חלום מיד ראשונה: אלו המשומשות היקרות בישראל
לשוק המשומשות הולכים כדי לקנות מכוניות בזול. אז הרשימה הזאת לא ממש עונה להגדרה, אבל עדיין תאפשר לכם להגשים חלום מוטורי ועוד לחסוך מאות אלפי שקלים לעומת מחיר הרכב כשהיה חדש
לשוק המשומשות הולכים כדי לקנות מכוניות בזול. אז הרשימה הזאת לא ממש עונה להגדרה, אבל עדיין תאפשר לכם להגשים חלום מוטורי ועוד לחסוך מאות אלפי שקלים לעומת מחיר הרכב כשהיה חדש
קייטו נטוורקס של שלמה קרמר מגייסת 238 מיליון דולר לפי שווי של למעלה מ-3 מיליארד דולר; החברה גייסה עד כה 773 מיליון דולר וצירפה לקוחות חדשים, שאחד המסקרנים שבהם הוא תאגיד הבירה "קרלסברג", שמשתמש בשירותי האבטחה המבוזרת, המבוססת ענן, של החברה
בעולם טרנדי שמשתנה בקצב מואץ, רשתות ומותגים נדרשים להדביק את הקצב ולספק ריגושים. איך הם עושים את זה? מה הם עושים כדי להישאר מעודכנים, לשמור על ביקושים, ולא לאבד את הלקוחות שאהבו אבל מיצו ועזבו לנסות מותג אחר? דיברנו עם מומחים על המושג 'מתיחת מותגים'
אלפין 110 החדשה עולה חצי מיליון שקל, אך מגיעה עם 2 כריות אוויר וללא בלימה אוטונוטמית. גם פרארי, פורשה ואסטון מרטין לא חושבות שזה קריטי שהמכוניות שלהן יעצרו לבד מול ילד שקפץ לכביש. אולי עכשיו הממשל בארה"ב ישנה את זה
חשבנו שבאנו לראות את מתיחת הפנים של פורשה קאיין, אבל הוא בכלל לא נראה שונה במיוחד. אז הצצנו פנימה והופתענו לטובה ואז הם סיפרו לנו משהו שבאמת הדהים את כולם
פורשה ופולקסווגן מסחריות יתקינו בדגמי העתיד שלהן את מערכת הסופר ויז'ן של החברה הישראלית, שמאפשרת לנהג להוריד את הידיים מההגה, אבל לא את העיניים מהכביש
האם יש לכם את אחד מכלי הרכב ברשימה הזו? אתם כנראה ממש ממש מרוצים ממנו. אלו רכבי השטח והקרוסאוברים שארגון קונסיומר ריפורטס בחר על סמך סקרי הקוראים שלו
עד שגם הוא יהפוך לחשמלי, פורשה מכניסה את הקאיין לעוד סבב עדכונים שיתנו לו זריקת מרץ להמשך מחזור החיים שלו. לישראל הוא יגיע כבר בחודשים הקרובים, אלו הפרטים עליו
עם מרכז פיתוח והנדסה בישראל, מפעלים ברומניה ובמקסיקו ורשימת לקוחות שכל ספקית הייתה שמחה לתלות בכניסה למשרדים שלה, חברת פומוטיב מעין הנציב יודעת לספק פתרון לאחת הבעיות שהכי מטרידות את תעשיית הרכב
שוק המכונית הקלאסיות נמצא בגאות בשנים האחרונות ואתר מכירות המכוניות הקלאסיות Car & Classic מפרסם את דירוג הקלאסיות האהובות על הבריטים
גם פורשה כבר לא יכולה לברוח מזה: עד 2030 היא תחשמל את כל הדגמים שלה, חוץ מאחד. רוצים לנחש מי האחרון שישאר לוגם בנזין?
לכמעט כל יצרנית היה את הרגע הזה שבו הייתה על סף קריסה. ואז הגיע הדגם האחד הזה שידע למשוך אותן למעלה אלו חלק מהסיפורים המרתקים מאחוריהם
פורשה הכריזה בתערוכת הרכב בלוס אנג'לס על גרסת '911 דקאר' המוכנה לשטח. שינוי משמעותי באבולוציה של המותג והזדמנות למלחמת בוץ מול למבורגיני
האחת תנסה להרוג אתכם אם לא תהיו מספיק טובים, השנייה יפה שזה פשוט להתעלף ואת השלישית יש לקרוא עם מטפחת לדמעות
הרברט דיאס, המנכ"ל של פולקסווגן יעזוב את תפקידו, כך הודיעה הקבוצה. את מקומו יתפוס מנכ"ל פורשה. האם מישהו לא היה מרוצה מהכיוון אליו לקח את החברה?
עם המנוע הטוב, תיבת ההילוכים הנכונה, הנעה לגלגלים האחוריים ועיצוב שהוא מחווה לקלאסיקה ענקית של החברה. אין מנוס מלהכיר בזה שה-911 הזו שוברת לנו את הלב
מבין שלל הגרסאות של פורשה 911, ה-GTS נמצאת בנקודת האיזון העדינה בין האלגנטיות הספורטיבית של הדגם לבין השד הקטן הזה שיש בכל 911 ומשתלט על הנהיגה
אלפי מכוניות יוקרה, בהן מכוניות חשמליות ירדו למצולות עם טביעתה של ה-Felicity Ace, אוניית המשא שעלתה באש ומאמצי הכיבוי שלה עלו בתוהו
כשפורשה בנתה את המכונית שניצחה בכל מקום, פרארי שברה את שיאי המהירות, ג'יפ הורידה את ההמונים לשטח והיפנים בלקסוס ומאזדה עשו מהפכה
צוותי כיבוי ראשונים מתכוונים לעלות על סיפון האונייה פליסיטי אייס שהובילה אלפי מכוניות יוקרה מגרמניה ועלתה באש לפני כשבוע
אוניית משא עמוסה באלפי מכוניות פורשה, בנטלי, אודי, למבורגיני ופולקסווגן החלה לעלות באש. אנשי הצוות חולצו אך המטען היקר ככל הנראה הושמד. וזו בכלל לא הבעיה הגדולה שלה...
בפרק הרביעי של "המכוניות ששינו את העולם" אנחנו פוגשים כמה ממכוניות הספורט המדהימות שנותרו אגדות מוטוריות עד היום. והייתה גם הטעות שעשתה שברולט ולומדים עד היום
זו הייתה תקופה של ניגודים, של מכוניות קטנות, פרקטיות ופשוטות לכלכלות החבולות ותקופת שפע אדירה לאלו שהמלחמה לא פגעה בהן. בפרק ב' אנחנו צוללים לתקופת הניגודים הגדולים של תעשיית הרכב
מ-60 אלף למיליון וחצי שקלים לפני תוספות. בחרנו דוגמאות מייצגות למכונית החשמלית שאתם יכולים לקנות לפי קבוצות תקציב וכמה המלצות על הדרך
נתחיל מהסוף, מעט מאוד אנשים זקוקים למכונית כמו פורשה טייקן קרוס, מעטים עוד יותר האנשים שירוצו לגהץ מיליון שקלים על אחת. אבל איזו מכונה מחכה להם...
אחרי שנה וחצי של ביטולים והשקות וירטואליות, יצרניות הרכב הסתערו על תערוכת מינכן עם שורה של מכוניות קונספט מלהיבות, מוזרות, מסקרנות ובעיקר מבטיחות הרבה חשמל בעתיד
פורשה מקאן מתחדש ברענון של היצע המנועים שלו, עדכוני עיצוב קלים מבחוץ ועוד טכנולוגיה בתא הנוסעים. המחיר שלו יתחיל ב-545 אלף שקלים ותצטרכו להתאפק רק עד אוקטובר
פורשה טייקן החשמלית לא שורפת טיפת דלק, אבל שחררו את גרסת ההנעה האחורית בידיים הנכונות והיא תשרוף צמיגים כאילו אין מחר. רשמים מביקור במסלול עם גרסת ההנעה האחורית שלה
רגע לפני שלוקחים לנו את רעם הבנזין, את החלפות ההילוכים ובעתיד הרחוק יותר את הנהיגה עצמה, פורשה טייקן מספקת טעימה של העולם הישן עם החדש והחשמלי
לא משנה כמה כסף יש לך, עם תג מחיר שנושק למיליון שקלים לפני תוספות ועובר אותו בהרבה אחריהן, אף אחד לא קונה את הפורשה פאנמרה 4S E-Hybrid כדי לחסוך, בטח לא כדי לחסוך דלק
אין שום דבר חדש בטיקן קרוס. את הקונספט ראינו כבר ב-2018, זו סך הכל טייקן, עם מרכב שימושי והגבהה קלה. אז למה היא פשוט עושה לנו חשק?
כאשר היא מוותרת על המנוע הקדמי וההנעה הכפולה, הטייקן בעלת ההנעה האחורית מתפשרת על הביצועים ומוותרת על חלק מהאבזור אבל שומרת על טווח חשמלי מכובד. מכוניות ראשונות בישראל כבר במרץ
סרטון אבטחה חושף כיצד נהג הרכב היוקרתי מנסה להחנות כשלפתע מסיבה לא ברורה הוא מאיץ, פוגע במכונית ונופל. עד ראייה סיפר: "היה רעש חזק של התנגשות". הצופים הסתלבטו. צפו
התרעה על שימוש חריג במכונית פורשה שהתקבלה במרכז הבקרה של איתוראן הקפיצה את הצוותים למרדף אחר פורשה טייקן ב-1.2 מיליון שקלים
פורשה טייקן היא מכונית ספורט חשמלית, שדורשת ממך לשכוח כל מה שידעת על מכוניות ספורט וכל מה שידעת על מכוניות חשמליות - ועכשיו לך תשבור את הראש על זה. ואיך חוזרים לנהוג בכל רכב רגיל אחריה?
טאייקן, המכונית החשמלית הראשונה של פורשה הושקה רשמית בישראל. מעבר למאורע שכבר סופר קודם, מתגלגלים מספרים מאוד מעניינים והערכה למבול רכישות של דגמי פורשה נוספים
תצורת המרכב השלישית של פורשה 911 הנוכחית נחשפה, הכירו את הטארגה החדשה. המכונית למי שרוצה גג נפתח, אבל לא להיראות כמו הטיפוס ש... אתם יודעים, נוסע במכונית עם גג נפתח
כמו עם הקאיין, גם בתצורת הקופה שלו, פורשה לקחה את הזמן בהצטרפות שלה לתצוגת האופנה של קבוצת ה-SUV היוקרתיים. אבל מה פרדיננד פורשה היה חושב עליו?
יחידות ראשונות של פורשה טייקן, המכונית החשמלית הראשונה של יצרנית מכוניות הספורט נחתו בישראל. כמה עשרות הזמנות כבר בוצעו לדגמי ה-4S
בתוך שלל הגרסאות של פורשה, אלו שנושאות את השם GTS צריכות לעמוד בדרישה הבלתי אפשרית של שילוב בין ספורטביות בלתי מתפשרת ונוחות. אז היא עומדת בזה ומפילה אותנו...
אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה ישראל שוברת פרדיגמות בשוק הרכב המקומי ומעדכנת את מחירון הדגמים שלה למטה בעקבות שער היורו. 718 קאימן ב-430 אלף שקלים
רגע לפני השקת הדורות החדשים לשתי מכונות הנהיגה פורשה 911 טורבו S ואחותה הקטנה קיימן GTS, שקיבלו מנועים חדשים וחזקים. לקחנו אותן למבחן פרידה אולטימטיבי - מסלול הנורבורגרינג "הגיהנום הירוק"
יש סיבה טובה מאוד לכך שכל מכוניות המירוץ הרציניות שמות את המנוע באמצע, גם פורשה 718 בוקסטר עושה את זה. המכונית הזו תסמן לכם חריץ על הלב בכל קילומטר של נהיגה בה
אורכיד ספורטס קארס, יבואנית פורשה לישראל מציגה את המחירון המעודכן לדגמיה, לצד ההתייקרויות בשל ביטול הטבת המס, הזדמנויות חדשות מגיעות מתחום מנועי הבנזין
בדרכה האיטית והיסודית, פורשה לקחה את הזמן עד שהציגה מכונית ספורט חשמלית, אבל פורשה, כמו פורשה עשתה את זה הכי יסודי שיש, התוצאה בהחלט מרשימה
החברה מפתחת מערכת לחילוץ תובנות על תנאי הדרך מחיישנים שכבר מותקנים כיום במכוניות. המידע משמש הן לשיפור בטיחות הרכב וביצועיו והן לשם ייצור מפות המתעדות את מצב הכבישים ומיועדות לרשויות מקומיות
פורשה הזמינה אותנו ליום מסלול על כל דגמיה. אז לבשנו את חליפת המירוצים ומכל המכוניות בחרנו דווקא בפנאמרה המשפחתית-פאר עם המודעות הירוקה אבל עם ביצועים של מכונית על וגם בגרסת הסטיישן
עם הקאיין קופה מצטרפת פורשה לטרנד הפורח של קרוסאוברים יוקרתיים בניחוח ספורטיבי. ישווק בשלוש גרסאות רגילה, S וטורבו. שלכם תמורת החל מ-769 אלף שקלים
פורשה 911 היא מהמכוניות שפרצו מזמן את גבולות ההיגיון והפכו לתופעה. גם בדור השמיני שלה היא מכונית שהולכת נגד הלוגיקה של בניית מכונית ספורט באמצעות הנדסה ותחכום. מה כל זה עושה לרגש?
שני מושבים, מנוע בוקסר מרכזי אטמוספרי וחזק, תיבת הילוכים ידנית ואם כל זה לא שכנע אתכם שהקאיימן GT4 היא שיר אהבה למכונית ספורט, אנחנו לא יודעים מה כן