דברו לפטמה: סמל מין או פוסט פמיניסטית רדיקאלית
קים קרדשיאן משיקה חזייה חדשה עם פטמות בילט אין. האם מדובר בגימיק, טרנד, או באקט פמיניסטי רדיקאלי? קארין ארד מנסה לפענח את דמותה ההיברידית של המשפיענית הראשונה של העולם, ואת המוצר התמוה ביותר של התקופה
קים קרדשיאן משיקה חזייה חדשה עם פטמות בילט אין. האם מדובר בגימיק, טרנד, או באקט פמיניסטי רדיקאלי? קארין ארד מנסה לפענח את דמותה ההיברידית של המשפיענית הראשונה של העולם, ואת המוצר התמוה ביותר של התקופה
קיילי גיל בת ה-34 הייתה אמא ל-3 ילדים כבר בגיל 21, שתיים מהן בנות שלא היה להן נוח לראות את אמא שלהם מדגמנת בתחתונים וחזייה. עכשיו היא מנסה למנף שוב את קריירת הדוגמנות שלה
ישראל נבחרה לאחת מ-10 מדינות בעולם שיקחו חלק בהשקה הבינלאומית של VICTORIA'S SECRET לקולקציית הקפסולה הייחודית והמוגבלת WORLD TOUR collection בהשראת הוינטג' של שנות ה-80
מתחתוני 'סבתא' ועד חזיות מחודדות: נראה כי המוצא האחרון של מגירת התחתונים שלך עושה קאמבק מסוגנן. גללו לכל האופציות המשגעות
שמלת הקומבניזון, שזלגה החוצה כבר בשלהי הניינטיז, שוב איתנו - והפעם מגיחה בשלל סילואטות משגעות ומציעה אלטרנטיבה מושלמת למזג האוויר הרותח. גם לסתיו שמתישהו יגיח (מבטיחות), בשילוב בלייזר מעל וסה טו
רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים בעפולה, ברעננה ובחיפה. ההשקעה הכוללת בהשקת הסניפים החדשים, נאמדת בכ- 1.5 מיליון שקל
ויקטוריה'ס סיקרט משיקה את קולקציית The Icon by Victoria's Secret עם כוכבות העל ג'יזל בונדשן, נעמי קמפבל, אמילי רטקובסקי ועוד. הקמפיין החדש של מותג, חוגג סגנונות נועזים של דגמי הלבשה תחתונה בהם הצטלמו השגרירות האייקוניות של המותג לצד פנים חדשות ופורצות דרך
עולם ההלבשה התחתונה מציג חידושים, עיצובים, בדים, טכנולוגיות ייצור ותפיסות אופנתיות. הקטגוריה שתופסת תאוצה בשנים האחרונות היא זו שנותנת מענים ופתרונות קטנים מתחת לחזיה ויש בכוחה לשנות את ההופעה הכוללת עבור כל סגנון לבוש שתרצי - נעים מאד, תכירי את Isabell
מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף' מציג קולקציה רומנטית לכבוד יום האוהבים שיצוין בט"ו באב על פי לוח השנה העברי. הקולקציה משלבת פריטים בצבעים רומנטיים בעיצובים רבים ובשילובים של תחרות ורקמות - הלבשה תחתונה סקסית נחשבת למתנה מבוקשת בין אוהבים
מותג ההלבשה התחתונה הצרפתי, ETAM משיק קמפיין בהובלת הפרזנטורית החדשה, הדוגמנית והשחקנית - ריף נאמן תחת הסלוגן: "ביטחון עצמי הולם אותך"
לכבוד עונת החתונות, האירועים והקיץ בכלל, מותג ההלבשה התחתונה FEMINA משיק קולקציה ייעודית שמוקדשת לנשים שמתלבשות לאירועים. הקולקציה ומציעה מגוון פריטי לבוש תחתונים שיתאימו כפתרון לאירועים, לכלות וכמתנה למסיבת רווקות
רותח על המדף? תחתוני מחזור אמורים לחבק אותך ברגעים הקשוחים של החודש, כשכל מה שבא לך זה להירקב בבית מול נטפליקס. הדעות חלוקות - אני כנראה לא אשוב למשחק, אך יש כאלה שיעופו על הקונספט. משנה חיים? לא בטוח. מה כן בטוח? זה לא לכל אחת
בר רפאלי תככב על המסך שלכם בפעם הרביעית, עבור מותג ההלבשה התחתונה FEMINA כשהפעם, היא מפגינה את כישורי התיפוף שלה על רקע השיר "IN THE AIR TONIGHT" של פיל קולינס. הקמפיין החדש בכיכובה יעלה הערב (8.7) בפריסת מדיה רחבה בהשקעה הנאמדת בכ-2.5 מיליון שקל
מייצגות את ערכי המותג: שונית חמד, נערת ישראל לשעבר ומשפיענית רשת, נבחרה כשגרירת מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA. זוהי סגירת מעגל לחמד שדגמנה למותג לפני 15 שנה. לנבחרת שגרירות המותג שמתגבשת, הצטרפה גם תם שקד, האישה הראשונה שהעפילה לגמר נינג'ה ישראל
הפריט הבסיסי במגירה האינטימית שלנו מקבל תפנית מעניינת - התחתונים הרחבים חוזרים לתמונה ומקבלים משמעות חדשה של לנז'רי אולטרה-נשי בצורת מכנסונים. אומרים שאופנה היא השתקפות של המציאות - ונראה שהמגמה הזו הולכת להתפוצץ. כי מהי בעצם אופנה נטולת סיכונים?
מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph חוגג עם כדור הארץ את יומו המיוחד שחל בכל 22.4 ומשיק קולקציה חדשה עשויה מבדים ממוחזרים. בנוסף, מצהיר המותג כי הוא מעמיק את המעורבות הסביבתית ומרחיב את היוזמה החברתית-סביבתית ל-8 מדינות נוספות
קבוצת Calzedonia האיטלקית נוחתת לראשונה בישראל. בנוסף למותג הגרביונים המוביל אותו משגררות היילי ביבי וקיארה פראני, יפתחו גם חנויות של מותג ההלבשה התחתונה Intimissimi ו-Tezenis המציעה פריטים טרנדיים במחירים נגישים
קולקציית האביב של FEMINA היא רוח רעננה המשלבת גיחות צבע נועזות לצד גוונים פסטליים רכים, בדיוק כמו שאביב מציע רוח נעימה ושמש מלטפת עם גיחות קצרות של חורף וגשם נועז. הפרזנטורית בר רפאלי, מציגה טעימה של פריטים קלאסיים לצד סקסיים, מתחת לחולצה או במקומה
נטליה תיעדה את עצמה ברגע אינטימי כשהיא ניגשת לבעלה בלבוש מינימלי ומנסה לפתות אותו. היא אפילו חשפה כיצד היא מורידה את החזייה, אבל התגובה שלו היתה ממש בלתי צפויה. צפו ברגע המביך
מותג ההלבשה התחתונה והפנאי לנשים INTIMA (אינטימה), יוצא מגבולות פעילותו ומשיק כעת קטגוריה חדשה לגברים תחת השם INTIMEN (אינטימן). קולקציות המותג לגברים תציע מגוון פריטי הלבשה תחתונה לצד קולקציית בייסיק ופנאי. היקף ההשקעה במותג החדש נאמד בכ-3 מיליון שקל
חברות בסין שמרוויחות לא מעט ממכירות מקוונות החליפו את הדוגמניות שלהן בגברים שלובשים הלבשה תחתונה, עקב חוק האוסר על נשים לדגמן בתחתונים ברשת. כך זה נראה
מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA עולה הערב (5.3) בקמפיין חדש בכיכובה של הפרזנטורית בר רפאלי. הקמפיין החדש, צולם בהשראת שנות ה-70 ויעלה בפריסת מדיה רחבה הכוללת טלוויזיה, דיגיטל ושילוט בקניונים, בהשקעה כוללת של כ- 2.5 מיליון שקל
משפיענית הרשת האוסטרלית גבריאלה אפשטיין הפתיעה את 3 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם כששיתפה תמונה שלה בבגד ים שבקושי מכסה את החזה שלה. ברשת פרגנו - ואיך אפשר שלא
מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף' משיק קולקציית קפסולה רומנטית לקראת הוולנטיינ'ס דיי תחת הסלוגן - Would you be my valentine? הקולקציה קוראת לכל אישה לחגוג את עצמה בכל יום ולציין את האהבה לעצמה בכל רגע נתון, עם או בלי החצי השני, מעל הגוף או מתחת לבגדים
יום האוהבים הבינלאומי יצוין בעוד כשבועיים וכדי להפתיע את בת הזוג, מבלי לחכות לרגע האחרון, כדאי להתכונן מעכשיו והנה הצעה רומנטית: רשת החזיות וההלבשה תחתונה FEMINA משיקה קולקציית קפסולה ייחודית ורומנטית במיוחד לכבוד ה- Valentine's day שיחול בתאריך 14.2
אשת העסקים, מנחת הטלוויזיה ומובילת דעת הקהל, קורין גדעון, מצטלמת בהלבשה תחתונה ומתייצבת מול המצלמה לראשונה כשלושה חודשים בלבד אחרי שילדה את בנה השני רפאל, עבור קמפיין להלבשה תחתונה של "טריומף" שיעלה בהשקעה של חצי מיליון שקל
המשפיענית הצטלמה לקמפיין רותח במיוחד שלושה חודשים אחרי שהביאה לעולם את בנה רפאל, ואסרה על הצוות לערוך או לרטש את התמונות שלה. וואלה! סלבס ריספקט
חדשות משמחות: מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי והגדול בעולם שכולנו כל כך אוהבות - VICTORIA'S SECRET הגיע לראשונה לישראל! אז מה בדיוק הם ימכרו? באיזה מחירים? האם באונליין או ברשת חנויות? יש לנו את כל התשובות שאתן מחפשות
דלתא ישראל, בעלת הזיכיון הבלעדי למותג ההלבשה התחתונה VICTORIA'S SECRET, תשיק מחר (ב) לראשונה, אתר אונליין ייעודי לקהל הישראלי. עד 2025 מתוכננות להיפתח 10 חנויות פיזיות בהשקעה של 70 מיליון שקל. מה יציע המותג בישראל וכמה יעלו הפריטים בהשוואה למחירים בחו"ל?
גזרות סקסיות אך נוחות, צבעוניות רכה ומפתה, פיתוחים מתקדמים למול פתרונות הלבשה, ואיך אפשר בלי אג'נדה נשית ובת-קיימא: לפניכן 3 מותגי הלבשה תחתונה שאתן חייבות להכיר
חברת "אקסטרה אנדרוור" שרכשה לאחרונה את רשת ההלבשה התחתונה "אפרודיטה" פתחה 4 חנויות קונספט בעיצוב חדש ומרענן, בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל. סניפים אלה הם חלק מתהליך מתיחת פנים ועיצוב מחדש שהרשת עוברת. עד סוף 2023 צפויים להיפתח ולהתחדש 10 סניפים נוספים
אל-תפר, אל תדאגי: רשת החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, משיקה את הקולקציה הנשית והנוחה BASIC SEAMLESS הכוללת פריטי הלבשה תחתונה במגוון גזרות, ללא תפרים וללא ברזלים
הקולקציה החדשה של מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA, צולמה ברחובות פריז, בין מוזיאון הלובר, שדרות שאנז אליזה, נהר הסיין ומגדל אייפל. תארו לכם את העניין ופקקי התנועה שיצרה אישה יפה, לבושה בהלבשה תחתונה בלבד, במרכזה של עיר כאשר האורות מופנים רק אליה
קולקציית ט"ו באב של מותג ההלבשה התחתונה 'טריומף', חוגגת חושניות ויופי נשי בגזרות טבעיות ובעיצובים רומנטיים. הקולקציה מאופיינת במוטיבים רכים של תחרות מעודנות, בדים נושמים וגוונים מעוררי תשוקה
יותר מ-20 מיליון איש כבר צפו ברגע המאוד מביך הזה שבו מקנזי ניסתה להפתיע את בעלה כשהיא לבושה בהלבשה תחתונה סקסית - וגילתה שהוא לא היחיד שציפתה לו הפתעה
רופאים טוענים שגל החום הקטלני באירופה - כמו גם אצלנו בישראל - מצדיק ויתור על תחתונים ביציאה מהבית. גברים ונשים שיוצאים בלי מדרבנים אחרים להצטרף לטרנד - אך שימו לב לסכנות שבזה
ספיר נרקיס, שידועה כאשתו של ליאור נרקיס אך הפכה בשנים האחרונות לאושיה בפני עצמה בשל יופייה האצילי והסטייל האישי, משיקה מותג בוטיק של פי'גמות לנשים בגזרות קלאסיות וסקסיות, רכות, נעימות ונוחות, בדיוק כמו מודל היופי הנשי כפי שנתפס בקרב הרוב המוחלט של האנושות
בסופו של יום מה אנחנו רוצות ללא פשרות? חזייה נוחה ויפה שתיתן מענה למבנה הגוף וללייף-סטייל שלנו. אז יצאנו לפשפש וחזרנו עם ממצאים מבטיחים: החזייה המושלמת למחשוף נדיב, עיצוב סקסי למידות גדולות, האחת לטי-שרט וכזו שיתחשק לך לצאת לרוץ איתה
אושיית הרשת והחזאית של המדינה הצטלמה לראשונה בחייה לקמפיין הלבשה תחתונה, וסיפרה על מערכת היחסים עם בעלה הטרי, הצעת הנישואים המהירה וההסתה של בלה חדיד נגד מדינת ישראל. וואלה! סלבס שגרירה
גרייס מוריס בת ה-19 עובדת בבית קפה כשהיא לבושה בביקיני והלבשה תחתונה מבחירה - ועל אף הטיפים הגבוהים והלקוחות החוזרים, היא מספרת גם על כמה בקשות מאוד מטרידות שקיבלה מגברים - כולל אבות של חברות שלה
FEMINA, רשת החזיות וההלבשה התחתונה, מתרחבת ופותחת 3 סניפים חדשים בהשקעה כוללת של כ-1.7 מיליון שקל. הרשת, שהכריזה לאחרונה על בר רפאלי כפרזנטורית הנבחרת שתככב בקמפיין החדש שיעלה בחודש מרץ, תמנה 27 סניפים בפריסה ארצית
יועצות מין וזוגיות חושפות מה צבע ההלבשה התחתונה שלכן מעידה עליכן כיוון ש"צבעים הם צורת תקשורת לא מילולית משמעותית בהגדרת מצב הרוח שלנו" - ובנות, לעולם אל תלבשו ירוק
משתמשת טיקטוק חשפה כיצד ניתן להוריד את גב החזייה - בלי לאבד את התמיכה בחזה - ולצאת בשמלה עם גב פתוח בלי שיראו את הסוגר הלא סקסי של החזייה. כך תעשו את זה
סטורי אחד ובו שלוש חזיות תחרה אותו העלתה בר רפאלי הוביל למסקנה ברורה - יש קמפיין לנז'רי באופק. ברכות, אחרי ירדן הראל ובר זומר הדוגמנית המצליחה היא הפרזנטורית החדשה של רשת פמינה המקומית. פרסום ראשון
נשים רבות כלל לא שמו לב אליו ואחרות ראו והתעלמו, אך ידעתן שלכיס הקטן שבחזית התחתונים שלכן יש מטרה חשובה מאוד?
רשת ההלבשה התחתונה fix, נכנסת לעולם ה-VR להעצמת חווית הלקוח ותשתמש בטכנולוגיית מציאות מדומה שתיקח את הצרכנים לעולם ויזואלי קסום התואם להשקת קולקציית סוסי הפוני החדשה. ההשקעה במהלך מוערכת בכ-130 אלף שקל
האם יצא לכם לתהות מה עומד מאחורי סרט הפפיון הדקורטיבי בתחתוני נשים? מתוסף שימושי להבחנה מגדרית - הנה הסיפור המלא מאחורי הפפיון
עולם האופנה בעולם ובישראל, עבר מהפך בשנים האחרונות, כאשר הרחיב את אידאל היופי למודל מגוון המעצים נשים באשר הן, ונותן להן את הכוח לאהוב את עצמן בכל מידה, מבנה גוף וגיל. רשת אינטימה תומכת באג'נדה ומובילה קמפיין עם המסר "תהיי שלמה עם עצמך"
4 סניפים חדשים למותגי עיצוב הבית נעמן וורדינון ייפתחו בירושלים, רמת גן, מישור אדומים ואשקלון, בשטח כולל של כ-500 מ"ר, זאת לצד השקעה של כ-3 מיליון שקל בהרחבת רשת הלאנז'רי Bonita de Mas, שנרכשה לאחרונה על ידי הקבוצה