גם זה קרה ב-2024: למבורגיני עקפה את פרארי בישראל במכירות
בזמן שמכירות הרכב דווקא עלו בשנה החולפת, אצל רוב יצרני היוקרה נרשמה ירידה, כולל אצל מרצדס שהמשיכה להוביל את השוק. החריגה: לקסוס שזינקה כמעט ב-50%. אבל הדרמה הגדולה התרחשה בקרב מותגי העל
בזמן שמכירות הרכב דווקא עלו בשנה החולפת, אצל רוב יצרני היוקרה נרשמה ירידה, כולל אצל מרצדס שהמשיכה להוביל את השוק. החריגה: לקסוס שזינקה כמעט ב-50%. אבל הדרמה הגדולה התרחשה בקרב מותגי העל
מספר עובדים של ב.מ.וו יצרו רשת הברחה של מכוניות היוקרה מתוצרתה לרוסיה, למרות הסנקציות. פרשה שמעניקה הצצה נדירה לשוק האפור והשחור של מכוניות היוקרה
הטרנד של השנה הקרובה יהיה דגמי הפלאג אין, ההיברידים הנטענים מהשקע שמשלבים את יתרונות רכבי הבנזין החשמל (ואת החסרונות שלהם). יותר מ-15 מהם יעשו עלייה. למה זה קורה ולאילו דגמים שווה לחכות
ב-2022 הייתה ב.מ.וו קרובה מאוד להשקת יורשת מודרנית ל-M1 המיתולוגית. אבל אז החליטה מועצת המנהלים להשיק במקומה קרוסאובר ספורטיבי
ככל שאתם קונים וקונות יותר ג'יפונים כך מצטמצמת קטגוריית רכבי היוקרה הקומפקטיים. לעומת חברות פרימיום אחרות שפשוט משליכות את הקומפקטית שלהן לפח, ב.מ.וו משיקה דור רביעי אבל בלי מהפכות. האם המכונית שהייתה לצפרדע יכולה לצאת נסיכה?
מודעה לא שגרתית צדה את עינינו, לקלאסיקה אמיתית ונדירה בארץ. למה היא עולה כמו ב.מ.וו מודל 2024, והאם המחיר שלה ריאלי
ארגון מבחן הריסוק האירופי אינו ממליץ לסמוך על המערכת של BYD אטו 3 בכביש מהיר, לאחר שלא זיהתה נכון תמרורי מהירות, לא האטה את הרכב לקראת סיבוב ולא לקחה שליטה מנהג שלא הגיב. מחמאות למרצדס, ב.מ.וו פולקסווגן ו-וולוו
השקת הדור הרביעי של ב.מ.וו X3 לא הייתה יכולה להיות מפתיעה יותר. נכון, רכב הפנאי של החברה הבווארית אולי מבוסס על אותה פלטפורמה אבל התוצאה הסופית מצביעה על הכיוונים אליהם ב.מ.וו הולכת. על הטוב, הרע והמופרע
ב.מ.וו נכנסת לעולם החשמל הדו גלגלי עם קטנוע בעיצוב אולטרה ייחודי. הייעוד הוא תחבורה פרברית לטווח בינוני עם 130 ק"מ בין טעינות. וגם: הצגה ראשונה למשקפיים שמגיעות מהאף-35 לכביש
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: 2024 עדיין לא נגמרה: 20 דגמים חדשים, לא רק חשמליים, שיושקו כאן לפני הסילבסטר, כולל אלפא רומיאו חשמלית ראשונה, MG3 היברידית, ועוד כמה סיניות חדשות
מתעניינים בהחלפת המכונית בחודשים הקרובים? חוזה הליסינג עומד להיגמר ואחראי הרכב בחברה לוחץ עליכם להחליט על החלפה? אל תעשו כלום לפני שתקראו את זה: 10 דגמים שעומדים לעבור שינוי משמעותי בקרוב
מתחשק לכם רכב לבן ביום ושחור בלילה? לב.מ.וו יש את הטכנולוגייה שתאפשר החלפת צבע המכונית בלחיצת סמארטפון. על היתרונות והאתגרים שבדרך ומתי היא תגיע אליכם
סדרת אופנועי הכביש והשטח של היצרן הגרמני, ה-F800GS/F900GS עברה דיאטה, הלכה למכון כושר וחזרה הרבה יותר מהנה, אפילו בדגם הכי זול שלה
אחרי שבע שנות עלייה רצופות במכירות ביבשת, כולל פתיחת מפעל בברלין, טסלה מציגה השנה ירידה. ב.מ.וו מנגד עקפה לא רק את אודי ומרצדס, אלא גם את פולקסווגן
מאזדה תשיק 6 חשמלית באירופה (ואולי בישראל) על בסיס דגם של צ'אנגן, מיני קופר החדשה היא כבר תאומה סודית של אורה 03 ובקרוב נוכל להתלבט בין דאצ'יה ודונגפנג שהן אותה מכונית. היצרנים הוותיקים הפסיקו לזלזל בסינים ועכשיו פונים אליהם לרכוש טכנולוגיות
הגרמנים שתלו באופנוע האדוונצ'ר שלהם מנוע של אופנוע ספורט. התוצאה דורשת הרבה שיקול דעת כדי להגיע הביתה בחתיכה אחת
במה שמהווה יותר מתיחת פנים מקיפה מדגם חדש לגמרי, מעדכנת ב.מ.וו את הקרוסאובר שלה, אבל דגם חשמלי חדש באמת יושק רק ב-2025
גבר ואישה פתחו שני פרופילים זהים באפליקציית ההכרויות, עם הבדל קטן: באחד הצטלמו עם ב.מ.וו פתוחה, בשני עם סמארט. מי קיבל יותר מאצ'ים ומתי קרסה תיבת ההודעות הפרטיות
דו"ח של הסנאט האמריקאי קובע ששלוש היצרניות מכרו בארה"ב, וייתכן שגם בארץ, מכוניות עם רכיבים שיוצרו בעבודות כפייה. ב.מ.וו הודיעה שתחליף את הרכיב במכוניות שכבר נמכרו בארה"ב
היצע הדגמים של ב.מ.וו מתרחב עם גרסת פלאג אין לסדרה 5 ומתיחת הפנים של סדרה 4. המחירים החל מ-500 אלף ו-400 אלף שקלים בהתאמה
הדור החדש של ב.מ.וו סדרה 5 צריך להתמודד לא רק עם המורשת, המתחרות הקלאסיות והציפיות, אלא גם עם חלופה חשמלית אטרקטיבית. חזרנו מנהיגה בגרסת הבסיס עם תשובה
במהלך השנים הורכבו בארץ מכוניות אמריקאיות, בריטיות, צרפתיות ויפניות. אבל היו גם החמצות עוצרות נשימה, כמו הרומן של היצרנית הגרמנית עם שני מפעלים מקומיים, שלא צלח
יבואנית ב.מ.וו החלה בשיווק ה-X2 החדש. הדור השני לקרוסאובר הקטן והמעוצב יתמודד עם מתחרי בנזין וחשמל. אבל בהחל מ-310 אלף שקלים לבנזין ו-360 אלף לחשמל, זה לא יהיה קל
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: הפסקה מהחטופים, מעזה, מה"הותר לפרסום". דני קושמרו יצא מהאולפן למסע באוסטרליה ובישראל בעקבות הקסם של אופנוע האדוונצ'ר הוותיק של ב.מ.וו, והדור החדש שלו, ה-GS1300R
מכוניות המירוץ האלו רק נראות כמו דגמים רגילים, בפועל הן היו מכונות שנסעו על טירוף, דלק מירוצים ונהגים לא ממש בסדר בראש מאחורי ההגה
גרסת כניסה חדשה ל-iX1 של ב.מ.וו תשאיר לכם 29 אלף שקל בחשבון הבנק ותעניק טווח נסיעה ארוך יותר בתמורה לוויתור על ההנעה הכפולה והביצועים
אחד הקרוסאוברים הטובים בקטגוריה חוזר אלינו לאחר מקצה שיפורים, הכולל בעיקר הנעה היברידית משודרגת. עם השכלולים בא התיאבון, וגם תג מחיר שזינק ל-740 אלף שקלים. האם תרגישו באמת לאן הלך הכסף?
הוא היה מאחרוני הנפילים בתור הזהב של עיצוב הרכב באיטליה ובעולם כולו. האיש שעיצב את למבורגיני מיורה, קונטאש, לנצ'יה סטראטוס, סיטרואן BX ורבות אחרות
בעולם חשמלי ומתחשמל בו כוחות סוס הפכו להיות זולים וזמינים, ה-X6 על 300 סוסיו ומנוע הדיזל שלו הוא כמעט דינוזאור, עד שמתחילים לנהוג ומגלים איפה הוא ואיפה האחרים
יצרניות הרכב מספרות לנו שמערכות הבטיחות החצי אוטונומיות יכולות להקל עלינו בנהיגה עד שיחליפו אותנו. אבל בדיקה שערך מכון אמריקאי חשוב חשפה עד כמה הן כושלות במציאות. מי היו המאכזבות ביותר?
ה-520i החדשה מקבלת מנוע היברידי מתון ומחיר כניסה של 469 אלף שקל. במקביל מושקת גרסת בסיס חדשה ל-i5 החשמלית, ב-579 אלף שקל, זולה ב-41 אלף שקל. איזה אבזור היא איבדה?
ב.מ.וו השיקה את הקרוסאובר-קופה הקומפקטי החדש בבת אחת, בגרסאות בנזין וחשמל X2 ו-iX2. הזדמנות נדירה לנהוג בשתי מכוניות זהות, הנבדלות רק בסוג המינוע. 300 מטר הספיקו לנו כדי לבחור עם מי מהן היינו חוזרים הביתה
שלב חדש בתקשורת בין הנהג לרכב: ב.מ.וו תוסיף באביב לחלק מדגמיה יכולת לשלוט בהן בנסיעה באמצעות מבט
הדור החדש של ב.מ.וו סדרה-5 נוחת בארץ תחילה בגרסה החשמלית. גרסת הבסיס ב-620 אלף שקל יקרה מטסלה S מקבילה ב-3,000 שקל, אבל גרסת הביצועים M60 יקרה מ-S פלייד ביותר מ-200 אלף שקל
הירידה במכירות מכוניות היוקרה מאז פרוץ המלחמה הרבה יותר גדולה מהירידה בדגמים העממיים. למה זה קורה ומי היצרנים שנפגעו הכי הרבה
לאורך 51 שנותיה לא נאלצה סדרה 5 להתמודד עם אתגר משמעותי ומורכב כמו זה שמונח לפתחו של הדור השמיני שלה: המעבר להנעה חשמלית. אחרי שהיינו מראשוני העיתונאים לנהוג בה, זה מה שיש לנו לומר עליה
היא אחת המכוניות החזקות ביותר שב.מ.וו הציעה מאז ומעולם, היא עושה את זה במפגן טכנולוגי שרותם את כל מה שהיצרנית הזו יודעת לעשות והחטיבה הספורטיבית שלה מסוגלת להציע. טעימה מהעתיד של פאר, ביצועים וחשמל
אינוווייז הישראלית תהיה מי שתטמיע את מערכת הבטיחות לרכב שפיתחה ברכבים האוטונומיים מתוצרת BMW. הידיעה הזאת היא לא רק סיבה לגאווה ישראלית, אלא גם הזדמנות לשיחה עם המייסד והמנכ"ל על הדרך מהתנסות משפחתית כואבת לשותפות עם מותג רכבי היוקרה
דגמי קונספט שרמזו על העתיד הקרוב של ב.מ.וו ומרצדס ופולקסווגן GTI חשמלית כיכבו בתערוכת מינכן השנה, והראו את הכיוון שבו בחרה תעשיית הרכב האירופית המודאגת מול התחרות מסין: מכוניות מתוחכמות, מעוצבות אבל גם יקרות יותר
שוק הרכב בהאטה, יבואנים שתקועים עם מלאים, מבצעים לוחצים ואנשי מכירות לחוצים. כל זה מתרחש בעולם מקביל כי בזה של המכוניות היקרות באמת בישראל אנחנו באחת השנים המטורפות ביותר
מטויוטה יאריס בת שבע ב-27 אלף שקל ועד ב.מ.וו M4 ב-430 אלף שקל: מחירי העסקאות במכרזי המשומשות של המשטרה ורכבי החילוט מצחיקים. השאלה לאן המכוניות האלו מגיעות בסופו של דבר
ב.מ.וו חשפה את ה-7 עם מכ"ם הלייזר של אינוביז. עומר כילף, המנכ"ל, מסביר לוואלה מי יהיה אחראי במקרה של תאונה, איך יצרניות הרכב יעשו מזה כסף ואיך מנהלים חברה של 500 הייטקיסטים באמצע המהפכה המשפטית
היצרנית הגרמנית השיקה משקפיים לרוכבי אופנועים המשמשים כתצוגה עילית, כמו במטוסי קרב. הטכנולוגיה: מחברת הבת שלאלביט, יצרנית קסדת טייסי האף-35. וכמה הם יעלו?
כמה תסכימו לשלם על צעצוע קיצוני, עם מימדים קומפקטים וביצועים פנטסטיים? ב.מ.וו M2 החדשה בישראל עם המון יכולת, בלי תיבה ידנית ותג מחיר של 650 אלף שקל
לקרוסאובר הבווארי החדש יש 653 כ"ס ויכולת עקרונית לנסוע 83 ק"מ על חשמל, אבל אין בו גרם צניעות, מתינות או התחשבות בסביבה. פיצוח מעציב שקולע בול לרוח הזמן
ב.מ.וו, שמזוהה עם נהיגה ספורטיבית, החליטה להפסיק לייצר מכוניות עם שלוש דוושות, ולהישאר עם אוטומטיות בלבד. דווקא טויוטה מתכוון לשמור עליהן, אפילו בעידן הרכב החשמלי
מכונית הסאלון של ב.מ.וו מוצגת עם מגוון רחב של מנועים, החל בבנזין הבסיסי ועד לגרסאות החזקות בעלות שני מנועים חשמליים. מה היא מחדשת ומתי היא בישראל?
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו שיחסוך לכם בדלק
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו הבא
יונדאי איוניק 6 שרושמת טווח מקסימלי מוצהר של 614 ק"מ מתברגת בצמרת החשמליות שיקחו אתכם הכי רחוק בישראל. מי המכוניות שמככבות בטבלה? הפרטים בפנים