מכונית העם? פולקסווגן טיגואן החדש במבחן: יקר ומצוין
העיצוב סולידי, תא הנוסעים איכותי, המרווח מצוין, הביצועים טובים, התנהגות הכביש בטוחה, צריכת הדלק מרשימה. אז למה קשה לנו להמליץ על הפולקסווגן טיגואן החדש?
העיצוב סולידי, תא הנוסעים איכותי, המרווח מצוין, הביצועים טובים, התנהגות הכביש בטוחה, צריכת הדלק מרשימה. אז למה קשה לנו להמליץ על הפולקסווגן טיגואן החדש?
רנו אוסטרל נולד לתוך הצהרה גדולה מאוד - הוא אמור להיות הרכב שיוביל את רנו לדומיננטיות בקטגוריה שבה מככבים יונדאי טוסון וקיה ספורטאז'. אחרי מאות קילומטרים בו מה הסיכוי שלו לעשות את זה?
ה-MG4 החדשה והמסקרנת מתייצבת למבחן השוואתי ראשון מול להיט המכירות המשפחתי של ג'ילי. הרבה נהגים מתלבטים בין שתי החשמליות האלה. את מי בחרנו?
המוסו חוזר לישראל, הפעם בתצורת טנדר 4X4 במידת XXL. בעתיד הקרוב נראה יותר סאנגיונגים על הכביש, בעקבות זכיית החברה במכרז משטרת ישראל. האם טויוטה היילקס ואיסוזו דימקס צריכים לחשוש?
הכירו את ג'נסיס G80 החשמלית, המכונית שדורסת שתי הנחות יסוד בתעשיית הרכב; שיצרניות יוקרה אמיתיות מגיעות מגרמניה ושמכונית חשמלית טובה חייבת להיות כזו מהבסיס
אחרי שנים של הדממה, אינפיניטי נחושה לחזור למרכז הבמה בישראל. להרחבה החשובה ביותר של ההיצע שלה קוראים QX55 ואנחנו נהגנו בו
יש לו את הלוגו, יש לו את המראה, המחיר מתחיל ב-124 אלף שקלים, על פניו נראה ששום דבר לא עומד בין יונדאי באיון לבין להיט מכירות. האמנם?
לאודי A3 יש מעכשיו שילוב שייחודי לה בקטגוריית הקומפקטיות-פרימיום. מנוע 2.0 ליטרים והנעה כפולה. אבל יש לה גם בעיה אחת שהיא הייתה צריכה לטפל בה מזמן
הדור הרביעי של סקודה פאביה מתייצב למבחן על אספלט ישראלי לוהט, מול תחרות חזקה מאי פעם. האם פאביה היא עדיין אחת מהשימושיות והטובות בקטגורית הסופר מיני?
בדרך לחשמול של כל קו הדגמים שלה בשנת 2025, יגואר עוצרת בתחנת הביניים של גרסת פלאג אין לקרוסאובר הגדול שלה. מה אהבנו, מה פחות
ליונדאי יש הצעה מאוד מפתה למי שזקוק לרכב עבור שבעה נוסעים ונהג, קוראים לו סטאריה, הוא נראה מהחלל אבל הזכיר לי מפציץ ממלחמת העולם השנייה
אחרי שלל הגרסאות המוסבות לחשמל וה-EQS החשמלית הגדולה מגיע תורה של ה-EQE לעלות לבמה כנציגת מרצדס בקטגוריית מכוניות הסאלון החשמליות. אז איך?
אף אחד לא באמת משתוקק לרכב 7 מושבים, אבל הרכב הזה הוא הדבר הכי טוב שקרה לפולקסווגן בישראל כבר הרבה זמן. למה? התשובות בפנים
לא בטוח שאתם צריכים את זה, אבל מבטיח לכם שאתם רוצים את זה. אודי RS3 החדשה מוסיפה למתכון המצוין שיהיה לה קודם, קמצוץ של טירוף שהופך אותה לחיה אחרת. מעניין שעדיין היה חסר לי בה משהו קטנטן
ככל הגרסאות שלה גם הבסיסית בהיצע של מיני, ה-ONE עברה מתיחת פנים לקראת שנת 2022. אין בה הרבה אבזור, או סוסים, המחיר שלה גבוה. אבל היא זוכרת לעשות מה שאחרות שכחו
עם טווח מוצהר של 350 ק"מ ובמחיר של 134 אלף שקלים, גרסת הבסיס של של ג'ילי גיאומטרי C היא מועמדת קלאסית למובילת המהפך החשמלי בתחום העממי. איך היא בפועל?
רגע לפני ההתייקרות הכוללת של המכוניות ההיברידיות, יונדאי מציגה את התשובה שלה לשני אתגרים קשים: טויוטה קורולה והפסקת ייצור האיוניק. נהגנו בה לראשונה בישראל
כבר שנים שהפולו היא בבואה מוקטנת של הגולף, עם פנייה לאותו קהל לקוחות נאמן. מתיחת הפנים של הדור השישי לא שונה מהותית מהמתכון, אבל הפעם עם שורת שדרוגים משמעותיים. המחיר בהתאם
לסונטה ההיברידית הצטרפה לאחרונה גרסת טורבו שמציעה הספק דומה. אחרי נהיגה בהן די ברור עד כמה הן שונות. אבל איזו מהן עדיפה? המשיכו לקרוא
המצטרף הטרי למצעד הקרוסאוברים הקטנים הוא אופל מוקה. הוא מצודד, שונה, עם אפיל גרמני, וברק שלא רק בלוגו. אבל איך הוא במבחן הדרכים שלנו?
מנועי הטורבו על שפע הכוח הזמין והמומנט שלהם מציעים ביצועים מעולים מנפחי מנוע צנומים, אבל לפעמים פחות זה גם יותר. יונדאי טוסון האטמוספרי מוכיח את זה
המעבר של וולוו להנעה חשמלית טהורה מתחיל מלמטה, מדגם הכניסה שלהם, ה-XC40 שבגרסת ה-P8 מתחשמל בשני מנועים ורק נראה כמו XC40 רגיל
מכונית הסדאן הקומפקטיות הן אולי לא מה שהיו פעם, אבל שום יצרנית יוקרה שמכבדת את עצמה לא יכולה לוותר על אחת כזו בהיצע. לעשות אותה מצוינת? זה כבר אתגר אחר לגמרי
הדור השמיני של פולקסווגן גולף מצדיק את המוניטין שבנה לעצמו כשהוא מציע מתכון משופר ביחס לקודמו. השאלה אם הוא יצליח לפרוץ ולהגיע לקהלים חדשים, בטווח המחיר בו הוא מוצע?
לדגם הקומפקטי של מרצדס מצטרפת גרסת פלאג אין הייבריד. לאחיות הגדולות של ה-A קלאס הקומבינציה הזו עשתה פלאים. אז למה זה פשוט לא עובד אצל האחות הקטנה?
עם אח תאום מוצלח כמו סיטרואן ברלינגו שעושה חיל באגף המסחרי, הגרסה של אופל הקומבו מנסה לפנות ללקוחות שמחפשים משפחתית עם מקסימום שימושיות. זה ממש לא קל כמו שזה נשמע
סקודה מוסיפה להיצע של גרסאות המשפחתית הקטנה שלה גם את גרסת הספורט. עם תוספות עיצוב, אבזור, מצבי נהיגה ומנוע 1.5 ליטר 150 כ"ס. אז מה יצא תבשיל מפולפל או מתובל מדי?
סיבוב מהיר בג'יפון הקומפקטי של MG מעלה שאלות לגבי צמצום הפערים הסיני, תמורה ומה באמת חשוב במכונית חדשה. האם עסקת 106 אלף השקלים כדאית?
שנה וחצי אחרי שנחתה פה לראשונה מגיעה רנו מגאן גרנד קופה למבחן אחרי מקצה שיפורים ועדכונים. יצאנו לסיבוב מהיר כדי להבין מה שופר ומה נשאר?
מאזדה 6 כבר לא צעירה וכדי להישאר רלוונטית היא עוברת מתיחת פנים נוספת ובמסגרתה גם גרסה סופר מאובזרת. מה נשאר ומה התחדש במשפחתית הגדולה?
עם הצלחה לא מתעסקים ולא מסתבכים, יונדאי טוסון עובר מתיחת פנים עדינה מאוד ומוסיף למתכון המוכר והמוכר אבזור ושיפורים קטנים בתא הנוסעים. יצאנו לסיבוב קצר עם גרסת 2.0 הליטרים
סיאט לאון, הונדה סיוויק ומאזדה 3 הן מכוניות הפונות לזן הולך ונעלם של קהל שמוכן לשלם מעט יותר עבור משפחתית עם מנוע חזק יותר ועוד אבזור. אם אתה נמנה עם הקהל הזה, אז זה המבחן בשבילך
יגואר F טייפ היא מכונית שמאיצה את דפיקות הלב עוד לפני שנוהגים בה, אבל האם מנוע ה-2.0 ליטרים מקיים את ההבטחה המסעירה של העיצוב החיצוני? נהגנו בה בשלג ועל מסלול המירוצים
במסגרת ריענון קו המנועים בקבוצת פולקסווגן, מגיע גם תורה של סיאט לאון לקבל את מנוע ה-1.5 ליטר עם 150 כ"ס. לקחנו את גרסת ה-FR למבחן מהיר למשפחתית המפולפלת
לנד רובר דיסקברי 5 הגיע לישראל לפני שנה וחצי, ומאז עלו על הכביש 160 יחידות. לאחרונה קיבל תגבורת של מנוע מחוזק עם 306 כ"ס ו-70 קג"מ, וזו סיבה נהדרת לצאת למבחן
הדור השלישי של טוארג מגיע אלינו בעיצומה של גאות חסרת תקדים בשוק הקרוסאוברים פרימיום. יותר ויותר ישראלים מוכנים להשכיב חצי מיליון שקלים על קרוסאובר יוקרתי אבל, האם זה יעבוד גם עם הלוגו של פולקסווגן?
פיג'ו 3008 קיבל מנוע 1.2 ליטר, שלושה צילינדרים טורבו, תיבת הילוכים חדשה עם 8 הילוכים, ותג מחיר תחרותי. סיבות מספיק טובות כדי לערוך לדגם מבחן בזק
דאצ'יה שחזרה אלינו לפני מספר שנים הוכיחה כי במחיר הנכון, הלקוח הישראלי מוכן להתפשר על תיבה ידנית. עכשיו עם גרסה אוטומטית במחיר של 63 אלף שקלים דאצ'יה סנדרו מנסה למשוך גם קהלים אחרים
עשרים שנה לאחר לידתו עובר פורסטר שדרוג טכנולוגי מקיף, הרבה יותר עמוק משינויי העיצוב המינוריים. למרות הגדלת המנוע ושדרוג בטיחות מסיבי, המחירים לא השתנו. איך הוא בכביש ובשטח?
על הנייר, הקרוסאובר הקומפקטי של אינפיניטי ה-QX30 מציע דיל אדיר ביחס של רכב ואבזור למחיר. אבל איך הוא מתרגם את כל זה לנסיעה על הכביש והאם הבסיס של מרצדס GLA מארגן פה עסקה מצוינת?
שברולט אקווינוקס הוא ג'יפון שעושה דברים בדרך האמריקנית המסורתית - עם המון גודל, אבזור וכוח. אנחנו מצרפים אותו כחבר מערכת לארבעה חודשים של מבחן ארוך טווח בהם נכיר אותו לעומק
לירות לכל הכיוונים זה בדרך כלל מתכון בטוח להחטיא בצורה מושלמת, אבל זה מה שעושה הונדה פורצה 250 החדש. גם אחרי כל זה יש את עניין המחיר הגבוה, אז מה חשבנו עליו?
מרצדס היא ככל הנראה יצרנית היוקרה היחידה שיכולה להעמיד רכב מסחרי בבסיסו ולשדך אליו הילה של פאר ולוקסוס יוצאי דופן. ניצלנו טיול משפחתי כדי לבדוק ממושב הנהג בעיקר את ה-V קלאס של מרצדס ושאלת חצי מיליון השקלים
קו הקטנועים החדש של ווספה לא מנסה ליישר קו עם הטרנדים הנוכחיים, אלא ממשיך למנף את מה שיש לו בשפע - קסם נוסטלגי. סביו בסיבוב יפואי על הספרינט 125
מנוע ורמת גימור חדשים למוביל הנוסעים המשפחתי של סיטרואן מזכים אותו גם בשם חדש, מעתה לא "גרנד פיקאסו" אלא ספייס-טורר. לקחנו את גרסת הבסיס לסיבוב וחזרנו עם תשובה לשאלת 150 אלף השקלים
מתיחת הפנים לשברולט סילברדו הוסיפה עוד כוח לטנדר העבודה המפלצתי, וצרפה עוד אבזור כדי שידמה יותר לרכב מנהלים ופחות לרכב עבודה. רגע לפני שמחליף אותו הדגם החדש, יצאנו למבחן דרכים ארוך
קטן בנפח, גדול באיכות, הונדה PCX125 החדש הוא קטנוע קטן שמספק תחבורה עירונית למוגבלי רישיון שלא מוכנים לפשרות המסורתיות של קטנועים זעירים
בלי עיצוב עוצר נשימה, טכנולוגיה, אבזור או מערכות בטיחות מתקדמות, דאצ'יה לוגאן MCV סטפווי שולפת את הטריק הכי שימושי במדינה שלנו - מחיר נמוך. אז מה מקבלים פה תמורת 83 אלף שקלים?
זה דור שלישי למכונית הקופה ארבע דלתות של מרצדס, כמו אז גם היום היא מציגה מופע חיצוני מאוד משכנע. אבל מה קורה כשהיא גם צריכה לפרוע את הצ'ק של המראה החיצוני? יצאנו לסיבוב מקומי ראשון בגרסת ה-450
508 החדשה מנסה לרענן פלח שוק שנדחק מהצמרת על ידי צונאמי הקרוסאוברים, הכובשים כל חלקה טובה; ה-508 נראית מצוין והשאלה היא, מה מתחבא מתחת לקליפה המסוגננת?