מבחן בגרות: יונדאי קונה הייבריד החדש במבחן ראשון
בתקופה שבה הקרוסאוברים הבינוניים הולכים ומתייקרים ואלו הקומפקטיים הולכים וגדלים, יונדאי קונה החדש יושב בדיוק בנקודה שבה יש לו את כל הפוטנציאל להפוך (שוב) לרב מכר. האם הוא גם מממש אותו?
בתקופה שבה הקרוסאוברים הבינוניים הולכים ומתייקרים ואלו הקומפקטיים הולכים וגדלים, יונדאי קונה החדש יושב בדיוק בנקודה שבה יש לו את כל הפוטנציאל להפוך (שוב) לרב מכר. האם הוא גם מממש אותו?
עם פלטפורמה חשמלית המותאמת להנעת בנזין או היברידית, יונדאי קונה החדש עושה לא מעט דברים שונה מאוד מהדור היוצא - כן, זה גם אומר שהוא יקר יותר, תיראו מופתעים. עם זאת נוספנה גרסת 1,000 סמ"ק טורבו פחות יקרה
הקרוסאובר הפופולרי, המיני המדליקה שתגיע אלינו כחשמלית, מכונית הסאלון המפוארת וגם רכב המימן המסקרן. קיבלנו הצצה ראשונה למכוניות של יונדאי שיגיעו אלינו בשנה הבאה
הדור השני של הקרוסאובר הקוריאני הקטן ימשיך את ההיצע של הדור הנוכחי מבחינת יחידות הנעה. אבל ישדרג את תא הנוסעים והטווח בגרסאות החשמלית. מתי כאן? התשובה בפנים
הקרוסאובר הקטן של יונדאי, הקונה שנעדר מהשוק המקומי מאז הוצגה מתיחת הפנים חוזר בגרסה מעודכנת, אלו השינויים ועדכוני המחיר
שני הקרוסאוברים החשמליים שלפניכם הם פתרון מעניין על הנייר למשפחות צעירות, כאלו הזקוקות לטווח נסיעה בינוני, או כרכב שני בבית. אבל מי מהם חזר עם התואר הביתה אחרי המבחן ההשוואתי שלנו?
יונדאי ממשיכה במגמה החשמלית, ולצד איוניק 5, משיקה בישראל גם את קונה החשמלי שמכוון לנגוס במכירות MG ZS החשמלי
מנוע ה-1.6 טורבו של קונה סיפק מלכתחילה 177 כ"ס, יותר מכל קרוסאובר מקביל. מתיחת הפנים מעדנת מעט את עיצוב המרכב, ומגדילה את מניין הסוסים ל-198. יצאנו לבדוק למי זה נחוץ, ומה עוד התחדש?
מתיחת הפנים של יונדאי קונה מגיעה לישראל עם עדכוני עיצוב קלים ופאנץ' מתחת למכסה המנוע עם 198 כ"ס. יונדאי טוסון החדש מקבל גרסת N ליין במראה ספורטיבי
עם יונדאי קונה, מצליח הדגם להרוג שתי אבנים בציפור אחת. גם להציג את הקרוסאובר המעוצב בגרסה חסכונית וגם לקרוץ לציי הרכב. ולמרות שהמנוע היה הפאנץ' שאהבנו לאהוב בו, זה עדיין רכב מצוין
יבואנית יונדאי לישראל משלימה את מערך הג'יפונים והקרוסאוברים שלה עם שני דגמים חדשים. הוניו העירוני הקטן והגרסה ההיברידית לקונה. כל מערכות הבטיחות המתקדמות כבר מרמת הכניסה
יונדאי קונה הוא ג'יפון קטן, אופנתי וחזק מאוד, עד כה ההנעה הכפולה שלו והמחיר הגבוה עמדו בעוכריו. איך ההצעה עם גרסת הנעה קדמית והפחתה של 10,000 שקלים?
יונדאי קונה, הג'יפון הקומפקטי של יונדאי ישווק מעתה גם בגרסת הנעה קדמית בלבד. עם חבילת מערכות בטיחות מתקדמות, מנוע 1.6 ליטר טורבו 177 כ"ס. החל מ-126 אלף שקלים
תשכחו מהמתנה ארוכה למעלית בדרך לארוחת הצהריים: מעליות כפולות, בינה מלאכותית ושימוש בטכנולוגיית הענן מובילים את "הקופסאות" שאנחנו מכירים במגדלים לדור הבא
הכניסה ראשונה של יונדאי לשוק הלוהט של ג'יפונים קומפקטיים מגיעה באיחור רב, אז היא מגייסת לטובתה מנוע טורבו חזק, תיבת הילוכים כפולת מצמד ואבזור, האם כל זה יעזור להקדים את המתחרים? ומה עם המחיר?