מטא מגייסת את המשפיענים המובילים בישראל כדי לספר את סיפורם של ניצולי השואה
לקראת ערב יום השואה, פרויקט מעלים זיכרון של Meta בישראל וארגון 'לתת' מנגיש את עדויות ניצולי השואה לדור הצעיר דרך האינסטגרם של יוצרי התוכן הגדולים בישראל
לקראת ערב יום השואה, פרויקט מעלים זיכרון של Meta בישראל וארגון 'לתת' מנגיש את עדויות ניצולי השואה לדור הצעיר דרך האינסטגרם של יוצרי התוכן הגדולים בישראל
יוצר התוכן לאון שניידרובסקי מוכר כבר 13 שנים כיוצא "האח הגדול" ותכניות ריאליטי אחרות. כעת הוא משיק ספר הדרכה לבניית נוכחות דיגיטלית ברשתות החברתיות, התמודדות עם חשיפה ויצירת תכנים בעלי ערך
בעוד שמרבית כוכבי הרשת פועלים לבד, משפיענים רבים הפכו את המשפחה שלהם לחלק מהביזנס. לרגל יום המשפחה, לירן ליברמן, סמנכ"ל חברת Humanz מספר על תופעת משפחות המשפיענים, ומסביר מדוע מדובר במצב של Win Win לעוקבים ולמפרסמים
תמיד אהבתם מוזיקה אבל מעולם לא למדתם לנגן או לשיר? בעזרת טכנולוגיית AI תוכלו לבטא את היצירתיות שלכם וליצור מוזיקה ייחודית או לכל הפחות להכין את הג'ינגל לקמפיין הבא שלכם. אז איך עושים את זה? הנרי שטאובר ריכז עבורכם את כל מה שצריך לדעת
מאז שה-AI פרץ לחיינו, כל התחום של יצירת תוכן חווה האצה מטורפת, ולמרות שבענף הוידאו הוא פחות מפותח מאשר בעיצוב למשל, כבר היום הוא מאפשר ליצור סרטונים איכותיים במהירות, כמעט ללא ידע טכני. אז איך בדיוק? שלי אור גיסר, מהחלוצות בארץ בתחום הוידאו AI, מסבירה
טרנד מוזר שצובר תאוצה בטיקטוק הצליח לבלבל אפילו את ילדי דור ה-Z, כשיותר ויותר יוצרי תוכן פותחים שידור לייב ומתנהגים כמו דמויות ממשחק מחשב. אם זו נראית לכם כמו רמה חדשה של טימטום, תתפלאו לגלות שהם עושים מזה הרבה מאוד כסף
בינה מלאכותית גנרטיבית עשויה להפוך לערוץ פרנסה מרכזי של אמנים ויוצרים, אם רק נשכיל לכבד את הזכויות שלהם
בעידן הרשתות החברתיות, בו להיות משפיען זו עבודה לכל דבר ועניין שגם מניבה רווחים גבוהים, רבים חולמים לוותר על המשרה המלאה ולעשות הסבת קריירה. אז מה נדרש כדי להצליח בתחום? מתן אהבתי, מנכ"ל SHARE Media עושה סדר
המירוץ לעבר עולם מבוסס בינה מלאכותית לא עוצר לרגע, וגם בתעשיית המוסיקה כבר מרגישים איך הקרקע נשמטת מתחת לרגליים. מה יעלה בגורלה של היצירה המוסיקלית? שאלנו מומחים משני צידי המתרס וגילינו שהדברים אף פעם לא שחור ולבן
רק כמה עשרות הגיעו למחות לנוכח קיומו של האירוע, שנועד לעורר שיח יוצרים ויוצרות ערבים בתרבות פלסטינית. ארגון "בצלמו" קרא למנוע את קיומו, וראשת העיר ביקשה לבדוק את חוקיותו - על אף שנבחרי ציבור קראו לה לחדול ממעשיה. "אסור ששיקולים פוליטיים יסכלו אירוע תרבות"
לקראת כריסטמס והשנה האזרחית החדשה, הרשתות החברתיות ממשיכות להתמסחר וההבדלים בין איקומרס לסושיאל מטושטשים מתמיד
בעוד מטא ממשיכה להפסיד מיליונים לטובת המטאוורס, פיצ'רים חדשים שנועדו לעודד את יוצרי התוכן דוחקים את הצופים הפאסיביים לתחתית סדר העדיפויות
בעוד שטיקטוק ממשיכה לנגוס בנתחי שוק נרחבים, יוטיוב לא נשארת מאחור ומשיקה אפשרויות מונטיזציה גם ליוצרי SHORTS. אז מה בעצם השתנה ואיך אפשר למנף את זה לצרכים השיווקיים שלכם?
נמאס לכם להשקיע הון עתק בפרזנטורים מפורסמים? המשפיענים הכי טובים נמצאים לכם מתחת לאף
"האותנטיות של המשפיענים נמצאת עכשיו על הקצה", "ייתכן שהתחום הזה ייעלם כליל" - אומרים אנשי המקצוע, אבל גם ש"החלום של ילדים היום הוא להיות יוטיוברים" ו"במשך שנים לא יכולנו להראות את האמנות שלנו. קיבלנו הזדמנות". חלק שלישי בפרויקט המשפיענים שלנו
"משפיען הוא אמצעי, הוא לא המטרה", "ייתכן שהתחום הזה ייעלם כליל" - אומרים אנשי המקצוע, אבל גם "סטורי של המשפיענים הגדולים מגיע לכמות שקרובה לכמות הצופים בפריים-טיים". חלק שני בפרויקט הסוקר את תחום השיווק באמצעות משפיענים
"הפסיקו להתייחס לעצמם כמו חובבנים", "לא פרצוף שמחזיק מוצר ואומר 'תקנו'", "כל יח"צן מסיבות שמכיר כמה משפיענים יקים חברה". אנשי המקצוע באו להביע דיעה על התחום הכי סטיצ'י במדיה. התוצאה? כאילו עשיתם בינג' של סטוריז. פרויקט מיוחד ואותנטי