איך להתאים את השיווק שלכם להרגלים החדשים של הצרכן הישראלי
המלחמה שינתה בצורה דרמטית את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes ופלאפון מסביר אילו התאמות נדרשים מנהלי שיווק לעשות בתוכניות כדי להיות רלוונטים גם בשנת 2025
המלחמה שינתה בצורה דרמטית את האופן שבו אנחנו צורכים תוכן. דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes ופלאפון מסביר אילו התאמות נדרשים מנהלי שיווק לעשות בתוכניות כדי להיות רלוונטים גם בשנת 2025
נועם כהן, מומחית לניהול סושיאל מדיה ומייסדת "נועם דיגיטל מרקטינג", מובילה שינוי בעולם השיווק הדיגיטלי עבור נשים יזמיות. עם שיטה שמבוססת על שילוב בין ידע מקצועי מתקדם, הכשרה עסקית מעמיקה ובניית מיינדסט מנצח, נועם מסייעת לנשים להפוך רעיון פשוט לעסק מצליח
איגוד השיווק הישראלי בחר בגיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של שריג אלקטריק, לאיש השיווק של נובמבר 2024. הבחירה נעשתה בזכות פריצתו המרשימה של מותג נינג'ה לשוק הישראלי, הפיכתו למותג מוביל והובלת השוק לצמיחה של מאות אחוזים
רק שנתיים מאז הושק ChatGPT, נראה כי עולם השיווק עבר שינויים שהיו דורשים לפחות עשור לביצוע. אם בתחילה אחוזי האימוץ הגבוהים נבעו בעיקר מהתרגשות מהטכנולוגיה החדשנית, ב-2024 כבר ראינו את אנשי השיווק נוקטים בגישה "בוגרת" ואסטרטגית יותר לשימוש בבינה מלאכותית
שיווק בסגנון "פס יצור", כאשר כל עובד תחום לתפקידו וממתין לחברו גורם לעיכובים בהשקת מהלכים שיווקיים ולאובדן הכנסות. אבל כשה-AI זמין ונגיש לכולם, יש דרך טובה יותר
"סופגניות במיתוג חטופים" שטפו את הרשת בסופ"ש האחרון, והסמל לפצע הכי כואב שלנו הפך לגימיק שיווקי. במקום שבו מקללים וחובטים במשפחות חטופים ואפילו במי ששבו בעצמם מהשבי, אין להתפלא שגם הדברים שהיו צריכים להיות קדושים הפכו לעוד מהלך ציני
שוק הטיפוח נמצא בשיאו - מצד אחד, שפע של מוצרים מתחרים על תשומת לב הצרכנים. מצד שני, הדרישה למוצרים חדשניים ומותאמים אישית נמצאת בעלייה מתמדת. איך מצליחות החברות לבלוט בשוק תחרותי כל כך ולכבוש את ליבם של הלקוחות?
טעות נפוצה של מייסדי סטארטאפים היא לחשוב שאפשר "להעביר את כאב הראש של השיווק" למישהו אחר. מאיה שוטן אזולאי, שותפה בקרן לול ונצ'רס, טוענת בראיון עם אתגר שפיבק שמדובר במיתוס. אז מתי כדאי לגייס סמנכ"ל שיווק, ואיך בונים אסטרטגיית שיווק נכונה בשלבים המוקדמים?
מלחמת חרבות ברזל שינתה את פני המשק הישראלי בדרכים רבות ומגוונות כאשר לצד המשבר העמוק, חברות ישראליות הפגינו חוסן, יצירתיות ויוזמה. שוחחנו עם בכירים בענף השיווק כדי לנסות להתחקות אחר המגמות הבולטות שאפיינו את השנה שחלפה ואלה שישארו איתנו גם בחודשים הבאים
בעולם הסטארטאפים, שיווק אפקטיבי יכול להיות ההבדל בין הצלחה מסחררת לכישלון חרוץ. גיא פורה, משקיע ויזם סדרתי, חושף תובנות מעמיקות על הדרך בה משקיעים מעריכים את יכולות השיווק ואת הפוטנציאל המסחרי של חברות צעירות
"שיווק הוא לב הערך שחברה יוצרת" טוען סרהאט פאלה, יזם, משקיע ושותף כללי בקרן Cross Ocean Ventures. בראיון מיוחד הוא חושף את הטעויות הנפוצות של מייסדים בניהול השיווק ומציע דרכים להצלחה
כיצד חברת סטארטאפ יכולה להצליח בשוק תחרותי ואיך בונים מותג כשהמשאבים מוגבלים? בראיון לפודקאסט Founders' Marketing Compass, היזם דידי עזריה מספר על המדדים החשובים ביותר לשיווק סטארטאפ ולמה לפעמים מעורבות יתר מצד היזמים משיגה תוצאה הפוכה
הארי רייכנבאך, אגדת יחסי הציבור והשיווק, היה חלוץ בתחום הרבה לפני עידן הרשתות החברתיות והמשפיענים. בעזרת טכניקות נועזות שהקדימו את זמנן, הוא הפך את השיווק לאמנות והעניק השראה אינסופית לאנשי המקצוע מאז ועד היום
במקום שבו ישראלים ידפדפו אתכם במורד הפיד בלי לחשוב פעמיים, קהילת העובדים הזרים צמאה ליחס ממותגים מקומיים, אם רק יתנו לה את מה שהיא באמת צריכה. אז איך משווקים לקהילה הצומחת ביותר בישראל?
שימור לקוחות הוא תחום שמותגים משקיעים בו משאבים רבים, במטרה להבטיח את נאמנות ומעורבות הלקוחות. מה שפעם היה עובר בהמלצה מ'פה לאוזן', עובר כיום בשניות ברשתות החברתיות ויש לקוחות שהופכים מיוזמתם לשגרירי מותג. אז איך רותמים את הכוח האורגני הזה לטובת הארגון?
כבר במאה ה-19, חברות צרפתיות היו הראשונות בעולם להשתמש בטכניקות פרסום חדשניות כמו שלטי חוצות ומודעות בעיתונות. לכבוד המשחקים האולימפיים בפריז, חזרנו אחורה בזמן כדי להיזכר מאיפה הכל התחיל
סטוריטלינג הוא חלק קריטי מכל קמפיין שיווק והוא זה שעושה את ההבדל בין מותגים שזוכרים לכל היתר. אז איך תנצלו את ה-AI כדי לספר סיפור טוב שיביא תוצאות עסקיות, ומה לא כדאי לעשות?
לוצקי נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של החודש בזכות הובלת הפיכת AIG למותג אג'נדה ושילוב פעילויות 'הממ"ד הריגשי' בתוך העשייה השיווקית, התקשורתית והמוצרית של החברה
סטארטאפ ניישן היא כבר לא רק מעצמת פיתוח. וויקס, פייבר, טאבולה וחברות רבות אחרות כבר הוכיחו שגם בתחום השיווק הישראלים אלופים, אבל זה לא תמיד היה ככה
סרטון פרסומת טוב בנוי ממספר אלמנטים שיחד יוצרים את הקסם, אבל ללא עמידה במסגרת התקציב והזמן שהגדרתם, ההשקעה שלכם עלולה להפוך לכישלון מפואר. מה עושים?
למרות תרומתן הרבה לכלכלה העולמית, זה כבר תקופה שמעצמות כדוגמת ארה"ב והאיחוד האירופי נמצאות במאבק משפטי נגד הרשתות החברתיות ופלטפורמות ה-AI, במטרה להגביל את כוחן. מהן הסכנות שאנחנו רואים כיום ובעתיד, ומה יש לאילון מאסק לומר בנושא?
כשהמדיה מציפה כל חלקת תודעה טובה, לפעמים אסטרטגיית השיווק הטובה ביותר היא לא לשווק כלל, ולהיות צינור של השראה לאחרים. אז איך משחזרים את ההצלחה המקרית של נטפליקס ומה אפשר ללמוד מזה על שיווק מותגים ברשת?
גם בעידן הפרזנטורים והמשפיענים, שמשתנה ומשתדרג כל הזמן, דווקא דמויות אייקוניות שהולכות יד ביד עם מותגים לאורך שנים ממשיכות לתפוס מקום של כבוד ולהישאר בזיכרון הצרכנים
עשרות מנהלי שיווק מחברות בינלאומיות מובילות בישראל התכנסו לאחרונה לדון בחשיבות השיווק הגלובלי בתקופת מלחמה, באתגרים מול הלקוחות הבינלאומיים בשווקים הגלובליים, ובשאלה האם ערעור היחסים עם אירופה וארה"ב מחייב את ישראל להיפתח לשווקים בינלאומיים חדשים?
טירוף ה-Purpose-driven marketing של 20 השנה האחרונות הוביל למצב שאפילו השופטים בקאן כבר מרימים גבה. האם מותגים הלכו רחוק מדי והאם אנחנו בדרך לעולם של פוסט-אג'נדה?
ביטוח, בניית אתרים, מסחר אלקטרוני וכמובן סייבר הן רק חלק מתעשיות הענק, בהן חברות טכנולוגיה ישראליות מצליחות להגיע לסקייל משמעותי ולהתחרות בחברות מבוססות במגרשן הביתי. איך שיווק תוצרת ישראל מצליח להתבלט למרות חיסרון הגודל, המרחק הפיזי ומחסומי תרבות ושפה?
קבוצת שטראוס ודנונה העולמית חוגגות 50 שנה של שיתוף פעולה פורה, שהביא לישראל כמה מהמוצרים האהובים והנמכרים ביותר במקרר. אז איך ממשיכים לחדש לצרכן ושומרים על מובילות לזמן כה רב? לירז סופרין, מנהל השיווק של מחלבות שטראוס, חושף את כל הסודות
טיקטוק משיקה כלי פרסום ליוצרים, בקנבה מאפשרים לשלוט במצגות מכל מקום ובגוגל השיקו AI שמשפר את התמונות שלכם. חודש מאי היה עמוס בפיתוחי AI חדשים בתחום השיווק - הנה כמה מהבולטים שבהם
ב-2024, אחריות תאגידית סביבתית וחברתית חייבת להיות חלק מהמודל העסקי של כל ארגון, אך ללא שיווק נכון של המהלכים, הצעת הערך לצרכן עלולה להתפספס. לכבוד יום כדור הארץ, שאלנו סמנכ"ליות מהחברות המובילות בישראל איך משווקים היום קיימות והופכים אותה ליתרון תחרותי?
גישת המיקרו-ברנדינג מסייעת לפנות לקהלי נישה מגוונים, להסתגל לשינויים מהירים בשוק, ולבנות יסודות דינמיים שיחזקו את החוסן של מותגים, גם ללא תקציבי עתק. איך זה שונה ממה שידענו עד היום על מיתוג ומה המשמעות עבור עסקים קטנים ובינוניים? אלון וינפרס מסביר הכל
חברת Marketeam.ai משיקה מודל שפה (LLM) ראשון מסוגו בעולם, הייעודי לתחום שיווק, במטרה להנגיש יכולות שיווקיות מתקדמות לעסקים
דונרשטיין-יתיר נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש אפריל 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי יצירתי וחדשני אשר כבש בסטייל את שוק דלתות הפנים
בצל המלחמה המתמשכת והחשש הגובר מהתלקחות חזיתות נוספות, אסטרטגיות השיווק של המותגים צריכות להיות דינמיות ומחוברות למציאות. כיצד נראתה האבולוציה של השיווק במהלך ששת החודשים האחרונים ולאילו כיוונים היא צפויה להתפתח?
חצי שנה לתוך המלחמה, סמנכ"לי שיווק בכירים במשק הישראלי סיפרו לוואלה על השינויים האסטרטגיים שביצעו, על הלקחים שלמדו, ועל החזון שלהם לעתיד השיווק במדינה מוכת שכול
בצל המלחמה, יותר ויותר חברות מבינות את חשיבותה של אחריות חברתית ומשקיעות בכך כספים ומשאבים רבים, בעוד שאחרות מצליחות להביא ערך דומה גם בתקציב נמוך. התוצאה: נאמנות גבוהה מצד עובדים ולקוחות כאחד
ההייפ הבלתי פוסק סביב AI יצר תחושה שהכל אפשרי, אבל התנסות מעשית עם הטכנולוגיה חשפה פער גדול בין ציפיות המשתמשים לבין היכולות בפועל. אז אילו יכולות חסרות היום בעולם השיווק? שאלנו מנהלי שיווק מענפים שונים במשק והמסקנה ברורה: הדרך לאוטומציה מלאה עוד ארוכה
אסטרטגיית שיווק רב ערוצי אפקטיבית יכולה להביא לזינוק משמעותי בהכנסות ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. אז איך תספקו חוויית לקוח מושלמת ואחידה בכל הערוצים? עינת בנימיני ממליצה על הצ'קליסט הבא
כנס המיתוג השנתי של Brand Academy התקיים ביום חמישי בהשתתפות מאות מנהלות ומנהלי מותג, מעצבים ומעצבות, אנשי מיתוג ושיווק, תחת הכותרת: כיצד יוצרים ערך מוסף למותג בעולם כל כך תחרותי?
בשעת מלחמה, עסקים נמדדים ביכולתם להסתגל מהר למציאות החדשה ולהתאים את האסטרטגיה השיווקית שלהם לנוף המשתנה. גיא אלדר מ-HoneyBook מציג מודל פשוט בן 4 שלבים שיעזור לכם להניע את העסק מחדש
רשת קניוני עופר תשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין שיעלה מחר (3.4) בהובלת השחקנית עדי אשכנזי לרגל מבצע מתנות לפסח ב-20 שקל
הביקוש למנהלי שיווק מוצר (PMM) הולך וגדל ואיתו התסכול בקרב החברות המגייסות שלא מצליחות לאייש משרות בתחום. קורס חדש של פורום G-CMO נועד לתת פיתרון למחפשי עבודה ומגייסים כאחד על ידי הגדלת סל הכלים של אנשי המקצוע בתחום
יותר ויותר חברות ישראליות פונות בשנים האחרונות לשוק היפני. הפוטנציאל עצום, אבל כך גם האתגר. אז איך מניעים מכירות בשוק כל כך ייחודי? איך יוצרים בולטות ברחוב היפני הצבעוני וגם שומרים על זהות המותג? הישראלים שעשו זאת משתפים בתובנות שלהם
חרדת החמצה משפיעה על התנהגות הלקוחות שלכם יותר ממה שאתם חושבים. אז מהם סוגי ה-FOMO הנפוצים ואיך ניתן למנף אותם בשיווק לצרכנים? ד"ר דן הרמן, שנתן לתופעת ה-FOMO את שמה, מסביר
ימים לאחר שסגרו את התכנית השיווקית-אסטרטגית לשנה הקרובה, הגיעה המלחמה והפכה את הקמפיינים ללא רלוונטיים. מה עושים עם החומרים שנגנזו ואיך מתאימים אותם למציאות החדשה?
דור ה-Z כבר לא צופה בפרסומות, אבל בעזרת גיימיפיקציה ועולמות וירטואליים, תוכלו ליצור חוויה ייחודית שתניע את הלקוחות שלכם לפעולה. איך עושים את זה? בועז פסקו, סמנכ"ל השיווק של באפ טכנולוגיות, מסביר
הזמנים המשתנים מצריכים הצטיינות יתרה מכל מי שחולם בגדול. אז איך תכבשו את לב הצרכנים בשווקים חדשים? עינת בנימיני מונה 5 מפתחות לשמירה על חוויית לקוח טובה - גם בחו"ל
חברת הרבלייף העולמית, העוסקת כבר למעלה משני עשורים בהפצת תוספי תזונה במודל שיווק רב שכבתי, נתקלה לא פעם בביקורות על התנהלותה העסקית. כעת היא יוצאת במיתוג מחדש ומקווה לעשות סדר בשמועות
כמעט 5 חודשים לתוך המלחמה, המותגים הישראלים מנסים לחזור לשגרה אבל יש דברים שלעולם לא יהיו אותו דבר. איך מפרסמים במציאות החדשה ועל מה חשוב לשים דגש? נגה בנר-סוארי, סמנכ"לית שיווק ביוניליוור ישראל, משתפת
יש מותגי אופנה שמייצרים בגדים ויש כאלה שיוצרים זהות ואמירה ייחודית. אז מה ההבדל בניהם ואיך בונים מותג אופנה בלתי נשכח?
תחרות האפי אשר בוחנת, מזהה ומדרגת את המותגים אשר הובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר בישראל מודיעה על הזוכים הגדולים לשנת 2023