מבחן דרך: אופל קומבו 1.2 ליטר בנזין
עם אח תאום מוצלח כמו סיטרואן ברלינגו שעושה חיל באגף המסחרי, הגרסה של אופל הקומבו מנסה לפנות ללקוחות שמחפשים משפחתית עם מקסימום שימושיות. זה ממש לא קל כמו שזה נשמע
עם אח תאום מוצלח כמו סיטרואן ברלינגו שעושה חיל באגף המסחרי, הגרסה של אופל הקומבו מנסה לפנות ללקוחות שמחפשים משפחתית עם מקסימום שימושיות. זה ממש לא קל כמו שזה נשמע
סקודה מוסיפה להיצע של גרסאות המשפחתית הקטנה שלה גם את גרסת הספורט. עם תוספות עיצוב, אבזור, מצבי נהיגה ומנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס. אז מה יצא תבשיל מפולפל או מתובל מדי?
סיבוב מהיר בג'יפון הקומפקטי של MG מעלה שאלות לגבי צמצום הפערים הסיני, תמורה ומה באמת חשוב במכונית חדשה. האם עסקת 106 אלף השקלים כדאית?
שנה וחצי אחרי שנחתה פה לראשונה מגיעה רנו מגאן גרנד קופה למבחן אחרי מקצה שיפורים ועדכונים. יצאנו לסיבוב מהיר כדי להבין מה שופר ומה נשאר?
מאזדה 6 כבר לא צעירה וכדי להישאר רלוונטית היא עוברת מתיחת פנים נוספת ובמסגרתה גם גרסה סופר מאובזרת. מה נשאר ומה התחדש במשפחתית הגדולה?
עם הצלחה לא מתעסקים ולא מסתבכים, יונדאי טוסון עובר מתיחת פנים עדינה מאוד ומוסיף למתכון המוכר והמוכר אבזור ושיפורים קטנים בתא הנוסעים. יצאנו לסיבוב קצר עם גרסת 2.0 הליטרים
סיאט לאון, הונדה סיוויק ומאזדה 3 הן מכוניות הפונות לזן הולך ונעלם של קהל שמוכן לשלם מעט יותר עבור משפחתית עם מנוע חזק יותר ועוד אבזור. אם אתה נמנה עם הקהל הזה, אז זה המבחן בשבילך
יגואר F טייפ היא מכונית שמאיצה את דפיקות הלב עוד לפני שנוהגים בה, אבל האם מנוע ה-2.0 ליטרים מקיים את ההבטחה המסעירה של העיצוב החיצוני? נהגנו בה בשלג ועל מסלול המירוצים
במסגרת ריענון קו המנועים בקבוצת פולקסווגן, מגיע גם תורה של סיאט לאון לקבל את מנוע ה-1.5 ליטר עם 150 כ"ס. לקחנו את גרסת ה-FR למבחן מהיר למשפחתית המפולפלת
לנד רובר דיסקברי 5 הגיע לישראל לפני שנה וחצי, ומאז עלו על הכביש 160 יחידות. לאחרונה קיבל תגבורת של מנוע מחוזק עם 306 כ"ס ו-70 קג"מ, וזו סיבה נהדרת לצאת למבחן
הדור השלישי של טוארג מגיע אלינו בעיצומה של גאות חסרת תקדים בשוק הקרוסאוברים פרימיום. יותר ויותר ישראלים מוכנים להשכיב חצי מיליון שקלים על קרוסאובר יוקרתי אבל, האם זה יעבוד גם עם הלוגו של פולקסווגן?
פיג'ו 3008 קיבל מנוע 1.2 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו, תיבת הילוכים חדשה עם 8 הילוכים, ותג מחיר תחרותי. סיבות מספיק טובות כדי לערוך לדגם מבחן בזק
דאצ'יה שחזרה אלינו לפני מספר שנים הוכיחה כי במחיר הנכון, הלקוח הישראלי מוכן להתפשר על תיבה ידנית. עכשיו עם גרסה אוטומטית במחיר של 63 אלף שקלים דאצ'יה סנדרו מנסה למשוך גם קהלים אחרים
עשרים שנה לאחר לידתו עובר פורסטר שדרוג טכנולוגי מקיף, הרבה יותר עמוק משינויי העיצוב המינוריים. למרות הגדלת המנוע ושדרוג בטיחות מסיבי, המחירים לא השתנו. איך הוא בכביש ובשטח?
על הנייר, הקרוסאובר הקומפקטי של אינפיניטי ה-QX30 מציע דיל אדיר ביחס של רכב ואבזור למחיר. אבל איך הוא מתרגם את כל זה לנסיעה על הכביש והאם הבסיס של מרצדס GLA מארגן פה עסקה מצוינת?
שברולט אקווינוקס הוא ג'יפון שעושה דברים בדרך האמריקנית המסורתית - עם המון גודל, אבזור וכוח. אנחנו מצרפים אותו כחבר מערכת לארבעה חודשים של מבחן ארוך טווח בהם נכיר אותו לעומק
לירות לכל הכיוונים זה בדרך כלל מתכון בטוח להחטיא בצורה מושלמת, אבל זה מה שעושה הונדה פורצה 250 החדש. גם אחרי כל זה יש את עניין המחיר הגבוה, אז מה חשבנו עליו?
מרצדס היא ככל הנראה יצרנית היוקרה היחידה שיכולה להעמיד רכב מסחרי בבסיסו ולשדך אליו הילה של פאר ולוקסוס יוצאי דופן. ניצלנו טיול משפחתי כדי לבדוק ממושב הנהג בעיקר את ה-V קלאס של מרצדס ושאלת חצי מיליון השקלים
קו הקטנועים החדש של ווספה לא מנסה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים, אלא ממשיך למנף את מה שיש לו בשפע - קסם נוסטלגי. סביו בסיבוב יפואי על הספרינט 125
מנוע ורמת גימור חדשים למוביל הנוסעים המשפחתי של סיטרואן מזכים אותו גם בשם חדש, מעתה לא "גרנד פיקאסו" אלא ספייס-טורר. לקחנו את גרסת הבסיס לסיבוב וחזרנו עם תשובה לשאלת 150 אלף השקלים
מתיחת הפנים לשברולט סילברדו הוסיפה עוד כוח לטנדר העבודה המפלצתי, וצרפה עוד אבזור כדי שידמה יותר לרכב מנהלים ופחות לרכב עבודה. רגע לפני שמחליף אותו הדגם החדש, יצאנו למבחן דרכים ארוך
קטן בנפח, גדול באיכות, הונדה PCX125 החדש הוא קטנוע קטן שמספק תחבורה עירונית למוגבלי רישיון שלא מוכנים לפשרות המסורתיות של קטנועים זעירים
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
זה דור שלישי למכונית הקופה ארבע דלתות של מרצדס, כמו אז גם היום היא מציגה מופע חיצוני מאוד משכנע. אבל מה קורה כשהיא גם צריכה לפרוע את הצ'ק של המראה החיצוני? יצאנו לסיבוב מקומי ראשון בגרסת ה-450
508 החדשה מנסה לרענן פלח שוק שנדחק מהצמרת על ידי צונאמי הקרוסאוברים, הכובשים כל חלקה טובה; ה-508 נראית מצוין והשאלה היא, מה מתחבא מתחת לקליפה המסוגננת?
אודי A8 היא ספינת הדגל של יצרנית הרכב הגרמנית מאינגלושטט, גרסת ה-LONG, עם בסיס הגלגלים המוארך היא הדובדבן שבקצפת ואביזר חובה לכל יו"ר דירקטוריון המכבד את עצמו, או - לאשת ראש ממשלה
מצויד בהופעה חיצונית מרשימה, רשימת אבזור נדיבה, הנעה כפולה ותדמית של "הדבר האמיתי" מגיע ג'יפ קומפאס למבחן ראשון בישראל. האם יש לו מה לחפש בקרב מותגי הפרימיום ולאן מצביע המצפן שלו?
הוויטפילן והסוורטפילן, חץ לבן וחץ שחור בהתאמה, שני דגמי ההוסקוורנה 401 החדשים, נראים במבט ראשון כמו אופנועי צעצוע. כשעולים עליהם, מניעים ומכופפים את הידית הימנית, זה כבר סיפור אחר לגמרי
היא איכותית, מתקדמת, בטוחה. עם מנוע מצוין, תיבת הילוכים מהירה ונוחות נסיעה טובה מאוד. אבל יונדאי i30 עדיין צריכה להילחם קשה יותר מאי פעם על זכות הקיום שלה עוד לפני שהיא נסעה מטר אחד. למה? התשובות בפנים
נתנו לרמי גלבוע, עכבר השטח של המערכת את הקוגה וציפינו לדם אש ותמרות עשן על ירידת הדורות, למה אנחנו מטריחים אותו לרכב נטול הנעה כפולה או הילוך כוח ומה זה בכלל השעטנז הזה. פייר, גם אנחנו הופתענו
אופל גרנדלנד הוא מתוצריו הראשונים של מיזוג אופל בתוך קונצרן PSA. האם מי שאמור להיות תוספת להיצע של אופל באירופה גם יסמן את ההתעוררות של המותג הגרמני בישראל? יצאנו לנהיגה ראשונה בו
למרות שהוא איתנו כבר מ-2013, ונמצא באחד המגרשים הלוהטים ביותר מבחינת צמיחה - הג'יפון של פורד לא הצליח לייצר לעצמו נוכחות של ממש על הכביש. אחרי מתיחת פנים, צירוף שלל מערכות בטיחות וגם עדכון מחיר - הוא ראוי למבט שני, שלישי ורביעי - אז לקחנו אותו למבחן ארוך
אתם מוזמנים להצטרף ל"כוח סוס" קבוצת הטלגרם של מבחני הדרכים וההשקות של וואלה!רכב. קבוצת הרכב הראשונה בישראל של ערוץ הרכב הגדול והמקצועי בארץ
ב.מ.וו X2 מצטרף למשפחת ה-X הוותיקה של היצרנית, אבל הספרה הזוגית שלו מסמנת על פי ב.מ.וו את הכיוון הספורטיבי שהוא לוקח אליו. יצאנו לסיבוב בגרסת ה-20i עם 192 סוסים מה הוא עושה, איך הוא עושה ושאלת 300 אלף השקלים
סיאט ארונה הוא הצעת ההגשה האופנתית של האיביזה ברוח אופנת הג'יפונים הפופולאריים, אבל מצליח להציע חבילה שהיא יותר מפרצוף יפה ובמחיר מצוין
האלטרנטיבה ההיברידית של ב.מ.וו בקבוצת הסאלון היא לא רק מכונה משובחת לעילא ולעילא, היא גם אחת מהעסקאות היותר טובות שאתם יכולים לעשות היום בקטגוריה שלה. על ספורטיביות, חשמל, חיסכון במשאבה ובכיס
מצד אחד עוד כוח היה הדבר האחרון שחסר לסופר-קומפקטית של אודי, מצד שני, חלילה שנתלונן על 400 סוסים באגרוף המחץ של חטיבת הספורט של אודי
ה-CBR650F המחודש ל-2018 קיבל תוספת סוסים מתונה, עדכון בולמים ועיצוב מחודש. יצאנו להיכרות מקומית עם מי שמהווה את ההצעה של הונדה לכרטיס כניסה זול וידידותי לעולם האופנועים הספורטיביים
סוזוקי DL650, האופנוע הדו שימושי והרב משימתי של סוזוקי בדור החדש שלו מציג שורת שיפורים ותוספות טכנולוגיות ובטיחותיות שהופכות אותו לשותף מצוין למגוון סוגי רכיבה
משפחת ה-K של ב.מ.וו ידועה ביכולות התיור ארוכות הטווח שלה, אבל הפעם לקחה היצרנית את ספינת הגדל שלה ה-K1600 והעניקה לו טיפול אמריקני. אז איך זה שחוסר ההיגיון שלו שבה אותי ומה הקשר למנת חומוס מצוינת?
בין טירוף לשפיות, האפריליה טואונו החדש מציע כוח אין סופי, תאוצות חולניות ומנוע ייחודי בקטגוריה ארבע צילינדרים המסודרים בצורת V. אם אתם מספיק אמיצים תגלו מכונת ריגושים מגניבה שתחסיר פעימה בכל פעם שתפתחו את המצערת
מתיחת הפנים של ב.מ.וו סדרה 4 שהגיעה לישראל, הייתה התירוץ היחיד שנזקקנו לו כדי לארוז את עצמנו ולעוף מהמשרד לסיבוב מקומי בגרסה החזקה ביותר מלבד המלכה ה-M. על מסורת, חדשנות ושאלת חצי מיליון השקלים
מיצובישי ASX הוא חלק בלתי נפרד מהשינוי שעברה החברה שייצגה את רעיון המשפחתית השגרתית של ישראל, עכשיו עם ירידת הלנסר מפס היצור ואולמות התצוגה, תופס את מקומה ג'יפון שמגיע אלינו באיחור אבל בקומבינה מקומית ייחודית
עם שם של רובה סער, מנוע כוחני, מראה קרבי ומחיר מפתה, קימקו מכריזה מלחמה על ההגמוניה של הטי-מקס. יצאנו להשקה המקומית כדי לברר אם יש כיסוי להבטחה של הדגם הכי מתקדם של היצרן מטיוואן, וחזרנו עם תשובה ברורה
פולקסווגן לקחה את הדור השישי של הטרנספורטר האייקוני והפכה אותו למעין קרוואן זעיר, עם ארבעה מקומות לינה, מטבחון, שלל פתרונות אחסון ותג מחיר מבהיל. למה הוא תשובה מצוינת לשאלה שאף אחד לא שאל?
המצטרף החדש לאופנועים לבעלי רישיון A1, הב.מ.וו G310R מתייצב למבחן השוואתי מול האופנוע החזק בקטגוריה, ימאהה MT03
יחידת הכוח הקטנה ביותר של קונצרן פולקסווגן מוצאת את דרכה לחרטום הג'יפון הקטן ביותר של אודי, ה-Q2. על מה שרואים, על מה שמרגישים ושאלת 165 אלף השקלים במבחן לגרסת ה"אייקון" של Q2
האמ.וי ברוטאלה החדש יפה כל כך שבא לך להעמיד אותו בסלון הבית, אך כיאה לאופנועי אמ.וי מדובר במכונת ריגושים שמיועדת לייצר אדרנלין ודפיקות לב מואצות, גם אם במחיר נוחות ומחיר לא נמוך באופן כללי
פורשה קאיין הוא SUV אבל עם דגש ענק על ה-S בשילוש האותיות האלו, הדור השלישי לוקח את כל החבילה המצוינת דינאמית שלו והופך אותה לכזו שמייצרת תקן חדש לגמרי המתבקש מיצרנית מכוניות הספורט הזו
הנייקד בינוני הנפח של ב.מ.וו התעדכן לשנת הדגם 2018, מצב חדש לבולמים האדפטיביים, כיול חדש למנוע לעמידה בתקן יורו 4, אבל בעיקר הפחתת מחיר של 13 אלף שקלים המציבה אותו בלב התחרות גם בהיבט תג המחיר