקרה החשמלי? החל מ-654 אלף שקלים
הקרוסאובר הכל חשמלי של יגואר נחת אצלנו, סנונית ראשונה בסגמנט חדש לחלוטין. עם תג מחיר של 454-508 אלף שקלים, האם היגואר הבריטי מהיר כמו אחיינו שבטבע? עד כמה הוא מפנק, ומה טווח הנסיעה האמיתי שלו? יצאנו להרגיש ולמדוד
חברת המזרח, יבואנית יגואר לישראל החלה בשיווק ה- i-PACEבישראל. חשמלי טהור בעל טווח מוצהר של 470 ק"מ. המחיר: החל מ-454 אלף שקלים
חברת המזרח מודיעה על תחילת שיווק לנד רובר דיסקברי בשידוך למנוע 3.0 ליטר דיזל חדש ומשופר בעל 306 כ"ס, כמו גם שורת עדכוני אבזור
היצע המנועים של מכונית הספורט של יגואר ה-F טייפ מתרחב עם הוספת גרסת 2.0 ליטרים חדשה עם 300 כ"ס. המחיר: 575 אלף שקלים
זה אמור להיות השילוב המושלם, אמא יגואר על העיצוב, ההתנהגות ותא הנוסעים ואבא לנד רובר עם מערכת הנעה כפולה ויכולות שטח. האם לטבילת האש של יגואר בקלחת הרותחת של רכבי הכביש-שטח המפוארים יש את זה?
יגואר i-Pace היא הרבה יותר מעוד מכונית. על חוויות עתידניות נטולות אגזוזים, על אופי ועל יכולות מסוג חדש. וכמה קילומטרים היא סוגרת בין טעינות? מבחן דרכים מסקרן על הקרוסאובר החשמלי של יגואר שרק 454 אלף שקלים מפרידים ביניכם
גרסת ה-SVR המופרעת להפליא של הריינג' ספורט בועטת 575 סוסי פרא ממנוע ה-V8 שלה והופכת את המפלץ הכתום למכונה המהירה והדינאמית ביותר שיצרה לנד רובר אי פעם
ספינת הדגל המוחלטת של רכבי השטח - הריינג' רובר מקבל גרסת פלאג אין היברידית שמטרתה להמשיך לאפשר לאצולת הממון להתנייד בסמל הסטטוס שיודע לשלב הכי טוב בין עור בעיר ובוץ בביצות של האחוזה. נהיגה ראשונה בדגם לקראת הגעתו לישראל
יגואר מנסה לפלוש לזירת הג'יפונים הלוהטת עם קרוסאובר יוקרתי וחדש בשם E פייס. האם הניסיון הבריטי לפצח את החומה הגרמנית המבוצרת יחזיר את המעריצים של המותג לחצר הממלכה?
לנד רובר מרחיבה את היצע דגמי היוקרה שלה, עם Velar הממוקד לכביש יותר מכל לנד רו?בר קו?ד?ם. בעידן של התפוצצות שוק הקרוסאוברים יצאנו לבדוק, איזו בשורה מביא לנו ה-ו?ול?אר? והאם הוא שווה 731,000 שקלים?
הגרסה האולטרה מסוגננת של הריינג' רובר מגיעה לישראל, תשב בנישה בין האיווק לריינג' ספורט ותציע עיצוב וטכנולוגיה. הספקי מנועי הבנזין והדיזל נעים בין 180 ל-380 כ"ס והמחירים בין 535 ל-791 אלף שקלים
מועדון לקוחות הוא דרך מצוינת לשמור על קשר עם לקוחות המותג, כאשר זה משולב עם תוכן של ידיעת הארץ, ארכיאולוגיה, היסטוריה ומורשת קרב זה הופך למעניין אפילו יותר
כשנה לאחר מעבר זיכיון היבוא של יגואר מחברת "מאיר" לחברת המזרח מתחילה החברה את השיווק הסדיר של מותג היוקרה הבריטי. היצע הדגמים נותר זהה אך גרסאות ומנועים חדשים נוספו
היצרנית הבריטית של שני המותגים הכריעה בימים האחרונים על מיזוג הזיכיונות בידי החברה שבבעלות משפחת עיני
ריינג' רובר עדכנה את הדגם הבכיר ביותר בסדרה; הספורט מקבל מנוע טורבו דיזל קומפקטי, מערכות בטיחות חכמות וקצת ליטושים ויזואלים
תהליך עליית מדרגת הפאר בלנד רובר מגיע גם אל מחליף רכב הפנאי ה"עממי". עם הכלאה בין דיסקברי לאיווק, מקווים בלנד רובר לתפוס פלח לקוחות חדש, ששטח לא בהכרח נמצא בראש מעיניו
רכב הפנאי היוקרתי ריינג' רובר איווק יחלץ ממנוע דיזל חדיש צריכת דלק ממוצעת של כ-20 ק"מ לליטר. עוד בקנה: חידושים בהופעה החיצונית, הפנימית וגם מהדורות אבזור מפנקות
כדי לבדוק את תיבת 9-ההילוכים החדשה של ה-א?יוו?ק יצאנו למבחן עם לנד רובר שאינו טורף סלעים וביצות, כזה שקליפתו חשובה יותר ממכלולי השטח שאינם. עדיין לנד רובר?