מבחן דרך: ב.מ.וו 420i החדשה
היצע המוצרים של ב.מ.וו בתקופה הנוכחית הוא מהנרחב והמגוון ביותר בתעשייה, ככה זה כשאנשים מוכנים לקנות כל דבר עם סמל הכחול לבן עליו - אבל סדרה 4 היא המבחן האמיתי שלה. עד כמה משכנעת גרסת הכניסה?
היצע המוצרים של ב.מ.וו בתקופה הנוכחית הוא מהנרחב והמגוון ביותר בתעשייה, ככה זה כשאנשים מוכנים לקנות כל דבר עם סמל הכחול לבן עליו - אבל סדרה 4 היא המבחן האמיתי שלה. עד כמה משכנעת גרסת הכניסה?
הדור הנוכחי והשני של הסדרה 4, תצורת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3, שהופרדה לכדי משפחת דגמים נפרדת מתחילה את השיווק שלה היום בישראל, ניגשנו לחזית בחשש, ראינו אותה ויש לנו חדשות מצוינות
ב.מ.וו X2 פלאג אין יושב על צומת הדרכים של שתי המגמות החזקות ביותר בתעשיית הרכב, מכוניות היברידיות וקרוסאוברים מעוצבים. אבל מב.מ.וו אנחנו מצפים גם לערך מוסף, האם הוא מעניק אותו?
האחת מכוונת לביצועים ומנסה לאזכר את המכוניות המיתולוגיות של היצרנית בדרך לכבוש את הלקוחות הגבריים, השני מכניס את היצרנית לגוב האריות של הקרוסאוברים החשמליים, ומסתיר חדשנות בעיצוב מוכר
ב.מ.וו חוזרת לעולמות הקרוזרים והקאסטומים עם ה-R18 - סופר קרוזר בנפח 1,800 סמ"ק, מראה קלאסי וטכנולוגיה מתקדמת. בישראל בדצמבר
למשפחת הקרוסאוברים נטעני השקע ההיברידים של ב.מ.וו נוסף גם האח הקטן והמעוצב, ה-X2. כאן עם שילוב מנוע 1.5 ליטר ומנוע חשמלי לגלגלים האחוריים. המחיר: 299 אלף שקלים.
לקח לב.מ.וו כמה שנים טובות כדי לחבר קו בין שתי מגמות שנמצאות בזינוק מתמיד בשנים האחרונות - קרוסאוברים קטנים והנעה היברידית נטענת שקע - אז הנה הם הצמד X1 ו-X3 במבחן ראשון
גרסת הקופה של ב.מ.וו סדרה 3 הלא היא הסדרה 4 נחשפה במלואה. העיצוב דרמטי, רק אל תצביעו לה על הגריל, די נו, זה לא מנומס. לישראל היא תגיע עד סוף 2020
ב-2007 השיקה ב.מ.וו את ה-X6, ויצרה קטגוריה חדשה לרכבי פנאי. ה"קרוסאובר-קופה" הראשון חולל סערה של יחסי אהבה-שנאה. יצאנו למבחן כדי לראות, לאיפה הולך הדור השלישי
נייקד אחד ושני אופנועי ספורט-אדוונצ'ר-תיור מהווים את הגל שמחזיר את חטיבת האופנועים של ב.מ.וו בישראל לפעילות אחרי השבתת הקורונה. הנה היכרות ראשונה איתם
מעבר לנטל ההוכחה של כל מכונית מתוצרת ב.מ.וו, לסדרה 2 גראן קופה יש עוד אתגר - לשכנע אותנו שהדור הזה, עם ההנעה הקדמית טוב יותר מהיוצא
הארלי דיווידסון ואופנועי ב.מ.וו נמצאים כל אחד בקצה אחר של הקשת שמרכיבה אופנוענות. טל רייר, בימריסט מושבע שאל את עצמו כמה הם באמת שונים, במה הם דומים ואת מי היה לוקח?
בעיני רבים המשפחתיות הגדולות נחשבות לכרטיס הכניסה האמיתי לעולם היוקרה. מפגש בין ב.מ.וו 330e לוולוו S60 T8 - שתי אלטרנטיבות היברידיות חסכונית ויעילות חשמלית, שפונות אחת לשכל ושניה לרגש
חטיבת האופנועים של ב.מ.וו מחדשת את ה-XR1000 ומנצלת את ההזדמנות להשיק עוד שני אופנועים חדשים, אח קטן ונייקד בשם F900R
ב.מ.וו מוסיפה את גרסת הקופה 4 דלתות של סדרה 1 להיצע הדגמים בישראל. מנועי 1.5 ליטר 140 כ"ס ו-2.0 ליטרים 306 ליטרים בהנעה קדמית או כפולה
הב.מ.וו M135i ממש לא הייתה מה שציפיתי ממנה - זה היה פשוט נהדר. אז רגע לפני שאתם מפנים לה עורף על נטישת ההנעה האחורית, קחו אותה לסיבוב. ובאופן כללי אל תפנו לה עורף, היא נושכת
החל שיווק הדור השלישי של הקרוסאובר-קופה המעוצב של ב.מ.וו, ה-X6. הוא גדול מבעבר ועם שני מנועי בנזין ושני דיזלים חזקים מאשר בדור היוצא
סדרה 1 החדשה עוזבת ידיים מתצורת ההנעה הקלאסית של ב.מ.וו, זו שהייתה סימן ההיכר שלה בדורות הקודמים. מה היא מרוויחה, מה הלקוחות שלה מרוויחים וכמה זה עולה?
מתוך כמה וכמה מכוניות מרגשות והיסטוריות שהגיעו לעולם ב-1990, אנחנו פותחים את סדרת הכתבות שלנו הפעם בשתי אגדות שהיו באמת, ב.מ.וו סדרה 3 וב.מ.וו סדרה 8
אפשר לספור על כף יד אחת את המכוניות שהפכו לאמת מידה בקבוצתן מהרגע הראשון שבו הופיעו ונשארו כאלו גם עשרות שנים אחר כך. ב.מ.וו סדרה 3 היא אחת כזו. הדור החדש עושה את זה?
גרסת ארבע הדלתות לסדרה 8 החלה להימכר בישראל. מנועי שישה ושמונה צילינדרים, 340 ו-530 כ"ס, פאר, ביצועים ומלוא החופן טכנולוגיה
מעט מאוד כלי רכב מצליחים לייצר חלוקה חדה וברורה בין אלו שאוהבים לאלו שלא סובלים אותם, ב.מ.וו X6 הוא בהחלט הבולט שבהם. אבל ברגע שנכנסים פנימה, המסקנה ברורה - זו מכונה שהיא הרבה יותר מפוזה
אז חיסכון בדלק הוא לא בדיוק המניע של מי ששולף כרטיס אשראי וקונה מכונית ב-600 אלף שקלים, אז מה באמת גורם לב.מ.וו להוציא לשוק גרסת פלאג אין הייבריד ל-X5 שלה. ותכל'ס איך הוא נוסע?
יותר אבזור, בטיחות, איכות, מרווח - אבל עם הנעה קדמית. ב.מ.וו סדרה 1 החדשה מחליפה דיסקט אצל ב.מ.וו בדרך לקהלי יעד חדשים. תוצע בשלב זה עם מנוע 1.5 ליטר 140 כ"ס ו-2.0 ליטרים 306 כ"ס
אנחנו לוקחים למבחן שתי מכוניות העולות כ-900,000 שקלים כל אחת; מי מפוארת יותר, מי ספורטיבית יותר, ואת מי מעניינות יכולות השטח או תצרוכת הדלק שלהן?
גם השנה, רגע לפני שהקיץ נגמר, יצאו שוב מאות אופנועי ב.מ.וו ושטפו את הדרום בטיול האופנועים השנתי של דלק מוטורס. טעימה מהיופי הזה מחכה לכם בגלריה הזו
ב.מ.וו לא לוקחת שבויים בדרך לכיבוש פסגת ה-SUV הספורטיביים. מתחת למכסי המנוע של ה-X5 וה-X6 בגרסאות ה-M וה-Competition מנועי V8 בהספקים של 600 ו-625 כ"ס בהתאמה. אלינו הם יגיעו במהלך 2020
העיצוב עודכן, האבזור ברמות הגימור הבכירות נוסף, אך מערכות ההנעה נותרו ללא שינוי עם מנוע 1.5 ו-2.0 ליטרים. הגרסה ההיבירידת נטענת השקע לא בדרך אלינו
עם מימדים מלוא העין, גריל שקשה להוריד ממנו את העיניים ובאופן כללי הופעה שזועקת "שלי הכי גדול" - ב.מ.וו X7 הוא ההעזה הנוכחית של ב.מ.וו לעשות דברים אחרת. שווה 890 אלף שקלים?
מצד אחד יש כאן מכונית היברידית נטענת, לחובבי הסביבה, מצד שני ב.מ.וו שתעשה ככל שתוכל להוכיח שהיא פונה דווקא לחובבי נהיגה. בואו נבדוק אם מדובר במכונה יוצאת דופן או בפיצול אישיות
יבואנית ב.מ.וו לישראל השיקה את אופנוע הסופר ספורט ההיפר טכנולוגי שלה בישראל. ב.מ.וו S1000RR ישווק בשלוש גרסאות במחיר של החל מ-160 אלף שקלים
למכונית הניסיונית הזו של ב.מ.וו, המובססת על הסדרה 5 יש 720 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-3 שניות. אז למה ב.מ.וו לא כל כך ממהרת לעידן החשמלי?
סדרת מכוניות הקונספט וויז'ן של ב.מ.וו נועדה להעניק לנו הצצה לחזון היצרנית הגרמנית לשנים הבאות. הפעם זה תורה של חטיבת הביצועים M להראות את הזווית שלה
דלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישראל יוצאת עם לא פחות מחמישה דגמים חדשים. החל ב-Z4 הרודסטר הקטנה, עבור בסדרה 3 החדשה, סדרה 8 קופה, המגה SUV החדש X7 וסדרה 7 המחודשת
דלק מוטורס, יבואנית ב.מ.וו לישראל מתחילה בשיווק גרסת האדוונצ'ר של האופנוע הדו שימושי בנפח הביניים, ה-F850GS. המחיר: החל מ-115 אלף שקלים
לפני עשרים שנה הציגה ב.מ.וו את X5 שנחשב לג'יפון-הפרימיום הראשון בעולם. הוא זכה להצלחה מרשימה, ומאז הצטרפו כל השאר לחגיגה. האם יצליח הדור הרביעי של X5 לשמור על מעמדו המוביל?
ב.מ.וו GS היה אופנוע האדוונצ'ר הראשון עוד לפני שלקטגוריה הזו היה שם. מאז כולם מנסים להדיח אותו, והוא בתורו קובע את הרף. האם ה-R1250GS החדש שומר עליו?
עשר שנים אחרי שהדהימה את העולם והוציאה סופרבייק ראשון שהשאיר את כולם עם הלסת מחוץ לקסדה, ב.מ.וו חוזרת עם דור שני ל-S1000RR. דני קושמרו נסע, רכב, חזר
החל השיווק של אופנוע הנייקד אפריליה טואנו 1,100 החדש, סינגפור איירליינס מעניקה טיסה ואירוח במתנה למירוץ הפורמולה 1 וב.מ.וו מראה פרטים ראשונים של סדרה 1 הבאה
אינסטגרם הפך לחלון הראווה של החיים הטובים ומכוניות הן חלק אדיר ממנו. אבל מי? חברה בריטית בדקה מי המכוניות המתוייגות ביותר ברשת. פרארי? למבורגיני? ממש לא. איפה המכונית שלכם ברשימה?
יבואנית ב.מ.וו לישראל מתחילה בשיווק מוקדם של ב-X5 החדש. בטיחות על סף האוטונומיה, סביבת נהג דיגיטלית לחלוטין ושורת מנועים חדשים ומתקדמים. החל מ-600 אלף שקלים
עם X4 החדשה מנסה ב.מ.וו לאחוז במקל מכל הקצוות: גם קרוסאובר וגם קופה ספורטיבי, גם כביש וגם רכב שטח. האם זה אפשרי? יצאנו לבדוק את גרסת הבסיס 20i, המספקת 184 כ"ס תמורת 369,000 שקלים
שני הגלגולים העדכניים של האופנועים הגדולים של ב.מ.וו, עם מנוע הבוקסר 1,250 החדש הגיעו לישראל בגרסאות ה-GS האדווצ'רי וה-RT ספורט-תיור. החל מ-160 אלף שקלים
גריל מפלצתי, עדכונים למנוע ה-V8 וגרסת הייבריד נטענת שקע חדשה ילוו את מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 7
הדור השני של ב.מ.וו X4 הקרוסאובר קופה ארבע דלתות הגיע לישראל. חלוץ הקטגוריה מציג מימדים גדולים יותר, ארוזים בעיצוב דינאמי יותר ומערכות בטיחות רבות כסטנדרט. המחיר: החל מ-370 אלף שקלים
בין קרב המאסף של המשפחתיות הקלאסיות למלחמות של רכבי הפנאי-שטח. 2019 באולמות המכירה ובכביש הולכת להיות תחרותית
שוק הרכב הישראלי צפוי בשנה הבאה להתפוצץ עם עוד מבול של דגמים חדשים ומחודשים. אלה עיקרי הדגמים שלדעתנו צפויים להיות המשמעותיים יותר לנוף המקומי
ארוכה, נמוכה, אקסלוסיבית - זו ב.מ.וו סדרה 8 מכונית הדגל הספורטיבית של ב.מ.וו ששיווקה בישראל החל רשמית. 530 כ"ס, פאר וטכנולוגיה במחיר של החל מ-1,250,000 שקלים
הדור השביעי של ב.מ.וו 3 הוצג לאחרונה, מבטיח לחזור אל ה-DNA הספורטיבי של החברה הבווארית. בדקנו את "שלוש" החדשה על הכביש הציבורי ובמסלול המרוצים כדי לראות, עד כמה היא מושחזת?
מבול מכוניות התרגש עלינו שבוע שעבר בתערוכת המכוניות של לוס אנג'לס. סקרנו את החשובות שבהן, אבל עכשיו הגיע הזמן לעשות סדר. מי הוצגה, מה הוצג ולראשונה אתם מדרגים את כוכבת התערוכה