נהיגת בכורה מקומית: מי אתה באמת יונדאי באיון?
יש לו את הלוגו, יש לו את המראה, המחיר מתחיל ב-124 אלף שקלים, על פניו נראה ששום דבר לא עומד בין יונדאי באיון לבין להיט מכירות. האמנם?
יש לו את הלוגו, יש לו את המראה, המחיר מתחיל ב-124 אלף שקלים, על פניו נראה ששום דבר לא עומד בין יונדאי באיון לבין להיט מכירות. האמנם?
שנתיים וחצי לאחר הצגת מרצדס GLB, אנחנו פוגשים את הגרסה המחושמלת שלו; יצאנו לבדוק איך הצליחה ההשתלה, והאם הוא מצדיק 390,000 שקלים?
יבואנית יונדאי לישראל מתחילה בשיווק הבאיון. קרוסאובר קטן שיכנס לרווח בין הווניו לבין הקונה בהיצע הדגמים הנרחב מאוד של היצרנית. המחיר, הפרטים והתחרות בפנים
במחיר המקביל לאחיו עם מנוע הבנזין, יציע מרצדס EQB שילוב יחיד מסוגו בשוק המקומי - חשמלי בעל 7 מושבים בקטגוריית היוקרה. עוד פרטים בפנים
לאור הגידול בשימוש בכלי רכב חשמליים, הודיעו ICL, כלמוביל ו-EMS כי שתפו פעולה להקמת המפעל הראשון בישראל למיחזור סוללות ליתיום
יבואנית ג'נסיס מתחילה בשיווק ה-GV60, חשמלית ייעודית ראשונה למותג היוקרה של יונדאי. כל גרסאות ההנעה שלה, כל רמות הגימור, כל המחירים וכמובן - כל המתחרות שמחכות לה פה ובעתיד הקרוב
עם עיצוב חללי למראה, מרווח פנים יוצא דופן, גרסאות נוסעים מהודרות וגרסאות מסחריות שיעשו מכל טכנאי דוגמן - קבלו את יונדאי סטאריה
אחרי ה-EQS הגדולה, מתחילה יבואנית מרצדס בשיווק ה-EQE, מכונית הסאלון החשמלית של החברה. בקנה: גרסאות AMG וגם SUV חשמלי על בסיסה
כאשר זה מגיע למשפחתיות חשמליות, נכון להיום אין שום דבר שיכול לאיים על יונדאי איוניק 5 מבחינת שימושיות. בגרסת ההנעה הכפולה היא גם מכניסה ביצועים למשוואה ועולה בהתאם
הרפורמה שגרמה לחברות הסלולר להכנס לתחום אספקת החשמל, מקבלת חיזוק משמעותי בדמות החתימה על הסכם אספקת חשמל בין פאוור, חברת האנרגיה מקבוצת פרטנר ורפק אנרגיה, לבין כלמוביל - יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס
עם הפנים להרחבת פעילות הקבוצה לתחום האנרגיה המתחדשת, קבוצת כלמוביל רוכשת את החברה המתמחה באנרגיה סולארית. המנכ"ל יניב שיראזי: "מדובר בצעד נוסף בפיתוח פעילות הקבוצה לתחומי האנרגיה המתחדשת המשיקים לעסקי הליבה"
הקרוסאובר של מיצובישי משפר את עיצוב הישבן, מוותר על 11 כ"ס ומנסה להיות חסכוני יותר מהדגם היוצא. בטווח מחירים של 155-181 אלף שקלים, האם הצלחנו להתאהב בו?
הקרוסאובר הקטן של יונדאי, הקונה שנעדר מהשוק המקומי מאז הוצגה מתיחת הפנים חוזר בגרסה מעודכנת, אלו השינויים ועדכוני המחיר
בהצגת המכונית החשמלית הייעודית הראשונה שלה, מרצדס הלכה למקום בו היא מרגישה הכי בנוח - הקצה העליון של מכוניות היוקרה לכביש, אלו שנושאות את האות S בשמן. אבל לא הכל עובד חלק
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
רגע לפני ההתייקרות הכוללת של המכוניות ההיברידיות, יונדאי מציגה את התשובה שלה לשני אתגרים קשים: טויוטה קורולה והפסקת ייצור האיוניק. נהגנו בה לראשונה בישראל
לסונטה ההיברידית הצטרפה לאחרונה גרסת טורבו שמציעה הספק דומה. אחרי נהיגה בהן די ברור עד כמה הן שונות. אבל איזו מהן עדיפה? המשיכו לקרוא
כשנה אחרי הצגת מתיחת הפנים למיצובישי אקליפס קרוס הוא מגיע לארץ. המנוע נחלש, רמות גימור נוספו וכן גרסת 4X4. המחיר, לא מפתיע, התייקר
עם סיום ייצור האיוניק ועם ביקוש קשיח למשפחתיות בציי הרכב מחד ועלייה בפופולאריות של הקרוסאוברים מצד שני, יונדאי ציידה את האלנטרה החדשה ברשימה ארוכה של יתרונות מפתים
מנועי הטורבו על שפע הכוח הזמין והמומנט שלהם מציעים ביצועים מעולים מנפחי מנוע צנומים, אבל לפעמים פחות זה גם יותר. יונדאי טוסון האטמוספרי מוכיח את זה
ספינת הדגל החשמלית של מרצדס נחתה בישראל לרגל תחילת השיווק שלה, הטווח יוצא דופן, האבזור מהמם ויש בה בערך כל פינוק שתוכלו להעלות על הדעת. כמה לכתוב בצ'ק?
כשנה לאחר הכניסה המוצלחת של יונדאי סונטה בגרסה ההיברידית, מתחילה יבואנית יונדאי בשיווק גרסת הטורבו של הדגם
שני הקרוסאוברים החשמליים שלפניכם הם פתרון מעניין על הנייר למשפחות צעירות, כאלו הזקוקות לטווח נסיעה בינוני, או כרכב שני בבית. אבל מי מהם חזר עם התואר הביתה אחרי המבחן ההשוואתי שלנו?
יבואנית מרצדס מתיחלה בשיווק ה-C קלאס החדשה. תתחיל ממחיר של 330 אלף שקלים למנוע 1.5 ליטר בנזין. רמת האבזור השתדרגה ובהמשך יגיעו גם גרסאות היברידיות
הגרסה החשמלית של ה-GLA מאובזרת מאוד, נעימה לנסיעה, עם טווח מרשים, ביצועים סבירים ובמחיר מקביל לזה של גרסת הבנזין שפתאום נראית מיותרת
יונדאי ממשיכה במגמה החשמלית, ולצד איוניק 5, משיקה בישראל גם את קונה החשמלי שמכוון לנגוס במכירות MG ZS החשמלי
מכונית הסדאן הקומפקטיות הן אולי לא מה שהיו פעם, אבל שום יצרנית יוקרה שמכבדת את עצמה לא יכולה לוותר על אחת כזו בהיצע. לעשות אותה מצוינת? זה כבר אתגר אחר לגמרי
להיט המכירות של מיצובישי הוחלף בדגם חדש לחלוטין, משודרג מפגוש עד פגוש. בטווח מחירים בין 179,000 ל-225,000 שקלים, איזה חותם הוא יטביע בשוק הרכב המבעבע?
ה-GV70 הוא הדגם הרביעי של מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס. במפגשים הקודמים גילינו מכוניות עשויות היטב, מכוילות וכאלו שבהחלט ראויות להתחרות עם מיטב היצרניות הוותיקות. חששנו שהפעם זה לא המקרה
לדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר יש נעליים גדולות מאוד להיכנס אליהן. במיוחד מבחינת ההצלחה לה זכה קודמו. המימדים גדלו, המנוע חדש וסוללת מערכות בטיחות יסייעו לו במלאכה
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל מתחילה בשיווק ה-GV70 הדגם שאמור להוות את עיקר המכירות שלה. הקלפים שלו: הרבה אבזור, בפחות כסף מהמתחרים
יונדאי i20 החדשה היא באמת מכונית טובה, הבעיה היא שמולה נמצאות מכוניות לא פחות טובות ממנה וקלף המחיר שלה כבר לא חזק כבעבר. אז מה היא מעניקה בתמורה?
חטיבת היוקרה של יונדאי, ג'נסיס, מתחילה בשיווק ה-G70. עם המתכון הקלאסי של סדאן ספורטיבית, הנעה אחורית, והמון אבזור. מה הסיכוי שהיא תאתגר את שוק היוקרה?
הדור החדש של יונדאי טוסון גדול, מאובזר ואיכותי יותר מקודמו. אבל עדיין עושה שימוש ביחידות ההנעה הוותיקות וברמות הגימור הגבוהות שלו מציג תג מחיר גבוה מאוד. אבל צריך הרבה יותר מזה כדי שלא יהפוך ללהיט שוב
מאז 1972 מרצדס S קלאס מותחת קו ברור בינה לבין כל מכוניות הפאר האחרות ומכוניות בכלל. אני מתנצל, אבל מהבחינה הזו המבחן הזה הולך להיות הדבר הכי משעמם שאתם הולכים לקרוא. או שלא?
הדור הרביעי של יונדאי טוסון הגיע לישראל. הגדילה במימדים החיצוניים מתונה, אבל המרווח בתא הנוסעים שופר. המנועים נותרו זהים לאלו של הדור היוצא והמחיר מתחיל ב-160 אלף שקלים
שלושה חודשים אחרי שהוצג, הקרוסאובר החשמלי הקטן של מרצדס מגיע לישראל עם טווח של 414 ק"מ, יותר סוסים ואבזור מגרסת הבנזין המקבילה, ובמחיר כמעט זהה לה
מכונית הסופר מיני של יונדאי מגיעה עם דור חדש, גדול יותר, עם רמות אבזור גבוהות ומאובזרות לצד גרסאות בסיס נטולות מערכות בטיחות מתקדמות לציי הרכב
מנוע ה-1.6 טורבו של קונה סיפק מלכתחילה 177 כ"ס, יותר מכל קרוסאובר מקביל. מתיחת הפנים מעדנת מעט את עיצוב המרכב, ומגדילה את מניין הסוסים ל-198. יצאנו לבדוק למי זה נחוץ, ומה עוד התחדש?
לדגם הקומפקטי של מרצדס מצטרפת גרסת פלאג אין הייבריד. לאחיות הגדולות של ה-A קלאס הקומבינציה הזו עשתה פלאים. אז למה זה פשוט לא עובד אצל האחות הקטנה?
חטיבת היוקרה של יונדאי חוגגת כבר שש שנים אבל רק עכשיו מגיעה לישראל, ה-G80 שלה היא מכונית סאלון משכנעת ברמת הביצוע וסוגרת עניין עם המחיר שלה
עמישראל כבר מזמן העניק גט כריתות לתיבת ההילוכים הידנית, אבל סיבוב בגרסה הידנית של ה-i10 מעלה שוב געגועים למכוניות פשוטות ויעילות. למי שיתן צ'אנס לקלאץ' היא עסקה מעולה
כלמוביל השיקה היום את מותג היוקרה של יונדאי "ג'נסיס" בישראל. מימדים, אבזור ואיכות בסטנדרטים הגבוהים, שירות אישי לכל לקוח ומחירים תחרותיים. מי מגיע וכמה? הפרטים בפנים
יונדאי הזדרזה להציג מתיחת פנים לדור הרביעי של הקרוסאובר המשפחתי שלה, כדי להתאים אותו לגרסאות היברידיות הממתינות בפתח. מה חשבנו על גרסת הדיזל שעולה 300,000 שקלים?
במחיר שמתחיל ב-1,090,000 שקלים, מרצדס S קלאס תציע (שוב) את המתכון שהיא מתמחה בו מאז 1972. וגם הפעם המסורת הזו פוגשת טכנולוגיה עילית
יבואנית יונדאי בישראל החלה בשיווק הסנטפה המחודש, עם רמות גימור גבוהות מבעבר ומנוע דיזל וכן את פאליסייד SUV במידות אמריקניות שמכניס אותה לתחרות חדשה לגמרי
יבואנית מרצדס מתחילה בשיווק מתיחת הפנים של מכונית הסאלון מרצדס E קלאס. השינויים בעיצוב החיצוני קלים, מערכות בטיחות ומערכות הנעה היברידיות נוספו להיצע
למפגש הזה התייצבו שתי מכוניות מצוינות, לא פחות מכך. האחת הביסה במשך שנים כל יריבה בזכות האיכות והשימושיות, השנייה ניצלה הטבת מס לחדור לסגמנט הקשוח הזה. מי חזרה הביתה עם מדליה?
אחרי הפסקה קצרה, המשפחתית הגדולה וההיברידית של יונדאי חוזרת לשוק הישראלי, היא טובה יותר מאי פעם ואחרי מאות קילומטרים, הבחירה בה הופכת לקלה מאי פעם