ג'נסיס G80 במבחן: אכטונג גרמניה!
הנציגה של ג'נסיס בקטגוריית מכוניות הסאלון היוקרתיות הייתה מכונית מצוינת והיא ממשיכה לעשות את זה במתיחת הפנים שלה, חוץ מדבר אחד שבו היא באמת לא בסדר
הנציגה של ג'נסיס בקטגוריית מכוניות הסאלון היוקרתיות הייתה מכונית מצוינת והיא ממשיכה לעשות את זה במתיחת הפנים שלה, חוץ מדבר אחד שבו היא באמת לא בסדר
מותג היוקרה הקוריאני מציב תחרות ישירה לב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה בדמות GV80 בתצורת קופה. לצידו מתחיל שיווק מתיחת הפנים של ה-GV80
יניב שיראזי, מנכ"ל קבוצת כלמוביל, ואביב פפר, מנכ"ל חברת כלמוביל Energy, השיקו בימים אלו את המיתוג החדש של חברת כלמוביל Energy: "מנוע צמיחה של הקבוצה מחוץ לעולם הרכב"
בתפקידה האחרון שימשה מנכ"ל חברת 'אגן ארומה' מקבוצת 'אדמה', שם ניהלה פיתוח ומכירות B2B ברחבי העולם
לצד המיקוד במכירות ומתן שירות עבור מותגי הרכב המובילים, החברה תתמקד בחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותיה על ידי הרחבת השירותים והפתרונות שהיא תספק להם ובכך תהווה לנהגות ולנהגים בישראל כתובת ובית לכל פנייה, שאלה וצורך הקשורים לרכב ולדרך
עם הנעת בנזין, הייבריד, פלאג אין וכמובן חשמל, כלמוביל הכריזה היום על ייבוא שני מותגים סיניים חדשים לישראל. מכוניות ראשונות של מותג ג'אקו צפויות להגיע השנה, אומודה ב-2025
עם פלטפורמה חשמלית המותאמת להנעת בנזין או היברידית, יונדאי קונה החדש עושה לא מעט דברים שונה מאוד מהדור היוצא - כן, זה גם אומר שהוא יקר יותר, תיראו מופתעים. עם זאת נוספנה גרסת 1,000 סמ"ק טורבו פחות יקרה
אחרי ניסיון אחד לא מוצלח ושנים של "אולי", "נראה", ואז "כן" מהוסס, יונדאי מתחילה בשיווק גרסאות ה-N ל-i20 ול-i30 - הסוג שלא תקבלו מהעבודה
כפטריות אחרי הסופה: מותג רכב סיני נוסף נוחת בישראל, הפעם זו ORA, החטיבה העממית של ענקית הרכב גרייטוול. בתפריט: משפחתית קומפקטית עם טווח של עד 420 ק"מ במחיר של בין 145 ל-185 אלף שקלים
שנתיים בדיוק אחרי הצגת הסנטה פה ולמרות שאיבדו את הטבת המס, הגרסאות ההיברידיות של הקרוסאובר מתייצבות באולמות התצוגה בינואר
ה-GV70 הולך להיות הדגם החשמלי המלא השלישי למותג היוקרה של יונדאי, מצהיר על טווח של 455 ק"מ וטעינה מהירה מאוד. המחיר: 469 אלף שקלים
כמו כל היבואניות הגדולות, גם כלמוביל שמה יד על סינית חשמלית בשם ORA. הנה כל מה שאפשר לספר על המותג הסיני החדש שבדרך וגם כמה שלא
כלמוביל ישראל בחרה בשחקנית רונה לי שמעון, להוביל את הקמפיין לדגם Cross Eclipse. של מיצובישי. שמעון היא כוכבת הסדרה פאודה, שופטת התוכנית המצליחה "רוקדים עם כוכבים" ולאחרונה אף נבחרה לככב בסרט בינלאומי, לצד כוכבות כאווה גרין ורובי רוז
בעקבות ביטול המכס תוזיל יבואנית יונדאי מכוניות שמגיעות מקוריאה באלפי שקלים למי שהזמינו אותם עד היום ותמנע מייקור הדגמים החשמליים ב-2023. אבל שאר הדגמים יתייקרו ב-2,000 עד 5,000 שקלים, ודגמי ג'נסיס אף יותר. גם דגמי מיצובישי מתייקרים. הפירוט המלא בפנים
ה-SL מכונית הפאר נטולת הגג המיתולוגית של מרצדס שחוזרת בדור הנוכחי למקורות שלה כמכונית קלה ומהירה הגיעה לישראל. הפרטים המלאים בפנים
הכירו את ג'נסיס G80 החשמלית, המכונית שדורסת שתי הנחות יסוד בתעשיית הרכב; שיצרניות יוקרה אמיתיות מגיעות מגרמניה ושמכונית חשמלית טובה חייבת להיות כזו מהבסיס
יש לו את הלוגו, יש לו את המראה, המחיר מתחיל ב-124 אלף שקלים, על פניו נראה ששום דבר לא עומד בין יונדאי באיון לבין להיט מכירות. האמנם?
שנתיים וחצי לאחר הצגת מרצדס GLB, אנחנו פוגשים את הגרסה המחושמלת שלו; יצאנו לבדוק איך הצליחה ההשתלה, והאם הוא מצדיק 390,000 שקלים?
יבואנית יונדאי לישראל מתחילה בשיווק הבאיון. קרוסאובר קטן שיכנס לרווח בין הווניו לבין הקונה בהיצע הדגמים הנרחב מאוד של היצרנית. המחיר, הפרטים והתחרות בפנים
במחיר המקביל לאחיו עם מנוע הבנזין, יציע מרצדס EQB שילוב יחיד מסוגו בשוק המקומי - חשמלי בעל 7 מושבים בקטגוריית היוקרה. עוד פרטים בפנים
לאור הגידול בשימוש בכלי רכב חשמליים, הודיעו ICL, כלמוביל ו-EMS כי שתפו פעולה להקמת המפעל הראשון בישראל למיחזור סוללות ליתיום
יבואנית ג'נסיס מתחילה בשיווק ה-GV60, חשמלית ייעודית ראשונה למותג היוקרה של יונדאי. כל גרסאות ההנעה שלה, כל רמות הגימור, כל המחירים וכמובן - כל המתחרות שמחכות לה פה ובעתיד הקרוב
עם עיצוב חללי למראה, מרווח פנים יוצא דופן, גרסאות נוסעים מהודרות וגרסאות מסחריות שיעשו מכל טכנאי דוגמן - קבלו את יונדאי סטאריה
אחרי ה-EQS הגדולה, מתחילה יבואנית מרצדס בשיווק ה-EQE, מכונית הסאלון החשמלית של החברה. בקנה: גרסאות AMG וגם SUV חשמלי על בסיסה
כאשר זה מגיע למשפחתיות חשמליות, נכון להיום אין שום דבר שיכול לאיים על יונדאי איוניק 5 מבחינת שימושיות. בגרסת ההנעה הכפולה היא גם מכניסה ביצועים למשוואה ועולה בהתאם
הרפורמה שגרמה לחברות הסלולר להכנס לתחום אספקת החשמל, מקבלת חיזוק משמעותי בדמות החתימה על הסכם אספקת חשמל בין פאוור, חברת האנרגיה מקבוצת פרטנר ורפק אנרגיה, לבין כלמוביל - יבואנית יונדאי, מיצובישי ומרצדס
עם הפנים להרחבת פעילות הקבוצה לתחום האנרגיה המתחדשת, קבוצת כלמוביל רוכשת את החברה המתמחה באנרגיה סולארית. המנכ"ל יניב שיראזי: "מדובר בצעד נוסף בפיתוח פעילות הקבוצה לתחומי האנרגיה המתחדשת המשיקים לעסקי הליבה"
הקרוסאובר של מיצובישי משפר את עיצוב הישבן, מוותר על 11 כ"ס ומנסה להיות חסכוני יותר מהדגם היוצא. בטווח מחירים של 155-181 אלף שקלים, האם הצלחנו להתאהב בו?
הקרוסאובר הקטן של יונדאי, הקונה שנעדר מהשוק המקומי מאז הוצגה מתיחת הפנים חוזר בגרסה מעודכנת, אלו השינויים ועדכוני המחיר
בהצגת המכונית החשמלית הייעודית הראשונה שלה, מרצדס הלכה למקום בו היא מרגישה הכי בנוח - הקצה העליון של מכוניות היוקרה לכביש, אלו שנושאות את האות S בשמן. אבל לא הכל עובד חלק
מיצובישי אאוטלנדר מנסה להגן גם בדור הנוכחי על מעמדו כרב מכר, אבל הפעם התחרות קשה יותר. בפלח המחירים העליון הוא פוגש את פולקסווגן טיגואן אולספייס. יש לנו חדשות רעות לשניהם
רגע לפני ההתייקרות הכוללת של המכוניות ההיברידיות, יונדאי מציגה את התשובה שלה לשני אתגרים קשים: טויוטה קורולה והפסקת ייצור האיוניק. נהגנו בה לראשונה בישראל
לסונטה ההיברידית הצטרפה לאחרונה גרסת טורבו שמציעה הספק דומה. אחרי נהיגה בהן די ברור עד כמה הן שונות. אבל איזו מהן עדיפה? המשיכו לקרוא
כשנה אחרי הצגת מתיחת הפנים למיצובישי אקליפס קרוס הוא מגיע לארץ. המנוע נחלש, רמות גימור נוספו וכן גרסת 4X4. המחיר, לא מפתיע, התייקר
עם סיום ייצור האיוניק ועם ביקוש קשיח למשפחתיות בציי הרכב מחד ועלייה בפופולאריות של הקרוסאוברים מצד שני, יונדאי ציידה את האלנטרה החדשה ברשימה ארוכה של יתרונות מפתים
מנועי הטורבו על שפע הכוח הזמין והמומנט שלהם מציעים ביצועים מעולים מנפחי מנוע צנומים, אבל לפעמים פחות זה גם יותר. יונדאי טוסון האטמוספרי מוכיח את זה
ספינת הדגל החשמלית של מרצדס נחתה בישראל לרגל תחילת השיווק שלה, הטווח יוצא דופן, האבזור מהמם ויש בה בערך כל פינוק שתוכלו להעלות על הדעת. כמה לכתוב בצ'ק?
כשנה לאחר הכניסה המוצלחת של יונדאי סונטה בגרסה ההיברידית, מתחילה יבואנית יונדאי בשיווק גרסת הטורבו של הדגם
שני הקרוסאוברים החשמליים שלפניכם הם פתרון מעניין על הנייר למשפחות צעירות, כאלו הזקוקות לטווח נסיעה בינוני, או כרכב שני בבית. אבל מי מהם חזר עם התואר הביתה אחרי המבחן ההשוואתי שלנו?
יבואנית מרצדס מתיחלה בשיווק ה-C קלאס החדשה. תתחיל ממחיר של 330 אלף שקלים למנוע 1.5 ליטר בנזין. רמת האבזור השתדרגה ובהמשך יגיעו גם גרסאות היברידיות
הגרסה החשמלית של ה-GLA מאובזרת מאוד, נעימה לנסיעה, עם טווח מרשים, ביצועים סבירים ובמחיר מקביל לזה של גרסת הבנזין שפתאום נראית מיותרת
יונדאי ממשיכה במגמה החשמלית, ולצד איוניק 5, משיקה בישראל גם את קונה החשמלי שמכוון לנגוס במכירות MG ZS החשמלי
מכונית הסדאן הקומפקטיות הן אולי לא מה שהיו פעם, אבל שום יצרנית יוקרה שמכבדת את עצמה לא יכולה לוותר על אחת כזו בהיצע. לעשות אותה מצוינת? זה כבר אתגר אחר לגמרי
להיט המכירות של מיצובישי הוחלף בדגם חדש לחלוטין, משודרג מפגוש עד פגוש. בטווח מחירים בין 179,000 ל-225,000 שקלים, איזה חותם הוא יטביע בשוק הרכב המבעבע?
ה-GV70 הוא הדגם הרביעי של מותג היוקרה הקוריאני ג'נסיס. במפגשים הקודמים גילינו מכוניות עשויות היטב, מכוילות וכאלו שבהחלט ראויות להתחרות עם מיטב היצרניות הוותיקות. חששנו שהפעם זה לא המקרה
לדור הרביעי של מיצובישי אאוטלנדר יש נעליים גדולות מאוד להיכנס אליהן. במיוחד מבחינת ההצלחה לה זכה קודמו. המימדים גדלו, המנוע חדש וסוללת מערכות בטיחות יסייעו לו במלאכה
כלמוביל, יבואנית ג'נסיס לישראל מתחילה בשיווק ה-GV70 הדגם שאמור להוות את עיקר המכירות שלה. הקלפים שלו: הרבה אבזור, בפחות כסף מהמתחרים
יונדאי i20 החדשה היא באמת מכונית טובה, הבעיה היא שמולה נמצאות מכוניות לא פחות טובות ממנה וקלף המחיר שלה כבר לא חזק כבעבר. אז מה היא מעניקה בתמורה?
חטיבת היוקרה של יונדאי, ג'נסיס, מתחילה בשיווק ה-G70. עם המתכון הקלאסי של סדאן ספורטיבית, הנעה אחורית, והמון אבזור. מה הסיכוי שהיא תאתגר את שוק היוקרה?