עולה ליגה: קיה נירו פלאג אין במבחן ראשון
קיה נירו הקודם היה העובד החרוץ של קיה. היברידי יעיל במראה הקרוסאובר שהציע להמוני הליסינג והלקוחות הפרטיים חבילה אטרקטיבית. הדור החדש משפר הכל והמחיר בהתאם
קיה נירו הקודם היה העובד החרוץ של קיה. היברידי יעיל במראה הקרוסאובר שהציע להמוני הליסינג והלקוחות הפרטיים חבילה אטרקטיבית. הדור החדש משפר הכל והמחיר בהתאם
רגע לפני שהוא יוצא לגמלאות, קיה נירו מוסיף להיצע שלו גרסה שימושית. האם התצורה שנועדה למוניות תתאים גם להמונים? סיבוב בגרסת הפלאג אין עונה על השאלות
השנה האחרונה שהטיסה את שוק המשומשות לסחרור של ביקוש מסתמנת כזו שמקבעת סופית את מעמדו של סגמנט הג'יפונים והקרוסאוברים כחביב ביותר על הישראלים, מי המותגים והדגמים המבוקשים ביותר?
מצד אחד קיה נירו הוא אחת החשמליות המרשימות ביותר שנתקלנו בהן לאחרונה מבחינת רמת הביצוע, היכולות ובעיקר הטווח שלו בעולם האמיתי, מצד שני במחיר שלו קשה להמליץ עליו
לגרסאות ההנעה של קיה נירו מצטרפת עכשיו גם גרסה חשמלית לחלוטין. הטווח המוצהר מרשים, הספק המנוע החשמלי גם הוא נאה, אבל המחיר לא זול
ארבע המכוניות שלפניכם מכוונות למכנה המשותף הרחב ביותר של משתמשי המשפחתיות המצויים הזכאים לרכב צמוד. כל אחת מהן עושה את זה בדרכה, אחת מהן עושה את זה טוב יותר
קיה נירו בגרסה הנטענת מגדיל את רמת החיסכון במשאבת הדלק, ואפקטיבי במיוחד ללקוחות עם נסועה יומית של 50 קילומטרים
החל שיווק גרסת הפלאג אין של קיה נירו בישראל. טווח של 65 ק"מ בכוח החשמל, עיצוב מחודש, שיפור באיכות תא הנוסעים ומערכות בטיחות חדשות במחיר נמוך משמעותית מבעבר
מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על קיה פיקנטו, נירו או ספורטאז'? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם
קיה נירו, הקרוסאובר ההיברידי שהפך לרב מכר מקומי, מתחדש בעדכוני עיצוב, תוספות אבזור רבות וגם עלייה קלה במחיר. מכוניות ראשונות יגיעו בספטמבר ובהמשך גרסת PHEV
מים שקטים חודרים עמוק. קיה לוקחת את הקרוסאובר האפרורי-משהו, נירו, מוסיפה e קטנה ומנסה להחביא בשורה שיכולה לטלטל עולמות: להפוך את הרכב החשמלי למיינסטרים להמונים
טלקאר, יבואנית קיה לישראל מודיעה על תחילת שיווק הנירו בגרסת פלאג אין נטענת, עם טווח חשמלי טהור של 58 ק"מ וצריכת דלק של 76.9 ק"מ לליטר לפי הצהרות היצרנית. המחיר: 155 אלף שקלים