מבחן דרך: סיאט לאון החדשה (1.5 ליטר, סטייל)
סיאט נמצאת כבר כמה שנים בתהליך מתמשך של סימון קהלים חדשים, בוגרים יותר מבעבר. ראינו את זה בדגמים הקודמים שלה, אבל הלאון החדשה היא המובהקת ביותר. זה דבר טוב?
סיאט נמצאת כבר כמה שנים בתהליך מתמשך של סימון קהלים חדשים, בוגרים יותר מבעבר. ראינו את זה בדגמים הקודמים שלה, אבל הלאון החדשה היא המובהקת ביותר. זה דבר טוב?
יבואנית סיאט לישראל החלה בשיווק הדור הרביעי של הלאון. הפעם הכל בסימן "יותר". עוד מימדים, בטיחות, אבזור וגם מחיר
יבואנית סיאט לישראל החלה במכירה מוקדמת של הקרוסאובר אטקה מתוח הפנים. ברשימת החידושים: רענון עיצוב, מערכות בטיחות, רמת גימור חדשה ועליית מחירים
מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על סיאט לאון, ארונה או איביזה? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם
סיאט לאון החדשה בדור הרביעי שלה מגיעה עם עיצוב בוגר, ארוכה ומרווחת יותר מהדור היוצא. תוצע בתצורות האצ'בק וסטיישן ולא שלוש דלתות כבעבר. מועד השיווק בישראל טרם ידוע
דגם הבכורה של החטיבה הספורטיבית של סיאט הוא ג'יפון בריון שמחבר מרכב שימושי למערכת הנעה כפולה שמזינה 300 סוסים לאספלט. כמה כיף הוא מייצר לשקל, מי הלקוחות שלו ומי המתחרים שלו?
הסנונית הראושנה של מותג הספורט של סיאט "קופרה" הוא האטקה. על בסיס הג'יפון הקומפקטי יצרה החברה טיל קטן עם 300 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות
סיאט אטקה מגדילה מנוע ל-1.5 ליטר המוכר של קונצרן פולקסוואגן, ומתחדשת ברמת גימור ספורטיבית FR. האם זה מצדיק מחיר של 168 אלף שקלים?
סיאט מציגה רמת גימור חדשה לארונה הזמינה רק ברכישה און ליין, אודי E-tron מרשים במבחן ריסוק, החל שיווק ציוד הרכיבה של KLIM וכנראה שמצאנו את האבא הכי טוב בישראל...
ארגון Euro NCAP פרסם תוצאות של שלושה מבחני ריסוק שנערכו לדגמים הונדה CRV, מרצדס G קלאס וסיאט טראקו. כולם זכו לציון המירבי ושפע מחמאות
סיאט לאון, הונדה סיוויק ומאזדה 3 הן מכוניות הפונות לזן הולך ונעלם של קהל שמוכן לשלם מעט יותר עבור משפחתית עם מנוע חזק יותר ועוד אבזור. אם אתה נמנה עם הקהל הזה, אז זה המבחן בשבילך
במסגרת ריענון קו המנועים בקבוצת פולקסווגן, מגיע גם תורה של סיאט לאון לקבל את מנוע ה-1.5 ליטר עם 150 כ"ס. לקחנו את גרסת ה-FR למבחן מהיר למשפחתית המפולפלת
סיאט ממשיכה להרחיב את קהל הלקוחות שלה ופונה לפלח העסיסי של ג'יפוני שבעת המושבים. לגרסה שלה לסקודה קודיאק קוראים טראקו. לישראל הוא צפוי להגיע במחצית השנייה של 2019
בעבר יונדאי i20 היתה מלכת הקטגוריה זו הייתה סיאט איביזה שהצליחה להדיח אותה ממקומה. אבל i20 חוזרת לאחר מתיחת פנים שטיפלה בדיוק בנקודות התורפה. העימות היה פשוט מתבקש
ג'יפון תקרא לאחותך. סדנת ABT הגרמנית מציגה את הגרסה החמה באמת לקופרה אטקה, עם 350 כ"ס לא היינו מזלזלים בבריון הקטן והקשוח הזה
המותג קופרה מנסה להתנתק ממשפחת סיאט ולצאת לדרך עצמאית, רווחית ונחשקת יותר. הסנונית הראשונה היא הקרוסאובר המוכר אטקה, חמוש במנוע ספורטיבי, 300 כ"ס, הנעה כפולה ומראה מופנם למדי
סיאט טראקו משלים את היצע הקרוסאוברים הנוכחי של המותג הספרדי ומכוון למשפחות הגדולות; ישווק ב-5 או 7 מושבים, מצויד במנועי בנזין, דיזל ומערכות בטיחות חכמות. בארץ בשנה הבאה
סיאט איביזה מציעה רמת גימור חדשה שתימכר און-ליין, קיה ריו משדרגת את מערך הבטיחות שלה ופיג'ו מעמידה גרסה סופר מאובזרת ל-208. כל הפרטים בפנים
צ'מפיון מוטורס החלה לשווק את אטקה עם מערכות בטיחות מתקדמות בדגמי בסיס. מחירי המחירון הוזלו, וכן מבטיחים בחברה קיצור משך זמן ההמתנה
יום חדש, ג'יפון חדש. אופל קרוסלנד X הגיע לישראל כדי להסתער על הקטגוריה הקומפקטית, ואנחנו מפגישים אותו למבחן משווה עם סיאט ארונה FR. עימות שכולו על טעם, ריח, צעירים ומבוגרים
הטכנולוגיה של eyeSight הישראלית בודקת בזמן אמת מתי הנהג עייף, או גרוע מכך - מוריד את העיניים מהכביש. חיישנים ברכב בודקים טמפרטורה ותנועה, וזה ממש לא הכול
סיאט עקבו אחרי הנעשה בשוק הנישתי בתחום הרכב, ראו את DS וראו את אבארט, ראו כי טוב והשיקה את "קופרה" - תת מותג ספורטיבי חדש שירכז תחתיו את גרסאות הקצה של דגמי המותג השונים
מוביל הנוסעים המשפחתי של סיאט יתחרה בניסאן אקס-טרייל, פיג'ו 5008 ועוד. טראקו החדש עם 7 מושבים בדרך לכבישים בסוף השנה
סיאט ארונה הוא הצעת ההגשה האופנתית של האיביזה ברוח אופנת הג'יפונים הפופולאריים, אבל מצליח להציע חבילה שהיא יותר מפרצוף יפה ובמחיר מצוין
צ'מפיון מוטורס חשפה היום בישראל את סיאט ארונה החדש, הקרוסאובר הקומפקטי שיתברג מתחת לאטקה ועתיד להגדיל משמעותית את מכירות המותג הספרדי. המחירים, החל ב-110 אלף שקלים
עם פלטפורמה חדשה ותא נוסעים מרווח, סיאט איביזה 2018 מדלגת לעידן המודרני עם בשורות שצריכות להדאיג את היריבים. אבל האם חביבת הצעירים איבדה משהו בדרך, לטובת תהליך התבגרות
קפצנו לבקר בועידת ראש הממשלה לתחליפי דלקים ותחבורה חכמה כדי לפגוש את מנכ"ל סיאט שהכריזה על הקמת מיזם EXPLORA לשותפות טכנולוגית בתחומי הרכב המקושר והתחבורה החכמה
סיאט מצרפת רכב נוסף, ארונה, לקטגוריית הפנאי הפופולארית. בחנו, בדקנו וגילינו שמבחינת סיאט וגם היבואנית, יש לארונה את הפוטנציאל להפוך לרב המכר החדש במקומה של איביזה
לסיאט לאון קופרה R מנוע מתוגבר לביצועים מושחזים עוד יותר, רכיבי קרבון על הספויילרים ותוספות ייחודיות. בכורה רשמית בפרנקפורט, רק 799 תרדנה מפס הייצור
הדור החמישי של מכונית המיני של סיאט מתחיל את השיווק שלו בישראל. פלטפורמה חדשה, מערכות בטיחות מתקדמות וגם מנוע 1.5 ליטר עם 150 כ"ס. המחיר, החל ב-79 אלף שקלים
תשעה שמות הועלו להצבעה מקוונת שתצא לדרך בתערוכת הרכב הקרובה בפרנקפורט, במסגרתה יוכרזו 3 הכותרים הסופיים. סמנו ביומנים
דווקא הבת הקטנה מבית סיאט של הקונצרן הענק למשפחת פולקסווגן היא זו להצטרף ראשונה לסגמנט הצומח של מכוניות הSUV- קומפקט-פנאי. כדי לפגוש את הרכה שנולדה וללמוד עוד על מה שמחכה לה מבית ומחוץ, טסנו לברצלונה לחשיפה הראשונה של ה-ARONA
צ'מפיון מוטורס החלה לשווק רשמית את סיאט לאון קופרה 2017 בתום מקצה עדכונים ושיפור בביצועים. המחיר, החל ב-224 אלף שקלים
סיאט ארונה מנצל את כל החידושים האחרונים שהוצגו בסיאט איביזה, ומטפס כמה סנטימטרים מעל הקרקע לטובת חזות הפנאי הפופולרית. בחזית מנועי טורבו בנזין, דיזל, תיבה ידנית ותיבה דו-מצמדית. בארץ בסוף השנה או תחילת 2018
מנועי ה-1.0 ליטר שלושה צילינדרים מוגדשי הטורבו של קונצרן פולקסווגן ממשיכים את ההתרחבות שלהם גם בקבוצת המשפחתיות. אחרי סקודה אוקטביה, גם הלאון מקבלת את המנוע הקטן. המחיר - 110 אלף שקלים
סיאט לאון עברה מתיחת פנים שבמסגרתה קיבלה תוספת כוח של למעלה מ-20%, יותר אבזור ותג מחיר נמוך מבעבר. לקחנו את המכונית המחודשת למבחן כדי לאמוד את השינויים
סיאט מחזקת את רכב פנאי הספרדי אטקה עם גרסת ה-FR בעלת הספק של 190 כ"ס וביצועים ספורטיביים. מנת פתיחה, לקראת הארוחה העיקרית
קפצנו לספרד כדי לקבל טעימה קטנה מהגרסה המחודשת והעדכנית של סיאט לאון קופרה, שעם 300 כ"ס היא הסיאט הסדרתית החזקה ביותר שהיא ייצרה אי פעם
עדכון אמצע החיים של סיאט לאון מתרכז בשדרוג תא הנוסעים ובהוספת מנועי טורבו מחוזקים, לצד תגבור מערכות הבטיחות. המחירים, החל ב-105,900 שקלים
אחרי תקופת שירות ארוכה מאוד של תשע שנים, מפנה הדור הנוכחי של סיאט איביזה את מקומו לדור חדש. גדול יותר, מתוחכם יותר ובעל מראה בוגר הרבה יותר. מתי בישראל?
סיאט מצטרפת לשוק הקרוסאוברים עם Ateca, האמור להיות האחיין השובב בקונצרן פולקסוואגן. לקחנו את ה-אטקה לפסגת החרמון כדי לראות, איך יצליח היצרן הספרדי לבדל את עצמו מההמון?
סיאט תגברה את הקופרה הלוהטת ומשחררת לכבישים את הגרסה החזקה ביותר שלה אי פעם. בישראל בשנה הבאה
צ'מפיון מוטורס חשפה בישראל את רכב הפנאי החדש אטקה שיוצע עם מנוע 1.4 ל' טורבו ו-3 חבילות אבזור. המחיר, החל ב-139,900 שקלים
מוביל הנוסעים הגדול של סיאט יוחלף בקרוסאובר כבר במהלך השנה הבאה, עם עיצוב ספורטיבי ומקום ל-7 נוסעים
סיאט חשפה מתיחת פנים למשפחתית הקומפקטית לאון במסגרתה ציידה את הספרדיה במנוע 1.0 ל' טורבו, אבזור פנים מעודכן, חיזוק במערכות הבטיחות ומראה חיצוני מחודש. בישראל בשנה הבאה
סיאט הציגה את מהדורת השטח המהודרת של רכב הפנאי החדש אטקה. האם ה-X-Perience מציע ערך מוסף, מעבר לחזות קשוחה?
סיאט מצטרפת באיחור לקטגוריה הגועשת של קרוסאוברים קומפקטיים. יצאנו להתרשם מרכב הפנאי הראשון של סיאט אטקה, שמסמן את העתיד לבוא בשנים הקרובות
סיאט אטקה, אלפא רומיאו ג'וליה ופולקסווגן טיגואן צברו 5 כוכבים במסגרת מבחני הריסוק של Euro-Ncap. "שמחים לראות סטנדרט גבוה בחבילות בטיחות"
סיאט פותחת את שערי מפעל הייצור ומאפשרת להתרשם מצוותי העיצוב של החברה הספרדית לקראת השקת רכב הפנאי אטקה. משולחן השרטוט, אל הכביש הציבורי. צפו
סיאט איביזה קופרה מצוידת במנוע בנזין טורבו ומאיצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-7 שניות. המחירים יחלו ב-136,900 שקלים