אחרי הפרידה מרן דנקר: סלקום עולה בקמפיין חדש עם הפרסומות הכי טובות מ-30 שנות פעילות החברה
אחרי שלושים שנה: סלקום עולה היום (ג') עם קמפיין חדש שמחזיר למסך את הפרסומות הנוסטלגיות והאהובות ביותר של סלקום מכל הזמנים
אחרי שלושים שנה: סלקום עולה היום (ג') עם קמפיין חדש שמחזיר למסך את הפרסומות הנוסטלגיות והאהובות ביותר של סלקום מכל הזמנים
קבוצת התקשורת פרטנר משיקה היום קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), כשלצידו מככב זו הפעם השנייה היוצר אילן פלד. את הפרסומת מלווה עיבוד מחודש של סטטיק ללהיט של עדן בן זקן, "אנא מג'נונה"
קמפיין מהפכני בבירה הבריטית חשף את הקשר הנסתר בין איכות האוויר לערכי נדל"ן, והוביל לשינוי דרמטי בתפיסה הציבורית ובמדיניות העירונית. כיצד הפך נושא "בלתי נראה" למנוע של שינוי חברתי?
מיזם הנצחה ייחודי של משרד התפוצות אסף 50 משפיענים מרחבי העולם, כדי להדהד את סיפורי הגבורה של אלה שאינם עוד, וכתשובה להסתה האנטי-ישראלית הגואה ברשת
רשת SCOOP בקמפיין חדש לרגל השקת קולקציית סתיו חורף 2025. הקמפיין יעלה בכיכובה של הרקדנית וכוכבת 'רוקדים עם כוכבים' סנה סוקול. שווי ההשקעה בקמפיין נאמד ב - 2.5 מיליון שקל
הם לא אוהבים את המילה קמפיין ובכל זאת, שניהם עומדים בחזית התקשורתית של המהלך התקשורי-פרסומי הכי גדול וחשוב של השנה. בשיחה מרתקת עם גיל דיקמן וחן אביגדורי, איש הקריאייטיב מירן פחמן מברר איך נוצר הקמפיין להחזרת החטופים. צפו
פרסום ראשון: הזמרת והיוצרת נינט טייב, שזכתה בעונה הראשונה של "כוכב נולד" אי שם לפני 21 שנה, בוחנת היטב כל קמפיין שמוצע לה. על הקמפיין הנוכחי היא לא יכלה לוותר
קמפיין מודעות ממוקד של משרד התפוצות והמאבק באנטישמיות הצליח לערער את ארגון אונר"א, לעורר סערה תקשורתית בינלאומית ולחסום תרומות לארגון בעזרת כלי פרסום דיגיטליים
במהלך שיווקי ייחודי ומעורר השראה, הצליחו מרקוביץ' והצוות שלה לספר את הטרגדיה של מפעל נירלט בניר עוז, שנפגע ב-7 באוקטובר, ובה בעת להעביר מסר של תקומה ותקווה. בשל כך, מרקוביץ' מקבלת היום תואר מיוחד מאיגוד השיווק ומוכתרת לאשת השיווק של אוגוסט 2024
חברת אקספריס חושפת זן חדש של קמפיינים זדוניים שרץ בפייסבוק, במסגרתו תוקפים משתלטים על חשבונות המדיה של מפרסמים ומפיצים באמצעותם תוכנות לגניבת מידע במסווה של כלי AI לעריכת תמונות
הקמפיין, שיעלה בימים הקרובים בקשת 12, במאקו, ב-N12 ובתחנות הרדיו המובילות, יעסוק בבחירה של בעלי דירות חדשות בפנדור, על פני המתחרים. בקרוב, צפויה החברה להשיק את קולקציית הדלתות החדשניות PAN VISION בסגנון יוקרתית
אביב בן זיקרי, מנהל שיווק חטיבת הבירות של חברת "טמפו", נבחר בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי 2024. זאת בזכות הובלת מהלך שיווקי ייחודי של מותג גולדסטאר עם סיפורם של גיבורי וגיבורות המלחמה
קמפיין זוגי: כוכבת 'רוקדים עם כוכבים': ג'וליה שחר ובן זוגה יוגב מלכה, נבחרו כשגרירים החדשים של מותג האופנה לי קופר. הקמפיין הזוגי הראשון שלהם יחד, שהושקעו בו כ-1.5 מיליון שקל, יעלה לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2024/5
הסטנדאפיסט והשחקן עידן אלתרמן נבחר לפרזנטור החדש של רשת מוצרי החשמל והאלקטרוניקה "עולם הקולנוע והחשמל". אלתרמן יוביל את מהלך המיתוג מחדש בהשקעה של כ-7 מיליון שקל
רשת טיב טעם עולה בקמפיין יום הולדת למועדון הלקוחות TivClub בהשקעה של 1,200,000 שקל. במסגרת החגיגות ייהנו חברי המועדון מ-50% הנחה על מאות מוצרים
המותגים המובילים מקטגוריית החזרה לבית הספר, משתפים במבצעים שיתקיימו בקבוצת קניוני עופר. קמפיין בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, יעלה לקידום המהלך
כוכבת התכנית 'רוקדים עם כוכבים' של קשת 12, הרקדנית סנה סוקול, קוטפת קמפיין אופנה ראשון, ותשמש פרזנטורית לרשת הנעליים SCOOP לעונת סתיו-חורף 2024/5. הרשת תשלם לסקול 150 אלף שקל עבור השתתפותה בקמפיין
אחרי שלוש וחצי שנים בתפקיד, ליאור נויפלד, סמנכ"ל קריאייטיב בראובני פרידן, מנסה לענות למירן פחמן על הסוגייה הגדולה מכולן: איך יכול להיות שהמשרד שלו מצליח מסחרית - אך לא נחשב לפורץ דרך. האזינו
העובד המצטיין של הסופר, ראמזי, מתגלה כאושיה קולינרית ומשיק ספר מתכונים בקמפיין הרביעי שלו עם דור אלון. הקמפיין בכיכובו של השחקן המוכשר אמיר שורוש, הושקעו כ-3.5 מיליון שקל
גיא בר היה כבר מנכ"ל משרד פרסום. לאחרונה הוא חזר לקבוצת גיתם בתפקיד חדש - מנהל החדשנות הראשי. בשיחה הוא מתאר את השינוי שהביאה הבינה המלאכותית לתעשיית הפרסום, ומדבר על סקנינג ארגוני ועל דרכים לשפר תהליכים פנימיים. האזינו
מותג הטונה האיטלקי 'ריו מרה' עולה בישראל עם קמפיין לסדרת אינסלטיסימה - ארוחות מהירות מיועדות לאכילה גם בבית אבל בעיקר בחוץ כפתרון לארוחה שלמה בקופסה שניתן לקחת לדרך. הסלוגן שיוביל את הקמפיין: 'ריו מרה - להתענג בכל רגע!'
בסוף החודש הבא (אוגוסט) יצאו לדרך משחקי הקיץ הפראלימפיים בפריז לשנת 2024 ותמונת המצב עבור המשלחת הישראלית השנה מורכבת מאי פעם. התגובות בעולם כלפי ישראל, כנגד נציגי ישראל בתחרויות עולמיות, חיזקו את ההבנה כי נדרשת להם רוח גבית מהבית
בשיחה עם מנהלת האסטרטגיה השיווקית הנכנסת של מגדל ליאת פרי, ניסה מירן פחמן להבין למה הוחלף הפרזנטור הקודם גורי אלפי, האם התפיסה על חברות הביטוח שיעשו הכל כדי לא לשלם נכונה, ולמה הוסיפה ברגע האחרון את הערך "אופטימיות". האזינו
טירוף הבינה המלאכותית מגיע גם לענף האופנה הישראלי. רשת המשביר יוצאת בקמפיין חדש להשקת קולקציית הקיץ של אדידס, ומגייסת לרגל המאורע את דני, משפיענית AI שקוטפת את קמפיין האופנה הראשון שלה בישראל
השחיינית האולימפית אריאל נשיא מככבת לראשונה בקמפיין עם בגד ים צהוב להעלאת המודעות להשבת החטופים והנעדרים הביתה. חלק מההכנסות הקולקציה הצהובה יתרמו לפעילות מטה החטופים
נועה תשבי וחברת מגדל ביטוח ופיננסים חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו תייצג תשבי את החברה בשנתיים הקרובות. החברה תשיק הערב מיתוג רענן וקמפיין ראשון בסדרה בכיכובה של תשבי בתקציב של עשרות מיליוני שקלים
בזמנים מאתגרים שכאלה, צרכנים מחפשים מותגים שמשתמשים בכוחם למטרות חברתיות. לקראת הקיץ, גלידות נסטלה בשיתוף עם תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" יצאו במהלך מרגש והשיקו שלגון כנפיים של קרמבו שנועד לגייס תרומות לפעילות התנועה ולעודד צעירים להצטרף אליה
קבוצת קניוני עופר יוצאת השבוע בקמפיין רחב בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, תחת הכותרת: "סייל קיץ מטורף". הסייל ייערך ב-14 קניונים ברחבי הארץ לשבוע ימים, עד לתאריך 22.6
פסטרנק נבחרה על ידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של חודש מאי 2024, זאת בזכות הובלת "קמפיין הגיבורים", מהלך שיווקי ייחודי בהשתתפות אלון קמינר ופרזנטורים נוספים שנפצעו קשה במלחמת חרבות ברזל
חברת איתוראן יוצאת בימים אלה עם קמפיין בדיגיטל לשירות החדש לבעלי קורקינטים ואופניים חשמליים: מערכת איתוראן TRACK TICK, המאפשרת לבעלי קורקינטים והאופניים החשמליים באמצעות חיבור לאפליקציה לדעת בכל רגע איפה נמצא כלי התחבורה
FRUIT & VEG סדרת משקאות הפרימיום המבוססת על פירות וירקות, בקמפיין קיץ מרענן תחת המסר - "פירות, ירקות ולשתות". היקף הקמפיין מוערך בכ-1 מיליון שקל
הנשיא לשעבר והמועמד לנשיאות התנגד באופן נחרץ לקריפטו אך מאז חל שינוי בעמדתו במה שנחשב להיות לא רק מהלך פיננסי, אלא גם אסטרטגיה פוליטית מחושבת. לאחרונה אף הודיע כי יקבל תרומות במטבעות דיגיטליים לטובת קמפיין הבחירות שלו
מותג האופנה FOX בחר בזמרת עדן גולן כפרזנטורית החדשה שתוביל את הקמפיינים של הרשת
אילנית לוי ושגרירות קולינריה בקמפיין חדש ל-GOLBARY בקמפיין חדש לחג השבועות של בית האופנה GOLBARY, בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. הכוכבות מהתחום הקולינרי: תמרה אהרוני, קרן אגם, מירי כהן ויונית צוקרמן ששיתפו את המתכון שלהן לחג השבועות
משפיעניות הפכו את מותג הקוסמטיקה פרומיס להצלחה ברשתות. כעת, מייסדי המותג מסבירים כיצד עשו זאת וגם מחלקים המלצות למותגים מתחילים שרוצים להתבסס ברשת
לקורנובסקי שחידשה את חוזה תפוזינה לשנתיים נוספות תצטרף בקמפיין קיץ חדש לקידום סדרת "תפוזינה וויבז" החדשה השחקנית הג'ינג'ית בר מיניאלי. תקציב הקמפיין הכולל של תפוזינה ל-2024 צפוי לעמוד על 4 מיליון שקל
קמפיין שילוט חוצות חדש שתומך במשפחות חיילי המילואים עלה לאחר תרומה מצד זוג יהודים אמריקנים: "רצינו להאיר את מסירותם של המטפלים בעורף, אלה שנשארו בבית ומטפלים בילדים ובהורים במשך חודשים על גבי חודשים"
לקראת ציון יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, שהשנה צפוי להיות שונה וקשה במיוחד, ולרגל ציון 7 חודשים למלחמת 'חרבות ברזל', עמותת נט"ל יוצאת בקמפיין מרגש להעלאת המודעות ל"פציעה השקופה" וכדי לעודד מתמודדים עם טראומה על רקע המלחמה ולפנות לקבלת טיפול נפשי
אלקטרה מיזוג אוויר מציגה את נבחרת השגרירים החדשה שתוביל את הקמפיין החדש לקיץ שצפוי להיות לוהט במיוחד. הנבחרת, שכוללת את מאמן הכדורגל ברק בכר, לירון ויצמן ודר זוזובסקי, תופיע החל מהערב בערוצי התקשורת השונים, בהפקה שהושקעו בה כ-12 מיליון שקל
קמפיין טלוויזיוני חדש ומרגש עולה בימים אלו לרשת רמי לוי שיווק השקמה. התשדיר מציג את הפסיפס הישראלי שמורכב מאוכלוסייה מגוונת של חילונים, דתיים/מסורתיים, חרדים וחיילים שחולקים שולחן שבת מסורתי ושרים יחד את "מלאכי השלום" - תכינו את הממחטות
צילום של שילוט חוצות שפורסם ברמת גן מעורר סערה ברשתות החברתיות. במודעה נראים הסממנים המזוהים עם מטה משפחות החטופים, אך מבדיקה עולה כי מדובר ביוזמה פרטית הקשורה לרב ולאביו של חטוף בעזה. מטה החטופים: "לא כל ההורים מסכימים לזה, חלק מהתמונות יוסרו"
מזרחי טפחות מבסס את ההובלה בשירות עם תפיסה ייחודית המעמידה במרכז את ציבור הלקוחות, שהודות לה הוא דורג, בפעם הרביעית ברציפות, במקום הראשון בסקר השירות של בנק ישראל. גם בקמפיין החדש מככבים הפרזנטורים דביר בנדק וחן אמסלם שמציגים סיטואציות שמתרחשות רק בישראל
אקסטרה ריטייל, זרוע הקמעונאות הפרטית של קבוצת אלון רבוע כחול, שבבעלות איש העסקים מוטי בן משה, משקיעה כ-1.5 מיליון שקלים בקמפיינים פרסומיים עבור מותגי הקבוצה בתחום הבישול, האירוח ואופנת הבית, ורדינון ונעמן
מותג המזון יכין עולה בקמפיין מיתוגי חדש ובמרכזו הישראליות השורשית והחיבור העמוק לאדמת הארץ. את הקמפיין ילווה הנשיא לשעבר רובי ריבלין בקולו העמוק והמרגש
חברות הביטוח לא מכסות נזק מאירוע בטחוני, והמדינה עלתה בקמפיין המציע לשלם על הרחבת כיסוי במקרה של פגיעה: "הכניסו את האזרחים לסיטואציה ביטחונית הזויה. במקום לכסות באופן מלא כל נזק למבנה ולתכולת הבית, הגבילו את גובה הפיצוי, ואת ההפרש מפילים על האזרחים"
רשת קניוני עופר תשקיע 3 מיליון שקל בקמפיין שיעלה מחר (3.4) בהובלת השחקנית עדי אשכנזי לרגל מבצע מתנות לפסח ב-20 שקל
לראשונה עדי אשכנזי מובילה את הקמפיין של חברת בזק שיעלה היום (רביעי), וקוראת למי שלא מחוברים עדיין לסיבים: אם אתם לא מתחברים אתם הורסים לאחרים
משהו טוב קורה בג'ו דלק. אחרי מיתוג מחדש בו נפטרו מהמותג מנטה ונשארו עם קפה ג'ו הנודף ארומה של איכות, ג'ו דלק יוצאת בקמפיין חדש בהובלת רד אורבך, סולן להקת רד בנד האגדי. קפצנו לסט הצילומים של הקמפיין כדי לשמוע מה חדש במותג ומה פשר הבחירה המפתיעה
לקראת פסח חברת הצבע הישראלית נירלט יוצאת בקמפיין בדיגיטל לקידום מוצר הדגל שלה, אקווניר: "חיבור טבעי מאחר וניר עוז היה ויהיה הבית של נירלט"
צילומי הקמפיין החדש של "דלק" ו-"ג'ו דלק", בכיכובו של רד אורבך, יתקיימו בימים הקרובים כשתקציב הקמפיין צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקל