שברולט אקווינוקס במבחן ארוך טווח: דבר הנהגת
החודש, העברנו את השברולט אקווינוקס ארוך הטווח של המערכת לידי הנהגת בבית. את מה שהיה לה להגיד עליו הצלחנו לקושש בדרך מאוד מאוד מיוחדת. אז הנה דבר הנהגת
החודש, העברנו את השברולט אקווינוקס ארוך הטווח של המערכת לידי הנהגת בבית. את מה שהיה לה להגיד עליו הצלחנו לקושש בדרך מאוד מאוד מיוחדת. אז הנה דבר הנהגת
הוא הגיע כאנדרדוג, בתור הג'יפון שדי נעלם בתוך מבול הדגמים ששוטף את השוק המקומי והיה ראוי למבט שני ושלישי. אז אחרי ארבעה חודשים של שימוש אינטנסיבי, אנחנו נפרדים מפורד קוגה המערכתי, בעצב יש לומר
דיווח חודשי על מעללי הפורד קוגה במבחן ארוך הטווח שלנו. עם הגיעו של הקוגה המערכתי ל-15,000 קילומטרים, מגיע הזמן לביקור הראשון שלו במוסך. איך היה, מה נעשה וכמה עלה?
נתנו לרמי גלבוע, עכבר השטח של המערכת את הקוגה וציפינו לדם אש ותמרות עשן על ירידת הדורות, למה אנחנו מטריחים אותו לרכב נטול הנעה כפולה או הילוך כוח ומה זה בכלל השעטנז הזה. פייר, גם אנחנו הופתענו
בדיווח השני שלנו מהמבחן ארוך הטווח לפורד קוגה, מגיע תורה של הנסיעה הקבועה לאילת. כמה קילומטרים לליטר צרך הג'יפון של פורד, איך הייתה הנוחות למרחקים ארוכים ואיך תא המטען שלו מתמודד עם ציוד משפחתי
למרות שהוא איתנו כבר מ-2013, ונמצא באחד המגרשים הלוהטים ביותר מבחינת צמיחה - הג'יפון של פורד לא הצליח לייצר לעצמו נוכחות של ממש על הכביש. אחרי מתיחת פנים, צירוף שלל מערכות בטיחות וגם עדכון מחיר - הוא ראוי למבט שני, שלישי ורביעי - אז לקחנו אותו למבחן ארוך
גם זו מסורת בוואלה!רכב. כל מכונית במבחן ארוך טווח עוברת גם תחת ידי נהגת הבית לחוות דעת של מה שחשוב באמת. להלן תכתובת המסרונים, עם ההשמטות המתבקשות לשם שמירה על כבודי
ככל מכונית ארוכת טווח המגיעה ל"וואלה! רכב", גם הקקטוס נרתם לנסיעה הארוכה לאילת, בה מדדנו את צריכת הדלק, הנוחות למרחקים ארוכים ויכולת האחסון שלו. דיווח ללא מע"מ
בדיווח השני שלנו אודות הסיטרואן קקטוס, אנחנו צוללים לנושא השימושיות היומיומית שלו כרכב משפחתי מרכזי. על תאי אחסון, מרווח, מטען, מולטימדיה, ניווט וחניה
החודש כבר הגענו ל-6,600 קילומטרים, בדקנו את אופן פעולתה של מערכת בקרת האחיזה, המשכנו ליהנות מהביצועים המפתיעים והתחלנו לשמוע קצת יותר מידי את רגלית הצד בפניות
עם הצטרפותה של תיבת הילוכים אוטומטית להיצע הגרסאות של סיטרואן קקטוס הקומפקטית, אנחנו יוצאים למבחן ארוך טווח בן מספר חודשים במכונית שיש לה הרבה מה להוכיח לנו ולכם
החודש כבר הגענו ל-4,600 קילומטרים על הפיאג'ו בוורלי 350, בנוסף לדיווח השגרתי, איך הצלחתי להימנע מתאונה וגם למדתי להעריך את הפנס הקדמי שלו
לקחנו דיאלים S3 Advance משומש למבחן ארוך טווח בכדי לאמוד את עמידותו ושרידותו של קטנוע המנהלים הקוריאני. רשמים מהחודש הראשון
לאחר השדרוג, דוקאטי מונסטר 796 הופך למפלצת של ממש. הוא צובר 13,654 קילומטרים וגורם לנו לחייך בכל אחד מהם
בחודש השני למבחן הארוך טווח שלנו, המונסטר 796 מבקר פעמיים במוסך ומקבל גם הפתעה מרעישה. מה זו הייתה?
עם 17,028 ק"מ המנה לוקח אותנו גם למוסך וגם לסוג של הארה. האם זהו אופנוע היומיום האולטימטיבי?
בחודש השלישי רכב המבחן צובר 8,495 ק"מ. תקלות עדיין אין, אך פנצ'ר ראשון היה וגם סימנים לאבדן שמן
4,063 קילומטרים גמא הרנו גרנד סניק שבמבחן הארוך טווח שלנו. השימושיות בשיאה, אין תקלות אבל יש צימאון לדלק
האפריליה מנה האוטומטי שבמבחן ארוך הטווח, מבלה איתנו ביומיום, בא ליום מסלול וגם מבקר במוסך. סיכום חודש ראשון
הרכב השלישי בסדרת המבחנים הארוכים שלנו, הוא הגראנד סניק החדש. הדור השלישי למוביל המשפחות הקומפקטי
יבואנית פיאט לישראל סמל"ת הפקידה בידי וואלה! רכב פונטו אבו טורבו חדשה למבחן ארוך טווח, במהלכו נדווח לכם על החיים במחיצתה
כשנה לאחר שמותג אפריליה נקלט מחדש בישראל, אנחנו יוצאים למבחן ארוך טווח עם האופנוע האוטומטי שבהיצע, המנה
בסיום החודש השלישי, מד המרחק מראה כבר 17,854 ק"מ והפעם ביקרנו במוסך כדי לפתור את סוגיית החימום בתא הנוסעים