זול מהצפוי: MG משיקה בארץ ZS היברידי
כאשר ברקע ההתייקרויות הצפויות של חשמליות לאור המיסוי החדש הצפוי ב-2025, MG משיקה את ה-ZS החדש לראשונה עם הנעה היברידית. ומה צריכת הדלק?
כאשר ברקע ההתייקרויות הצפויות של חשמליות לאור המיסוי החדש הצפוי ב-2025, MG משיקה את ה-ZS החדש לראשונה עם הנעה היברידית. ומה צריכת הדלק?
כבר יותר מ-40 שנים שטויוטה מייצרת את הקאמרי על בסיס מתכון מוכר ומצליח. האם בעולם שמעריץ ומחקה את טסלה מודל 3 גם היא צריכה להשתנות?
מוסף הרכב של וואלה ומעריב: עשרות דגמים חדשים, עם מנועי בנזין וחשמל בשלל קטגוריות וטווחי מחירים הולכים לנחות כאן עד סוף השנה, כולל מותגים חדשים (סיניים אלא מה) שינסו לחדור לשוק. כל מה שאתם צריכים לדעת
באוצר רומזים לסיום ההפחתה במס הדלק, החשמליות עומדות להתייקר בינואר, וההיברידיות עומדות לעשות קאמבק ב-2024. תכירו את הדגמים הבולטים, חדשים ומשומשים, שיכולים לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה
אחרי מתיחת פנים נוחתת בארץ הקורולה לשוק שונה, שבו היא צריכה להתחיל לרדוף לא רק אחרי יונדאי אלנטרה ההיברידית כמוה, אלא גם אחרי זרם החשמליות הגובר. יש לה סיכוי?
העבודה מהבית שצברה תאוצה בתקופת הקורונה, ממשיכה להתקיים בעידודם של עומסי התנועה. משך הנסיעה שהתארך משמעותית דורש פתרון חלופי לעבודה מרחוק אך עבודה מלאה מהבית הוכיחה ירידות בתפוקה ולכן, יותר מעסיקים מחפשים כעת, פתרון חלופי לעבודה היברידית - מצאנו אחד כזה
קורולה המשפחתית נחתה בישראל בשקט בשקט לקראת ההשקה במאי בשלוש רמות גימור וטווח מחירים שמציג התייקרות רוחבית בכל הגרסאות. אלו הפרטים המלאים
במעבר שלה להנעה חשמלית, ניסאן מתחילה בהסבה של הדגמים הקיימים להנעה חשמלית-היברידית, אבל הפעם בסגנון שונה מהרגיל - היברידי טורי. מה זה אומר ואיך זה נוסע? המשיכו לקרוא
הונדה סיוויק החדשה חזרה לשוק בו היא כבר לא מתמודדת רק מול משפחתיות קומפקטיות כמותה, אלא גם מול אלטרנטיבות חשמליות ושוק שאוהב קרוסאוברים. נהיגה ראשונה במכונית החשובה ביותר של היצרנית בישראל
באיחור אחרי פרארי ומקלארן משיקה גם למבורגיני מכונית על פלאג אין ראשונה: הריוולטו, שעושה 0-100 ב-2.5 שניות, אבל נתוני הטווח וצריכת הדלק שלה עדיין חסויים. בדרך: אורוס היברידי, ומחליפה נטענת להוריקאן
היינו מהעיתונאים הראשונים בעולם לנהוג בדור החמישי של אחת המכוניות המהפכניות ביותר אי פעם. מה קורה כשטויטה פריוס מלכת המיינסטרים הלכה נגד הזרם ואיפה נמצאים הלקוחות שלה בכלל?
טויוטה חשפה היום את הפריוס החדשה. בשלב הראשון בהנעה היברידית שלא תגיע לישראל ובהמשך בגרסת הפלאג אין שתשווק פה
עם הזינוק במחירי הדלק בחצות, יצאנו לבדוק מה עשו התמורות ברבעון הראשון של 2022 לשוק המשומשות ההיברידיות והחשמליות. אתם תופתעו לשמוע שגם שם אתם תשלמו ביוקר?
מכונית הסאלון של לקסוס עברה ריענון אמצע חיים, במסגרתו טופלו היטב כמה מהנקודות הבעייתיות שליוו את הדגם בעבר. אבל היא בעיקר מכוונת ללב המיינסטרים של הלקוחות שלה
לקסוס LS היא מסוג המכוניות שהרושם שהיא עושה עליך במטרים הראשונים ואחרי כמה מאות קילומטרים כמעט ולא משתנה. אצל מכוניות מסוימות זה איום ונורא, אצל האחרות זה קסם. לאיזה צד היא שייכת?
הרחבת הגבלות הקורונה מכניסה גם את מקומות העבודה לכוננות: האם יהיה סגר רביעי, כיצד נערכים אליו ובמה הוא יהיה שונה מקודמיו? מסתבר שבעוד יש ארגונים שחוששים ממכה כלכלית, הרי שבחברות ההייטק כבר מוכנים: רובן פועלות במודל היברידי, כלקח מסגרים קודמים
טויוטה קאמרי קיבלה מתיחת פנים וזה בסדר גמור שאתם לא מצליחים להבחין בשינויים אצלה, זה בדיוק מה שהיא רוצה שהלקוחות שלה ייראו - את אותו הדבר שהם מכירים ואוהבים מהדגם הזה
אסטון מרטין שלפו את מי שתשמש חוליה מקשרת בין ההיסטוריה לעתיד. ולהאלה היא מכונית על עם 950 סוסים, 2.5 שניות ל-100 ועיצוב מהפנט
בחרתם במכונית היברידית ואתם נהנים מהטבת המס? ברשות המיסים יבטלו את הסידור הזה יחד עם ביטול הטבת המס לכלי רכב היברידיים, הביטול יחול רטרואקטיבית גם על עסקאות שחלו לפני הביטול
על פניה ההזמנה הייתה מפתה - עליך לאסוף מכונית מהיבואנית של טויוטה ולצאת להשתתף איתה במירוץ. המציאות הסתתרה באותיות הקטנות...
לא משנה כמה כסף יש לך, עם תג מחיר שנושק למיליון שקלים לפני תוספות ועובר אותו בהרבה אחריהן, אף אחד לא קונה את הפורשה פאנמרה 4S E-Hybrid כדי לחסוך, בטח לא כדי לחסוך דלק
טוב, נגיד את זה מעכשיו - הגיבלי הזו לא בדיוק היברידית, אבל היא שמזראטי צריכה ויש לה סוללת 48V ומנוע חשמלי קטן למגדש הטורבו. מה כן? 330 כ"ס ותאוצה של 5.7 שניות למאה
הקאנטרימן, הגדולה בהיצע של משפחת מיני מגיעה לישראל לאחר מתיחת פנים בגרסת הפלאג אין. שינויי עיצוב קלים, 4 סוסים פחות באורווה אבל טווח חשמלי משופר. המחיר: 267 אלף שקלים
אופל גרנדלנד, אחיו התאום של פיג'ו 3008 מקבל גם הוא את מערכת ההנעה ההיברידית נטענת השקע של PSA, אבל זול משמעותית מאחיו עם סמל האריה
אחרי הפסקה קצרה, המשפחתית הגדולה וההיברידית של יונדאי חוזרת לשוק הישראלי, היא טובה יותר מאי פעם ואחרי מאות קילומטרים, הבחירה בה הופכת לקלה מאי פעם
מכוניות סופר-מיני נוטות להתחפש למכוניות משפחתיות, גדולות יותר. טויוטה יאריס, בטח בגרסת העל ההיברידית ("פרמייר אדישן"), מתחפשת דווקא למכונית עירונית אקסטרה. רגע, זה טוב או רע?
יבואנית יונדאי משיקה את יונדאי סונטה הייבריד החדשה. הדור החדש ינסה למשוך את תשומת הלב של הלקוחות הנוהרים לג'יפונים והקרוסאוברים עם אבזור, טכנולוגיה ופאר מעולמות הפרימיום. המחיר: החל מ-182 אלף שקלים
כבר ארבעה דורות שהונדה ג'אז משחקת לכולם בראש עם מכונית קטנה מבחוץ וגדולה מבפנים. בדור הזה היא שימושית, מרווחת, חסכונית, נוחה ומאובזרת יותר - אבל כל זה מגיע עם תג מחיר שישאיר אותה ייחודית בנוף
מזראטי הציגה גרסה היברידית למכונית הסאלון הספורטיבית שלה הגיבלי. אלא קריאה שנייה ושלישית של מה בעצם יש שם כבר די מוציאה את הרוח מהמפרשים. אצלנו לקראת סוף השנה
עם גניזת הטבות המס, מכוניות היוקרה עם הנעת הפלאג אין הייבריד כבר לא יכולות להישען רק על מחיר אטרקטיבי וצריכות לשכנע בתמורה שהן מספקות גם ברמת הביצוע. אז איך עושה את זה ה-C קלאס המחודשת?
אפשר לספור על כף יד אחת את המכוניות שהפכו לאמת מידה בקבוצתן מהרגע הראשון שבו הופיעו ונשארו כאלו גם עשרות שנים אחר כך. ב.מ.וו סדרה 3 היא אחת כזו. הדור החדש עושה את זה?
מתחת להופעה הסולידית והצבע הלבן שלה, וולוו S60 החדשה בגרסת ה-T8 ההיברידית מחביאה חתיכת פטיש נורדי, ומציעה ביצועים של מכונית ספורט באריזת סדאן שרק נראית כמו כל מכונית אחרת
טויוטה פריוס חוזרת להימכר בישראל. טעינה של שלוש שעות משקע ביתי מספקת 45 ק"מ חשמליים, ובסיומם היא נוסעת ככל פריוס היברידית. המחיר: 165 אלף שקלים
סקודה הציגה לפני זמן קצר את הדור הרביעי של המשפחתית אוקטביה. ארוכה, רחבה, ובעלת תא מטען גדול מבעבר. עם גרסאות היברידיות קלות. אצלנו היא תהייה רק ברבעון האחרון של 2020
שלוש שנים אחרי ההצגה שלה, יונדאי איוניק מקבלת רענון בדמות מתיחת פנים חיצונית ופנימית. אחרי השנים של הטבת מס מפנקת, היא הפעם תצטרך לעבוד הרבה יותר קשה כדי להמשיך להצליח
רק 10 מכוניות טויוטה פריוס נמכרו בישראל בשנת 2004, שמנו על אחת מהן יד והפגשנו אותה עם אחת חדשה לגמרי כדי לבדוק כמה רחוק היא נסעה. רוצים לנחש מי הייתה חסכונית יותר? יש לנו הפתעה
מרצדס C ההיברידית, אחד ממנועי הצמיחה של המותג בישראל חוזרת לאולמות התצוגה עם הדור השני של מערכת ה-PHEV. המחיר: החל מ-336 אלף שקלים
יונדאי איוניק מתחילה להימכר בגרסה מתוחת הפנים שלה, עם שינויי עיצוב קלים ואבזור נוסף. תשווק בשתי רמות גימור במחיר של החל מ-138 אלף שקלים
קבלו את הפיוראיטליה ברלינטה, שמשלבת מנוע V8 בנפח 5.0 ליטרים ומנועים חשמליים להספק של 965 כ"ס. התאוצה: 2.7 שניות ל-100 קמ"ש. המחיר: 465 אלף יורו לפני מיסים
יונדאי הציגה את הסונטה ההיברידית החדשה. גולת הכותרת של המכונית, גג בעל פאנלים סולריים לטעינת המכונית בזמן עמידה בשמש וניהול תיבת הילוכים חדשני ומתקדם. תגיע אלינו? תלוי במיסים
בדור ה-12 שלה, טויוטה קורולה רוצה לפרוץ החוצה מהזיהוי המוכר והאוטומטי שלה כמשפחתית להמונים. אז היא מצטיידת בפלטפורמה החדשה של טויוטה, משפרת את יחידת ההנעה ומתלבשת יפה. זה הדייט הראשון שלנו איתה
יונדאי סונטה ההיברידית עברה רענון חיצוני, פנימי וחשמלי. האם אחת אחרונות המשפחתיות הגדולות שעדיין מנהלות קרב מאסף מול הג'יפונים מצליחה להישאר אטרקטיבית? יצאנו לסיבוב מקומי
אנחנו רגילים לראות טכנולוגיה שמחלחלת ממכוניות יוקרה למכוניות עממיות, הפעם הכיוון הוא הפוך, הטכנולוגיה ההיברידית מגיעה מלמטה למעלה. מרצדס C קלאס מציעה תדמית יוקרתית, ביצועים מצוינים ואבזור רב, יחד עם מנוע היברידי ואפשרות טעינה
לקסוס פתחה את תערוכת ז'נבה בסערת חשמל עם הצגת ה-LS500h גרסה היברידית למכונית הפאר החדשה של החברה
אין כמו ב.מ.וו 3 מחושמלת, כדי לנער את התדמית האפרורית של מכוניות היברידיות; ואם היא גם עולה 100,000 שקלים פחות מאחיותיה שורפות הדלק, מה יעמוד בדרכה לפנקס ההזמנות?
יוניון מוטורס תשווק את פריוס דור 4 מצוידת במגוון מערכות בטיחות מתקדמות. הבכורה המקומית במהלך ינואר 2017
גם אודי Q2 גרפה 5 כוכבים בסבב האחרון של מבחני הריסוק ב-Euro-Ncap. סוזוקי איגניס נבחנה בשיטה הדואלית עם ובלי מערכות בטיחות, וצברה רק 3 כוכבים בהיעדרן
על פי תוצאות סקר של ירחון הצרכנות האמריקני קונסיומר ריפורטס, אחרי יותר מעשור של מכוניות היברידיות נראה שעד כה הן צולחות את מבחן הזמן והאמינות
מכונית הדגל של ב.מ.וו נשלחת לקו החזית כשמולה ניצבת ה-S קלאס ההיברידית. קרב יוקרה על אדמה זרה