100 אלף בעלי סיאט בארץ צריכים לדאוג מהפסקת ייצור דגמי החברה?
פולקסווגן מאשרת רשמית כי עד סוף העשור סיאט תפסיק לייצר את האיביזה, הלאון והאטקה, ותתמקד בייצור דגמי קופרה. איך זה ישפיע על הביקוש להם בשוק המשומשות ועל התמיכה הטכנית
פולקסווגן מאשרת רשמית כי עד סוף העשור סיאט תפסיק לייצר את האיביזה, הלאון והאטקה, ותתמקד בייצור דגמי קופרה. איך זה ישפיע על הביקוש להם בשוק המשומשות ועל התמיכה הטכנית
גרסת הפלאג אין של הקרוסאובר הספרדי מתחרה גם בדגמים נטענים של קיה ופיג'ו, וגם בדגמי הכניסה של אודי וב.מ.וו. אבל מה היא באמת?
מותג קופרה מוסיף להיצע המקומי גרסת פלאג אין ראשונה בדמות פורמנטור e VZ הייבריד. שילוב של מנוע 1.4 ליטר ויחידה חשמלית מספקים 245 כ"ס. הפרטים, המתחרים והמחיר בפנים
מותג היוקרה הצעיר של סיאט חשף את הטווסקאן, הגרסה שלו לפולקסווגן ID.5 החשמלי, שייוצר בסין מ-2024, עם יותר כוח וטווח. יומיים קודם הציגה BYD קרוסאובר חשמלי חדש שדומה לו מאוד
בעוד קונצרן פולקסווגן ממשיך להשקיע במותג קופרה, מותג האם סיאט נותר בלי הצעה משכנעת בעולם שעובר להנעה חשמלית. האם זה מבשר על סוף דרכו של המותג הוותיק?
הנה מבחן מעניין לרוכשי הקומפקטיות היוקרתיות. סיאט לאון הפכה לקופרה לאון, עם תוספת אבזור ועיצוב, סמל חדש, ומחיר זול משמעותית מב.מ.וו סדרה-1 ואודי A3. האם תתקבל כמתחרה לגיטימית?
מכירים סיאט לאון? אז מעכשיו היא משווקת גם כקופרה לאון. עם אותן יחידות הנעה אבל עם אבזור עשיר יותר וכמובן שלל עיטורי הרושם. המחיר בהתאם
אחרי טסלה, וולוו וב-מ-וו, גם חטיבת היוקרה של סיאט תייצר חשמליות בסין ותייצא אותן משם לאירופה וגם לישראל. הטווסקאן תהיה האחות הספורטיבית והדרמטית של האניאק וה-ID.5 ותגיע לאירופה ב-2024
תחת הסלוגן "דחף בלתי ניתן לעצירה" חשפה קופרה באירוע נוצץ בברצלונה סופר מיני חשמלית ראשונה וצמד דגמי SUV מחושמלים, המהווים אבן דרך נוספת בדרך ליצור של חצי מיליון מכוניות מדי שנה
מערכות בטיחות מתקדמות הופכות לנפוצות יותר ויותר במכוניות שלנו. אבל מה הן שוות באמת? אלו התוצאות החדשות של ארגון Euro NCAP
יבואנית Cupra סגרה ללקוחותיה את מסלול המרוצים 'מוטורסיטי' לשלושה ימים של השחזת צמיגים, הקזת בנזין ואדרנלין. המסלול רחש בנחילי קופרות זועמות, וגם אנחנו באנו לעשות סיבוב
החטיבה הספורטיבית של סיאט הציגה את הדגם החשמלי הראשון שלה. יוצע בגרסאות 150 או 204 כ"ס וטווח של בין 340 ל-540 ק"מ
לצד גרסאות הקצה נושפות האש ותמרות העשן, למותג הספורט של סיאט יש גם את הפורמנטור בגרסת 1.5 ליטרים. האם הוא רק SHOW או שיש פה גם מעבר לזה?
עם הפורמנטור, קופרה הלכה למקום הכי מובן מאליו: לבנות קרוסאובר, אבל הכי מאתגר של לעשות אחד שיודע לזוז כמו מכונית ספורט. בשורה התחתונה יצא לה משהו שאין לאף אחד אחר ובעיקר פיצוח של הטריק השיווקי הגדול מכולם
ההופעה שלה מוחצנת, הנסיעה שלה רועשת, היא מושכת אש מכל הכיוונים, דורשת משמעת ברזל מרגל ימין - כן, קופרה לאון היא פשוט קומפקטית לוהטת ומצוינת
החטיבה הספורטיבית של סיאט שמציינת השנה שלוש שנים להקמתה מתחילה את השיווק העצמאי שלה בישראל. כרגע בהיצע: לאון, אטקה ופורמנטור
החטיבה הספורטיבית של סיאט - קופרה חוגגת שלוש שנות פעילות עם הצגת דגם סופר ספורטיבי לפורמנטור והצצה לעתיד שלה והוא חשמלי ומהיר
דגם הבכורה של החטיבה הספורטיבית של סיאט הוא ג'יפון בריון שמחבר מרכב שימושי למערכת הנעה כפולה שמזינה 300 סוסים לאספלט. כמה כיף הוא מייצר לשקל, מי הלקוחות שלו ומי המתחרים שלו?
הסנונית הראושנה של מותג הספורט של סיאט "קופרה" הוא האטקה. על בסיס הג'יפון הקומפקטי יצרה החברה טיל קטן עם 300 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות
ג'יפון תקרא לאחותך. סדנת ABT הגרמנית מציגה את הגרסה החמה באמת לקופרה אטקה, עם 350 כ"ס לא היינו מזלזלים בבריון הקטן והקשוח הזה
המותג קופרה מנסה להתנתק ממשפחת סיאט ולצאת לדרך עצמאית, רווחית ונחשקת יותר. הסנונית הראשונה היא הקרוסאובר המוכר אטקה, חמוש במנוע ספורטיבי, 300 כ"ס, הנעה כפולה ומראה מופנם למדי