פחות מ-120 אלף שקל: אלה מכוניות הסופר מיני הזולות בארץ
אחרי שיונדאי i20 הלכה בעקבות טויוטה יאריס, פולקסווגן פולו, סקודה פאביה ופיג'ו 208 וטיפסה אל מעבר לרף ה-120 אלף שקל אפילו בגרסה הבסיסית, הנה שש מכוניות סופר מיני שעדיין זולות יותר
אחרי שיונדאי i20 הלכה בעקבות טויוטה יאריס, פולקסווגן פולו, סקודה פאביה ופיג'ו 208 וטיפסה אל מעבר לרף ה-120 אלף שקל אפילו בגרסה הבסיסית, הנה שש מכוניות סופר מיני שעדיין זולות יותר
מתיחת הפנים של האיביזה מעניקה לה זריקת ריענון במקומות הנכונים וחשוב מכך מציידת אותה באביזרי בטיחות מתקדמים. סיבוב ראשון בגרסת ה-1.5 ליטר FR
שני הדגמים החשובים של סיאט בישראל מתחילים להימכר בגרסה מעודכנת, לצד קוסמטיקה צנועה יש עדכונים משמעותיים יותר בתא הנוסעים ובמחיר
שני הדגמים החשובים של היצרנית הספרדית מקבלים עדכון הכולל מלבד חידוש חיצוני גם תוספת חשובה ונדרשת של מערכות בטיחות מתקדמות. אצלנו עד סוף השנה
מה המחיר הכי טוב שתוכלו לקבל על סיאט לאון, ארונה או איביזה? וואלה!רכב בשיתוף "קארזון" חושפים את המידע שהיבואנים ישמחו שלא יגיע אליכם בדרך למכונית החדשה הבאה שלכם
רבת המכר של סיאט התחדשה בכל פרמטר ומסמנת את קו המוצרים החדש בקבוצת פולקסווגן. נהגנו בה, בסיאט איביזה החדשה, שצפויה להגיע אלינו כבר בספטמבר השנה
אחרי תקופת שירות ארוכה מאוד של תשע שנים, מפנה הדור הנוכחי של סיאט איביזה את מקומו לדור חדש. גדול יותר, מתוחכם יותר ובעל מראה בוגר הרבה יותר. מתי בישראל?
במסגרת הריענון שעוברת סיאט איביזה, מגיע גם תורה של גרסת הקצה החזקה והספורטיבית הקופרה. יצאנו למגרש הביתי שלה בברצלונה כדי להכיר אותה מקרוב
עד כמה זה מאכזב לנהוג במכונית עם מנוע פצפון? איפה עובר הגבול בין הדיאטה לחיסכון ולהנאה? נראה שסיאט מצאו את אחת הפשרות המוצלחות ביותר עם האיביזה החדשה ומנוע הליטר שלה