ניסאן קשקאי המחודש: מ-177 אלף שקל, זול מספורטאז' וטוסון
הקרוסאובר היפני לא התייקר במתיחת הפנים, ויהיה אלטרנטיבה מוזלת לטוסון ולספורטאז'. מה השתנה?
הקרוסאובר היפני לא התייקר במתיחת הפנים, ויהיה אלטרנטיבה מוזלת לטוסון ולספורטאז'. מה השתנה?
די עצוב שהגענו למצב ש-159 אלף שקל עבור קרוסאובר היברידי משפחתי הם מחיר זול יחסית, אבל תמורת הסכום הזה הג'וק נותן די הרבה. במה הוא השתפר ואיזו צריכת דלק קיבלנו?
בשל הזינוק המתמשך במחיר הדלק והגזירות הכלכליות לבעלי הרכבים החשמליים, קטגוריית הרכבים ההיברידיים כובשת את השוק בארץ. מי שמביאה בשורה מרעננת היא ניסאן, שהחלה לשווק את הדור החדש של הג'וק ההיברידי הפופולרי, שמוצע במחירים אטרקטיביים ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה
הג'וק עבר מתיחת פנים שכוללת שידרוגים בעיקר בתא הנוסעים, אבל נותר עם חבילת בטיחות אקטיבית לא מעודכנת ויש גם גם צבע חדש ומאוד אקטואלי. המחיר התייקר ב-4,500 שקל
ממותג סיני וגם ויאטנמי חדש, דרך קרוסאוברים של הונדה ועד עיבוד מודרני לאגדת השטח של לנד רובר, יש לא מעט כלי רכב שהיו אמורים להגיע ומתעכבים. למה זה קורה ומתי הם כן צפויים להיות פה?
בפעם הראשונה מאז הפכו לחברות אחיות בברית המשולשת של ניסאן, רנו ומיצובישי, יבנו השותפות היפניות טנדר יחד. מה מעניין בו ולמה הוא עשוי להיות רלוונטי מאוד אצלנו?
ה"ניסאן ג'וק האמריקאי" גדל משמעותית בדור השני שלו, קיבל מנוע 2 ליטר ואופציה ל-4x4, ובארה"ב הוא אמור לעלות כמו הסנטרה המשפחתית, שנמכרת בארץ ב-150 אלף שקל
יצרניות הרכב מספרות לנו שמערכות הבטיחות החצי אוטונומיות יכולות להקל עלינו בנהיגה עד שיחליפו אותנו. אבל בדיקה שערך מכון אמריקאי חשוב חשפה עד כמה הן כושלות במציאות. מי היו המאכזבות ביותר?
ניסאן מנהלת מו"מ על השקעה בפיסקר, שהשיקה סדרת חשמליות מוזלות אבל לא תשרוד את 2024 ללא גיוס כספים. פולקסווגן תייצר מכוניות על בסיס דגמי אקספנג וסטלנטיס עשויה לייצר סיניות באיטליה
כשמשפחתית היברידית כבר עולה יותר מ-160 אלף שקל, זה הזמן לחזור למשפחתיות הבנזין שעדיין איתנו. אם אתם לא נוסעים המון תוספת עלות הדלק זניחה יחסית לחסכון ברכישה של רכב מרווח בהרבה מג'יפון, והרבה יותר מהנה
האם דווקא גרסת הביניים היא המאוזנת ביותר מבין גרסאות הקרוסאובר היפני? וגם: למה חשוב מאוד הגבול הדק בין מתוחכם למתחכם, במה הוא דומה למרצדס ולמה כמו בחיים חיסכון אמיתי מגיע רק מעבודה?
בעלי ניסאן ג'וק עם תיבת הילוכים רציפה? יכול להיות שמגיע לכם פיצוי מהיבואנית, זאת בעקבות הסדר פשרה אותו אישר בית המשפט בנוגע לתלונה על תקלה סדרתית בתיבת ה-CVT
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו שיחסוך לכם בדלק
היברידי, פלאג אין או חשמלי? וואלה מדרג את הקרוסאוברים המחושמלים הטובים ביותר כדי לעזור לכם לבחור את האוטו הבא
מכון הבטיחות האמריקאי IIHS בחן הונדה סיוויק, טויוטה קורולה, ניסאן סנטרה, סובארו קרוסטרק וקיה פורטה מודל 2023 וחשף שוב את הבעיה שתעשיית הרכב מזניחה
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
לפני כחודש הושק האקסטרייל החדש של ניסאן בישראל עם שלושה סוגי הינע ומגוון גירסאות איבזור. האם הוא ימשיך להיות להיט כמו קודמו ומה חשבנו עליו, הישארו עימנו
עם כניסה של עוד ועוד יצרניות, גם היצע המכוניות החשמליות מייד שנייה מתרחב ומשתרע ממכוניות סופר מיני ועד קרוסאובר קומפקטי. היתרונות, החסרונות וכמה לשלם
גרסת ה-e-POWER של ניסאן קשקאי הגיעה לישראל. בגרסה זו הוא למעשה מכונית חשמלית עם מנוע בנזין. מבולבלים? נעשה לכם סדר
נורת התקלה שנדלקה בלוח המחוונים של הניסאן אקסטרייל של דוד הייתה אמורה להוציא אותו עם חשבון יקר מאוד מהמוסך הרשמי. איך היא נפתרה בלי לשלם שקל? היבואנית: "פועלים לפי הנחיות היצרן"
הדור הרביעי של ניסאן אקסטרייל כבר כאן, מסמן כיוון חדש לקרוסאובר 7 המושבים היפני, עם גרסת בנזין וגרסאות היברידיות עם מנגנון הנעה ייחודי. ואיך הוא ביחס לרף המחיר החדש של הקטגוריה, 200 אלף שקל?
למי שמחפש מכונית ראשונה, מכונית נוספת הביתה, או שמוגבל בתקציב אבל לא מוכן להיתקע בבית כשהתחבורה הציבורית מושבתת: מכוניות יד שנייה קטנות ומשפחתיות שישמרו לכם על הכיס ועל חופש התנועה
מהדורת 2023 למדריך שלנו למכוניות יד שנייה זולות במיוחד, עם דגש על קטנות וחסכוניות. לסטודנטים ולכל מי שמחפש מכונית זולה כדי לא להיתקע בבית בסופי שבוע כשהמדינה מסרבת להפעיל תחבורה ציבורית
לואיס המילטון יצא לנהיגה ברחובות טוקיו במכונית שכורה לבנה, לכאורה הכי שגרתי שיש. אלא שזו לא בדיוק הייתה נהיגה שלווה וזו לא בדיוק ניסאן רגילה...
חלודה, צריכת דלק בכמות גבוהה, מאוורר שממשיך לעבוד אחרי כיבוי הרכב. הלקוח הזה מאוד לא היה מרוצה מהג'יפון החדש שלו ואפשר להבין מדוע, לאור הטענות. אבל לבית המשפט היו כמה סיבות טובות לזרוק אותו מכל המדרגות
שוק הקרוסאוברים ההיברידיים גדל עם תחילת השיווק של הג'וק עם מנוע היברידי. הבטחות ליכולות חשמליות גבוהות ומחיר של 148 אלף שקלים. כל מה שצריך לדעת עליו
פתיחת שנת הלימודים האקדמית היא גם האות ליציאה לדרך של מאות אלפי סטודנטים, חלקם גם יחפשו מכונית שתשרת אותם בזמן התואר. אלו כמה המלצות ששווה לשקול
ניסאן מסתערת מחדש על שוק החשמליות עם הקשקאי e-Power המציע פתרון לחושקים בקרוסאובר חשמלי אבל לא בשלים למעבר לרכב חשמלי מלא, ועם האריה, ספינת הדגל של היצרן, שמטשטשת את הגבול בין עממי ליוקרה
לפני 10 שנים ניסאן הייתה בחזית התעשייה עם הליף החשמלית והלכה מחיל אל חיל עד שהתחילה לדרוך במקום ודי נעלמה מהמשחק. עכשיו היא חוזרת עם אסטרטגיה חדשה ונשק טקטי בשם ג'וק היברידי
היא נכנסה לפה בגל היפניות של ראשית שנות ה-90, דווקא הלהיטים הגדולים שלה כשלו בתחילת הדרך, ואיך אפשר בלי ה-GTR
הם היו שם לפני כולם עם הניסאן ליף שהפכה לחשמלית הנמכרת ביותר, אבל נרדמו בזמן שכל האחרים פתחו פער. האריה אמורה להיות המענה המוחלט להן
לניסאן קשקאי יש מניה של כבוד בייסוד קטגוריית הקרוסאוברים, אבל כבר שנים שהמתחרים התעלו על המקור. הדור החדש שלו תובע בחזרה את הכבוד הראוי לו
ההכנסות לקרסו מוטורס ברבעון זה עלו בכ-95%, הרווח הגולמי הוכפל לכ-226 מיליון שקל, הרווח הנקי זינק לכ-79.5 מיליון שקל והדירקטוריון הכריז על חלוקת דיבידנד בסך 100 מיליון שקל. מנכ"ל קרסו מוטורס: "אנו מסכמים את הרבעון השני עם גידול בהכנסות ושיפור חד ברווחיות"
ייתכן מאוד ובפעם האחרונה: ניסאן מציגה יורשת לשושלת מכונית הספורט שלה. המתכון הקלאסי של מנוע בנזין, הנעה אחורית וגם תיבה ידנית לטהרנים
יבואנית ניסאן החלה בשיווק הדור השלישי של הקשקאי בישראל. גדילה במימדים, יותר אבזור בטיחות וביצועים מושפרים אבל ללא מערכת הבירידית עדכנית
גבוה יותר, חזק יותר, מהיר יותר - את כל הסיסמאות האלו אנחנו שומעים כל אולימפיאדה. אבל לעולם הרכב יש כמה שיאים מקבילים משלו, הם הרבה יותר מרשימים
גם מכוניות יכולות להאיץ, להתעמל באוויר, לשוט ולהגיע לגבהים שלא חשבתם שאפשריים. קבלו רשימה מעודכנת
אם רציתם מכונית יפנית לאורך עשרות השנים הראשונות של ישראל הבחירה שלכם הייתה מצומצמת מאוד. שכן יצרניות הרכב הגדולות העדיפו את הכסף הגדול של השווקים במדינות ערב, עד שהן אמרו "די!"
בית משפט גזר עונש מאסר של שנתיים ושל שנה ו-8 חודשים על מייקל טיילור ובנו פיטר, שעזרו לקרלוס גוסן להימלט במטוס פרטי ללבנון אחרי שהוסתר בתיבה. הם טענו שהולכו שולל, אך השופט קבע כי המניע היה כספי: "הסיכוי להעמיד לדין את גוסן אפסי". ללבנון ויפן אין הסכם הסגרה
הדור השלישי של הקרוסאובר של ניסאן גדל לכל הכיוונים, מתאבזר בתא נוסעים מודרני, אבל למערכת הנעה היברידית נצטרך לחכות עוד הרבה זמן
המעבר המשמעותי של הצרכנים אל עבר ה-SUV החל עוד ב-2006, עם הניסאן קשקאי. מאז ההצלחה המסחררת ההיא, הקטגוריה התקדמה במהרה והפכה לאהובה במיוחד בקרב משפחות שרוצות ליהנות מכל העולמות שרכב פנאי שטח יכול להציע. כך כבשו רכבי ה-SUV את עולם הרכב
10 שנים אחרי שהוצג לראשונה, אפשר לעצור, להסתכל על ניסאן ג'וק ולנסות להבין איך הצליח הקרוסאובר הקטן הזה, שהיה שונה מכל מה שהסתובב פה להפוך לסיפור הצלחה?
אחרי שהדור הקודם התקשה להטביע חותם בשוק המקומי, חוזרת ניסאן סנטרה בדור חדש שעושה הכל טוב יותר, אבל האם זה טוב מספיק? נהיגת המבחן שלנו מגלה את התשובה
יבואנית ניסאן לישראל מודיעה על תחילת השיווק של הסנטרה, המשפחתית היפנית-אמריקנית בישראל. מנוע 2.0 ליטרים 150 כ"ס, מימדים ואבזור אמריקני ומערכות בטיחות מתקדמות
במקביל לעלייה לחצי הגמר בהאקתון של רנו-ניסאן למציאת בד משמיד וירוסים, מקיימת חברת סונוביה הישראלית מגעים מתקדמים לשימוש בבד שלה אצל יצרניות וספקיות נוספות בתעשיית הרכב
יצרנית הרכב ניסאן מציגה את ה- ARIYA קרוסאובר חשמלי קומפקטי שמשלב את שתי המגמות המובילות כיום בתעשיית הרכב ועם 500 ק"מ של טווח בגרסאות החזקות. אצלנו במהלך 2021
עכשיו באים? יבואנית ניסאן לישראל מוסיפה להיצע של האלטימה את רמת הגימור SL עם תוספות אבזור נוחות ומערכות בטיחות מתקדמות. המחיר: 182 אלף שקלים
שנות התשעים של המאה הקודמת היו תור הזהב של רכבי שטח אמיתיים, להם קראנו "הג'יפים העירוניים"; מי הטובים שבהם שרדו את מבחן הזמן?
פורים כאן, ולרגל המאורע השנתי הזה אספנו כמה מכוניות שהן כולן תחפושת. אבל בעוד יצרניות מסוימות שהצליחו לעשות את זה טוב. אלו הדוגמאות לאופן בו זה נעשה בצורה איומה