השוואתי: טויוטה היילקס מול מיצובישי טרייטון
היילקס מקבל מתיחת פנים ומנוע דיזל חזק עם גרסת 'אדוונצ'ר', טרייטון ממשיך לחגוג את ערכת השטח 'פרו'. לקחנו את השניים למבחן מאובק כדי לראות, האם יש מלך חדש?
היילקס מקבל מתיחת פנים ומנוע דיזל חזק עם גרסת 'אדוונצ'ר', טרייטון ממשיך לחגוג את ערכת השטח 'פרו'. לקחנו את השניים למבחן מאובק כדי לראות, האם יש מלך חדש?
חברת כלמוביל הודיעה על זכייתה במכרז היוקרתי והרווחי. המכרז כולל אספקת מאות טנדרים מדגם 'טרייטון' בשנתיים הקרובות, עם אפשרות הארכה לעוד שנתיים. בניגוד לשוק הפרטי, הוא לא יצויד בבלימה אוטומטית
MUFG Bank מקבוצת מיצובישי משקיע סכום ראשוני של 80 מיליון דולר, בקרן חדשה משותפת של הבנק ושל חברת הפינטק וניהול הקרנות ליקווידיטי קפיטל מבית מיטב דש
בעידן בו מידרדר העולם לכיוון של "כאילו-שטח", כלמוביל מציעה לנו ערכת שיפורים משמעותית למיצובישי טריטון: הגבהת מרכב, צמיגי שטח ומיגון מלא. יצאנו לנשום קצת מדבר
גרסת "פרו" עם שיפורי שטח נוספת לדגם הטרייטון של מיצובישי. הגבהת מרכב, צמיגי שטח, מיגון ותוספות אבזור. המחיר: 20 אלף שקלים תוספת למחיר הרכב לתקופת ההשקה
טרייטון זוכה למתיחת פנים מסיבית אבל זהו רכב כמעט-חדש עם חזית שונה לחלוטין, מנוע ותיבת הילוכים חדשים, מערכות בטיחות מתקדמות ושיפורים נוספים. יצאנו לסיבוב חורפי כדי למצוא את הבשורה
הקטנות של מיצובישי, ספייס סטאר ואטראז' מגיעות ל-2020 עם תיאבון גדול ומסלול ליסינג אטרקטיבי. המחירים מייעדים אותם לציי הרכב וההשכרה
חברת כלמוביל הודיעה על תחילת השיווק של הטרייטון המעודכן בישראל. לטנדר של מיצובישי מנוע חדש עם 150 כ"ס ו-40.8 קג"מ, אבזור נאה ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות
מיצובישי ASX זכה סוף סוף, למתיחת פנים משמעותית - העיצוב המחודש עדכני ונוצץ, המנוע ותיבת ההילוכים שופרו קמעא ומחיר הכניסה אטרקטיבי למדי, החל מ-136,000 שקלים. האם זה מספיק כדי להתחרות בים הג'יפונים שמסביב?
כלמוביל, יבואנית מיצובישי לישראל מתחילה בשיווק מתיחת הפנים ל- ASX. שינויים בעיצוב החיצוני, מערכת מולטימדיה מתקדמת, מנוע חדש ומערכות בטיחות מתקדמות ברמות הגימור הגבוהות. טווח המחירים: 136 ל-148 אלף שקלים
המהפיכה האנרגטית מתרחשת אל מול עינינו ולכן יצאנו לבדוק, מי חוסך לנו דלק וחשמל בטכנולוגיות השונות? מי חסכוני יותר, מי זריז יותר? ואת מי ניקח הביתה?
ברית רנו ניסאן מיצובישי השיקה רשמית את מעבדת החדשנות שלה בישראל. המטרה: איתור טכנולוגיות מקומיות חדשות שיובילו לפריצת הדרך הבאה
שיתוף פעולה בין יבואנית מיצובישי לרשת החניוניונים אחוזת החוף יאפשר לבעלי אאוטלנדר PHEV חניה וטעינה חינם בחניון גולדה בתל אביב
מיצובישי לקחה את האאוטלנדר שלה בגרסת ה-PHEV ההיברידית נטענת השקע למקצה שיפורים והחזירה אותו טוב וחסכוני יותר מאי פעם. למי הוא מתאים, איך הוא נוסע ומי יכול לשכוח מתחנות דלק לחודש?
כלמוביל השיקה היום את הצעד הראשון באסטרטגיית CASE העתידית שלה. שילוב בין אולם תצוגה דיגיטלי, מערכת הקונקטד ואפליקצייה אישית למשתמש
רכב הפנאי של מיצובישי הגיע לישראל לאחר מתיחת פנים משמעותית. ביצועים וטווח משופרים לצד ירידה במשך הזמן לטעינה ומחיר שהוזל ב-5,000 שקלים
מיצובישי מעדכנת את העיצוב החיצוני של הג'יפון הקטן שלה, ה-ASX. חזית חדשה ומערכת מולטימדיה מתקדמת. ההצגה הרשמית בתערוכת ז'נבה יגיע לישראל בתחילת השנה הבאה
גרסת הנעה כפולה עם שבעה מושבים ברמת גימור בסיסית נוספה להיצע של מיצובישי אאוטלנדר. המחיר: 180 אלף שקלים יקר יותר ב-10,000 שקלים מהגרסה המקבילה
מיצובישי אאוטלנדר מגיע לישראל אחרי עוד מתיחת פנים לדגם. העדכונים החשובים: יותר אבזור, יציאות מיזוג למושב האחורי וסט רחב של מערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: החל מ-158 אלף שקלים
קרוב ל-70 ג'יפאים ממועדון מיצובישי פאג'רו הישראלי פקדו את שטחי עוטף עזה למען הזדהות עם תושבי הדרום הנתונים תחת מתקפה. "הכול באהבה"
במיצובישי מנסים להפוך את הספייס-סטאר לסופר מיני תחרותית יותר עם טכנולוגיות חדישות, ולכוון אותה ישירות מול סוזוקי סוויפט
טסנו לפרובאנס כדי לראות, מה התחדש מתחת לקליפה המוכרת של אאוטלנדר ההיברידי? מסתבר שכמעט הכול חדש, כולל מנוע בנזין 2.4 מוגדל, שני מנועים חשמליים ומצבר משופר. המחיר צפוי להישאר בסביבות ה-200,000 שקלים
בכירים ממיצובישי ביקרו בישראל וחשפו את תוכניותיה העתידיות של החברה ואיך תוכניות אלה קשורות למורשת שעיצבה את עברה
מיצובישי אקליפס קרוס החדש מנסה לצוד את לקוחות הג'יפונים עם עיצוב כובש וביצועים דינמיים. אז הפגשנו אותו עם טויוטה C-HR לדיון צפוף על קרוסאוברים חתיכים ותמורה בעד השקל
לקחנו למבחן שטח את חמשת הטנדרים 1-טון הנמכרים בישראל; תפרנו איתם כבישים מהירים, שבילי מדבר, דרדרות והצלבות. הכתרנו את מנצח המבחן, וגם זיהינו חלופות מעניינות
מיצובישי ישראל ממשיכה לבסס את האחיזה שלה בקבוצת הג'יפונים-קרוסאוברים עם האקליפס קרוס. ארבע רמות גימור ומחיר של החל מ-149 אלף שקלים
כל דגמי מיצובישי אאוטלנדר בישראל שודרגו עם מערכות בטיחות אקטיביות החל מדגמי הבסיס. עדכון גם במערכות המדיה עם צג גדול יותר ושיפור בממשק
מיצובישי ASX הוא חלק בלתי נפרד מהשינוי שעברה החברה שייצגה את רעיון המשפחתית השגרתית של ישראל, עכשיו עם ירידת הלנסר מפס היצור ואולמות התצוגה, תופס את מקומה ג'יפון שמגיע אלינו באיחור אבל בקומבינה מקומית ייחודית
יכול הלקוח הסביר לשאול את עצמו מדוע הוא צריך, לאחר שכבר הוציא 335,000 שקלים לקניית פאג'רו חדש, להוסיף עוד 20,000 עבור חבילת "פרו"? מה נותנים השיפורים, והאם החבילה של 'כלמוביל' כדאית?
כל דגמי יונדאי ומיצובישי החדשים שיושקו בישראל מעתה ואילך יוצעו עם מערך הבטיחות המלא שמציע היצרן, כבר מהגרסאות הזולות ביותר
רכב הפנאי החדש של מיצובישי מציג את תפיסת העיצוב העדכנית של המותג, משלב מנוע טורבו-בנזין חדש, ומציע אבזור בטיחות מתקדם. רגע לפני שהוא מגיע לישראל טעמנו ממנו על כבישי קטלוניה החסומים
מיצובישי ASX מגיע לישראל בשילוב מקומי ייחודי של מנוע 2.0 ליטרים ותיבת הילוכים אוטומטית, רגע אחרי מתיחת פנים ויסתער על השוק עם חבילת אבזור ובטיחות במחיר של החל מ-133 אלף שקלים
כלמוביל, יבואנית מיצובישי מעניקה לפאג'רו הוותיק חבילת שיפורים לשטח למי שמתכוונים לנצל את יכולותיו מעבר לכביש עם בולמים, קפיצים, צמיגים ומיגון שטח. את המפגש עם הדגם המשופר ערכה החברה בדיונות ובוואדיות של ירדן
כלמוביל החלה לשווק ערכת שטח רשמית Pajero Dakar Pro למיצובישי פאג'רו במחיר של 20 אלף שקלים למשך ההשקה במקום 38 אלף שקלים
אספנו מקבץ מהאירועים האחרונים שלא הגיעו לכותרות הראשיות בעולם הרכב; מה קרה לג'רמי קלארקסון, כיצד מיצובישי הפתיעה במזרח העולם, על מה אופל חושבת פעמיים ובפרארי מתחבטים לגבי החייאת קלאסיקה משנות ה-60. וגם, הבריטים מציינים אירוע חשוב
שני מושבים מעל קרבות הקרוסאוברים הקומפקטיים, מתחזקת התחרות בסגמנט 5+2 מקומות. מיצובישי אאוטלנדר שולט בקטגוריה מזה שנים והיום אנו מעמתים אותו עם הטוען לכתר, סקודה קודיאק. מי נוח וזריז יותר? מי סחיר ואמין יותר? אירופה או יפן?
יבואנית מיצובישי לישראל הכריזה על שתי גרסאות חדשות לרכב העבודה טרייטון, שמקבל צרור קישוטים מבחוץ, תוספת אווירה "יוקרתית" בקבינה ועוד. המחירים, החל ב-230 אלף שקל
מיצובישי מוטורס חברה ל'ווסט-קוסט-קאסטמס' האמריקנית ותקים לתחייה את מכונית הנוסעים הראשונה שלה מ-1917, עם טוויסט אחד או שניים לטובת התקופה הנוכחית
נשיא רנו-ניסאן קרלוס גוהן יוצא במסר תקיף לראשי מיצובישי בעקבות רכישת השליטה במותג והפקדתו בידיו. שולל מיזוג מלא בין היצרנים בעתיד
עם יכולת טעינה מהשקע הביתי וטווח של עשרות קילומטרים בכוח החשמל בלבד, מיצובישי אאוטלנדר PHEV הוא כלי רכב שיכול להשאיר את העולם נקי יותר וגם את הוצאות הדלק המשפחתיות. אבל האם הוא שווה 210 אלף שקלים?
מיצובישי חוזרת לחבר קצוות עם ג'יפון מצד אחד ומערכת הנעה חשמלית-היברידית מצד שני באאוטלנדר PHEV המחודש. המחיר: החל מ-195 אלף שקלים
מיצובישי פיזרה את הערפל מעל הקרוסאובר החדש אקליפס שיתחרה בסגמנט C מול דגמי הפנאי המשפחתיים. בחזית, מנוע בנזין טורבו, דיזל ותיבה הילוכים רציפה. בישראל, אולי בסוף השנה
השם אקליפס נשלף מהבוידעם, אבל הפעם זו לא מכונית קופה, אלא קרוסאובר בצו האופנה הנוכחי. בטרם ההצגה הרשמית בתערוכת ז'נבה בחודש הבא, החברה מפרסמת תמונות ראשונות
היא הכירה לעמישראל את עידן החשמל והאבזור במשפחתית עממית, שברה את ההגמוניה של סובארו כמכונית הלאומית ואפילו הלהיבה אותנו עם גרסאות הספורט שלה. אלו תולדות מיצובישי לנסר בישראל
כלמוביל תשווק את מיצובישי אאוטלנדר בגרסת "פרמיום" עם מערכות בטיחות אקטיביות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם זחילה בפקקים. המחיר, ללא שינוי
אחרי גניזת אבולושן מיצובישי תשלים את סגירת סדרת הלנסר בסוף שנת 2016 אחרי ירידה תלולה במכירות. אתם יכולים לנחש מי ימלא את מקומה
כלמוביל פותחת את שנת 2017 עם הגעתה של יונדאי i10 המחודשת שזכתה למתיחת פנים סמלית. חבילות אבזור חדשות למיצובישי ספייס סטאר ואאוטלנדר 7 מקומות
קרלוס גוסן עשוי לעמוד בראש הדירקטוריון של מיצובישי לאחר שרנו-ניסאן רכשה את אחוז השליטה העיקרי ביצרן. "כדי לבצע רפורמה, צריך מישהו בעל שיעור קומתו"
מיצובישי תחשוף בתערוכת פריס את גרנד טורר SUV כקדימון לדור הבא של האאוטלנדר הפופולרי. מערכת ההינע תספק 120 ק"מ טווח נסיעה על הסוללות
כלמוביל החלה לשווק את מתיחת הפנים של מיצובישי ספייס סטאר, עם מידות מרווחות יותר, 6 כריות אוויר, תא נוסעים משודרג ועיצוב מחודש. המחירים, החל ב-59,900 שקלים