יהודי העולם התאחדו: משרד העליה והקליטה בקמפיין בינלאומי חדש
זינוק של מאות אחוזים בפתיחת תיקי עליה לישראל מאז ה-7 באוקטובר מלמד על מצבם העגום של היהודים בעולם. קמפיין חדש של משרד העליה והקליטה קורא לישראלים להושיט להם יד
זינוק של מאות אחוזים בפתיחת תיקי עליה לישראל מאז ה-7 באוקטובר מלמד על מצבם העגום של היהודים בעולם. קמפיין חדש של משרד העליה והקליטה קורא לישראלים להושיט להם יד
העובד המצטיין של הסופר, ראמזי, מתגלה כאושיה קולינרית ומשיק ספר מתכונים בקמפיין הרביעי שלו עם דור אלון. הקמפיין בכיכובו של השחקן המוכשר אמיר שורוש, הושקעו כ-3.5 מיליון שקל
מה גורם לאחד מבמאי הפרסומות המצליחים בארץ לחבור לחברת הפקות גדולה ולהפוך ל"מנהל מוצר" ומה מקומה של חברת ההפקות מול הלקוח ומול משרדי הפרסום. יורם עבר הדני. שותף בגרין הפקות, ישב עם מירן פחמן לשיחה. האזינו
איך הפך מדריך טלפונים צהבהב לחלק בלתי נפרד מהזיכרון הקולקטיבי הישראלי והתגלגל לפתרון דיגיטלי פופולרי? סיפורו של מותג ששרד את מבחן הזמן והטכנולוגיה
קבוצת קניוני עופר יוצאת השבוע בקמפיין רחב בכיכובה של הפרזנטורית עדי אשכנזי, תחת הכותרת: "סייל קיץ מטורף". הסייל ייערך ב-14 קניונים ברחבי הארץ לשבוע ימים, עד לתאריך 22.6
משפחה כבדת שמיעה, משפחה כהת עור, בני זוג גברים ושחקן קטוע יד תופסים את הפוקוס בקמפיינים לגבינת סימפוניה של שטראוס. כך נולדה היוזמה שמיישמת גיוון והכלה בפרסום המציגה את הפסיפס הישראלי הרחב בקדמת המסך תחת אג'נדה סדורה ש"שיווק מעצב מציאות"
קמפיין טלוויזיוני חדש ומרגש עולה בימים אלו לרשת רמי לוי שיווק השקמה. התשדיר מציג את הפסיפס הישראלי שמורכב מאוכלוסייה מגוונת של חילונים, דתיים/מסורתיים, חרדים וחיילים שחולקים שולחן שבת מסורתי ושרים יחד את "מלאכי השלום" - תכינו את הממחטות
חברת התקשורת גולן טלקום עולה היום (ד') בקמפיין חדש לדור 5 בכיכובם של הפרזנטור האהוב צחי הלוי ולצידו הקומיקאי חן מזרחי
ימים לאחר שסגרו את התכנית השיווקית-אסטרטגית לשנה הקרובה, הגיעה המלחמה והפכה את הקמפיינים ללא רלוונטיים. מה עושים עם החומרים שנגנזו ואיך מתאימים אותם למציאות החדשה?
אחרי ארבעה עשורים בתעשיית הפרסום וכשמאחוריו שורה של קמפיינים מכוננים בתרבות הישראלית, יורם באומן ישב לראיון נדיר עם מירן פחמן ופתח את כל הקלפים
יום האישה הבינלאומי שיצויין בסוף השבוע הפך בשנים האחרונות למאורע חשוב בנוף השיווקי. מה עושים המותגים בישראל כדי לחגוג את היום הזה ואיך זה נראה על רקע המלחמה הכי מכוערת שידענו?
מה קורה כשרן דנקר לוקח אורחת לסיבוב בסיב הכי מהיר בישראל? סלקום משיקה קמפיין חדש תחת המסר "סלקום - הסיב הכי מהיר בישראל" בכיכובו של הפרזנטור רן דנקר, אליו מצטרפת אורחת מיוחדת - השחקנית עדי חבשוש, זוכת העונה האחרונה של "רוקדים עם כוכבים"
בעוד שמרבית כוכבי הרשת פועלים לבד, משפיענים רבים הפכו את המשפחה שלהם לחלק מהביזנס. לרגל יום המשפחה, לירן ליברמן, סמנכ"ל חברת Humanz מספר על תופעת משפחות המשפיענים, ומסביר מדוע מדובר במצב של Win Win לעוקבים ולמפרסמים
כשהקהל מתחיל להתעייף ונהיה אדיש לקמפיינים הרגילים, מגיע הדבר הבא והמסעיר שהופך לשיחת היום. טרנד חדש בעולם השיווק מציג קמפיינים שנראים אותנטיים לחלוטין אבל למעשה נוצרו בתלת מימד בסטודיו דיגיטלי ולא התרחשו כלל במציאות
קמפייני הבחירות לנשיאות ארה"ב כבר לא יראו אותו דבר: בוטית חדשה שאומנה על מודלי בינה מלאכותית ולמידת מכונה יודעת בדיוק איך לשכנע את המצביעים האמריקאיים על סמך הנתונים האישיים שלהם, והיא לא בוחלת באמצעים
שלב השיפוט הראשון בתחרות האפי 2023 הגיע לסיומו, ו-46 מהלכי שיווק מבריקים ב-20 קטגוריות עלו לגמר. הזוכים בתחרות יוכרזו בטקס שיתקיים ב-20 בנובמבר 2023
החל מאתמול, אנו נתקלים בסיפורים ארוכים, מודפסים על גבי אוטובוסים, כשהטקסט יוצא הדופן בגודלו הקטן, מעורר עניין רב בקרב נהגים. "הסיפורים הנוסעים" נצפו באזורים בהם עומסי התנועה כבדים וכששאלנו מה הסיפור של הסיפור, הבנו שמדובר בקמפיין יצירתי של מטרו מוטור
הקמפיין גם המועמד הישראלי היחיד לפרס The one show
"קחו אותו לאט את הזמן..." שיר הנושא מהסדרה האייקונית "עניין של זמן" הפך למסר העיקרי שמעבירה איילת זורר, לדמותה "הצעירה" בפרסומת חדשה ל- BMW. זורר, שמשמשת כפרזנטורית למותג הרכב ומתגוררת בהוליווד, צפויה לנדוד לא מעט לישראל בשנה הקרובה, לרגל צילומי סדרה חדשה
פסח מתקרב בצעדי ענק ואיתו גם הקמפיינים של המותגים הגדולים. לכבוד החג, ליקטנו 4 מהלכי שיווק גלובליים שנתנו לנו השראה לקראת פסח, ומהלך ישראלי אחד שצוחק על כולנו
שינויי הענק בנהלי הפרטיות ואיסוף המידע צפויים להפוך את הפרסום הדיגיטלי ב-2023 למבוזר, מגוון ודומיננטי מתמיד
כלי ניהול הקמפיינים של גוגל אדס, מטא ואחרות ממשיכים להשתכלל כל הזמן ואפילו שינוי קטן יכול לעשות את ההבדל בין כישלון והצלחה. הכירו את העמוד המתעדכן הכי חשוב במועדפים שלכם שיעזור לכם להישאר בעניינים
נסו לדמיין מציאות בה השכונה שלכם, ללא עסקים קטנים ומקומיים. בלי בתי קפה, מספרות, חנויות בגדים, מסעדות, מאפיות - הכל פשוט נעלם. איך ירגישו לכם הרחובות הנטושים? רשת האופנה קום איל פו משיקה קמפיין קיץ כאשר השגרירות שנבחרו הן נשים עצמאיות בעלות עסקים קטנים
היוצרת והשחקנית נינט טייב, נבחרה כפרזנטורית של רשת ZAGA - פינות אוכל. לראשונה בוחרת הרשת פרזנטורית שתשמש כפנים של המותג. עבור כיכובה בקמפיין, תקבל טייב כמיליון שקל
שחקני ליגת העל בכדורגל, ביחד עם זוהיר בהלול, יובילו את הקמפיין חדש של הבורסה לניירות ערך, במטרה לעודד את הציבור להעמיק את ההכרות עם שוק ההון והידע עם מוצרי ההשקעה השונים של הבורסה. הסרטון בפנים
מאוחדת משיקה בשיתוף טיקטוק ישראל עמוד חדש שיעלה כחלק מקמפיין בשפת הסימנים. המהלך הוא לרגל היום הבינלאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות, בהשתתפות יצרני תוכן מובילים וילמד את הגולשים מילים בשפת הסימנים ברשת החברתית
מפתחיה של המערכת מצהירים כי היא תחולל מהפכה תפיסתית ומעשית בעולמות הפרסום, השיווק והמכירה: לראשונה, ניתן יהיה למדוד כיצד קמפיין פרסום מוביל לתהליך מכירה תוך התאמה וכיוון הקמפיין בהתאם לתגובות קהל היעד - ותוך ניהול תהליכי המכירה עד לסגירת העסקה
בין צילומים של האח הגדול לכוכב הבא, אסי עזר מוצא זמן להשתתף בקמפיין למרכז העיצוב "דיזיין סנטר". בראיון על הסט, הוא מספר על ההכנות למגורים משותפים עם בן הזוג הספרדי שעוסק כאדריכל וצפוי לתכנן את ביתם החדש
איש הפסיכומטרי והמתמטיקה, יואל גבע, עושה מחווה להומור של צ'אק נוריס בקמפיין החדש שאף אחד לא מצליח להישאר אדיש אליו. יואל גבע עשה הגהה לכתבה עוד לפני שקרא אותה