ביזנס או פלז'ר? שברולט סילברדו החשמלי בישראל
שוק הטנדרים הגדולים מתחשמל עם הגעתו באופן סדיר של שברולט סילברדו EV. הטנדר בעל שני מנועים חשמליים, 510 כ"ס וטווח של 720 ק"מ. כמה? איך? הפרטים בפנים
שוק הטנדרים הגדולים מתחשמל עם הגעתו באופן סדיר של שברולט סילברדו EV. הטנדר בעל שני מנועים חשמליים, 510 כ"ס וטווח של 720 ק"מ. כמה? איך? הפרטים בפנים
לידיעת החקלאים הממהרים, יבואנית שברולט החלה בייבוא גרסת השטח המשופרת של הקולורדו, ה-ZR2 החדש. בתפריט: עיצוב קרבי, חבילת שטח, 310 כ"ס ותג מחיר עסיסי
אחרי איסוזו, יצרנית המכוניות היפנית מצטרפת לקטגוריית הטנדרים 1 טון החשמליים. תייצר החל מהשנה הבאה את ההיילקס גם בגרסה מחושמלת
בפעם הראשונה מאז הפכו לחברות אחיות בברית המשולשת של ניסאן, רנו ומיצובישי, יבנו השותפות היפניות טנדר יחד. מה מעניין בו ולמה הוא עשוי להיות רלוונטי מאוד אצלנו?
יבואנית איסוזו צפויה להתחיל לשווק כאן גרסה חשמלית חדשה של הדי מקס, טנדר ה-1 טון הפופולרי שלה. יש כבר אב טיפוס ויש לנו את הפרטים הראשונים
הכבישים מוצפים בחשמליות, אבל עדיין לא הזדמן לי לנהוג ברכב שטח חשמלי-טהור; יומיים אחרי הבשורה ש'סופר ג'יפ' מייבאים את הטנדר החשמלי, התייצבנו לבחון את החללית
הטנדר הבינוני המשותף של פולקסווגן ופורד נכנס לראשונה לעולם הפלאג אין עם גרסה היברידית נטענת שקע. הבסיס הוא מנוע ה-2.3 ליטרים ועם טווח חשמלי של כ-45 ק"מ
אמארוק החדש נחת בישראל, במיצוב יומרני של 'טנדר מנהלים לייף-סטייל'. האם הוא באמת טוב ממתחריו? כמה הוא מצדיק תג מחיר מנפץ קטגוריה של 360 עד 400 אלף שקל?
מעמדו האייקוני של היילקס נבע תמיד משיקולים שכלתניים, הוא אף פעם לא היה אובייקט רגשי נכסף. עם ה-GR מנסה טויוטה להקנות לו נחשקות והשאלה היא, האם יכולה בהמת העבודה להפוך לסוס מרוצים קל רגליים?
רגע אחרי שטסלה מציגה את גרסת הייצור הראשונה של הסייברטראק, הטנדר החשמלי הראשון שלה, פורד מודיעה על קיזוז מחיר משמעותי. האם יש קשר?
פורד ממשיכה בהסתערותה על סגמנט רכבי השטח הקרביים-ספורטיביים. יצאנו לפגישה סוערת עם פורד ריינג'ר ראפטור, 475,000 שקל על המאזניים
שבוע אחרי שהתפרסם בזכות הבריכה המאולתרת בארגז הטנדר שלו, הופך הישראלי רב התושיה לוויראלי בארצות הברית. אז את משטרת ישראל זה לא הצחיק, אבל האמריקנים? מבסוטים ממנו
שמענו כבר על מערכות יחסים שנגמרו רע, אבל זה כבר ממש אכזרי. רצתה להכאיב לאקס ועשתה זאת בכך שמכרה את הטנדר הקלאסי האהוב שלו למגרש גרוטאות. מה קרה בסוף? קראו
בדרך כלל, כשזה מגיע לטנדרים, האמריקנים לרוב מקבלים את הדברים הטובים באמת, אבל הפעם ראם הולכת למקום אחר לגמרי עם הראמפייג'. מי מפסיד פה ראם או הלקוחות?
המוסו חוזר לישראל, הפעם בתצורת טנדר 4X4 במידת XXL. בעתיד הקרוב נראה יותר סאנגיונגים על הכביש, בעקבות זכיית החברה במכרז משטרת ישראל. האם טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס צריכים לחשוש?
אחרי שזכה במכרז מנהל הרכב הממשלתי לכוחות הביטחון וכפי שפורסם בוואלה, המוסו חוזר גם לשוק העבודה ללקוחות פרטיים: מנוע חזק, אבזור עשיר מחיר אטרקטיבי וחיסרון תמוה אחד
Truck Camper הוא קונספט נפוץ מאוד באוסטרליה, אפריקה ומערב ארצות הברית. לאחרונה החלה חנות הקמפינג 'אישטח' למכור טראק-קמפרים בישראל, טיילנו וחזרנו מאובקים ומאוהבים
כבר כשנחשף כקונספט בתערוכת CES העסק נראה חשוד מדי, כשהגיעה גרסת הייצור זה היה ברור - את ההזדמנות לרושם ראשוני הוא מפספס בענק. האם הוא יהיה הטנדר החשמלי הראשון בייבוא סדיר לארץ?
הטנדר החדש של פולקסווגן-פורד מגיע לישראל. האמארוק החדש יגיע עם מנוע 3.0 ליטר V6 ו-240 כ"ס. המחיר מתחיל ב-360 אלף שקל ומגיע עד 400 אלף שקל
גרסת השטח של שברולט קולורדו דורשת מכם להתסתכל על מושג הטנדר אחרת לגמרי. אם תצליחו לעשות את זה, תגלו מכונה סופר מדליקה. אבל תזדרזו נשארו יחידות בודדות במלאי
לאחר שנים של שיווק לא רציף חוזר אלינו הטנדר פולקסווגן. הוא גדול וחזק מהדגם היוצא וחשוב מכך - מתחת למעטפת הפולקסווגנית מתחבא, בעצם, אחיו התאום של פורד ריינג'ר. חיסרון או יתרון?
רשימת ההזמנות שלו נסגרת שנה מראש והאמריקנים נוהרים אליו ממכוניות פרטיות. טנדר הלהיט של פורד הגיע סוף סוף לישראל, ואנחנו מיהרנו להתיישב מאחורי ההגה כדי להבין על מה כל המהומה
הריינג'ר ראפטור הוא המצטרף האחרון למשפחת הטורפים של פורד. הטנדר הקטן בהיצע של החברה מקבל תגבור שרירים ומכלולי קצה
תערוכת הטכנולוגיה CES הייתה הבמה לחשיפת הטנדר החשמלי של שברולט. הסילברדו EV עם 510 או 664 כ"ס וטווח של עד 640 ק"מ. רוצים לדעת אם הוא מגיע לפה?
שוק הטנדרים הגדולים כבר מזמן לא מספק רק רכבי עבודה עם כושר העמסה וגרירה מופרכים, אלא גם כאלו שלא נופלים ממכוניות יוקרה באבזור שלהם. הראם 2500 Night Edition הוא אחד מהם
עם טויוטה משודרג ואיסוזו חדש, לקחנו מיצובישי 'פרו' וירדנו למבחן מפרך (ומענג) בדרום הלוהט. היה מעניין, מפתיע, וצפוי כאחת... על הדרך פגשנו אח גדול, שבא לביקור ידידותי
בלי שלדת סולם, בלי מכלולים כבדים, והוא אפילו היברידי. פורד עושה מעשה יונדאי ומציגה טנדר פנאי קל. יש מצב שאנחנו רואים פה טרנד ויש מצב שהוא מגיע לישראל
הטנדר של פורד מתחשמל ונכנס לשוק החשמליות המסחריות. שתי גרסאות הספק וטווחים ונושא שם סמלי מאוד בהיסטוריה של פורד: Lightning. בישראל? נאמין כשנראה אותו
אחרי שנים של הבטחות, יונדאי מציגה את הסנטה קרוז - רכב פנאי על בסיס הטוסון החדש שמאריך את החלק האחורי ומחליף את המרכב הסגור בארגז
הגלדיאטור מגלם 75 שנות ניסיון של מותג ג'יפ, משלב עבירות של עז הרים עם כושר העמסה של פרד. ירדנו איתו לנגב, וגילינו טנדר המשווע למסעות ארוכים ואתגרי עבירות
יבואנית ג'יפ לישראל החלה בשיווק הגלדיאטור בגרסת הרוביקון מוכוונת השטח. המחיר: החל מ-419 אלף שקלים. אנחנו אוהבים אותו מאוד, אבל מערכות הבטיחות נמצאות רק בגרסה היקרה ביותר
D-MAX החדש זכה לעיצוב חדש ומודרני, מערכות בטיחות מתקדמות ושיפורי שטח משמעותיים. רכב המבחן עולה 267,000 שקלים ואנחנו יצאנו לדרום כדי לבדוק, אם הוא מסוגל לאיים על ברוני הקטגוריה?
יבואנית איסוזו לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הדור החדש לטנדר הנמכר ביותר בישראל. העיצוב והאבזור התעדכנו כולל מערכות בטיחות אקטיביות בכל רמות הגימור. המנוע נותר ללא שינוי
יצרנית מרכבים איטלקית נחושה להחזיר את תרבות בניית מכוניות הפאר היוקרתיות בהזמנה אישית. היא עושה את זה עם הפלדיום, באורך שנושק ל-6 מטרים ותא נוסעים עבודת יד, 710 כ"ס ומראה שקשה לעיכול
היילקס מקבל מתיחת פנים ומנוע דיזל חזק עם גרסת 'אדוונצ'ר', טרייטון ממשיך לחגוג את ערכת השטח 'פרו'. לקחנו את השניים למבחן מאובק כדי לראות, האם יש מלך חדש?
יצאנו דרומה עם מלך הטנדרים, היילקס מעודכן שנחת אצלנו לאחרונה. רצינו לבדוק אם בעבור 275,000 שקלים הוא באמת טוב יותר? יש לו יותר סוסים והרבה יותר בטיחות, אבל האם הוא גם יותר נוח?
החדשות הטובות: מתיחת הפנים של טויוטה היילקס מגיעה עם מנוע חדש 2.8 ליטרים עם 204 כ"ס והמון מערכות בטיחות. החדשות הפחות טובות: שני אלו שמורים לגרסאות היקרות ביותר
חברת כלמוביל הודיעה על זכייתה במכרז היוקרתי והרווחי. המכרז כולל אספקת מאות טנדרים מדגם 'טרייטון' בשנתיים הקרובות, עם אפשרות הארכה לעוד שנתיים. בניגוד לשוק הפרטי, הוא לא יצויד בבלימה אוטומטית
המהפכה החשמלית יורדת מהכביש עם הרכב הרציני ביותר שראינו עד היום. סדרת ניסויי שטח שנערכה באריזונה ממחישה שה-Rivian R1T יהיה רכב מדהים בכביש ובשביל. במחיר של מעל 100,000 דולר בארה"ב, זול זה לא יהיה
מלך הקטגוריה של הטנדרים האמריקנים הגדולים התחדש בדור, ומוסיף עוד פאר, אבזור ויכולת העמסה. לקחנו אותו למבחן כדי לבדוק אם הפסדנו משהו בתמורה
בעידן בו מידרדר העולם לכיוון של "כאילו-שטח", כלמוביל מציעה לנו ערכת שיפורים משמעותית למיצובישי טריטון: הגבהת מרכב, צמיגי שטח ומיגון מלא. יצאנו לנשום קצת מדבר
גרסת "פרו" עם שיפורי שטח נוספת לדגם הטרייטון של מיצובישי. הגבהת מרכב, צמיגי שטח, מיגון ותוספות אבזור. המחיר: 20 אלף שקלים תוספת למחיר הרכב לתקופת ההשקה
טרייטון זוכה למתיחת פנים מסיבית אבל זהו רכב כמעט-חדש עם חזית שונה לחלוטין, מנוע ותיבת הילוכים חדשים, מערכות בטיחות מתקדמות ושיפורים נוספים. יצאנו לסיבוב חורפי כדי למצוא את הבשורה
עם תג מחיר של החל מ-240 אלף שקלים, מגיע הטנדר הענק של שברולט - סילברדו, על שתי גרסאותיו וגריל שמגדיר מחדש את המונח "מוגזם"
חברת כלמוביל הודיעה על תחילת השיווק של הטרייטון המעודכן בישראל. לטנדר של מיצובישי מנוע חדש עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, אבזור נאה ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות
במעבר הדורות של ראם 2500HD, עבר הטנדר הגדול שינוי דרמטי בכל הקשור לעידון, נינוחות ופאר. יצאנו לבדוק מקרוב את תנאי השירות של סוס העבודה המודרני
הרבה עבר על MG מאז ייצרה מכוניות דו מושביות ספורטיביות פתוחות ועד לגלגול הנוכחי שלה, אבל הפעם היא לוקחת עוד צעד ומציגה טנדר. בשלב זה ללא תקינה אירופית ולכן אינו צפוי להגיע אלינו
רגע לפני שהוא מפנה את מקומו לדור החדש, יבואנית שברולט לישראל מוציאה גרסת שטח מפלצתית לסילברדו. קבלו את ה-Z77 OFF ROAD
הדור החדש של הטנדרים הגדולים של RAM בישראל. גרסאות 2500 ו-3500 עם רמות גימור חדשות, גבוהות ומערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט. המחיר: החל מ-240 אלף שקלים
אמריקה המציאה את מקדונלד'ס ואת עוגת התפוחים, אבל במאה הקודמת היא גם הייתה מנוע הצמיחה המוטורי החזק ביותר בעולם. לכבוד ה-4 ביולי, אנו נזכרים בעשרת המופלאים