אסטון מרטין DBX בישראל: 1.7 מיליון שקלים
יבואנית אסטון מרטין לישראל מודיעה על תחילת השיווק של ה-DBX, רכב הקרוסאובר הראשון של היצרנית הבריטית. אבל כדאי להזדרז, 3 היחידות הראשונות צפויות להיחטף
יבואנית אסטון מרטין לישראל מודיעה על תחילת השיווק של ה-DBX, רכב הקרוסאובר הראשון של היצרנית הבריטית. אבל כדאי להזדרז, 3 היחידות הראשונות צפויות להיחטף
יצרנית מרכבים איטלקית נחושה להחזיר את תרבות בניית מכוניות הפאר היוקרתיות בהזמנה אישית. היא עושה את זה עם הפלדיום, באורך שנושק ל-6 מטרים ותא נוסעים עבודת יד, 710 כ"ס ומראה שקשה לעיכול
לעילוי נשמת יצחק הלברשטט בן מיכאל זאב הכהן ז"ל ושמואל הלוי פוטוק בן דב בעריש הלוי ז"ל. שיעור בדף היומי בהגשת הרב חיים דוד קובלסקי
בשיתוף הגמרא הדיגיטליתספינת הדגל של מזראטי חוגגת היום יום הולדת, מה עבר על המכונית עם השם שהושקע בו הכי פחות מאמץ בשישה דורות, איזה מהם שנאו אפילו במזראטי, מי עשה בה את דרכו האחרונה ואיזה יופי שהיא חזרה
יגואר הציגה את ה-E-Pace המחודש. שינויי עיצוב קטנים מבחוץ, עיצוב חדש לתא הנוסעים וגולת הכותרת: הוספה של מערכת הנעה היברידית נטענת שקע. אצלנו במרץ 2021
הדור השני של ה-GLA מבקש לייצר לעצמו מעמד מובחן מה-A קלאס עליה הוא מבוסס. הוא לוקח מה שטוב בה, משפר מה שהיה חסר בו ומגיע עם כל התשובות הנכונות, כמעט
מותג היוקרה של PSA מרחיב את השורות בגרסה נוספת ל-DS7, הפעם היברידית נטענת שקע שרירית ומאובזרת. אנחנו יודעים למה הפעם יש לו סיכוי הרבה יותר טוב לזכות בתשומת הלב שלכם
בעשרות השנים האחרונות, מרצדס S קלאס היא אמת המידה למכוניות פאר. הצגת הדור הנוכחי מסמנת שהעליונות הזו תישאר בתוקף גם בשנים הבאות. לישראל היא תגיע במהלך שנת 2021 והמחיר? אם אתם שואלים זה לא רלוונטי
לקח לב.מ.וו כמה שנים טובות כדי לחבר קו בין שתי מגמות שנמצאות בזינוק מתמיד בשנים האחרונות - קרוסאוברים קטנים והנעה היברידית נטענת שקע - אז הנה הם הצמד X1 ו-X3 במבחן ראשון
GLE קופה הוא רכב עם נוכחות שקשה להתעלם ממנה, המון טכנולוגיה, אבזור והבטחה לדינאמיות טובה יותר מה-GLE הרגיל עליו הוא מבוסס. כך שנשארת רק שאלת 740 אלף השקלים
יאכטת הפאר של בנטלי, הפליינג ספר מתחילה להימכר בישראל, החל מ-1.9 מיליון שקלים ועד 2.3 מיליון ל-5.3 מטרים של הטוב ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע
DS, יצרנית היוקרה של קונצרן PSA הציגה בתמונות את ה-DS9 לפני החשיפה המלאה שלה בתערוכת ז'נבה 2020. לישראל היא עתידה להגיע בתחילת 2021
ה-SUV "קופה" של אודי קיבל מנוע בנזין 3.0 ליטר היברידי-קל, עם 340 כוח סוס ואוקיינוס של פינוקים. יצאנו לבחון אותו בצפון הירוק, ולא יכולנו להפסיק לנסוע
שליש ממכירות מרצדס מתבססות על קרוסאוברים, והנה מגיע עוד אחד... GLB שונה מהשאר בכך שהוא מצליח לדחוס למרכב קומפקטי שבעה מושבים, וגם יומרות שטח צנועות. נסענו לספרד לראות כיצד הוא עומד בהבטחותיו
גדול הרבה יותר, איכותי הרבה יותר, עם מנוע דיזל מצוין וערימות של טכנולוגיה. מרצדס GLE החדש מניח את הצלב על ראש הקטגוריה שלו ויורה, האם הוא גם פוגע?
הגדול מבין דגמי הפנאי-שטח של מרצדס ה-GLS הענקי מגיע לישראל. יתחרה בב.מ.וו X7 חמוש במנועי דיזל בהספקים של 286 ו-330 כ"ס. המחיר: החל מ-811 אלף שקלים
עם מימדים מלוא העין, גריל שקשה להוריד ממנו את העיניים ובאופן כללי הופעה שזועקת "שלי הכי גדול" - ב.מ.וו X7 הוא ההעזה הנוכחית של ב.מ.וו לעשות דברים אחרת. שווה 890 אלף שקלים?
יגואר XE היא שחקנית ותיקה בגזרת משפחתיות הפרימיום הספורטיביות, מתחרותיה התחדשו וכעת מגיע תורה. בתפריט: מנוע חדש, תא נוסעים משופר משמעותית ונגיעות עיצוב קלות. האם הקסם עדיין עובד?
UMI יבואנית קאדילק לישראל מתחילה בשיווק ה-XT4. התחמושת שלו להסתערות: מימדים, ביצועים ואבזור נוחות ובטיחות עשירים ביחס למתחרים ובכלל. המחיר: החל מ-265 אלף שקלים
מרצדס GLC מקבל ריענון עם מתיחת פנים לסביבת הנהג והמנועים ומרצדס GLE מתחזק בגרסת AMG שרירית. שניהם בדרך אלינו ברבעון השלישי והרביעי של 2019
מכונית הסאלון של לקסוס היא התמצית של מה שבנה את לקסוס בארצות הברית. מכונית גדולה, מאובזרת, נוחה ובמחיר שהמתחרות שלה פשוט לא יכולות לפצח
ארוכה, נמוכה, אקסלוסיבית - זו ב.מ.וו סדרה 8 מכונית הדגל הספורטיבית של ב.מ.וו ששיווקה בישראל החל רשמית. 530 כ"ס, פאר וטכנולוגיה במחיר של החל מ-1,250,000 שקלים
לנד רובר מתחילה בשיווק גרסאות ההיבריד נטענות השקע (PHEV) של הריינג' רובר והריינג' רובר ספורט. כמה יעלה לכם להתנהל בשיא היוקרה החשמלי? החל מ-654 אלף שקלים
אחרי פורשה, למבורגיני, בנטלי, רולס רויס ובעתיד גם פרארי - מגיעה אסטון מרטין לרגע שבו קרוסאובר ספורטיבי מפאר את שורותיה. לישראל הוא יגיע בסוף השנה הבאה
אחרי 99 שנים, מגיעה בנטלי, יצרנית מכוניות היוקרה הבריטית לישראל. היבואנית, אורכיד ספורטס קארס חנכה את אולם התצוגה בהרצליה. החל מ-1,575,000 ויש לכם אחת
כחודש לפני ההצגה הרשמית שלו, ב.מ.וו מפרסמים את הפרטים המלאים אודות ה-X7. הקרוסאובר הענק בעל שבעת המושבים צפוי להגיע לישראל בסוף הרבעון הראשון של 2019
הרבה שנים עברו מאז טלטל ה-X5 הראשון את עולם הרכב בסערה, הרבה שנים שבהן נוספו לו מתחרים, חקיינים והפער הלך והצטמצם. אז הדור החדש של ב.מ.וו X5 מבטיח להציע משהו חדש ושונה. נהגנו בו לראשונה וחזרנו עם מסקנות
עם עיצוב חדש, מנועים חדשים, איכות חומרים גבוהה וממשק נהג ייחודי - מרצדס A קלאס קובעת רף חדש בפרימיום. אבל יש לזה מחיר, גרסת הכניסה מתייקרת ב-40 אלף שקלים ל-230 אלף שקלים
קאדילק מצטרפת מעט באיחור לקטגוריה הרותחת ביותר בארץ ובעולם. כדי לבלוט ביחס למתחרות המבוססות יותר בשוק, קאדילק מציגה עם XT4 כמה טכנולוגיות חדשות שטרם נראו בסגמנט ובכלל
בפעם השביעית מציגה ב.מ.וו את הסדרה 3 מול המתחרות הוותיקות וקוראות התיגר החדשות. מה יש בה? הפרטים בפנים
הצרפתים לקחו על עצמם חתיכת אתגר, כשהחליטו להקים מותג יוקרה יש-מאין. אז הם חושפים מכונית שמעוצבת כמו הלובר ועם הזרקה של בושם שאנל 5 במקום בנזין. ענת דניאל שמבינה גם בבנזין וגם בשאנל 5 קפצה לדייט פריזאי איתה
למרצדס A35AMG החדשה 306 סוסים והנעה כפולה שיציבו אותה בין גרסת ה-250 לבין גרסת ה-AMG ה"אמתית" בעתיד - אלו הפרטים עליה
מלון בוטיק בארקנסו שממוקם בתוך מערה טבעית שמט לנו את הלסת ושלח למסע זיכרונות על סדרה אהובה מפעם. עם חדרים בעלי קירות סלעיים, מקלחות דמויות מעיין שנובע מתוך סלע ושנדליר עתיק - זהו המיקום המושלם לחופשה של האדם הקדמון המודרני
כנסו למיטה עם כריסטיאן גריי: הפנטהאוז מחמישים גוונים של אפור, עם שלושה חדרי שינה, חיפויי שיש ומראה, כניסה פרטית מהמעלית ומבט אל הנוף המרהיב של סיאטל עומד כעת למכירה. החדר האדום לא כלול בעסקה. מעוניינים?
מרצדס, שהצהירה בעבר על המחויבות שלה למותג כל חשמלי יוקרתי, חשפה אמש באירוע לעיתונאים את ה-EQC, קרוסאובר בגודל בינוני ששיווקו יתחיל באמצע 2019. יעקב צלאל היה בהשקה העולמית ומדווח
זה אמור להיות השילוב המושלם, אמא יגואר על העיצוב, ההתנהגות ותא הנוסעים ואבא לנד רובר עם מערכת הנעה כפולה ויכולות שטח. האם לטבילת האש של יגואר בקלחת הרותחת של רכבי הכביש-שטח המפוארים יש את זה?
לא בלי האמנות שלי! אספן מומחה מארצות הברית שהתאהב בתל אביב התוססת, ביקש שבדירתו תינתן ליצירות שהביא עמו עדיפות על פני הכל. אוירה אורבנית, שפע של צבעים, חומרים נועזים, טקסטורות וגם ים, הפכו אותה לאחת הדירות השוות שראינו
גדילה מתמדת במכירות בשוק הסיני, שלל דגמים חדשים בקנה והצהרה על כוונות להכפלת המכירות והרווחים עד 2021, מותג היוקרה קאדילק בהחלט צופה עתיד וורוד וירוק. כאשר גם בישראל יש לה לא מעט סיבות לנפח את החזה, אבל יש גם סיכון
זה דור שלישי למכונית הקופה ארבע דלתות של מרצדס, כמו אז גם היום היא מציגה מופע חיצוני מאוד משכנע. אבל מה קורה כשהיא גם צריכה לפרוע את הצ'ק של המראה החיצוני? יצאנו לסיבוב מקומי ראשון בגרסת ה-450
בתום קדנציה של 14 שנים, אסטון מרטין מחליפה את הואנטג' שלה בדור חדש. אבל זו לא רק מכונית חדשה, זו מכונית שעושה הרבה דברים באופן אחר לחלוטין מהדור היוצא. על כיף, אריסטוקרטיה, קיה קרניבל ו-1.3 מיליון שקלים
יגואר i-Pace היא הרבה יותר מעוד מכונית. על חוויות עתידניות נטולות אגזוזים, על אופי ועל יכולות מסוג חדש. וכמה קילומטרים היא סוגרת בין טעינות? מבחן דרכים מסקרן על הקרוסאובר החשמלי של יגואר שרק 454 אלף שקלים מפרידים ביניכם
הוא גדול, הוא חזק, הוא מסעיר על המסלול אבל אלפא רומיאו סטלביו תלתן ירוק חייב להיות לפני הכל ואחרי הכל מכונה של אלפא רומיאו - ועוד אחת שנושאת את המשולש הלבן עם העלה הירוק. נהגנו בו בכביש ובמסלול כדי לברר
ועידת אודי בסין, אחד השווקים האסטרטגיים של מותגי היוקרה, הייתה המקום המושלם להצגת ה-Q8. הקרוסאובר הספורטיבי יתחרה בב.מ.וו X6 ומרצדס GLE קופה
וולוו ממשיכה להתרחב לתחום הג'יפונים הקטנים והיוקרתיים, מציבה את XC40 החדש אל מול ב.מ.וו X1 והמתחרים האחרים בקבוצת הפרימיום. המחיר: החל מ-240 אלף שקלים
הדור החדש של מרצדס A קלאס הופך את מה שהכרנו על מעמדות בתוך מותג יוקרה, עם תא נוסעים וממשק משתמש מהשורה הראשונה. קפצנו לנהיגת בכורה בדור החדש
הצרפתים ממשיכים ללטוש עיניים אל השמנה והסלתה של עולם הרכב - מותגי הפרימיום. למרות שמותג DS מסתובב בעולם מזה כמעט עשור, הם נחושים להזניק אותו מחדש עם קו דגמים חדש וחדשני והראשון בהם הוא ה-DS7 CROSSBACK שמחירו מתחיל ב-240 אלף שקלים
ספינת הדגל המוחלטת של רכבי השטח - הריינג' רובר מקבל גרסת פלאג אין היברידית שמטרתה להמשיך לאפשר לאצולת הממון להתנייד בסמל הסטטוס שיודע לשלב הכי טוב בין עור בעיר ובוץ בביצות של האחוזה. נהיגה ראשונה בדגם לקראת הגעתו לישראל
קחו אחד נהג אנלוגי, ערבבו במותג מיתולוגי, תבלו בעידן טכנולוגי ושימו הכל בהקפאה עמוקה בכבישים מוכי השלג והקרח של צפון איטליה. מה קיבלתם? סערת חושים של חווית נהיגה, אולי האחרונה מסוגה. און יעקבסון נהג בבציר האחרון והמשובח של מכוניות מזראטי וחזר מהכפור
כאשר זה מגיע למעמד, למכוניות מזראטי קטע מוזר, אף אחד לא יטעה לחשוב שאינן יוקרתיות, אבל הן גם לא מייצרות את תחושת הניכור שמביאות בריות מוטוריות מצפון ל-600 אלף שקלים. יצאנו ליום נהיגה בשלושה מתוך ארבעת דגמי המותג
עד לרגע זה אני לא בטוח האם מרצדס S560 מתוחת הפנים היא יותר ארוכה או יותר מפוארת, אין הרבה מה לכתוב על מתיחת הפנים, אז בואו פשוט ננצל את ההזדמנות הזו כדי לענות אחת ולתמיד על השאלות שנשאלים אנשים עם מכוניות כאלו