חדש בארץ: קורקינט דוקאטי. אבל מי באמת מייצר אותו?
חברה איטלקית רכשה מיצרנית האופנועים את הזכויות להדביק את שמה לקורקינטים שלה. הכלי הראשון שייובא, יעלה בארץ כ-30% יותר מאשר באירופה
חברה איטלקית רכשה מיצרנית האופנועים את הזכויות להדביק את שמה לקורקינטים שלה. הכלי הראשון שייובא, יעלה בארץ כ-30% יותר מאשר באירופה
בגלל המלחמה: רוכבי סיירת האופנועים של אגף התנועה הוכשרו להגיב לפיגועים וחומשו לראשונה ברובי סער. היום הם קיבלו גם את אופנועי הדוקאטי החדשים שלהם
השר לבטחון פנים התגאה בתוספת תקציב למשטרה, אנחנו יודעים לאן היא הלכה. משטרת ישראל תצטייד בקרוב בדגמי אופנועים חדשים ונחשקים מתוצרת דוקאטי, אפריליה והוסקוורנה
יצרנית האופנועים האיטלקית דוקאטי ממש לא מתקשרת לאופנועי שטח, ואז היא מוציאה את הדזרט X וגורמת לסביו לשיר, עד המחיר...
אחרי כמה גישושים, אבל בלי נציגות של ממש, דוקאטי נכנסת ללב קבוצת האדוונצ'רים ועושה את זה עם כלי קשוח ומתקדם. הכירו את הדזרט X
"לפני עשור, רוכבי סופרבייק מאליפות העולם היו מוכרים כליה כדי לקבל אחד כזה..." אנחנו לא חושבים שיש משפט שמגדיר טוב יותר את המכונה האדומה הזו, אבל קחו עוד כמה
הנפח גדל, השלדה שונתה, האלקטרוניקה התרחבה והמשקל הופחת - דוקאטי מונסטר החדש נע בין שמירת מסורת לחדשנות. המחיר: החל מ-83,600 שקלים
בשנה שעברה הכריזה חברת לנובו יצרנית המחשבים המובילה, ביחד עם דוקאטי, יצרנית האופנעים האיטלקית, על שיתוף פעולה יוצא דופן. במהלכו לנובו עוזרת לדוקאטי לנתח את המידע מהתחרויות, על מנת לשפר את ביצועי האופנועים. פגשנו את החברות על מסלול המרוצים הלוהט בספרד
מפגן עוצמה כזה לא ראינו כבר הרבה זמן, השמועות על היחלשות הענף הדו גלגלי היו מוגזמות, כי לפי השפע שהוצג במילאנו, העתיד וורוד
ארוז בסטייל, מלא בטכנולוגיה. החל שיווק דוקאטי סקרמבלר 1,100 בישראל בשלוש הגרסאות של הדגם. המחיר: החל מ-97 אלף שקלים
דוקאטי סקרמבלר 1100 החדש הוא שילוב בין מנוע שרירי, טכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מוקפד שיוצרים יחדיו חבילה ייחודית ומסקרנת במיוחד. הוא אוטוטו אצלנו, ויש למה לחכות
אופנוע האדוונצ'ר-ספורט הגדול של דוקאטי מתחיל שיווק בישראל, עם שלדה חדשה קלה וקשיחה, מנוע חדש ומערכות אלקטרוניות מתקדמות. המחיר: החל מ-140 אלף שקלים
אחד האופנועים המסקרנים ביותר בעולם הדו גלגלי נחת בישראל, הדוקאטי פאניגלה V4 שפותח בשיתוף קבוצת המירוצים של דוקאטי במוטוGP מכוון לקצה הפירמידה עם 210 סוסים ומחיר של החל מ-175 אלף שקלים
אחרי הסקרמבלר והמונסטר 797, גם המולטיסטרדה יוצא בגרסה נגישה יותר מבחינת מחיר. מה משלמים על הירידה בנפח והאלקטרוניקה ומה מרוויחים מכל זה? ראובן סביו רכב עליו, קפץ איתו וחזר לספר
כמעט חצי יובל אחרי שהוצג המקור שעיצב דור שלם של אופנועי עירום ספורטיביים, חוזרת דוקאטי למקורות הדגם, עם גרסה מקוררת אוויר, זולה במחיר אבל עשירה באמוציות. הוא מזכיר לנו כמה מעט אנחנו צריכים כדי ליהנות באמת
ליגל, יבואנית אופנועי דוקאטי לישראל מתחילה בשיווק המונסטר 797, גרסת בסיס למשפחת הנייקדים שהפכה לאייקון. עם ABS, אבל בלי בקרות רכיבה ובמחיר של 65 אלף שקלים
ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל מודיעה על תחיל שיווק הסופר מונסטר החדש, עמוס בטכנולוגיה, עם עוד סוסים, ועיצוב שחוזר למקורות. המחיר החל מ-109 אלף שקלים
רגע רגע, אז דוקאטי בעצם לקחו את אחד הכלים הכי מדליקים שלהם ועשו אותו אפילו מדליק יותר? היינו חייבים לבדוק את זה
דוקאטי מזריקים דיזל לדגם שלהם וזה עובד טוב דווקא, רק שלא בהנעה בסולר מדובר כי אם בתוסף שיק מרוכז בזכות טיפול ישיר בדגם הדיאבל
הפניגאלה חזק ותובעני מדי? מעכשיו לדוקאטי יש סופר ספורט חדש, כ-20 שנים מאז שפסק ייצורו של הדור הקודם. ההצהרה: אופנוע ספורט ליומיום
בחודש השלישי עם הסקרמבלר 400 של דוקאטי, צברנו 5,000 ק"מ רכיבה ושדרגנו את הבולם האחורי לאוהלינס, התקנו תיקי צד שמשפרים את השימושיות והחלפנו את המראות, סתם כי בא לנו
האיטלקים לא רק פונים לאמריקנים עם ה-X דיאבל, הם ממש נדחפים להארלי דיווידסון מול הפרצוף באירוע הקאסטומים השנתי בסטורג'יס עם גרסה ששודרגה על ידי רולנד סנדס
הסקרמבלר הקטן במשפחה מתמודד עם תנאי היומיום וכבר צובר קילומטרים רבים. החודש שדרגנו את מערכת הפליטה בכזו של טרמיניוני. כמה עלה, ומה התועלת?
דוקאטי חוגגת 90 שנים בפסטיבל ענק במסלול המירוצים מיזאנו, אז כדי לקחת חלק במסיבה, מועדון דוקאטי ישראל שלח 10 רוכבים ואופנועים ישראליים, לטיול בן אלפי קילומטרים באיטליה וחוויה עוצמתית
עוד יותר אקזוטי - לכבוד חגיגות ה-90 שנה, דוקאטי חושפת באירוע במיזאנו פניגאלה 1299 S בייצור מוגבל, עם שינויים טכניים ואלקטרוניים וצביעה ייחודית
בחודש הראשון עם הדוקאטי הזול ביותר, אנחנו מרחיבים את ההיכרות עמו וגם מבקרים במוסך לטיפול סיום הרצה. האם ההבטחה למחיר נמוך בתחזוקה קוימה?
בכיר הדירקטוריון בקונצרן פולקסווגן, רופרט שטדלר מפריך את השמועות על מכירת דוקאטי, מותג האופנועים שנרכש על ידי אודי ב-2012
רוכבים צעירים נהנים היום ממבחר עצום של אופנועים בעלי מנועים בנפח בינוני וקטן וגם המגוון גדול מתמיד. לקחנו ארבעה כלים שונים, בארבעה סגנונות, טעמים ורמות מחיר ויצאנו לכביש וגם לשטח
אם המולטיסטרדה הכניס ממד שלישי לרכיבה על אופנועי דוקאטי, דגם האנדורו מעורר את הממד הרביעי. הוא גדול, מסיבי וחזק, אבל מוכשר מאוד גם במקומות שמחוץ לעולם הסלול. קפיצות, נחלים וסלעים? בתאבון
דוקאטי ויצרנית המשקפיים אינדיפנדנט חברו לייצור גרסה ייחודית ומוגבלת בייצור ל-1,077 יחידות בלבד של הסקרמבלר. המחיר בישראל לזריזים, 99,000 שקל
שנת 2016 נפתחת חזק מאוד עבור המותג האיטלקי, עם מגוון רחב מאוד של אופנועים חדשים. לקחנו דווקא את הזול מכולם שמיועד לרוכבים מתחילים למבחן והחלטנו להשאירו אצלנו
שוק הדו-גלגלי בנסיקה. 1,484 כלים נמסרו במרץ ומעלים את הספירה עד כה ל-4,213 יחידות. נתח המכירות של האופנועים הגדולים בעליה
דוקאטי X דיאבל משלים את הפניה לחובבי הקרוזרים האמריקניים ובכלל, רק שמבטיח להוסיף מימד חדש של ביצועים, התנהגות וגם עיצוב. יצאנו לרכיבה עם הפסל הכי יפה של האיטלקים
דוקאטי מונסטר 1200 R החדש שלו 160 כ"ס, משקל קל, מתלים מקצועיים של אוהלינס וחלקים רבים מסיבי פחמן יעלה בישראל 169 אלף שקל
התחזקות קלה במסירות דו-גלגלי בתחילת השנה בישראל, עם 2604 מסירות עד כה, מהן 1,071 בפברואר. סאן יאנג משיבה את ההובלה
רכיבה ראשונה על שתי גרסאות דוקאטי היפרמוטארד 939 החדש, ה'רגילה' וה-SP הקיצונית, על הכביש הציבורי ומסלול המירוצים. מה השתנה, מה מרגישים וכמה עולה? התשובות בפנים
אחרי הצלחת הסקרמבלר 800 אנחנו רוכבים לראשונה על ה-Sixty2 החדש של דוקאטי בכבישי ספרד. אופנוע ספורט ייחודי ומסוגנן שהעלה לנו חיוך קבוע על השפתיים
מתקפת דגמים חדשים בדוקאטי: X-דיאבל, סקרמבלר Sixty2 עם מנוע 400 סמ"ק, פניגאלה 959 והיפרמוטארד 939 נחתו בישראל
ליגל, יבואנית דוקאטי לישראל מודיעה היום (רביעי) על הוזלות בשיעורים חדים לאופנועי המותג. מונסטר 821 יעלה 86 אלף וגרסת הסיקסטי2 לסקרמבלר ב-59 אלף שקל ועוד
הסקרמבלר של דוקאטי נכנס סטנדרטי לסדנה לבניית אופנועים ויוצא ממנה בשלוש גרסאות מסקרנות. אחת מתרפקת על אופנועי ספורט נוסטלגיים, שניה פונה לאופנת הבובר ושלישית תשבור את הקרח
עליה של 7.4 אחוז במסירות דו-גלגלי בשנת 2015. עליה משמעותית בנפחי מנועים גדולים, הרבה יותר אופנועים ופחות קטנועים בנפחי מנוע קטנים. השוק מתאושש?
דוקאטי מסתערת על תערוכת מילאנו עם גרסה קרוזר לדיאבל, מולטיסטרדה לשטח, סקרמבלר לרוכבים צעירים, בייבי פניגאלה חדש, שלוש גרסאות להיפרמוטארד ועוד
רגע לפני שאופנועי בימוטה מגיעים לישראל, קפצנו לאיטליה לרכוב על אחד האופנועים החריגים והייחודיים בעולם - טסי 3D. ימכרו בישראל בהזמנה מיוחדת ובמספרים מצומצמים. לא לבעלי לב חלש
לקחנו שתי מפלצות מוטוריות נדירות, חזקות ויקרות משני קצוות העולם המוטורי לחוויית נהיגה בדרום הארץ, תחת ניצוחו של צלם הרכב המוביל בישראל - רונן טופלברג
דוקאטי מונסטר 1200 R החדש יציע 160 כ"ס, 13.4 קג"מ, מתלים ומשכך היגוי של אוהלינס, חלקי קארבון רבים, חישוקים קלים, שיפור בתנוחת הרכיבה ועוד
מאבקים קשים נגד מתחרים ששיפרו את הזמנים באופן קיצוני, מצבו הטכני של האופנוע, חום כבד מאוד והארכת המירוץ בשלוש הקפות נוספות הכבידו מאוד על הרוכב הישראלי
יצרנית אופנועי הפרימיום מאיטליה חושפת תמונה חלקית ראשונה של המונסטר 1200 R החדש, שיציע ככל הנראה מנוע עם תזמון משתנה לשסתומים, מתלים אדפטיביים וכ-160 כ"ס
תקלה חשמלית תקעה את האופנוע וכמעט חיסלה לגל את המירוץ בסוף השבוע, עקיפה אחת דרמטית זיכתה אותו במקום השני בסלובקיה, ושהמתחרה אותו עקף ניסה להשיב לו באותו אופן במירוץ בברנו, זה נגמר בהתרסקות
התחרות הסוערת בשוק האופנועים מביאה להוזלה משמעותית במחירו של דוקאטי מולטיסטרדה 1200 החדש מ-157 ל-143 אלף שקל. גרסת ה-S ללא שינוי
ספינת הדגל של דוקאטי, המולטיסטרדה 1200 DVT החדש חושף במבחן בישראל יכולות כביש של אופנוע ספורט, קלילות של קטנוע בעיר, רכות של אופנוע תיור ונוכחות של דוגמנית. נהנינו מהקילומטר הראשון