רה"מ על ספידים: אודי S8 בישראל
גרסת העל של מכונית הפאר של אודי ה-S8 חוזרת לישראל על 571 הסוסים שלה ותתחרה בגרסאות הקצה המקבילות לה מפורשה, מרצדס, ב.מ.וו. אבל חשמלית אחת עדיין מהירה ממנה
גרסת העל של מכונית הפאר של אודי ה-S8 חוזרת לישראל על 571 הסוסים שלה ותתחרה בגרסאות הקצה המקבילות לה מפורשה, מרצדס, ב.מ.וו. אבל חשמלית אחת עדיין מהירה ממנה
הבנטלי פליינג ספור, ממש כמו הלקוחות שלה, היא מכונית שהמושג "אי אפשר" פשוט לא מקובל עליה. ככה זה כשהמקרר שלה עולה כמו משומשת קטנה, וירידת הערך שלה שווה כמו מכונית יוקרה
ב.מ.וו הבטיחה שעם סדרה 7 החדשה היא חוזרת למגרש. האם היא קיימה? נהגנו בספינת הדגל החדשה גם בגרסתה החשמלית, ויש לנו תשובה
המתחרות שלה חגגו בסגמנט מכוניות הפאר פלאג אין הייבריד בעוד היא נותרה ללא מענה ומאחור בתחום. אבל עם ה-A8 המחודשת שמגיעה כעת לישראל היא מקווה לסגור את הפער
סדרה 7 החדשה מסמנת מטרות סביב מרצדס S קלאס ובמיוחד סביב העליונות של EQS. "מכונית הפאר שלנו עדיפה!" הם אומרים. אנחנו היינו בחשיפה העולמית כדי לבדוק במה
ספינת הדגל החשמלית של מרצדס נחתה בישראל לרגל תחילת השיווק שלה, הטווח יוצא דופן, האבזור מהמם ויש בה בערך כל פינוק שתוכלו להעלות על הדעת. כמה לכתוב בצ'ק?
לקסוס LS היא מסוג המכוניות שהרושם שהיא עושה עליך במטרים הראשונים ואחרי כמה מאות קילומטרים כמעט ולא משתנה. אצל מכוניות מסוימות זה איום ונורא, אצל האחרות זה קסם. לאיזה צד היא שייכת?
מאז 1972 מרצדס S קלאס מותחת קו ברור בינה לבין כל מכוניות הפאר האחרות ומכוניות בכלל. אני מתנצל, אבל מהבחינה הזו המבחן הזה הולך להיות הדבר הכי משעמם שאתם הולכים לקרוא. או שלא?
מרצדס EQS היא המקבילה של ה-S קלאס רק עם הנעה חשמלית. ככזו היא מתיימרת להציע את כל האבזור, הטכנולוגיה והפאר ויותר רק בגרסה חשמלית. ישראל תהייה מהמדינות הראשונות לקבל אותה
תכירו את בנטלי קונטיננטל GT ספיד. גרסת העל מוכוונת הביצועים של מכונית ה-GT הגדולה של בנטלי. מנוע W12 בנפח 6.0 ליטרים ו-659 כ"ס הם רק חלק מהסיפור.
ב-LC500 קבריולה לקסוס שחררה את כל מה שהיא חוסכת משאר הדגמים שלה מבחינת הופעה ומנוע ומיישמת את כל מה שהיא יודעת על בניית תאי נוסעים, הקפדה על פרטים וגימור. והיא גם גובה על זה מחיר מפולפל
במחיר שמתחיל ב-1,090,000 שקלים, מרצדס S קלאס תציע (שוב) את המתכון שהיא מתמחה בו מאז 1972. וגם הפעם המסורת הזו פוגשת טכנולוגיה עילית
יאכטת הפאר של בנטלי, הפליינג ספר מתחילה להימכר בישראל, החל מ-1.9 מיליון שקלים ועד 2.3 מיליון ל-5.3 מטרים של הטוב ביותר שיש לתעשיית הרכב להציע
המטרה: קנצלרית מרוצה, המשימה: לקנות לילדה סנדלים בזול, השיטה: לקפוץ לאילת, האמצעי: בנטלי קונטיננטל GT. אל תשאלו מה קרה בסוף...
גריל מפלצתי, עדכונים למנוע ה-V8 וגרסת הייבריד נטענת שקע חדשה ילוו את מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 7
50 שנים אחרי שהוצגה ה-XJ הראשונה בתערוכת המכוניות של פאריס ב-1968, היא חוזרת לשם בשיירה עם נציגה מכל דור של מכונית הפאר הבריטית עד למהדורת ה-50 החגיגית
אודי A8 היא ספינת הדגל של יצרנית הרכב הגרמנית מאינגלושטט, גרסת ה-LONG, עם בסיס הגלגלים המוארך היא הדובדבן שבקצפת ואביזר חובה לכל יו"ר דירקטוריון המכבד את עצמו, או - לאשת ראש ממשלה
עד לרגע זה אני לא בטוח האם מרצדס S560 מתוחת הפנים היא יותר ארוכה או יותר מפוארת, אין הרבה מה לכתוב על מתיחת הפנים, אז בואו פשוט ננצל את ההזדמנות הזו כדי לענות אחת ולתמיד על השאלות שנשאלים אנשים עם מכוניות כאלו
לקס מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל משיקה היום את ספינת הדגל החדשה של לקסוס. מנועי בנזין ובנזין חשמל חזקים וכמובן רשימה ארוכה של אביזרי פינוק ונוחות. המחיר: החל מ-795 אלף שקלים
שאלנו מומחים אם יש אמת מאחורי התאוריה לפיה המכונית מפצה על חוסר בטחון בחדר המיטות, ומה בכלל חושבות הנשים על כל זה? הסקסולוגית לימור בנדל: "שום דבר חיצוני לא יכול לפצות לאורך זמן על תחושת גבריות נמוכה"
הימים בהם מכוניות היברידיות היו קופסאות חסכוניות ותכליתיות חלפו מזמן, מרצדס S קלאס בגרסת הפלאג אין ההיברידית, היא הדוגמה הכי טובה למכונית פאר יוקרתית שמשנה לחלוטין את מה שחושבים על יוקרה וחיסכון
ב.מ.וו חשפה גרסת טרום ייצור של סדרה 8 קופה המפוארת, לקראת הבכורה בתערוכת הרכב בוילה דה אסטה באיטליה. סימנים ראשונים לפנים החדשות של המותג וגם ל"מתקפת דגמים" בשנת 2018
מרצדס חשפה את מתיחת הפנים של מכונית הדגל S קלאס במסגרת תערוכת הרכב בסין. עוד כוח לגרסאות הצמרת, נוחות משופרת ונהיגה אוטונומית מתוחכמת. בישראל בשנה הבאה
לקסוס חושפת את ה-LS החדשה המבוססת על פלטפורמה גלובלית משותפת למכונית הקופה הנועזת LC500. הדור החמישי קל מקודמו, מרווח ממנו ומצויד במערכת הינע מתקדמת ושלל בקרות בטיחות
לקסוס תחשוף את הדור החמישי של ה-LS המפוארת בחודש הבא, 28 שנים אחרי שהיא הוצגה בפעם הראשונה בפני הציבור
דיימלר חשפה בארה"ב את מהדורת הקבריולה המלכותית של מותג מיייבאך, עם מנוע של AMG המפיק 630 כ"ס ותא נוסעים מעולם אחר