הדגמים הזולים נעלמים: הופסק ייבוא יונדאי קונה 1,000 סמ"ק בנזין
כלמוביל הורידה מהמבחר גרסת בסיס זולה יחסית שהייתה יכולה לאזן את התייקרות דגמי 2025. אבל במקביל מוסיפות יבואניות יונדאי וסקודה גרסאות בסיס פחות יקרות - בשני דגמים מעל 200 אלף שקל
כלמוביל הורידה מהמבחר גרסת בסיס זולה יחסית שהייתה יכולה לאזן את התייקרות דגמי 2025. אבל במקביל מוסיפות יבואניות יונדאי וסקודה גרסאות בסיס פחות יקרות - בשני דגמים מעל 200 אלף שקל
BYD אטו 3 החשמלית מובילה שנה שנייה ברציפות, אבל בירידה של 32%, שמעידה על התחרות הגוברת. טויוטה התגברה על הפסקת ייבוא הקורולה מטורקיה ורק אירופית אחת נכנסה לעשר הראשונות. ומה עשתה ההוזלה לטסלה מודל 3?
אחרי גל ההתייקרויות הראשון הגיעו שאר המחירונים. כמה עולה כעת המכונית הזולה ביותר בארץ, ואיזה קרוסאובר רשם הוזלה של 6,000 שקל (ידיעה מתעדכנת)
הטרנד של השנה הקרובה יהיה דגמי הפלאג אין, ההיברידים הנטענים מהשקע שמשלבים את יתרונות רכבי הבנזין החשמל (ואת החסרונות שלהם). יותר מ-15 מהם יעשו עלייה. למה זה קורה ולאילו דגמים שווה לחכות
עם השקת החשמלית המעודכנת הלכו ביונדאי נגד הזרם והורידו את מחיר גרסת הבסיס בזכות מעבר לסוללה מוקטנת וגילוח רשימת האבזור. עד כמה תתפשרו?
יבואנית יונדאי מתחילה בשיווק הסטאריה, המיני-ואן המרהיב של היצרנית, אבל הפעם עם מנוע בנזין היברידי. המחירים התייקרו ביחס לסיבוב הקודם
המשפחתית ההיברידית של יונדאי מפחיתה אבזור נוחות וגם 6,000 שקלים מהמחיר שלה, על מה תוותרו בדרך למחיר החדש?
עליית החשמליות והיחלשות יונדאי וקיה הובילו למהפך בשוק המקומי, המתאושש בחודשים האחרונים. רק 46 אלף דגמי יונדאי, קיה, שברולט, KGM ורנו מקוריאה נמכרו השנה, לעומת 60 אלף מסין
יבואני הרכב מנסים להאיץ את המכירות בשורה של הנחות. הנה כמה מהבולטות שבהן, כולל מבצעי 0 ק"מ
ההפסד של שתי היצרניות (ולא רק שלהן) בקרב על רכבים חשמליים עם סוללה, מוביל לשיתוף פעולה מפתיע בקרב הבא, על רכבים שמייצרים לעצמם את החשמל ממימן. מירוץ שבו הן יעשו הכל כדי לא לתת לסינים לנצח שוב
האינסטר מציעה ממדים שבין i10 ל-i20, מנוע חשמלי וטווח נסיעה של עד 370 ק"מ. סימני השאלה הגדולים הם המחיר ורמות הגימור. אבל עד שתהיה לנו תשובה, איך המכונית עצמה?
בחודש החולף נמסרו בארץ 20.7 אלף מכוניות חדשות, 15% יותר מאשר בספטמבר 2023. טויוטה מגדילה את ההובלה ומסתמן שבשנת מלחמה יימכרו בארץ יותר מכוניות מאשר בשנה שעברה
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: 2024 עדיין לא נגמרה: 20 דגמים חדשים, לא רק חשמליים, שיושקו כאן לפני הסילבסטר, כולל אלפא רומיאו חשמלית ראשונה, MG3 היברידית, ועוד כמה סיניות חדשות
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: כולם רצים לחשמל? לא כאן. הפגשנו שלושה קרוסאוברים קטנים בעלי הנעה היברידית שמבטיחים לשלב בין הפוזה של הגובה לחיסכון במשאבה ואף מילה על חרדת טווח
כלמוביל רוכשת 70% מאפקו, שמייבאת בין השאר את הדחפורים והמחפרונים של יונדאי. מימוש העסקה מותנה באישור הממונה על התחרות
יונדאי איוניק 5N היא לא עוד מכונית חשמלית עם המון סוסים וביצועים של מכונית על. היא הפעם הראשונה שמכונית חשמלית קוראת תיגר על קודש הקודשים של מכוניות הבנזין. השתכנענו?
מתעניינים בהחלפת המכונית בחודשים הקרובים? חוזה הליסינג עומד להיגמר ואחראי הרכב בחברה לוחץ עליכם להחליט על החלפה? אל תעשו כלום לפני שתקראו את זה: 10 דגמים שעומדים לעבור שינוי משמעותי בקרוב
כחלק ממתיחת הפנים העדכנית, יונדאי איוניק 5 מקבלת גרסת XRT מגניבה למראה עם יכולות שבילים והופעה קשוחה. את מי היא הזכירה לנו והפיצ'ר הסודי שאנחנו מפסידים
עד סוף אוגוסט נמכרו ב-2024 יותר חשמליות מאשר ב-2023 כולה, רובן סיניות בהובלת BYD ו-MG, טסלה רק במקום השלישי. בסך הכל עלו לכבישי ישראל כ-210 אלף מכוניות חדשות, ולמרות המלחמה הירידה במכירות השנה הצטמצמה ל-6%
הגעת אקספנג G6 במחיר של 200 אלף שקל מחייבת את המתחרים להגיב: איוניק 5 המחודשת מקבלת לראשונה בארץ גם גרסת סוללה מוקטנת מוזלת ב-210 אלף שקל. מה הטווח ומה עוד השתנה?
מכונית המנהלים הקוריאנית נוטשת את גרסת הבנזין ומקבלת את סביבת הנהג של איוניק 5. האם זה יספיק לה מול טסלה מודל 3 ואקספנג P7 החשמליות שהשתלטו על הקטגוריה?
דקל ניהל את חטיבת הרכב הכבד בקבוצת מאיר, כהן ניהל את החברה במשך 13 שנה. סבב מנויים גם בכלמוביל, שמחליפה את מנהלי החטיבות
אחרי שכל היבואנים פרסמו מחירונים חדשים עם המסים המעודכנים ועלויות ההובלה המוגדלות בגלל החות'ים נשאר בישראל דגם אחד בלבד בפחות מ-100 אלף שקל
פרסום ראשון: שוק הרכב מסכם את ששת החודשים הראשונים של 2024: כמעט 160 אלף מסירות בזמן מלחמה, כמעט 40 אלף חשמליות, מובילת שוק חדשה, וזינוק במכירות אפס ק"מ בידי היבואנים. ומי מכרה יותר, פרארי או למבורגיני?
האינסטר מציע טווח של עד 355 ק"מ, מערכות בטיחות של מכוניות גדולות יותר, ומחיר פוטנציאלי של 130-140 אלף שקל. בדרך: גם גרסאות של קיה. מתי אפשר יהיה לקנות אותו בישראל?
הקרוסאובר הקוריאני הפופולרי מקבל את סביבת הנהג של איוניק 5 החשמלית, וצבע דו גווני כסטנדרט. המחיר מטפס להחל מ-185 אלף שקל, התייקרות של 5,000 עד 20 אלף שקל
כלמוביל מציעה את גרסת הביצועים של איוניק 5 במחיר של 400 אלף שקל למזמינים הראשונים, תמורת מקדמה לא קטנה, שלא תוחזר במקרה של ביטול
עצירת ייבוא המכוניות מטורקיה העלתה לראשונה את טויוטה לראש טבלת המסירות השנה. לראשונה נרשמה האטה במכירות מכוניות חשמליות
שוטרי סיירת האופנועים של אגף התנועה נדהמו ממצבה של יונדאי שנסעה בכביש 4, הורו לנהגה לעצור והורידו אותה מהכביש
גידול במספר העסקאות בחודשים האחרונים, לצד ירידה מתמשכת במחירים. החריגות: סובארו ואינפיניטי שמחירי העסקאות שלהן דווקא עלו
גם טויוטה עוצרת את מכירות הקורולה וה-C-HR המיוצרות בטורקיה. היבואנים קיוו להמשיך לייבא דרך נמלים שלישיים, אבל יצרני הרכב הבהירו שיאלצו לציית לחרם ארדואן. ישראל אולי מנצחת צבאית במלחמה, אבל שוק הרכב ממחיש את ההפסד הכלכלי
מחיר המלחמה: כלמוביל מסרה כי מחפשת פתרונות לייבוא הדגמים שמיוצרים בטורקיה. העלאות מחירים בקיה ובמאזדה בעקבות התייקרות משלוחי הרכב מהמזרח עקב התקפות החות'יים
הגניבות לא נעצרות, אבל לפי נתוני Wobi נראה שחלק מחברות הביטוח הבינו שעליות המחירים היו מוגזמות. איזה רכבים הרוויחו, ואילו פוליסות המשיכו להתייקר
טסלה הוזילה את מודל 3, וחשמליות רבות מוצעות כעת בהנחות גדולות של היבואנים ובמסלולי ה-0 ק"מ בחברות הליסינג. הרשימה המלאה בפנים, וגם ההסברים הלא אופטימיים של בכירי הענף, איך תאוות המסים של הממשלה גרמה למצב
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: ללקוחות שעדיין מעדיפים את החשמלית שלהם בתצורת הסדאן המסורתית, עומדות כעת כמה אפשרויות שמציעות גישה חדשה למושג הזה. מבחן בלעדי
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: בזמן שהלקוחות מסתערים על הקרוסאוברים ההיברידיים, דווקא גרסת הבסיס של יונדאי קונה מציעה דיל שובר שיוויון. נהיגה בלעדית
דווקא בימים האלה מכוניות יד שנייה לא יקרות שיגרמו לכם ולצופים קצת לחייך הן צו השעה: הנה חמש כאלה, עם הרבה אופי וניסיונות, מוצלחים יותר או פחות של היצרנים, לעשות משהו קצת אחר מכולם
בזמן שנשיא טורקיה מתאמץ לפגוע בכלכלה בארץ, אחת מכל עשר מכוניות חדשות שנמכרו אצלנו השנה נבנו שם בידי טויוטה, יונדאי, רנו ופורד, זינוק של 35%. הרשימה המלאה
השוק במרדף אחרי טווחים בזמן שהמחירים ממשיכים לזנק. בינתיים חשמליות בנות שנתיים-שלוש עם טווח של 300 ק"מ בלבד כבר נמכרות במחיר של קיה פיקנטו חדשה. למי זה מתאים ומה לבדוק לפני הקנייה
מתחילת השנה זינק מחיר הבנזין כמעט בשקל לליטר, בזמן שחשמליות מיד שנייה כבר מזמן לא נמכרות מעל למחירון. כמה אפשרויות בנות שנתיים-שלוש בפחות מ-120 אלף שקל
אין כמעט מכונית ספורט שניר בן ארי לא בחן או התחרה בה במירוצי ראליקרוס. רק חשמלית ספורטיבית אמיתית הוא עוד לא פגש. האם יונדאי איוניק 5N תצליח להרשים את אחד מנהגי המירוצים האהובים שגדלו כאן?
הדלק מתייקר, המדינה מטילה מסים חדשים על חשמליות ורבים שוקלים לעבור להיברידיות משומשות. רק ששם מחכה לכם יום אחד החלפת סוללה. כמה תשלמו, איך אפשר להאריך את האחריות, ועוד חלופה מעניינת שתחסוך לכם הרבה כסף
קונצרן הרכב הקוריאני יקרא למוסך מאות אלפי מכוניות בגלל תקלה במערכת ניהול האנרגיה. באילו דגמים מדובר ומה השתבש?
ארגון הבטיחות האירופי יוצא למלחמה נגד המכה של הרכב המודרני: הפעלת מערכות ממסך המגע, מה שמחייב נהגים להסיט מבט מהכביש לשניות ארוכות. מ-2026 זה ישפיע על תוצאות מבחני הריסוק
רק ביולי האחרון הושקו בארץ ה-i20N וה-i30N המהנות, אבל יונדאי החליטה להפסיק למכור אותן באירופה, לקראת המעבר ל-N חשמליות. כמה עוד נותרו במלאי היבואן?
אחרי עדרי החשמליות היקרות כיף לפגוש ביונדאי i10 המחודשת שעושה מהן צחוק, במחיר (79 אלף שקל), באבזור (אפילו לוח המחוונים דיגיטלי) ובתמורה לכסף (רק רב קו זול יותר). וכן, היא ידנית
מתיחת פנים למשפחתית הנמכרת בארץ, שזכתה לעדכוני עיצוב ואבזור ללא שינוי במערכת ההנעה. המחיר התייקר בעוד 3,000 שקל, וב-15% מאז ההשקה לפני כשנתיים
לראשונה פונה הלמ"ס אל נהגי החשמליות בכמה שאלות חשובות בענייני טעינה והזמינות שלה בארץ. וגם: רגע לפני שמגיעים ל-100 אלף חשמליות בארץ: מי הדגמים הכי נפוצים בישראל?
חטיבת החלפים של יונדאי לקחה את האיוניק 5 החשמלית והעניק לה כושר תמרון יוצא דופן. הכל מתחיל בגלגל שמתסובב קצת אחרת מאשר באוטו שלכם
מס הקנייה עלה ומחירי החשמליות מתעדכנים: הטסלה הזולה ביותר, מודל 3, עולה כעת 221 אלף שקל. BYD אטו 3, הרכב הנמכר בארץ ב-2023, התייקר ב-2,000 שקל