מפנטזים על לנד קרוזר? קחו אחד ב-1,000 שקל
שירות הרכב השיתופי של יוניון מוביליטי, טויוטה SHARE, מוסיף לנד קרוזר למבחר רכבי ההשכרה לטווח קצר. למי זה יכול להתאים ומה התנאים?
שירות הרכב השיתופי של יוניון מוביליטי, טויוטה SHARE, מוסיף לנד קרוזר למבחר רכבי ההשכרה לטווח קצר. למי זה יכול להתאים ומה התנאים?
לידיעת החקלאים הממהרים, יבואנית שברולט החלה בייבוא גרסת השטח המשופרת של הקולורדו, ה-ZR2 החדש. בתפריט: עיצוב קרבי, חבילת שטח, 310 כ"ס ותג מחיר עסיסי
אמארוק החדש נחת בישראל, במיצוב יומרני של 'טנדר מנהלים לייף-סטייל'. האם הוא באמת טוב ממתחריו? כמה הוא מצדיק תג מחיר מנפץ קטגוריה של 360 עד 400 אלף שקל?
מעמדו האייקוני של היילקס נבע תמיד משיקולים שכלתניים, הוא אף פעם לא היה אובייקט רגשי נכסף. עם ה-GR מנסה טויוטה להקנות לו נחשקות והשאלה היא, האם יכולה בהמת העבודה להפוך לסוס מרוצים קל רגליים?
בית המשפט האמריקני הכריע: מהינדרה ההודית תוכל למכור בארה"ב את חיקוי הג'יפ שלה, למרות הדימיון הבולט. במה הוא שונה מה-CJ הקלאסי ומה הסיכוי שנראה אותו בישראל
דלק מוטורס ממשיכה בהסתערותה על סגמנט רכבי השטח הקרביים-ספורטיביים. יצאנו לפגוש את ריינג'ר ראפטור ועל הדרך, למצוא את ההבדלים בינו לבין המתחרה היחיד שלו בישראל, ג'יפ גלדיאטור
בפורד כנראה התחברו לאתוס השיריון ורשמו פטנט למערכת שתאפשר נהיגה בברונקו גם כאשר עומדים על המושב עם פלג הגוף העליון מחוץ לרכב. מה?! כן!
פורד ממשיכה בהסתערותה על סגמנט רכבי השטח הקרביים-ספורטיביים. יצאנו לפגישה סוערת עם פורד ריינג'ר ראפטור, 475,000 שקל על המאזניים
בדרך כלל, כשזה מגיע לטנדרים, האמריקנים לרוב מקבלים את הדברים הטובים באמת, אבל הפעם ראם הולכת למקום אחר לגמרי עם הראמפייג'. מי מפסיד פה ראם או הלקוחות?
עדיין על בסיס האימפרזה, עדיין בתצורת ההאצ'בק הקומפקטית, אבל מעתה רק עם מנוע 2 ליטר ועם חבילת בטיחות מורחבת. המחיר: החל מ-160 אלף שקל
לאחר 19 ספרי ג'יפאות ומלחמות, ברקאי מוציא לאור אוסף סיפורים ואנקדוטות שנצברו בעשרות שנות שטח. קבלו פרק לטעימה - "עונג שבת": כמה קל גם לג'יפאי הטוב ביותר להיקלע לצרות
מי היה מאמין שיום אחד הבשורה הגדולה של ג'יפ רנגלר תהייה מערכת הנעה היברידית פלאג אין מעודכנת... מה עוד הכינו במתיחת הפנים של אייקון השטח?
לקחנו למבחן את שני רכבי השטח הטובים ביותר בעולם, והשלכנו אותם אל הדיונות והסלעים. לא התקשינו לקבוע מיהו הטוב מבין השניים אבל למה רצו שני בוחנים לקחת הביתה דווקא את הפחות מושלם?
בלקסוס העבירו את הטויוטה לנד קרוזר 300 ניתוח פלסטי, עטפו אותו בעור, אבזור ואנחנו פוגשים אותו עכשיו כלקסוס LX600. האם בשורה התחתונה הוא שווה את תג המחיר העסיסי של מיליון שקלים?
המוסו חוזר לישראל, הפעם בתצורת טנדר 4X4 במידת XXL. בעתיד הקרוב נראה יותר סאנגיונגים על הכביש, בעקבות זכיית החברה במכרז משטרת ישראל. האם טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס צריכים לחשוש?
אחרי שזכה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לכוחות הביטחון וכפי שפורסם בוואלה, המוסו חוזר גם לשוק העבודה ללקוחות פרטיים: מנוע חזק, אבזור עשיר מחיר אטרקטיבי וחיסרון תמוה אחד
שלוש שנים לאחר הצגת 'הדיפנדר החדש' מגיע אלינו האח הבכור, דיפנדר 130 הארוך מה-110 ב-34 סנטימטרים. ה-130 מציע 8 מושבים ומרחב פנים של לופט תל אביבי. המחיר: 622,000 שקל; האם, ולמי הוא מתאים?
עם 400 כ"ס שיורדים לשטח באמצעות מערכת הנעה ייעודית, בולמי מירוצים ועל צמיגי 37 אינץ' אימתניים, פורד ברונקו ראפטור מתחיל להימכר בישראל. הרכב קשוח, גם המחיר
הטנדר החדש של פולקסווגן-פורד מגיע לישראל. האמארוק החדש יגיע עם מנוע 3.0 ליטר V6 ו-240 כ"ס. המחיר מתחיל ב-360 אלף שקל ומגיע עד 400 אלף שקל
סוזוקי חשפה את גרסת 5 הדלתות של הג'ימני. תוספת של 35 ס"מ, שתי דלתות ותא מטען גדול יותר. אבל תחזירו את כרטיס האשראי, הוא לא יגיע לפה השנה, ולא בטוח שגם בהמשך
גרסת השטח של שברולט קולורדו דורשת מכם להתסתכל על מושג הטנדר אחרת לגמרי. אם תצליחו לעשות את זה, תגלו מכונה סופר מדליקה. אבל תזדרזו נשארו יחידות בודדות במלאי
לאחר שנים של שיווק לא רציף חוזר אלינו הטנדר פולקסווגן. הוא גדול וחזק מהדגם היוצא וחשוב מכך - מתחת למעטפת הפולקסווגנית מתחבא, בעצם, אחיו התאום של פורד ריינג'ר. חיסרון או יתרון?
במשפחת ריינג' רובר, ה"ספורט" אמור להיות הבחור האתלטי, הדינאמי והמתנהג. בפועל, יש משהו אחר לגמרי שהוא עושה ממש ממש טוב
לגרנד צ'ירוקי מורשת ארוכה ושם משפחה מחייב, אבל בדור הנוכחי הוא מכוון למקום אחר, גבוה יותר מבעבר. האם אינדיאני זקן יכול ללמוד טריקים חדשים?
עם מכלולי שטח חסונים ועל בסיס דגם רב מוניטין של טיוטה, הלקסוס LX600 יהיה קריאת התיגר הכי רצינית של מותג יוקרה בשטח מאז לנד רובר. אבל מי יוריד מיליון שקלים לבוץ?
רשימת ההזמנות שלו נסגרת שנה מראש והאמריקנים נוהרים אליו ממכוניות פרטיות. טנדר הלהיט של פורד הגיע סוף סוף לישראל, ואנחנו מיהרנו להתיישב מאחורי ההגה כדי להבין על מה כל המהומה
גם מעריציו המושבעים של אייקון השטח היפני, מודעים לקשיחותו הידועה לשמצה; המתלים העצמאיים שלRego-Automotive מעניקים לו רמת נוחות ויציבות מפתיעה, גאווה ישראלית
אם הרכב המסחרי הזה נראה לכם קצת חריג, זה מפני שהוא לא נועד להובלת רהיטים; בתוך המרכב התמים מתחבא רכב שטח הכולל 'בית קטן בערבה' עם תפנוקי לינה ובישול, לשני טיילים מאושרים
בראשית 2022 בא לעולם פורד ברונקו, והכפיל את היצע רכבי השטח הקשוחים. בזמנו בחנו את ברונקו Wildtrak ואהבנו אותו מאוד, היום אנו מתכנסים למפגש מורחב עם המשפחה - מנסים לעשות סדר במבחר האופציות
השווינו אותו לגרסה הקודמת, נסענו איתו בכביש, ירדנו איתו לשטח, נכנסו לבוץ, לחולות, למסלול הטכני ואפילו שנתקענו המסקנה היא אחת - הוא עדיין מצוין!
חושבים שאתם מכירים כל פינה ונוף בישראל? גם צביקה כהן חשב כך, אבל אז הוא גילה את המסלול הסודי ומוגבל הכניסה אליו זוכים מעטים להגיע
בעיצומו של צונאמי הג'יפונים המאיים להכחיד את רכבי השטח האמיתיים, מתרגשת עלינו מתקפת כלים קיצוניים: רנגלרים כבירי יכולות, שובו של הברונקו, הייפר-טנדרים אדירי מנועים... האם זו תחיית המתים, או פרפורי גסיסה של עולם השטח?
יבואנית הרכב UMI חתמה על מסמך התקשרות עם יצרנית הרכב Ineos הבונה את הגרנדייר - יורש מודרני לדיפנדר של לנד רובר עם תא נוסעים משודרג. יגיע לישראל עוד השנה
יש לו את המראה הנכון, האבזור עשיר, הביצועים טובים ולמי שיעז הוא יציע גם יכולות שטח נאות בגרסת ההנעה הכפולה. האם שברולט טרייל בלייזר הוא הקרוסאובר הכי טוב שאתם מפספסים?
בלעדי: הקרב המרתק ביותר ב-2021 הוא, ברונקו נגד ג'יפ. לקחנו למבחן את שתי גרסאות האקסטרים עם צמיגי 35 אינץ'; הכתרנו בקלות את המנצח
לאחר 25 שנות היעדרות מסגמנט השטח הקשוח, פורד מחדשת את האייקון שלה. קבלו מבחן לרכב היחיד בישראל המסוגל לאתגר את ג'יפ רנגלר; האם יצליח ברונקו 2022 לעמוד בציפיות?
לאחר תקופת תרדמת חוזר אלינו סובארו אאוטבק עם דור שישי הכולל שיפורים מינוריים למדי, ואותה יחידת כוח אטמוספרית; האם זה מספיק כדי להצליח בעידן הקרוסאוברים?
הוא דומה לו, מאוד דומה לו גם חיצונית וגם מתחת ללוחות המתכת. לפני קצת יותר משנה סיפרנו לכם עליו ועכשיו מודיעים על תחילת השיווק שלו, אבל לא אצלנו...
המעבר של וולוו להנעה חשמלית טהורה מתחיל מלמטה, מדגם הכניסה שלהם, ה-XC40 שבגרסת ה-P8 מתחשמל בשני מנועים ורק נראה כמו XC40 רגיל
מתיחת פנים קלה, עוד קצת אבזור, מנוע בנזין חזק ותיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד. דאצ'יה דאסטר האוטומטי חוזר לשוק
במחיר של החל מ-385 אלף שקלים פורד ברונקו מגיע וינסה לבעוט את מי ששלט בקטגוריה הזו במשך שנים: ג'יפ רנגלר. מה יש בו, מתי הוא פה ובאילו גרסאות?
להיט המכירות של מיצובישי הוחלף בדגם חדש לחלוטין, משודרג מפגוש עד פגוש. בטווח מחירים בין 179,000 ל-225,000 שקלים, איזה חותם הוא יטביע בשוק הרכב המבעבע?
עוד לפני שיצא לשוק, פורד ברונקו החדש כבר נופל לידי סדנת השיפורים "הנסי" שלוקחת אותו למקצה שיפורים למנוע ומוסיפה חבילת שטח והופעה
ה-GV70 הוא הדגם הרביעי של מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס. במפגשים הקודמים גילינו מכוניות עשויות היטב, מכוילות וכאלו שבהחלט ראויות להתחרות עם מיטב היצרניות הוותיקות. חששנו שהפעם זה לא המקרה
עם מחיר בסיס של 250-267 אלף שקלים לרכב שטח שבעה מושבים, רקסטון היה ונשאר הצעה אטרקטיבית מאוד גם אחרי שורת השדרוגים למנוע, ליכולות השטח והבטיחות
עם טויוטה משודרג ואיסוזו חדש, לקחנו מיצובישי 'פרו' וירדנו למבחן מפרך (ומענג) בדרום הלוהט. היה מעניין, מפתיע, וצפוי כאחת... על הדרך פגשנו אח גדול, שבא לביקור ידידותי
עופר אבניר משיקה שלושה רכבי שטח מעודכנים של המותג הסיני; לא ממש ספורטיביים, לא טוחני דיונות, אבל אופציה שפוייה לטייל ולעבוד בשטח, בלי לקחת משכנתא
בלי שלדת סולם, בלי מכלולים כבדים, והוא אפילו היברידי. פורד עושה מעשה יונדאי ומציגה טנדר פנאי קל. יש מצב שאנחנו רואים פה טרנד ויש מצב שהוא מגיע לישראל
מי לא קם עלינו לכלותנו? בהתחלה הייתה זו קורונה, ואחר כך טילים על הדרום, וביורוקרטיה, אבל שום דבר לא עוצר את מיכאל חן, הכהן הגדול של תחרויות העבירות בישראל. "מהיר ועצבני" זה כאן
הקרוסאובר של וולוו קיבל מתיחת פנים מינורית, ודיאטה מתחת למכסה המנוע. עם תג מחיר המשאיר עודף מחצי-מיליון שקלים, מה סיכוייו מול יריביו היקרים יותר?